Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
pinnasänky
pinnasänky
pinnasänky
Liittynyt 5v sitten
71
aloitusta ·
9932
kommenttia
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Hyvä+kannanotto,+ei+liian+lihava,+mutta+ei+liian+laihakaan.
On+ihan+selvä,+että+liikalihavuus+on+pahasta.+Sairaudet+patentoituvat+sekä+nivelet+pettävät,+mutta+moni+kärsii+siitä,+eikä+heillä+ole+selkeää+tietoa+siitä,+miten+kiloja+saisi+pois.
Yksi+syy+lihomiseen+on+ympäristö,+ihmisten+ilkkuminen+ja+osittelu+ja+se+aiheuttaa+ihmiselle+kroppansa+inhoa,+jolloin+Hän+ei+enää+osaa+rakastaa+itseänsä+niin,+että+vika+korjautuisi.
Jeesuskin+sanoo;+Matt.+19:19+kunnioita+isääsi+ja+äitiäsi,+ja+rakasta+lähimmäistäsi+niin+kuin+itseäsi."
Kuka+ei+rakasta+terveesti+itseään,+ei+voi+rakastaa+toista.
Tuo+huomio,+että+VL+naiset+ovat+paksuja+sekä+haisevat?+Totta+kai+lihava+hikisenä+haisee,+kun+saarnataan,+ettei+hajuvesiä+voi+käyttää?+Käsittämätöntä.+kuka+oikeasti+haluaisi+olla+vieroksuttu+hikihajuinen,+ja+on+jo+parjattuna+luovuttanut+terveen+ruokailun.
Juoksemalla+ei+painoa+yksin+saa+pois,+sen+sanon+entisenä+valmentajana,+vaan+muuttamalla+ruokailutottumuksia.+Lopetettuani+aktiiviuran+muutama+vuosi+sitten,+paino+nousi+puolenkymmentä+kiloa,+vaikka+söin+vähän+ja+asia+vaivasi.
Muistelin+opettamaani;+Tutustu+Välimeren+ruokailutottumuksin,+1/3+osa+protoneja,+paljon+vihreää,+ohuita+öljyjä+ja+vehnänen+pois+kahvilla+sekä+syödessä,+syön+palan+näkkäriä,+ja+puolen+vuoden+jälkeen,+ei+vatsalaukku+ottanut+enää+liikaa+ruokaa+vastaan,+ja+kävin+puntarilla+muutama+päivä,+10+kiloa+pois+ja+ajatkaan+vielä+luokkaa+viisi+kiloa,+jonka+jälkeen+se+on+ruokailuni+agenda,+Välimeren+ruoka+ja+useita+kertoja+päivässä,+ja+luukivut+pois.
Se+on+tiedosta+ja+itsestä+kiinni.
14.06.2021 20:07
Jumala+loi+vain+kaksi+ihmistä,+ei+yhtään+homoa,+muut+ovat+yhdynnän+tuloksia.
14.06.2021 13:23
Et+tiedä+mikä+konteksti+tässä+asiassa+on.
A.+Jeesus+sanoi.
B.+Kenelle+sanoi?
C.+Mieti+mitä+sanoi?
Tajuatko?
13.06.2021 16:11
Kerro+ensin,+kuinka+monta+olet+saanut+seurakuntiin+ja+kuinka+monta+olet+upotuskastanut+Jeesukseen.
Jatketaan+sitten+kisaa.
13.06.2021 13:37
Porvarillisessa+yhteiskunnassa+verot+ovat+pienet+verrattuna+demokraattiseen+yhteiskuntaa,+jossa+huomioidaan+tarkemmin+heikko+ja+huonotasoinen+ihminen.
Molempi+parempi,+mutta+jos+otetaan+esimerkkinä+kommunismi,+siellä+verot+ovat+inhimillisimmät,+mutta+hoidon+taso+ala-+arvoista.+Neuvostoliitossa,+jossa+olen+asunut+traktorin+kuljettaja+tienasi+enemmän+kun+lääkäri.
