Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Repe.RuutikaIIo
Repe.RuutikaIIo
Repe.RuutikaIIo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
31
Kommenttia
11438
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Joosef+on+saattanut+sanoa+noin,+mutta+vasta+sen+jälkeen+kun+Don+ilmoitti+ettei+tuu.+Varmasti+ei+sanonut+ennen.
17.01.2021 13:30
>En+väitä+että+vaihtoehtomedioidenkaan+uutisointi+olisi+oikea+ainakaan+kaikkissa+kohdin,+mutta+ei+se+CNN+uutisointi+sitä+ole,+totuus+lienee+jossain+välimaastossa.
Totuus+ei+todellakaan+löydy+totuuden+ja+valheen+välimaastosta,+vaikka+äärioikeiston+media+ja+te+sen+"hyödylliset+idiootit"+kovasti+koetatte+luoda+sellaista+kuvaa.
17.01.2021 13:28
>Äärioikeiston+"äänettömät+yhtiömiehet",+ja+sellaiseksi+Arton+lasken
Voisi+puhua+myös+hyödyllisistä+idiooteista.
17.01.2021 13:22
>Jos+haluat+luotettavat+todisteet,+niin+Jumala+on+se,+joka+voi+ne+antaa.
Eivät+päässä+kuuluvat+äänet+tai+tuntemukset+ole+mitään+todisteita.+Ne+voivat+kyllä+olla+merkki+mielisairaudesta.
Luotettavat+todisteet+ovat+kaikkien+silmissä+samanlaisia.+Muita+ei+kannata+oikeudessakaan+tarjoilla,+jos+sinne+joskus+joudut.
17.01.2021 13:13
Olen,+Luoja+paratkoon.
17.01.2021 13:08
>Jeesus+meni+taivaaseen+valmistamaan+omilleen+sijaa.
Tuskin+Luojan+tarvitsee+mitään+sen+kummemmin+valmistella,+se+on+ihmisten+puuhaa.+Sen+kun+luo.
17.01.2021 13:02
Höpö+höpö.+Kyllä+se+on+kaikki+sinussa+itsessäsi.+Ei+tuollaisessa+itsesurkeutuksessakaan+ole+mitään+järkeä.
16.01.2021 13:06
Hohhoijaa.🥱😴
16.01.2021 12:55
Tapani+Talkkuna!
16.01.2021 12:53
>luotettavalle+vaihtomedialle+olisi+siis+valtavasti+tarvetta,+koska+monikaan+ei+haluaisi+lukea+uutisiaan+ideologisen+suodattimen+läpi+ajettuna.
Sen+kireämpää+ja+kapeampaa+ideologista+suodatinta+ei+ollut+edes+taistolaisilla+kuin+laitaoikeiston+"vaihtoehtomedialla"+on.+Ja+niin+kauan+kuin+tuo+vaihtoehto+on+yksin+laitaoikeiston+käsissä,+sen+oletusarvoinen+luotettavuus+on+noin+nolla.
Itse+valtamediassa+pitkään+toimineena+voin+kategorisesti+todeta,+että+kuvauksesi+sen+toiminnasta+on,+anteeksi+vain,+enemmän+kuin+täyttä+paskaa.
16.01.2021 11:36
Jos+Jukkis+osuu+ydessä+kohtaa+kymmenestä+oikeaan,+en+sanoisi+tulosta+tyydyttäväksi.+Kokonaisuushan+on+katastrofi.+Ei+kukaan+pysty+puhumaan+pelkkää+paskaa,+väkisin+sekaan+tulee+jotain+tottakin.
>Jos+sananvapaus+viedään+sillä+perusteella+että+joku+voi+sanoa+jotain+väärää,+niin+kehen+tämä+ei+ulottuisi.
Sinun+uskontosi+tuomitsee+ikuiseen+Helvettiin,+jos+edes+ajattelee+väärin,+sanomisesta+puhumattakaan.+Joten+et+ole+nyt+kauhean+uskottava.
