Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Palstakamu
profiilit
Palstakamu
Palstakamu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
118
Kommenttia
5894
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
En ihan ymmärtänyt taaskaan viestiäsi. Kirjoitat välillä sen verran sekavasti alkoholin vaikutuksen alaisena. Mutta nyt on pidettyä palstaa auki koko ajan välilehdessä. Vietän vapaita ja makaan vaan ihan kuolleena sohvalla katsellen sarjoja ja seikkaillen netissä. Minusta on ihana joskus vaan tuhlata elämää ja makoilla, kun muu yhteiskunta hyörii ja pyörii.
03.06.2023 14:52
Parempi tossun alla kuin taivasalla.
03.06.2023 13:04
Kiitos. On ollut mukava palata. kun täällä on niin mahtava porukka kasassa.
03.06.2023 12:41
Kieltäydyn uskomasta tuota. Olen katsonut Doctor Nown lihavuusohjelmaa, ja kaikki mättää vääränlaista ravintoa ja ihmettelevät kun eivät laihdu. Mutta jos oikeasti tietää syövänsä oikein eikä laihdu, kannattaa se terveys tutkia. Voi olla vaikka kilpirauhasen kanssa ongelmia.
03.06.2023 12:36
Suosittelen ravitsemusterapiaa. Jos ei laihdu, on ruokavaliossa joku pielessä. Tai sitten takana on jokin terveydellinen vaiva, joka pitäisi tutkia.
03.06.2023 12:22
Kiitos kun ajattelit kauniisti palstan pulleita jäseniä :). Paino on oma valinta, enkä osaa ottaa edes kettuilua pahalla. Kyseessä kun tosiaan on oma valintani, enkä sitä häpeä. Eri asia jos kettuiltaisiin asiasta johon ei voi vaikuttaa, kuten vaikka pituudesta tms. Läheisteni kanssakin heitetään läskivitsejä toisillemme ja nauretaan yhdessä niille. Ehkä se vaikuttaa siihen, miten asiaan suhtaudun.
03.06.2023 11:47
En ole koskaan välittänyt rahasta. Olen sellainen henkinen pummi. Hyvin on tuntunut raha riittävän ruokaan. Mitä sitä muuta tarvitseekaan. Jos itsestä tuntuu että menee hunosti, voi miettiä Venäjän köyhiä, joilla ei ole vara syödä kuin kaalia.
03.06.2023 11:33
Minun erikoisuus on kukkakuviolliset paidat. Tässä yksi päivä sain ampiaisen perääni, kun se niin innoissaan tutki kukkia paidassani. Tällaisena kaikkea Luojan luomaa rakastavana kaverina en tohtinut huitoa moista pörriäistä. Niinpä lähdin juoksemaan karkuun surinan yhä seuratessa minua. Juoksin sitten suoraan koiran paskaan. Sitten sisäinen perkeleeni heräsi ja teki mieli liiskata kaikki maailman ampiaiset, mutta eipä se tietenkään siinä hetkessä enää kimpussani ollut.
Mutta tuohon Harmiksen juttuun kommentoisin, että olisi paljon tyylikkäämpää kun jättäisi sepaluksen auki ja antaisi kassien roikkua vapaana. Jos naiset saavat kulkea avonaisissa paidoissa tissit hulmuten, pitäisi sama sallia meille miehillekin tasa-arvon nimissä 🤪
03.06.2023 11:29
Kiitos kauniista viestistä. Harvoin saa tuollaista palautetta :) *Kumartaa*
03.06.2023 11:21
Olen aina haaveillut nenärenkaasta, mutta niistäminen voisi olla mielenkiintoinen kokemus.
03.06.2023 11:19
Enpä osaa tuohon kyllä antaa mitään vinkkiä. Kaikki ollaan omanlaisia persooniamme täällä. Olen ite hankkinut täällä vuosien varrella verivihollisia. Osa kantaa kaunaa vieläkin. Mutta minä olin aikaisemmin 100% trolli, joten enpä voi syyttää kuin itseäni 😬
03.06.2023 11:16
Tarviiko sen mätsätäkkään? Me kaikki ollaan omanlaisia luonteitamme. Ihania, vittumaisia, kettumaisia, hauskoja. Kaikkea yhdessä paketissa. Ja jotakin se kertoo jo sinusta, että olet kissan kuvan tänne postannut.
03.06.2023 00:46
Minulla on mennyt täysin ohi, kun en ole ollut järin aktiivinen. Mutta saat kannustavan peukun täältä. Vaikutat asialliselta kirjoittajalta, joten en ihmettelisi vaikka kumppani tarttuisikin jostain mukaan.
03.06.2023 00:08
Ehkä mörkönainen olisi mörkömiehelle sopiva kumppani? Mutta mörkönaisia voi olla vaikea löytää jostain Tinderistä. Kohtaamattomuusongelma...
03.06.2023 00:05
Ehkä meitä lihavia naurattaa läskivitsit ihan eniten?
03.06.2023 00:02
Olisihan se aika suloista. Iske vaan kuva sinne. Mutta eihän sitä vaan pysty löytämään Googlen kuvahaun kautta, ettei henkilöllisyytesi paljastu palstalla?
03.06.2023 00:01
Meinaatko löytää siis seurustelu seuraa netin kautta ihan vaikka siis esim. palstalta?
02.06.2023 23:59
Ite olen aivan täysin erakko. Minulla ei ole yhtään kaveria, ei edes hyvän päivän tuttua. Olen tavallaan täysin yhteiskunnan ulkopuolella, jos työtä ei lasketa mukaan. Jos mietin asiaa naisen näkökulmasta, niin varmasti olisi aika iso kynnys lähteä tutustumaan tällaiseen mörköön. Ymmärrän täysin että seurustelukumppania haetaan tutusta piiristä.
Jos on kumppania vaille, kannattaakin aloittaa ihan vain laajentamalla sosiaalisia verkostojaan. Eikä kukaan tule kotoa mörköä hakemaan.
02.06.2023 23:58
Ei se varmasti ainakaan pahaa tekisi. Varmasti ainakin eläin- ja lapsirakkaat naiset pitäisivät.
02.06.2023 23:34
Tuo sinun avatar on ainakin kiva.
02.06.2023 23:10
74 / 295