13.06.2021 09:11
Jeesushan+teki+opetuslapsistaan+ihmisten+kalastajia,+niitä+me+kristityt+olemme+ja+se+tulee+näkyä,+kirkastamaan+kaikkivaltiasta+Jeesusta,+huom+kaikkialla+maailmassa,+mutta+ei+lestadiolaisten+autojen+perässä,+sillä+he+eivät+ole+kristitty+seurakunta.
12.06.2021 22:28
Katseleppa+vain+itse+ja+lehtileikkeiltäkin+löytyy.
12.06.2021 20:32
Molemmat+ovat+vapaasti+luettavissa,+eikä+tarvitse+arvailla,+eikä+yrittää+salailla,+kuten+Voittonen+teki+viimeiseen+asti.
Olemme+varmasti+samaa+mieltä+siitä+yhdenkin+osalta,+mitä+kaikkivaltias+Jeesus+sanoo;+Matt.+18:6+Mutta+jos+joku+johdattaa+lankeemukseen+yhdenkin+näistä+vähäisistä,+jotka+uskovat+minuun,+hänelle+olisi+parempi,+että+hänen+kaulaansa+pantaisiin+myllynkivi+ja+hänet+upotettaisiin+meren+syvyyteen.
12.06.2021 19:05
Minä+en+pedofilia+puhdistele+joita+Jeesus+on+kironnut.+Asiahan+on+julkinen,+siitä+voi+kirjoitella+nimellä+kuka+hyvänsä.
12.06.2021 18:51
Siellä+mainitaan+kymmeniä+kertoja+myös+tuleva+Messias,+jolla+on+kaikki+valta.
Piitäsiköhän+Sinun+myös+tajuta+se,+että+VT+on+Jumalan+puhetta+kaikkivaltiaana+omalle+kansalleen+Israelille+(Jumala+rakastaa+hebr.)+ensisijaisesti,+josta+pakanoilla+on+lupa+ottaa+hyviä+elämänohjeista,+mutta+esim+Mooseksen+Laki+on+yksin+Israelin.
Laki,+eli+synnit,+jolla+on+aina+nimi+on+618+kappaletta,+ja+Jaakob,+Jeesuksen+veli+sanoo+siitä+todella+vahvasti+tämän+päivän+ihmisille;+Jaak.+2:10+Sillä+se,+joka+muuten+kaikessa+noudattaa+lakia+mutta+rikkoo+sitä+yhdessä+kohdassa,+on+syypää+kaikilta+kohdin.
Miksi+se+on+vaarallista,+siksi+kun+VT;ssä+synnistä+ei+ollut+armoa,+ainoastaan+viattoman+eläimen+veri+tuli+vuodattaa,+pienimmästäkin+rikkeestä.
Tämä+tieto+ei+ole+kulkeutunut+vielä+SRK;hon.
Sitten+esimerkkejä+koko+Raamatun+punaiseen+lankaan,+eli+Luvattuun+kaikkivaltiaaseen+Messiaaseen;+Dan+7;+13+Yhä+minä+katselin+yöllisiä+näkyjä+ja+näin,+miten+taivaan+pilvien+keskellä+tuli+eräs,+näöltään+kuin+ihminen.++Hän+saapui+Ikiaikaisen+luo.+Hänet+saatettiin+Ikiaikaisen+eteen,++(Tähän+pohjautuu+nimitys+»Ihmisen+Poika»,+joka+esiintyy+Uudessa+testamentissa).
14+ja+hänelle+annettiin+valta,+kunnia+ja+kuninkuus,+kaikkien+kansojen,+kansakuntien+ja+kielten+tuli+palvella+häntä.+Hänen+VALTANSA+ON+IKUINEN+VALTA+JOKA+EI+KOSKAAN+KATOA,+eikä+hänen+kuninkuutensa+koskaan+häviä.
