Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Repe.Ruutikallo
profiilit
Repe.Ruutikallo
Repe.Ruutikallo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
3
Kommenttia
1972
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Valehtelet+ja+kieroilet,+sinä+harhaoppinen,+mutta+luterilaisesta+kirkosta+ei+tule+Helluntaikirkkoa+ikinä.
26.09.2020 14:11
Tyrkytä+sinä+Korkkiruuvi+helluntaikirkkolaista+harhaoppiasi,+mutta+totuus+on+että+ylivoimainen+enemmistö+maamme+kristityistä+hyväksyy+homot+lähimmäisikseen+ehdoitta.
26.09.2020 14:10
Äänestä+perustuslaillisia+röst+konstitutionella,+päätti+Börje+Hielm+erään+muinaisen+vaalitentin.+Sinä+sulle+neuvoa!
26.09.2020 12:14
Tutkimustenkin+mukaan+kokoomuslaisten+tuki+hallituksen+toiminnalle+on+paljon+suurempaa+kuin+Orpon+ja+muiden+kellokkaiden+kiukuttelusta+luulisi.+Rivipersut+ovat+sitten+"enemmän+oppositiossa".
Oppositiossa+pitää+tietysti+koettaa+saada+näkyvyyttä,+kun+persut+pääsevät+otsikoihin+jatkuvasti+kuin+itsestään,+joskaan+eivät+välttämättä+hyvällä+tavalla.+Tosi+kuitenkin+on,+että+kansa+on+maltillisempaa+kuin+sen+monien+edustajien+puheista+voisi+päätellä.
26.09.2020 12:12
Hehhe.+Sanan+pilkkaaminen+käyttö+sisältää+jo+itsessään+pahastumisen+kovin,+ja+se+onkin+yksinomaan+aitouskovaisten+puheenpartta.
Sinulle+tekisi+hyvää+nähdä+millaista+saastaa+päivittäin+tulvii+vastauslaatikkooni,+jos+olet+sitä+meiltä+että+olen+herkkähipiäinen.+😄
26.09.2020 11:57
Missä+sitä+sellaiseksi+väitetään?
26.09.2020 11:50
puhumaan+=+sanomaan+palstalla.
26.09.2020 11:49
Hehheh.+Pe.ku+ei+ole+yli+vuoteen+suostunut+puhumaan+minulle+sanaakaan,+vaikka+minä+kyllä+vastaan+useinkin+hänen+kommentteihinsa.+Olen+toisin+sanoen+Pe.kun+mustalla+listalla.+Ja+tiukasti,+koska+hiljattain+taas+sanoin+jotain+mikä+vahvisti+osani.
Joten+etpä+Antsu+paljon+huomanne.+😏
26.09.2020 11:48
Mikä?+😯
26.09.2020 11:38
Jos+ottaa+varsin+maltillisen+sanailun+pilkkaamisena,+kannattaa+varmaan+harkita+uskonlahkojen+omia+foorumeja,+niin+ei+ole+vaaraa+tulla+"pilkatuksi"+ainakaan+sen+takia+että+on+"kristitty".
26.09.2020 11:36
Eihän+perusteluksi+tarvita+muuta+kuin+kirkon+jäsenyys.+En+ole+kuullut,+että+vihkipareilta+olisi+koskaan+kirkkovihkimisen+perusteluja+edes+kysytty.+Ei+ainakaan+minun+elinaikanani.
26.09.2020 11:33
>On+sanottu+että+valehtelijalla+pitää+olla+hyvä+muisti.+Mutta+ei+hyvästä+oikeinkirjoitustaidostakaan+näyttäisi+olevan+haittaa.
Toimiva+valehtelu+edellyttää+että+seassa+on+jonkin+verran+tottakin,+ja+jos+halutaan+yrittää+uhreiksi+myös+fiksumpia,+oikeinkirjoituksen+on+tosiaan+oltava+kohtuullisessa+kunnossa.
Meille+valehtelun+vastustajille+on+suuri+ilo+huomata,+että+paksuimpia+valheita+levitetään+useimmiten+nuo+säännöt+unohtaen.+Tai+tarkemmin+sanottuna+äly+ei+riitä+niiden+noudattamiseen.+Ainakin+toinen+mättää,+ja+hyvin+usein+molemmat.
26.09.2020 11:30
Uskonnottomana+en+ota+sisällöllistä+kantaa+puhtaasti+opillisiin+kysymyksiin,+mitä+"harhaan+johdattaminen"+on+mitä+suurimmassa+määrin.
26.09.2020 11:24
Hyvä,+et+siis+ole+Korkkiruuvi.+Kaikki+palstan+vakikäyttäjät+kyllä+tuntevat+Korkkiruuvin+palstapersoonan,+jolla+on+takanaan+tuhansia+ellei+jo+kymmeniäkin+tuhansia+viestejä.
26.09.2020 11:21
Tuskin+uskottelevat.+Yleensäkin+kirkkohäät+pidetään+vain+tunnelman+ja+perinteen+takia,+ja+harva+pari+edes+kuvittelee+sillä+jotain+oikeaa+"siunausta"+saatavan.+
Homojenkin+pitäisi+olla+uskomassa+jotta+he+uskoisivat+siunaukseen,+ja+olette+itse+sadat+kerrat+sanoneet,+että+homo+joka+ei+yritä+Jeesuksen+nimessä+päästä+pois+homouden+häpeästä+ei+voi+olla+uskova.+M.o.t.
26.09.2020 11:19
Korkkiruuvi+(sinä?)+edustaa+Helluntaikirkkoa,+joka+on+jopa+helluntailaisten+omassa+piirissä+harhaoppisena+pidetty.+Suomessa+kristityillä+ei+ole+mitään+homoseksuaaleja+vastaan+eikä+heitä+yritetä+muuttaa.+Kirkkokin+hyväksyy+heidät+homoina+täysin+–+vihkimistä+vielä+lukuun+ottamatta.
Mitään+"yleismaailmallisesti+kristittyjen+hyväksymää+linjaa"+ei+tietenkään+ole+olemassakaan.+Yrität+vain+kaupata+kaikkein+vanhoillisimpia+tulkintoja+muka+kaikkien+hyväksymiksi.
26.09.2020 11:13
Niin+on,+tai+kahden+miehen+ja+kahden+naisen+liitto,+joka+on+solmittu+avioliittolain+edellyttämällä+tavalla.
26.09.2020 11:01
Vähänpä+on+virkaa+elävällä+uskolla,+jos+sen+saatuaan+ja+vuosia+Pyhä+Henki+sydämessään+Jeesusta+seurattuaan+vielä+voi+tulla+johdetuksi+harhaan.
26.09.2020 10:59
Raamattua+lukemalla+selviää,+että+Hän+on+tasan+yhtä+fiksu+kuin+muinainen+juutalainenkin+oli.+Ei+enempää+eikä+vähempää.
26.09.2020 10:56
Tunget+helluntaikirkkolaista+harhaoppiasi+joka+paikkaan,+mutta+se+on+silti+vain+tuhoon+tuomittua+hörhöilyä.
26.09.2020 10:53
81 / 99