Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
HeIIäkoukku
HeIIäkoukku
HeIIäkoukku
Vapaa kuvaus
Aloituksia
140
Kommenttia
2366
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Jos tuollaisen tilan tavoittelusta tulisi ihanne (kuten pitäisi) niin silloin se toimisi paremmin kollektiivisesti ja useammat pyrkisi siihen yksilötasolla. Maailman parantaminen alkaa aina omasta itsestään.
Hippiaate hieman muistutti tuota, mutta pössyttely taisi pehmittää monen pään välinpitämättömän hilpeäksi, jolloin selkonäyt jäävät vähiin.
Hippiaate jäi lisäksi teollisen tehokkuuden, talouskasvun ja maallisen mammonan tavoittelun jalkoihin ja sille on laajasti naureskeltu sen jälkeen ja unohdettu jalot aatteet joita se sisälsi.
Se kuitenkin vaikutti Vietnamin sodan loppumiseen isoltakin osalta muuttuessaan raivoisastikin sodanvastaiseksi. Meni siltä osin överiksi että kaikki veteraanit leimattiin lapsenmurhaajiksi ja vaarallisiksi sosiopaateiksi.
USA:n osallistuminen Vietnamin sotaan oli puhdasta geopolitiikkaa ja aseteollisuuden ruokkimista. Korkeimmissa asemissa olevat omistivat asetehtaiden osakkeet ja esim monen presidentin suku on niillä rikastunut.
Jo ensimmäisenä päivänä presidenttinä L.B. Johnson tilasi satoja helikoptereita Vietnamiin, kun JFK oli surmattu. Korruptio ja eliitin sikailu siirtyi uudelle aikakaudelle.
28.06.2026 10:43
Todennäköisesti eläimen jälkiä mutta siinä on oltu pitkään parkissa jotta jälki jää jopa sadoiksi miljooniksi vuosiksi. Jälkiä on siis ajalta ennen dinosauruksia ja 435 miljoonaa vuotta ennen niiden tuhoa.
28.06.2026 10:20
No mitäs luulisit? Ollaanko me päästy vierailemaan toisilla planeetoilla tai toisissa ulottuvuuksissa?
Lähestymme vastauksia sitä mukaa kun kehitytään vaikka monet on historiassakin ajatelleet elävänsä valmiissa maailmassa. "Kaikki keksimisen arvoinen on jo keksitty". - Yhdysvaltain patenttitoimiston johtajalta Charles H. Duell vuonna 1899.
Suurin tieteen harhaanjohtaja historiassa on ollut kirkko, joka on surmannut tuhansia ihmisiä aikoinaan jotka tiesivät totuuksia. Vaientanut miljoonia.
27.06.2026 19:39
Missä koulussa näitä opetetaan, kysyisin vastakysymykseksi? Mikä koulutus auttaisi pohtimaan näitä? Kosmologia kenties ja ydinfysiikka auttaa, mutta ei yksistään.
Millään avioniikan taikka raketti-insinööritekniikan opinnoilla ei ole mitään virkaa tässä asiassa. Taitaa olla aika harvassa ne kenellä on suora koulutus näihin kysymyksiin, ja kukaan ei ole sitä vielä ratkaissut että mikä se tekniikka on.
Olen tutustunut näihin kaikkiin sitä mukaan kun niistä on tiedejulkaisuissa puhuttu.
Madonreiät vaatisi valtavan määrän energiaa pysyäkseen kasassa ja kyseessä ei ole tunneli vuoren läpi, vaan läpi ajan ja avaruuden. Kuka on etukäteen käynyt tsekkaamassa ja perustamassa "tukiaseman" jotta oikea osoite löytyy?
Todennäköisimpänä pidän asioita jotka on jo todistettu, kuten lomittuminen ja teleportaatio. Lomittuminen ei välitä etäisyyksistä eikä ajasta.
27.06.2026 17:51
Se on sitä todellista freedomia ja demokratiaa, että totuutta saa vaatia hallinnolta, sillä hallinto on kansan demokraattisesti valitsema palvelija, eikä päinvastoin.
Bob Lazarilta ja muilta uhkailluiksi tulleilta kenties tuhansilta ihmisiltä ja varsinkin asiantuntijoilta voidaan kysyä mitä mieltä he ovat keskustelukulttuurin avoimuudesta tässä paradigmassa.
