Suomalainen Marja (nimi muutettu) kertoo miten häneltä löytyi hampaiden ja poskiontelon väliseltä alueelta noin 3mm kokoinen vierasesine (röntgenkuva artikkelissa).
Hammaslääkäri ei pystynyt selittämään objektin olemassaoloa. Marjan päätä on kuvattu aiemminkin mm. magneettikuvauksella, mutta aikaisemmin sieltä ei ole löytynyt mitään erikoista. Radiologi kutsuu kappaletta vierasesineeksi.
Videohaastattelu sekä lisätietoa artikkelissa.
https://www.suomengalaktinenliitto.net/post/suomalaisella-marjalla-avaruusolentojen-implantti-kehossa
Suomalaisella Marjalla avaruusolentojen implantti kehossa
14
235
Vastaukset 14
- Anonyymi00001
Tähän tapaukseen liittyy myös avaruusolentojen vierailuja, joten tämä on aika tavanomainen implanttitapaus ns. kontaktihenkilöiden keskuudessa. Kuten haastattelussa ennakoitiin, tapauksen jälkeen useampi suomalainen on nyt kertonut rohkeasti oudoista implanteistaan SGL:n Facebookryhmässä.
- Anonyymi00002
Noitahan on ollut tosi paljon maailmalla. Olen nähnyt videoita joissa niistä puhutaan. Jotkut lääkärit sanovat että skannauksessa näkyvä objekti on harmiton kysta joka ei koskaan kasva esim. Amygdalan tienoilla. Sijainti on kuitenkin sellainen että sellaisen pienen objektin voisi laittaa pitkällä tikulla nenän kautta, tosin ei vahingoittamatta kudoksia. Outoa kyllä ihmisillä joilta sellainen löytyy usein on juurikin UFO aluksiin kaappamisien kokemuksia.
- Anonyymi00003
Tuollainen kysta voi tulla, jos kaivelee nenäänsä.
Jos miettii paljon kaikenlaista tarpeetonta, tulee helposti kaivelleeksi nenäänsä.
Ja kun sormi menee nenään, niin sen mukana voi livahtaa pieni ”vierasesinekin”, joka on kynnen alla.- Anonyymi00004
Yleensä vierasesineitä laitetaan ihan muihin ruumiinaukkoihin.
- Anonyymi00005
Onko teillä kokemuksia avaruusolentojen vierailuista, onko teihin asennettu jotain?
- Anonyymi00006
Minulla oli vaikuttava kokemus jonka jälkeen huomasin että jotain oli lisätty ihon alle oikean korvan etupuolelle. Menen ensiviikolla kuvattavaksi jolloin toivon saavani selville mitä päähäni on lisätty.
- Anonyymi00007
Minusta tuntuu että joku alieenien propulsiolaite olisi asennettu hanuriin. B-nuotti laulaa siihen tahtiin että menee helposti levitaatioksi. Kenties koeponnistavat suolistoani ja metaanikaasua ufon voimanlähteeksi. Dieseli kun on nykyään pirun kallista tähtimatkailuun.
- Anonyymi00011
Noinhan se näyttäisi menevän. Ufoja on nähty ja outoja siruja paikannettu lääkärien toimesta.
Joku teki sitten aloituksen näistä mainitsemistani (siruista) ja väitti että olisin maininnut niitä alien peräisiksi. Itse kirjoitin ainoastaan, että niistä ei tiedetä mitä ovat, eikä tiedetä muuten vielä tänäänkään.
Parasta tässä on se, että ufot sitten palasivat ja sain näistä videokuvaa.
Sain kuvaa myös ufon sisältä josta erottuu kolme humanoidia.
Nämä kolme humanoidia taas erottuvat toisistaan (ovat erinäköisiä keskenään).
Nyt on röntgenkuvat siruista, videokuvaa ufoista ja sen sisäpuolella olevista olennoista. Mitä muuta tarvitaan se todistajako. Puolustusvoimien hävittäjä oli paikalla ja se on videoitu ufojen ympäröimänä.
Tässä liki kahdeksan vuotta vanhassa ketjussa minua syytetään lähinnä siitä kun en paljastanut sirukuvia. Paljastin ne sitten myöhemmin (17.7.2021).
Tuolloin myös kommentoin tuohon ketjuun.
Nyt jos joku epäilee ettei minulla ole kuvaa ufosta ja sitä ohjaavasta humanoidista, niin voisin kysyä että ettekö opi mitään.
Mielestäni lähinnä koominen ketju jossa on lupa morkata liittyen asiaan josta ei tiedetä. Asennevamma mikä tuhoaa ihmiskunnan.
https://keskustelu.suomi24.fi/t/15464272/aina-vaan-naurettavammaksi-menee
Tähän "Marjan" tapaukseen liittyen ymmärsin implantin olevan vasemmalla puolella kehoa.
Lähes poikkeuksetta näin ne alieniin liittyen väitetään olevan.
Joten jos oikeassa korvassa niin luonnollinen selitys vahvoilla ja ne alien epäilyt heikoilla. - Anonyymi00012
Anonyymi00011 kirjoitti:
Noinhan se näyttäisi menevän. Ufoja on nähty ja outoja siruja paikannettu lääkärien toimesta.
Joku teki sitten aloituksen näistä mainitsemistani (siruista) ja väitti että olisin maininnut niitä alien peräisiksi. Itse kirjoitin ainoastaan, että niistä ei tiedetä mitä ovat, eikä tiedetä muuten vielä tänäänkään.