Tämä+on+vahvistus+valtakysymyksessä+Matt+28;18++Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.
Jolla+on+myös+kolme+vahvistusta+UT;ssa+ja+yksi+lisää+VT;ssä
Otan+vielä+maininnan,+jonka+Jeesus+lausui+jo+vuotta+aikaisemmin,+Matt+11;27+"Kaiken+on+Isäni+antanut+minun+haltuuni.+Poikaa+ei+tunne+kukaan+muu+kuin+Isä+eikä+Isää+kukaan+muu+kuin+Poika+ja+se,+jolle+Poika+tahtoo+hänet+ilmoittaa.
Turha+on+vängätä+Jeesuksen+kaikkivaltiaisuutta+vastaan,+jonosi+on+ilmeisesti+jo+valittu.
Ehkä+Sinulla+on+luki+häiriö?+Vai+oletko+Jehovan+todistaja.
Kirjoitat+myös-+Kun+Jeesus+sai+Isältä+valtaa+vasta+uudessa+liitossa+niin+Hän+on+vallan+käyttäjä+muttei+itse+persoona+Kaikkivaltias+Jumala.
Etkö+tunne+alkutekstiä,+mitä+Jeesus+itse+sanoo+Jumaluudesta?+Joh+10;30+30.+Minä+ja+minun+isäni,+me+olemme+yksi.
KAIKKI+MUU+ON+VIRHELLISESTI+KÄÄNETTY.
En+tiedä,+onko+tämä+Sinulle+liian+vaikeaa.
12.06.2021 17:21
Suomennatko+tämän,+jonka+Jeesus+itse+sano,+Roomalaiskirje+ei+ole+Jeesuksen+sanomaa,+vaan+ihmisen,+Paven+vaikka+asiaa+siinäkin;+Matt+2818+Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.+
Roomalaiskirjettä+ei+ole+vahvistettu+Raamatussa,+mutta+Jeesuksen+sanoma+on;+Dan+7;14+ja+hänelle+annettiin+valta,+kunnia+ja+kuninkuus,+kaikkien+kansojen,+kansakuntien+ja+kielten+tuli+palvella+häntä.+Hänen+valtansa+on+ikuinen+valta,+joka+ei+katoa,+eikä+hänen+kuninkuutensa+koskaan+häviä.
Sekä++Matt.+11:27+
Voitko+kommentoida,+ja+missä+se+Jeesus+puhu+höpöjä,+ja+samalla,+missä+puhutaan,+että+Jumalalla+on+UT;N+aikaan+kaikki+valta,+sinä+kuulemma+tiedät,+Rane+sanoi.
12.06.2021 14:57
Ompa+paha+virhe,+poistaa+koko+pedofilian.
Eikö+se+SRK+ole+nyt+hajoamassa?+Onko+sama+lahko?
12.06.2021 07:00
Puolustat+vielä?
Koskettelustahan+Helluntai+kuoron+johtaja+ja+3+vuotta,+nainnista+Vihelä+ei+saanut+mitään,+pilasi+vai+14+ihmisen+elämän++sekä+koko+suvun+maineen.
Veljensäkin+muutti+heti+pois+kaupungista,+kun+tuomio+(0+vuotta)+tuli.
12.06.2021 06:59
Et+jaksa+lähteä+päättelemään+VL+tuomarin+motivaatiota+asiassa,+jossa+Jeesuksen+mukaan+tulisi+panna+myllynkivi+kaulaan,+ja+Hän+vapautti+Veikon+täysin.
Mielestäni+se+myllynkivi+pitäisi+laittaa+tuomarin+kaulaan,+kuten+tutkijan+sekä+lautamiesten,+kaikki+VL;iä.
Tässä+näkee+SRK;n+pakanallisuuden,+ilman+Kristusta.
12.06.2021 06:57
Tarkastelen+asiaa+uskottavuuden+vuoksi?+
Tuo+Vl+käsite+"olla+uskomassa"+juuri+ennen+syntiin+sortumista.