27.06.2026 17:41
Ei millään pahalla mutta tuo on heikoin teoria mitä olen koskaan kuullut. Todellisten asioiden ja tapahtumien todellisuuden takana täytyy olla jotakin, tai muuten ne jäävät vain otaksumiksi ja luuloiksi.
Jos Raamatun ufohavainnot ovat todellisia, niiden takana on jotakin. Usko kun ei lennä eikä usko näytä ufolta. UFO näyttää ufolta ja jos se kerta tuolla lentelee ilman tunnusmerkkejä ilmailun vaatimista asioista, as we know it, niin silloin se on UFO sanan varsinaisessa merkityksessä.
Katsos kun ilmailu vaatii propulsion ja lennettäessä ilmakehässä yliääntä tapahtuu yliäänipamaus joka on täysin luonnollinen asia. Jos sitä ei tapahtu, niin laite uhmaa fysiikan lakeja.
Tarinat ovat uskottavuuden kannalta kaikkein huonoimpia todisteita, niin ikävää kuin se onkin sen kannalta että jos ne ovatkin tapahtuneet oikeasti. Tarinalla niitä ei todistella kellekään tuhansien vuosien takaa.
27.06.2026 17:37
Selkouni saattaa olla väläys siitä kapasiteetista mitä me todellisuudessa ollaan. Kristallinkirkkaita näkyjä siitä todellisuudesta joka on meidän sisimmässä ilman ruumiin kahleita, oravanpyörää ja turruttavaa arkea.
27.06.2026 17:28
Valonnopeus (ja sen ylittäminen) on ollut se suurin kompastuskivi tähtienväliselle matkailulle, ja siksi sitä on pidetty mahdottomana.
Pelkästään meidän galaksi on halkaisijaltaan yli satatuhatta valovuotta, eli vaikka kyettäisiin lentämään valonnopeutta, niin pelkkä galaksin lävistäminen kestäisi 105 tuhatta vuotta ilman mitään planeettojen kartoituksia.
Koko galaksin kartoittaminen valonnopeudella veisi miljardeja vuosia pysähdyksineen ja kuluttaisi energiaa enemmän kuin on koko Universumissa olemassa.
Juurikin siksi on oltava muita keinoja kuin suora lentely. Madonreikiin en lähtisi luottamaan mutta kvanttiloikkiin ja lomittumisiin sen sijaan kyllä.
Jos ja kun oletetaan vahvoihin historiallisiin faktoihin pohjautuen että useat eri lajit ovat meidät tavoittaneet täältä valtavasta Universumista helpon oloisesti, ja ensimmäiset atomipommit kiihdytti ufoilmiön hetkessä exponentaaliseen kasvuun, niin pelkästään se osoittaa että on olemassa oikotie sekä tarkkailuun että saapumiseen.
Pelkällä valonnopeudella lähimmästä tähdestä viesti Maasta sinne, reaktio ja saapuminen tänne olisi tapahtunut ensimmäisen atomipommin jälkeen aikaisintaan vuonna 1954 olettaen että alkukiihtyvyys ja jarrut olisi olleet valonnopeutta myös.
Se epäonninen "vierailu" tapahtui kuitenkin viimeistään jo vuonna 1947 maailman ensimmäisen ydinasetukikohdan lähettyville Roswelliin.
26.06.2026 19:50
Amerikassa on isot markkinat kaikenlaiselle viihteelle. Ehkä joku humppa jää vähän vähemmälle mutta senkin korvaa sitten esim kantritanssi, joka näyttää varsin koomiselta näin amatöörin silmin.
Ufoteema on noussut tapetille enemmän viime vuosina kuitenkin omista ansioistaan, todellisista tapahtumista, tutkimusprojektien paljastumisista ja asianosaisten esiintuloista.
En ala nyt luettelemaan tutkimusten enkä henkilöiden nimiä sen enempää kuin mainitsen vaan että ei ole isompaa ja vaikutusvaltaisempaa elintä maailmassa kuin USA:n kongressi jonka jäsenen Anna Paulina Lunan organisoimat kuulemiset ovat ehkä merkittävimmät.
Nämä on saaneet ihmiset kiinnostumaan asiasta enemmän, kuin myös "droneaallot" jne.
Mutta jos viihdemaailman ja tubetuksien suurimpia aiheita lähdetään perkaamaan niin "ufostelu" ei ole siellä kärkipäässä. Siellä on edellä biografiat, leffastarat, muusikot, TV-sarjat, tanssijat, laulajat, prankit, kaunotarten esiintymiset, eläimet, luonto, sankaritarinat, murhamysteerit, liikenneraivo, ryöstöt, poliisivideot...
