Vapaa kuvaus

Aloituksia

227

Kommenttia

976

  1. Planeettojen+välinen+radioliikenne+onkin+oikein+hauska+ajatus.Tuskin+löytyy+kertojaa+millä+taajuuksilla+tuota+Persemönkijää+Marsissa+ohjataan?Uskon+että+se+on+huippusalaista+tietoa+mutta+eiköhän+tuo+näppäriltä+nörteiltä+minuutissa+selviäisi?Sitten+pojjaat+ajelisivat+mönkijän+taatusti+paskaksi+jo+päivässä+ja+NASAn+ukkelit+joutuisivat+toteamaan+että+saatanan+saatana;+ensin+menetimme+yhteyden+ja+nuo+perkeleet+ajoivat+Perseen+rotkoon.Se+olisi+sitten+sen+tarunloppu.
  2. "MUA+ALKAA+JO+OTTAMAAN+PÄÄHÄN+NOO+SAATANAN+VAIPPANAAMAT"+oli+hyvin+sanottu+ja+tuon+itsekin+allekirjoitan.+Olisin+tosin+lauseen+viimeiseksi+sanaksi+kirjoittanut+VAIPPAPAVIAANIT.Suorastaan+inhon+väreet+kulkevat+lävitseni+kun+katson+noita+"kansan"edustajiamme+vaippoineen.+Eihän+meillä+ole+kuin+2+kansan+edustaja;+muut+edustavat+ryhmäkurien+saastuttamia+puolueitaan.Persujen+edustaja+Jani+Mäkelä+ylensi+itsensä++kansan+edustajaksi+suomiessaan+poliisiemme+laitonta+ja+mielivaltaista+käytöstä+18/4-21+Helsingin+keskustan+kävelijöitä+kohtaan.+Muut+"kansanedustajat"+olivat+hipihiljaa+vaippojensa+takana+täristessään.+Hra+aloittaja-+Anonyymillä+on+aina+viihdyttävät+ja+hauskatkin+tarinat+ja+olen+samaa+mieltä+melkein+kaikesta.+Kiitän+häntä+myös+myötämielisestä+suhtautumisestaan+omiin+kirjoituksiini.Olen+ollut+hiljaa+tuosta+Palmen+ampumisesta+poliittista+syistä+jos+niin+rohkenen+sanoa.Hra+Palme+on+syyllinen+nyt+tapahtuvaan+Ruotsin+alkuperäisväestön+kansanmurhaan.+2045+on+Ruotsissa+jo+50+%+maahanmuuttotaustaisia+ja+sitten+se+vauhti+kiihtyy+toden+teolla.Palme+oli+alkuunpanija+tuolle+monikansalliselle+"rikkaudelle"+ja+ansaitsi+kuolonsa.Tiedän+kyllä+että+tuon+sanomiseni+on+eettisesti+ja+moraalisesti+hyvin+tuomittavaa+mutta+kannan+siitä+täyden+poliittisen+vastuun.Nykyisin+näitä+vastuunkantajia+ei+poliittisesta+kentästämme+löydy+vaan+sitä+siirretään+laitoksista+toisille.+Mikäs+on+siirrellessä+koska+jo+1/3+työssä+käyvistä+on+valtion+tai+kuntien+viroissa+joista+valtaosa+on+täysin+tyhjänpäiväisiä.Ajatelkaapas;++kaksi+työläistä+elättää+yhden+virkamiehen.+Pelkästään+tämä+riittäisi+maamme+taloudelliseen+syöksyyn+ilman+velkarahaa.Maamme+on+menossa+kohti+helvettiä.+Kuka+uskoo+että+seuraava+hallitus+PS+++Kok.+++Kesk+saisi+mitään+muutosta+aikaan+yhtään+mihinkään?+Sama+paskaralli+jatkuisi;+naamat+ministeripöntöissä+vain+vaihtuisivat.