Hyvä+kannanotto,+ei+liian+lihava,+mutta+ei+liian+laihakaan.On+ihan+selvä,+että+liikalihavuus+on+pahasta.+Sairaudet+patentoituvat+sekä+nivelet+pettävät,+mutta+moni+kärsii+siitä,+eikä+heillä+ole+selkeää+tietoa+siitä,+miten+kiloja+saisi+pois.Yksi+syy+lihomiseen+on+ympäristö,+ihmisten+ilkkuminen+ja+osittelu+ja+se+aiheuttaa+ihmiselle+kroppansa+inhoa,+jolloin+Hän+ei+enää+osaa+rakastaa+itseänsä+niin,+että+vika+korjautuisi.Jeesuskin+sanoo;+Matt.+19:19+kunnioita+isääsi+ja+äitiäsi,+ja+rakasta+lähimmäistäsi+niin+kuin+itseäsi."Kuka+ei+rakasta+terveesti+itseään,+ei+voi+rakastaa+toista.Tuo+huomio,+että+VL+naiset+ovat+paksuja+sekä+haisevat?+Totta+kai+lihava+hikisenä+haisee,+kun+saarnataan,+ettei+hajuvesiä+voi+käyttää?+Käsittämätöntä.+kuka+oikeasti+haluaisi+olla+vieroksuttu+hikihajuinen,+ja+on+jo+parjattuna+luovuttanut+terveen+ruokailun.Juoksemalla+ei+painoa+yksin+saa+pois,+sen+sanon+entisenä+valmentajana,+vaan+muuttamalla+ruokailutottumuksia.+Lopetettuani+aktiiviuran+muutama+vuosi+sitten,+paino+nousi+puolenkymmentä+kiloa,+vaikka+söin+vähän+ja+asia+vaivasi.Muistelin+opettamaani;+Tutustu+Välimeren+ruokailutottumuksin,+1/3+osa+protoneja,+paljon+vihreää,+ohuita+öljyjä+ja+vehnänen+pois+kahvilla+sekä+syödessä,+syön+palan+näkkäriä,+ja+puolen+vuoden+jälkeen,+ei+vatsalaukku+ottanut+enää+liikaa+ruokaa+vastaan,+ja+kävin+puntarilla+muutama+päivä,+10+kiloa+pois+ja+ajatkaan+vielä+luokkaa+viisi+kiloa,+jonka+jälkeen+se+on+ruokailuni+agenda,+Välimeren+ruoka+ja+useita+kertoja+päivässä,+ja+luukivut+pois.Se+on+tiedosta+ja+itsestä+kiinni.
Siellä+mainitaan+kymmeniä+kertoja+myös+tuleva+Messias,+jolla+on+kaikki+valta.Piitäsiköhän+Sinun+myös+tajuta+se,+että+VT+on+Jumalan+puhetta+kaikkivaltiaana+omalle+kansalleen+Israelille+(Jumala+rakastaa+hebr.)+ensisijaisesti,+josta+pakanoilla+on+lupa+ottaa+hyviä+elämänohjeista,+mutta+esim+Mooseksen+Laki+on+yksin+Israelin.Laki,+eli+synnit,+jolla+on+aina+nimi+on+618+kappaletta,+ja+Jaakob,+Jeesuksen+veli+sanoo+siitä+todella+vahvasti+tämän+päivän+ihmisille;+Jaak.+2:10+Sillä+se,+joka+muuten+kaikessa+noudattaa+lakia+mutta+rikkoo+sitä+yhdessä+kohdassa,+on+syypää+kaikilta+kohdin.Miksi+se+on+vaarallista,+siksi+kun+VT;ssä+synnistä+ei+ollut+armoa,+ainoastaan+viattoman+eläimen+veri+tuli+vuodattaa,+pienimmästäkin+rikkeestä.Tämä+tieto+ei+ole+kulkeutunut+vielä+SRK;hon.Sitten+esimerkkejä+koko+Raamatun+punaiseen+lankaan,+eli+Luvattuun+kaikkivaltiaaseen+Messiaaseen;+Dan+7;+13+Yhä+minä+katselin+yöllisiä+näkyjä+ja+näin,+miten+taivaan+pilvien+keskellä+tuli+eräs,+näöltään+kuin+ihminen.++Hän+saapui+Ikiaikaisen+luo.+Hänet+saatettiin+Ikiaikaisen+eteen,++(Tähän+pohjautuu+nimitys+»Ihmisen+Poika»,+joka+esiintyy+Uudessa+testamentissa).14+ja+hänelle+annettiin+valta,+kunnia+ja+kuninkuus,+kaikkien+kansojen,+kansakuntien+ja+kielten+tuli+palvella+häntä.