Tekoäly antanee oikeanlaisen kuvan ufojen merkityksestä populaarikulttuurista:
"UFO-elokuvien määrää ja osuutta maailman elokuvatuotannossa voidaan tarkastella kolmesta eri näkökulmasta:Osuus kaikista maailman elokuvista:
Prosenttiosuus on häviävän pieni, arviolta selvästi alle 1 %. Maailmassa on tuotettu yli sadan vuoden aikana satoja tuhansia elokuvia, ja valtaosa teoksista edustaa muita genrejä, kuten draamaa, komediaa, toimintaa tai dokumentteja.
Osuus tieteiselokuvista (Sci-Fi): Ufo-elokuvat ovat scifin alalaji. Vaikka tarkkaa tilastoa ei ole, avaruusolioihin ja ufoihin liittyvät teemat (esim. Independence Day ja Lähikohtaamisia kolmatta astetta) ovat erittäin suosittuja.
Alan tietokannoissa (kuten IMDb) avaruusolentoihin ja ufoihin liittyvät teemat muodostavat kuitenkin vain noin 10–15 % kaikista scifi-kategorian elokuvista.
Dokumenttielokuvat: Viime vuosina erilaisten ufo-havaintoja käsittelevien dokumenttien määrä on ollut huomattavassa kasvussa, vaativatko ne tieteellistä tarkastelua vai eivät"
Oma kommenttini on että yllättävän pieni osuus scifistä käsittelee varsinaisesti ufoja, mutta totta se on tarkemmin ajateltuna.
26.06.2026 19:20
Luonnonlakien tuolla puolen on ääriolosuhteet kuten mustat aukot, äärimmäiset kuumuudet ja absoluuttinen nollapiste, jota ei kuulema voida saavuttaa.
Jos kaikki liike eli aika pysähtyisi atomitasolla, niin atomi hajoaisi ja siinä pisteessä se kehittää hirvittävän kuumuuden. On päästy asteen kymmenesmiljardisosan päähän absoluuttisesta nollapisteestä joka on miljoona kertaa kylmempi kuin tähtienvälinen avaruus.
Sekä mikro- että makrotasolla tapahtuu Universumissa asioita jotka uhmaavat tunnettuja luonnonlakeja.
Se menee ihan tunnettujen luonnonlakien mukaan että mitä suurempi painovoima, sitä hitaammin aika kulkee ja se että nopeasti lentävä astronautti on nuorempi Maahan palatessaan kuin tänne jääneet.
Paranormaalit asiat uhmaa fysiikan lakeja, kuten esim se että ufot eivät aiheuta yliäänipamausta edes useiden machien nopeudessa ja eivät vaikuta välittävän gravitaatiosta eikä keskipakovoimasta.
Ainoa järkevä vastaus tuohon on että avaruus ei ole sellainen jona sen tunnemme. Oman avaruuden luominen aluksen ympärille on yksi hyvä teoria, mutta tieteellisesti todistamaton sellainen.
Arkitasolla esim poltergeistin aiheuttaa näkymätön voima, jolle ei ole fysikaalista tieteellistä selitystä.
26.06.2026 07:54
"J. Allen Hynek oli uransa alkuvaiheessa tiukka skeptikko, joka toimi Yhdysvaltain ilmavoimien UFO-tutkimushankkeiden (kuten Project Signin ja Project Blue Bookin) tieteellisenä neuvonantajana. Hänen tehtävänsä oli osoittaa suurin osa havainnoista luonnollisiksi ilmiöiksi.1960-luvun puoliväliin mennessä Hynekin kanta kuitenkin muuttui täysin.
Hän vakuuttui siitä, että ufoilmiöissä ja aitojen tunnistamattomien kohteiden takana oli jotain tieteellisesti merkittävää. Hän alkoi uskoa, että osa tapauksista vaati perusteellisempaa tutkimusta ja saattoi olla peräisin Maan ulkopuolelta. Hän jopa arvosteli myöhemmin Condonin raporttia, joka pyrki vähättelemään ufojen tutkimista."
24.06.2026 17:20
Hynek oli aluksi palkattu debunkkari, jonka piti keksiä luonnolliset selitykset jotta kohut saatiin lakaistua maton alle.