Sananvapaus+tarkoittaa+valtion+ja+sen+edustajien+etukäteistä+puuttumattomuutta+julkaisuihin.+Se+ei+tarkoita,+että+sanomisista+ei+voisi+olla+mitään+seuraamuksia.+Tämän+useimmat+ihmiset+ymmärtävät,+mutta+eivät+kaikki,+ja+sitten+voi+tapahtua+asioita.+Siitä+olen+samaa+mieltä,+että+pelkkä+"perusmuotoinen"+Donin+tai+muun+poliitikon+kannattaminen+ilman+riehuntaa+ja+vihanlietsontaa+ei+ole+hyväksyttävä+peruste+ikäville+seuraamuksille.
>mahdollista+kuitenkin+että+lisää+paljastuksia+mellakoitsijoiden+henkilöllisyydestä+odotettavissa.
Mitä+Hiton+paljastuksia?+Kaikki+syytteet+ovat+julkisia+nimineen.
16.01.2021 11:25
>Olen+saanut+Jumalalta+monet+todistukset+Häneltä+itseltään.
Jos+et+voi+näyttää+niitä+muille,+et+voi+tietää+mistä+ne+"todistukset"+ovat+kotoisin.
16.01.2021 11:06
Jumalan+lähettiläs+Korkkiruuvi+on+sen+lähde.+5+%+pelastuu.
Korkkari+on+ollut+viikon+hiljaa,+pitäisiköhän+tässä+olla+huolissaan?+En+muista+häneltä+vastaavaa+menopaussia+aiemmin.
16.01.2021 10:49
Johtohahmot+eivät+koskaan+ole+vajakkeja+eivätkä+yleensä+moniongelmaisiakaan+vaikka+johdettavat+olisivatkin,+joten+tuskinpa+tuo+pelle+varsinaisesti+johtaa+mitään.
16.01.2021 10:42
Mitä+Helvetin+"lasketa"?
15.01.2021 17:17
Onko+siellä+siis+jotain+uutta?++Tässä+vuosien+mittaan+sitä+putiikkia+on+mainostettu+niin+mahottomasti+että+vain+Patmos+sille+mainokselle+pärjää.+Ai+niin,+nehän+ovatkin+melkein+sama+asia.
15.01.2021 17:11
Näillä+alituisilla+typeryyksilläsi,+jossa+käyt+jatkuvasti+henkilöön+vaikka+sinuun+ei+ole+käyty+vaan+keskusteltu+avauksesta+kuten+torre+tuossa,+aiheutat+helposti+koko+ketjun+poiston.+
Kannattaisi+kokeilla+edes+yhden+kerran+pysyä+jollain+lailla+asialinjalla,+jos+suinkin+kykenet.+Jopa+homolle+vastatessasi.
15.01.2021 17:07
Minulle+käyvät+alioikeudessa+päteväksi+näytöksi+kelpaavat+todisteet,+joiden+suhteen+en+valikoi+mitään.
Miksi+sinä+vietät+kaiket+päiväsi+vapaissa+keskusteluissa,+vaikka+selvästi+haluaisit+keskustella+vain+omiesi+kanssa?+🤔
15.01.2021 11:41
Jaa-a;+kun+mitään+Helvettiä+ei+ole+niin+taitavat+rampata+kaikki+pururadallasi.
15.01.2021 11:14
Lähinnä+todistettuihin+tai+muuten+ilmiselviin+tosiasioihin.+Mihinkään+muuhun+ei+ihmisen+tarvitse+uskoa,+eikä+tosiasioihinkaan+tietenkään+uskonnollisessa+mielessä.
Millä+perusteella+juuri+minun+pitäisi+uskoa+Jeesuksen+elävän?+Jos+elää,+kyllä+se+mulle+passaa+eikä+ole+multa+pois.
15.01.2021 11:11
534 / 572