Nyt on röntgenkuvat siruista, videokuvaa ufoista ja sen sisäpuolella olevista olennoista. Mitä muuta tarvitaan se todistajako. Puolustusvoimien hävittäjä oli paikalla ja se on videoitu ufojen ympäröimänä.
Tässä liki kahdeksan vuotta vanhassa ketjussa minua syytetään lähinnä siitä kun en paljastanut sirukuvia. Paljastin ne sitten myöhemmin (17.7.2021).
Nyt jos joku epäilee ettei minulla ole kuvaa ufosta ja sitä ohjaavasta humanoidista, niin voisin kysyä että ettekö opi mitään.
Mielestäni lähinnä koominen ketju jossa on lupa morkata liittyen asiaan josta ei tiedetä. Asennevamma mikä tuhoaa ihmiskunnan.
Tähän "Marjan" tapaukseen liittyen ymmärsin implantin olevan vasemmalla puolella kehoa.
Joten jos oikeassa korvassa niin luonnollinen selitys vahvoilla ja ne alien epäilyt heikoilla.https://keskustelu.suomi24.fi/t/15464272/aina-vaan-naurettavammaksi-menee
Tuossa linkissä rökitetään hra Hellakoukkua turhaan oikein kunnolla. Mutta onko yksikään väitteistä oikea? Sen vähän mitä itse olen tätä suomi24 ufosarkaa lukenut niin olen huomannut hänen puhuvan aina asiaa niin kuin se on eikä häneltä valheita muista koskaan kuulleeni. Jos hän on lapsena kuullut tai nähnyt jotain niin miten me voimme täällä kieltää sellaista tapahtuneen.
Uskoisin koukun olevan teräväpäinen ja laajasti oppinut hoikka ja jäntevä lihaskimppu ja heittelee kaikenmaailman Varaktorit ja Roopet korkealle ilmaan ennen kuin nämä ehtivät edes kissaa sanoa. Anonyymi00012 kirjoitti:
Tuossa linkissä rökitetään hra Hellakoukkua turhaan oikein kunnolla. Mutta onko yksikään väitteistä oikea? Sen vähän mitä itse olen tätä suomi24 ufosarkaa lukenut niin olen huomannut hänen puhuvan aina asiaa niin kuin se on eikä häneltä valheita muista koskaan kuulleeni. Jos hän on lapsena kuullut tai nähnyt jotain niin miten me voimme täällä kieltää sellaista tapahtuneen.
Uskoisin koukun olevan teräväpäinen ja laajasti oppinut hoikka ja jäntevä lihaskimppu ja heittelee kaikenmaailman Varaktorit ja Roopet korkealle ilmaan ennen kuin nämä ehtivät edes kissaa sanoa.Olipas kamala rökitys että alkaa oikein leukaan koskemaan kun lukeekin! 8)
Huumorimiehiä nuo jonkun kummallisen uskonlahkon sanansaattajat.
Mutta ei hätää, kuten olen usein sanonut, teidän pakinanne saa vaan kiinnostumaan syvemmin kaikkeuden mysteereistä, eikä suinkaan lopettamaan niiden tutkimista joten kiitän jälleen kerran mielenkiinnosta vaatimatonta persoonaani kohtaan! <3- Anonyymi00014
Anonyymi00011 kirjoitti:
Joten jos oikeassa korvassa niin luonnollinen selitys vahvoilla ja ne alien epäilyt heikoilla.Selvä pyy. Olen itsekin nähnyt plantteja molemmilla puolin ja vain vasemmalla olleet olivat selvästi hieman omituisia ja harhaisia. Olisko ehkäolleet sitä solihver väkeä.
- Anonyymi00015
Anonyymi00014 kirjoitti:
Selvä pyy. Olen itsekin nähnyt plantteja molemmilla puolin ja vain vasemmalla olleet olivat selvästi hieman omituisia ja harhaisia. Olisko ehkäolleet sitä solihver väkeä.
soliferi väkeä
- Anonyymi00009
SGL, ehtymättömän huumorin lähde :)
- Anonyymi00013
Ei näitä asioita liian vakavasti kannatakkaan ottaa, vaikka raottavat todellisuuden verhoa tietämättömille ja denialisteille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 139916
Jasmin Vähäkangas valehtelee kolumnissaan. Hän ei ole "taaperon" äiti.
Lapsi ei taaperra. Vielä seurakunnan lehdessä valehtelee noin?97795Pyhäjärvi syvällä kusessa
Pyhäjärvi ei tule selviämään millään tästä alhosta. Ollaan aivan liian syvällä. https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/pyha98748- 60725
Miten voi sinun
tunteet yhtäkkiä kuolla kuin napista painamalla? Et enää vilkaisekaan minuun päin vaan jos vahingossa näet minut käännät55591Hyvää yötä
Ikuinen kohtalo, sydänystävä, rakkauteni♥️.. kumpa olisimme saaneet elämältä mahdollisuuden!26583Missähän pöytäkirja viipyy, taas?
Hallituksen kokouksessa oli eilen mielenkiintoisia asioita käsiteltävänä. Pöytäkirja on ollut yleensä saman iltana luett43494- 154489
- 42479
Hyvästi feikit hiustenpidennykset - Kerttu Rissanen hurmaa uudella hiustyylillä
Kerttu Rissanen ihastuttaa uudella hiustyylillään ja lookillaan. Rissasella on totuttu näkemään pitkät hiukset ja hiust7438