Hynekista tuli sittemmin "ufouskovaisten" kärkikastia joka oli innokas ufotutkija loppuun saakka.
24.06.2026 17:17
Tuo on se klassisin selitys ja helpoin. Siinä mennään sieltä missä aita on matalin, kun ei osata ajatella tähtien- tai ulottuvuuksien välisten matkojen tekniikkaa. Marsilaisiahan on pelätty siitä lähtien kun planeetta löytyi.
Itse olen sekä aikamatkustuksen että kvanttiloikkien kannalla ja sillä, että on jokin tuntematon tapa miten meidät löydetään. Aikamatkustajat saattavat olla täältä, mutta tulevaisuudesta.
22.06.2026 17:59
Kiitän linkistä, en muistanut koko termin olemassaoloa, mutta tässähän se on varsin hyvin kuvattuna sellaisena kuin mitä kerroin yleisesti meditaatiolla haettavan:
"Selkounitila voi aiheuttaa unennäkijälle syvällisiä ja mystisiä kokemuksia esimerkiksi omasta merkityksestä ja ykseyden tunteesta kaikkeen olevaiseen. Jotkut kertovat käyttävänsä selkounia apuna henkiseen kasvuun.
Selkounet ovat osa edistynyttä tiibetinbuddhalaista meditaatiota ja unijoogaa, jonka päätekniikka selkounet ovat. Selkounien näkemistä pidetään yhtenä väylänä henkiseen kasvuun myös esimerkiksi suufilaisuudessa, taolaisuudessa, hindulaisuudessa ja monessa shamaaniperinteessä."
Selkounet ovat siis rationaalisen ajattelun tuolta puolen tulevaa informaatiota ja intuitiota ja ymmärrys on ykseyttä.
On tunnettu tosiasia että monissa kulttuureissa näihin "tiloihin" pääsemiseksi käytetään apuna huumaavia aineita, joista monet on varsin rajuja kokemuksia ja vaarallisiakin.
22.06.2026 17:54
Yksi vahva teoria siitä miten "ufolaiset" tänne tulee, on kopio / klooni, joka toimii itsenäisesti mutta on alkuperäisen kopio joka jäi kotiinsa. Se ei ole avatar, koska sitä ei ohjata sieltä kotoa.
He tulisivat jonkinlaisista teleporteista laitteineen.
Tässä hyvää teorisointia siitä millainen maapallo voisi olla, jos se ei olisi ottanut niin paljon osumaa historiassaan https://www.youtube.com/watch?v=Sg1LOkoo7fk
21.06.2026 18:41
Pitää vielä mainita eräs teoria että "ufolaiset" posautti maapallon 65 miljoonaa vuotta sitten ja istutti tänne ihmiskunnan siemenen. Todistaminen on hieman hankalaa.
21.06.2026 14:04
Ymmärsin kyllä parodiaosaston, mutta koetin yleisellä tasolla miettiä miten nämä mahdolliset tasot, taajuudet, värähtelyt, ulottuvuudet, tajunnanmuutokset ja muut sitte vaikuttaa tai pitäisi vaikuttaa.
Jo aiemmin mainittu tieto tiedemaailmasta että kvanttitasolla tulevaisuus "vuotaa" informaatiota nykyisyyteen on varsin huikea tieto sinänsä, mutta sitä ei osata hyödyntää, joten emme tee sillä tiedolla mitään muuta kuin että voidaan vain ihmetellä yhtä asiaa lisää.
Yksi seikka näissä atmosfäärin ja feng shuin muutoksissa on se että kuinka paljon? Missä ajassa? Hyvässä vai pahassa? Miten ja miksi?
Muutos vaikuttaa aina kaikkeen. Sairastuminen, onnettomuus, lottovoitto, ero, uusi parisuhde jne saati sitten sodat ja luonnonvoimien aiheuttamat tuhot.
Ihmismieli ei eräiden tutkimusten mukaan kykene mieltämään eikä hahmottamaan suuruusluokkia ja kokonaisuuksia kuin pariinsataan saakka.
Tämä keitä me nyt ollaan, ei ole tapahtunut vuosissa, ei vuosisadoissa eikä tuhansissa, vaan miljoonissa vuosissa. Dinosaurusten valtakausi kesti tuhat kertaa pidempään kuin mitä ihminen on ollut olemassa ja varsinainen valtakausi noin 200 000 kertaa pidempään kuin mitä ihmisen valtaskausi.