Naurettavaa,+vl;t+kuten+muutkin+jotka+servility+siihen+ovat+kadotukseen+meneviä+ihmisiä.
Asiahan+olisi+estradiol,+joissa+raiskauksia+on+satoja,+jopa+tuhansia,+olisi+voinut+sen+jo+-60+luvulla+lopettaa,+mutta+ei,+se+muodostui+rehvastelun+asiaksi.
Ei+tietenkään,+sillä+johtohan,+lähinnä+Pohjois-+Suomessa+oli++karannut+jo+käsistä.
Mukana+oli+Poliiseja,+jonka+nimikin+on+tiedossa.,+pienellä+paikkakunnalla,+järjesti+etelän+johtomiesten+johdolla+matkoja+ko.+paikkakunnalle,+jossa+oli+hyvin+nuoria+netoja,+jossa+pojat+pettifogging+tekemään+lisää+lapsia+"jumalan+Valtakuntaan",++ja+yksi+heistä+ei++kestänyt+sitä,+ja+hukuttautui+läheiselle+suolle,+josta+jota,+paikkakunnan+vanhemmat+tiesivät,+mutta+tämä+"K"+jätti+asian+sikseen.
Oliko+Vihelän+14+lapsen+elämän+tuhoamisensa+vapauttanut+tuomari+uskomassa,+vai+lopettiko+hän+siksi+aikaa,+että+saatanalle+jäi+tilaa.
Tämähän+on+ollut+suuressa+käytössä+Kerhossa.
12.06.2021 06:53
Saatanalla+on+filistealaisten+lisäksi+paljon+työmyyriä.
Hyvä+ja+totuuden+mukainen+kirjoitus+tukee+saamaani+viikkopostia+muutaman+viikon+takaa.
12.06.2021 06:31
Ei,+vaan+sitä,+että+Jeesuksella+on+kaikki+valta,+joten+turvaamme+Häneen+ja+maallistin+sen+kertomuksella.
Olenko+sanonut,+että+rukoilemme+Isää,+en+mutta+Rukous+tulee+kuuloon+kolmiyhteiselle+Jumalalle+Jeesukselta.
Myös+kaikki+Taivaan+Pyhät+vallat+sen+kuulevat+ja+Jeesuksessa+he+myös+rientävät+apuun.
Jokaiselle+ajalle+on+asetettu+oman+Herra,+ja+tässä+ajassa+se+on+vain+Jeesus,+milleminumin+ja+Pyhän+sodan+jälkeen+se+on+on+Jumala,+Jeesuksen+luovuttaessa+valtansa+Hänelle.
12.06.2021 06:27
Kannanottosi+on+perustelua,+varmaankin+Poika+istuu+kaikkivaltiaana+nytkin+Isänsä+vieressä,+mutta+se+ei+selviä+tuosta+meille+änkyrälle+hebrealaisille+osoitettuun+kirjeeseen,+sen+tarkoitus+kokonaisuudessaan+on+markkinoida+Uutta+Liittoa+Israeliin,+ja+nyt+myös+diasporaan.
Asian+voi+päätellä+jakeesta+kolme,+mutta+konteksti+on+jo+jakeessa+1+ja+kaksi;+Monet+kerrat+ja+monin+tavoin+Jumala+muinoin+puhui+isillemme+profeettojen+suulla,
Asia+on+vahvistettu+Toorassa,+ja+raamatussa+jo+4+Moos+12;+jolloin+kaikki+tuleva+Jumalan+haluama+"uutuus"+nimitettiin+profeetaksi+,+joten+6+jae+Herra+sanoi:+--+Kuulkaa+minun+sanani!+Kun+joukostanne+nousee+profeetta,+minä+ilmaisen+itseni+hänelle+näyssä,+unessa+minä+hänelle+puhun.+(Huomioin+se,+että+se+on+kirjoitettu+omilleen,+Omaisuuskansalle)
7+Näin+en+puhu+Moosekselle,+palvelijalleni,+joka+kaikessa+on+minun+uskottuni.+
8+Hänelle+puhun+suoraan+kasvoista+kasvoihin,+en+arvoituksellisin+sanoin+vaan+avoimesti.+Hän+saa+katsoa+Herran+kirkkautta+suoraan.+Kuinka+te+siis+rohkenette+puhua+Moosesta,+minun+palvelijaani+vastaan?