+Hänen+VALTANSA+ON+IKUINEN+VALTA+JOKA+EI+KOSKAAN+KATOA,+eikä+hänen+kuninkuutensa+koskaan+häviä.Tämä+on+vahvistus+valtakysymyksessä+Matt+28;18++Jeesus+tuli+heidän+luokseen+ja+puhui+heille+näin:+"Minulle+on+annettu+kaikki+valta+taivaassa+ja+maan+päällä.Jolla+on+myös+kolme+vahvistusta+UT;ssa+ja+yksi+lisää+VT;ssäOtan+vielä+maininnan,+jonka+Jeesus+lausui+jo+vuotta+aikaisemmin,+Matt+11;27+"Kaiken+on+Isäni+antanut+minun+haltuuni.+Poikaa+ei+tunne+kukaan+muu+kuin+Isä+eikä+Isää+kukaan+muu+kuin+Poika+ja+se,+jolle+Poika+tahtoo+hänet+ilmoittaa.Turha+on+vängätä+Jeesuksen+kaikkivaltiaisuutta+vastaan,+jonosi+on+ilmeisesti+jo+valittu.Ehkä+Sinulla+on+luki+häiriö?+Vai+oletko+Jehovan+todistaja.Kirjoitat+myös-+Kun+Jeesus+sai+Isältä+valtaa+vasta+uudessa+liitossa+niin+Hän+on+vallan+käyttäjä+muttei+itse+persoona+Kaikkivaltias+Jumala.Etkö+tunne+alkutekstiä,+mitä+Jeesus+itse+sanoo+Jumaluudesta?+Joh+10;30+30.+Minä+ja+minun+isäni,+me+olemme+yksi.KAIKKI+MUU+ON+VIRHELLISESTI+KÄÄNETTY.En+tiedä,+onko+tämä+Sinulle+liian+vaikeaa.
Kannanottosi+on+perustelua,+varmaankin+Poika+istuu+kaikkivaltiaana+nytkin+Isänsä+vieressä,+mutta+se+ei+selviä+tuosta+meille+änkyrälle+hebrealaisille+osoitettuun+kirjeeseen,+sen+tarkoitus+kokonaisuudessaan+on+markkinoida+Uutta+Liittoa+Israeliin,+ja+nyt+myös+diasporaan.Asian+voi+päätellä+jakeesta+kolme,+mutta+konteksti+on+jo+jakeessa+1+ja+kaksi;+Monet+kerrat+ja+monin+tavoin+Jumala+muinoin+puhui+isillemme+profeettojen+suulla,Asia+on+vahvistettu+Toorassa,+ja+raamatussa+jo+4+Moos+12;+jolloin+kaikki+tuleva+Jumalan+haluama+"uutuus"+nimitettiin+profeetaksi+,+joten+6+jae+Herra+sanoi:+--+Kuulkaa+minun+sanani!+Kun+joukostanne+nousee+profeetta,+minä+ilmaisen+itseni+hänelle+näyssä,+unessa+minä+hänelle+puhun.+(Huomioin+se,+että+se+on+kirjoitettu+omilleen,+Omaisuuskansalle)7+Näin+en+puhu+Moosekselle,+palvelijalleni,+joka+kaikessa+on+minun+uskottuni.+8+Hänelle+puhun+suoraan+kasvoista+kasvoihin,+en+arvoituksellisin+sanoin+vaan+avoimesti.+Hän+saa+katsoa+Herran+kirkkautta+suoraan.+Kuinka+te+siis+rohkenette+puhua+Moosesta,+minun+palvelijaani+vastaan?2+mutta+näinä+viimeisinä+aikoina+hän+on+puhunut+meille+Pojassaan,+jonka+hän+on+pannut+kaiken+perilliseksi+ja+jonka+välityksellä+hän+myös+on+luonut+maailmat.Paavali+painottaa+jakeessa+2+viimeisiä+aikoja,+joka+todella+alkaa+vuotena+nolla,+jonka+kautta+kirjoituksesi+on+asiaa+tukeva.Minä+kuitenkin+vastasin+eskatologisesti,+eskatologiaa,+viimeisiä+todellisia+aikoja,+jolloin+todella+Poika+istuu+Isänsä+oikealla+puolella.Se+on+luettavissa+Ilmestyksessä+ja+lyhyissä+kirjeissä.Siunausta.JK+ehkä+näkemystäsi+tukee+myös+Room,+Room.+8:34+Kuka+voi+tuomita+kadotukseen?+Kristus+Jeesus+on+se,+joka+on+kuollut,+onpa+vielä+herätettykin,+ja+hän+on+Jumalan+oikealla+puolella,+ja+hän+myös+rukoilee+meidän+edestämmeJonka+tarkoitus+on+Rooman+kärsiville+ihmisille+kertoa+se,+että+tapettu+Jeesus+on+NYT+Isän+vieressä+ja+auttaa+heitä,+joilla+ei+ollut+vielä+Messiasta.
Maitse+se+raiskaus,+missä+jakeessa?Se+vaan+osaamattomasta+normaalikin+kristitty+tuntuu+ylimieliseltä,+kun+tietää+totuuksin