Ilman Jukatanin asteroiditörmäystä ihmistä ei olisi, mutta olisi se jättiläisten aikakausi muuttunut sekin kovasti tähänä päivään tullessa olosuhteiden muututtua.
Hiilidioksidia oli moninkertainen määrä verrattuna nykyaikaan, viidakot ja luonto rehotti, eläimet kasvoi ennätysnopeasti jättiläisiksi kun ravintoa oli niin paljon tarjolla. T-Rex- kasvoi muistaakseni 40 kiloa vuorokaudessa, joten evästä on täytynyt olla. Keskilämpötilat oli yli kymmenen astetta korkeampia.
On tehty lukemattomia tiededokkareita siitä, että jos tämä asteroidi ei olisi osunut taikka olisi osunut hieman eri kulmassa taikka olisi osunut syvänmeren alueelle. Maapallon elämä olisi kaikissa niissä tapauksissa aivan erilainen.
Joissakin tapauksissa esim jättiläistorakat ja metriset sudenkorennot olisivat täällä rinnallamme, jos oltaisiin niistä selvitty.
AI: Sapelihammastiikerien häviämiseen noin 10 000 vuotta sitten vaikutti ennen kaikkea kolme tekijää: saaliseläinten katoaminen, ilmaston nopea muutos ja ihmisen levittäytyminen.
Mammuttien kohtaloksi koitui ihminen ja populaation geneettiset erot. Joten on niitä muutoksia ollut tässä "lähiaikoinakin".
Sekin fakta on muistettava että kaikista maapallolla eläneistä lajeista oli 99% jo kuollut ennen ihmistä. Suuri osa suurissa joukkotuhoissa ja loput muissa ympäristönmuutoksissa.
Eli suomalaista autoilevaa grillimakkaraa popsivaa heteromiestä ei voida syyttää aivan kaikesta mitä täällä on tapahtunut.
21.06.2026 14:02
Kun menet kadulle jututtamaan sataa ihan tavallista työssäkäyvää tai opiskelevaa kaupunkilaista ja kerrot näitä D- juttujasi ja siitä kuinka ne on kovia juttuja, niin he miettivät lähinnä sitä että pitäisikö siihen kutsua apua paikalle.
Maaseudulla elellään (ainakin teoriassa) harmoniassa ja symbioosissa luonnon kanssa, joka on monella tapaa henkisempi ja ymmärtäväisempi tapa hahmottaa tätä maailmaa, mutta nuo D- jutut he jättävät kyllä rauhaan koska ne eivät vaikuta kenenkään arkielämään, pellolle on mentävä seuraavanakin päivänä.
Se miten tätä ympäristöä hahmottaa, on yksilöllistä ja jokaisen oma asia. Mutta nämä "harppaukset" ja muutokset johtuvat syistä ja seurauksista, evoluutiosta, muutoksista ympäristössä ja informaation räjähdysmäisestä kasvusta.
Kymmenvuotias on nykyisin valveutuneempi maailman asioista kuin mitä esim minun sukupolveni oli parikymppisenä. Elämä oli niin yksinkertaista verrattuna nykymaailmaan.
Se että palveleeko tämä informaatioyhteiskunta sitten esimerkiksi demokratiaa, on hyvin kyseenalainen ja palveleeko se ihmisten halua tulla onnellisiksi ja tasapainoisiksi, niin siihen täytyy kyllä sanoa että ei.
Ihminen on edelleen aika alkukantainen olento, viettien, vaistojen ja hormoonien vietävissä. Perustarpeet on samat kuin ennenkin eli ravinnon hankkiminen, suojaa ja lämpöä pään päälle sekä lisääntyminen.
Koulutus, historia ja perimätieto antaa vinkkejä siitä miten selvitään huomisesta ikuisesti muuttuvassa ympäristössä.
Mikään ei ole samoin kuin sekunti sitten. Virtaavan joen muodostavat atomit eivät koskaan milloinkaan ole samaten sijoittuneina kuin aiemmin ja virran mukana kulkeva risu ei palaa takaisin kotipuuhun.
On keinoja kehittää omaa tajuntaansa, kuten tuossa yhden mainitsinkin. Buddhalaisuus on oiva apukeino ymmärtää maailmaa ja esim sitä miten karma toimii.