2+mutta+näinä+viimeisinä+aikoina+hän+on+puhunut+meille+Pojassaan,+jonka+hän+on+pannut+kaiken+perilliseksi+ja+jonka+välityksellä+hän+myös+on+luonut+maailmat.
Paavali+painottaa+jakeessa+2+viimeisiä+aikoja,+joka+todella+alkaa+vuotena+nolla,+jonka+kautta+kirjoituksesi+on+asiaa+tukeva.
Minä+kuitenkin+vastasin+eskatologisesti,+eskatologiaa,+viimeisiä+todellisia+aikoja,+jolloin+todella+Poika+istuu+Isänsä+oikealla+puolella.
Se+on+luettavissa+Ilmestyksessä+ja+lyhyissä+kirjeissä.
Siunausta.
JK+ehkä+näkemystäsi+tukee+myös+Room,+Room.+8:34+Kuka+voi+tuomita+kadotukseen?+Kristus+Jeesus+on+se,+joka+on+kuollut,+onpa+vielä+herätettykin,+ja+hän+on+Jumalan+oikealla+puolella,+ja+hän+myös+rukoilee+meidän+edestämme
Jonka+tarkoitus+on+Rooman+kärsiville+ihmisille+kertoa+se,+että+tapettu+Jeesus+on+NYT+Isän+vieressä+ja+auttaa+heitä,+joilla+ei+ollut+vielä+Messiasta.
12.06.2021 06:22
Samoja+ennusteita+käyttivät+lestadiolaiset+-50+ja+-60+luvulla+oikein+pelolle+asti,
En+kirjoittanut+yhtään+ennustetta,+vaan+Jumalan+sanoman+tulevista+tapahtumista,+mutta+jos+jättää+Raamatun+tuntemuksen+vain+Vl+puhujien+varaan,+eka+luokalle+jää,+sata+varmasti.
Eikö+ole+ihmeellistä,+kun+laitoin+sen+ajankohdan,+mitä+kysyttiin,+että+milloin+Jeesus+istuu/+seisoo+Jumalan+oikealla+puolella,+sen+panin+vuosien+tarkkuudella,+koska+Raamattu+ei+jätä+siinä+tulkinnan+varaan,+pois+luettuna+meidän+Pyhien+tempaus.
Muuten+tuo+mainitsema+tietosi+on+ihmisoppia,+sen+olemus+ei+ole+Pyhä+eikä+Raamatullinen,+jos+on+pane+jae.
+
Panenko+toinin+veto,+saat+sen,+jos+ositat,+ettei+se+perustu+Raamattuun,+ota+jakeet+erikseen+ja+erikseen+kumoa+se+omallasi.
Toinen+mahdollisuutesi+on+ehtiä+kristitty+seurakunta+ja+hakeudu+Raamattupiiriin.
Muuten+Oulussa+se+toimi+muutaman+viikon,+kunnes+homeparrat+tulivat+ja+lopettivat,+Jeesus+ei+ole+prioriteetti,+vaan+SRK,+ja+tulokset+on+Sinussakin+nähtävissä,+koska+ei+ole+Raamattupiiriä,+Voin+tulla+pitämään,+jos+sopii.
11.06.2021 16:56
Maitse+se+raiskaus,+missä+jakeessa?
Se+vaan+osaamattomasta+normaalikin+kristitty+tuntuu+ylimieliseltä,+kun+tietää+totuuksin
11.06.2021 16:46
450 / 497