Jos meille lyötäisiin todisteet pöytään esim multiversumeista joissa on ääretön määrä kopioita sinusta ja minusta, niin olisihan se huikea tieto mutta millä tavoin se tekisi meidän elämästä parempaa ja erilaista? Ehkä suhtautuminen kuolemaan muuttuisi.
Koska meidän on edelleenkin tehtävä töitä jotta saamme sen jokapäiväisen leipämme. Sitä perusasiaa ei muuta se vaikka kerrottaisiin tieteellisin todistein että Xenu hallitsee meitä.
21.06.2026 10:26
Kokeilkaapas kanavoipaiset kanankoipireidet ja muut voodoo- ukkelit ja akkelit seuraavaaa, joka ei ole muuta kuin aistien tehokäyttämistä ja vallan antamista intuitiolle. Tuttua joogasta, Tai-chista, urheiluvalmennuksesta jne.
-Istu tai seiso hiljaisuudessa ryhdikkäästi kaula atlas- asennossa. Sulje silmäsi ja käytä kaikkia muita aisteja havainnoimaan "näkemään" ympäristöä, tilaa, tyhjyyttä, ilmaa, lämpötilaa, kosteutta, tuoksuja, sähköä, valoa...
Hengitä nenän kautta rauhallisesti ja sukella rohkeasti toiseen maailmaan.
Kun alat näkemään kaiken niin tunnet painottomuutta. Seinät, katto, esineet ikäänkuin katoaa kuten sinäkin ja olet vain yksi osa sitä tyhjyyttä, vapautta ja avaruutta.
Kun se onnistuu, tulee energinen, valpas mutta rauhallinen mieli ja olet toimintakunnossa tekemään suuria päätöksiä ja suuria suunnitelmia. Se on ikäänkuin kovalevyn puhdistaminen. Lämmin tunne tulee vatsaan ja kaulaan, kaikki kiire ja hätä on poissa.
Virta tuntuu sormenpäissä ja varpaissa lopulta ja on alettava toimiin. Otat informaatiota vastaan ja kykenet käsittelemään sitä paremmin ja järkevämmin. Universumi pursuaa informaatiota, sitä on vain opittava kuuntelemaan.
Kenties nämä kanavoitsijat tämän hallitsee, jotka ovat hyviä siinä. En tunne sitä puolta vaan istuisin mielelläni valmiiseen pöytään rakentavassa mielessä.
20.06.2026 09:50
Se on tuota vasemmistolaista suvaitsevaisuutta ja vähemmistöjen pokkuroimista, joka on jo laittanut kuseen monia maita kuten Ranskan ja Ruotsin. Suomi menossa samalle tielle hyvää vauhtia.
10% ulkomaalaisia Suomessa ja he leipoo 40% raiskauksista. Kärjessä Irak. 50 taksiraiskausta Helsingissä kahdessa vuodessa ja vain yhdessä tapauksessa kuski / tekijä oli suomalainen. Näitäkö meidän tulee mielistellä ja kumarrella vieläpä ateistien ohella.
Lauri Ojala on sen näköinen paskiainen että rintaruokintaa on jatkettu aina mopoikään saakka. Armeijaanhan ei sellaisia onnettomia ressukoita tarvita kuin kiillottamaan sotilaiden saappaita.
Sitä uskonnonvapautta voi mennä testaamaan vaikkapa Jemeniin tai Irakiin, myös Indonesia käy mainiosti. Menet sinne moskeijaan ja ilmoitat kovaan ääneen seurakunnalle että olet syvästi loukkaantunut kun ette ilmoittanut minulle tästä messuamisesta.
Se on siitä edullinen reissu, kun et tarvitse kuin menolipun. Et ole nimittäin tulossa takaisin siltä uskovapausretkeltäsi.
Suomi / Espoo ei tule maksamaan tissiposkelle senttiäkään, vaan tissiposken tulee maksaa henkisestä kärsimyksestä ja kunnianloukkauksesta suomalaisille ja siihen oikeudenkäyntikulut päälle ja kansalaisuuden poisottaminen koko perheeltä.
Espoo on tämän jo ilmoittanut että rahaa ei tule. Jos tuohon myönnyttäisiin, niin sadat luuserit keksisi alkaa tekemään rahaa pahoittamalla mieliään milloin mistäkin.
Meillä on halal- ruokaa myynnissä, mutta juustopaketista piti ottaa risti pois antiikkisen temppelin katolta ettei ojalat vaan pahoita mieltään.
2010
18.06.2026 10:54
1 / 119