Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Timmyy
profiilit
Timmyy
Timmyy
Vapaa kuvaus
Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Pari+päivää+sitten+oli+uutinen+että+USA+ja+Britannia+aseistavat+jne+useilla+miljardeilla.+
Kyllä+tää+vielä+Venäjän+omiin+ristiriitoihin+loppuu.+Maan+hallinto+ja+kansa+käy+vastaan.+Vallankaappausta+odotellessa.+🙂
26.08.2022 20:10
Näinhän+se+on.+Putlerin+mukaan+ei+oo+menny+kuin+pari+maatuskaa.
26.08.2022 20:03
Onhan+tuossa+vähän+halveerattu+instituutiota+ja+tehty+Suomi+naurun+alaisiksi.+😐
Mut+tää+meidän+luterilainen+elämä+monesti+perustuu+anteeksi+antoon.
Olis+rehellinen+ja+kertois+kaikki+tapahtumat+niin+kuin+ne+on.+Näin+vois+saada+kansalta+selvän+hyväksynnän.
Nyt+on+paljon+kysymysmerkkejä+ilmassa+kuten+huumeiden+käyttö.
26.08.2022 17:48
Eri+addiktioissa+ongelman+myöntäminen+on+osa+mahdollista+parantumista.
Jos+selvästi+on+ongelma+ja+ihminen+ei+tätä+itse+nää+/+myönnä+niin+silloin+tilanne+on+vakava.
Ottamatta+kantaa+onko+Sanna+juhlinut+alkoholin+määrän+suhteen+hillitysti,+vai+vetänyt+selvästi+liikaa.
Edelleen+hius+testi+ois+hyvä.+🤔
26.08.2022 17:30
Mulla+kerran+meni+rahan+vaihdossa+80+%+reissun+budjetista.+Että+sen+takia+tarkkana+oon.+Never+again.
26.08.2022 13:36
Tuossa+oli+läheinen+jolla+oli+jonkinlainen+midlife+crises.+Olisi+tarvinnut+ammattiapua.+Mut+mitään+ei++saanu,+pami+resepti+kouraan+ja+näkemiin.+Onneksi+hän+pääsi+ongelmiensa+yli.+Näissä+asioissa+pitää+auttaa+ajoissa,+ei+sit+kun+ongelmat+ovet+jo+kroonisia.
Vihaksi+pisti.+Kaikkeen+paskaan+pistetään+rahaa.+Hyvinvointi+valtio+kaukana.+🙁
No+paistaa+se+aurinko+vielä+perseenreikäänkin.+Uutta+Nokiaa+odotellessa.
26.08.2022 00:07
Ok,+kiitti+vinkeistä!
25.08.2022 23:16
Mulla+on+kaikki+valmiina.+Jopa+taksi+on+tilattu+Bangkokin+kentälle.+Siellä+odottaa+mua+nimilapun+kanssa..
25.08.2022 22:19
Riski+on+olemassa+että+voi+saada+väärennettyjä.+Laitan+pääni+pantiksi+että+olen+matkustanut+enemmän+kuin+Sinä.+😄
Toiset+mstkustaa+toiset+ei,+ja+taitaa+Sua+vituttaa+kun+et+pääse+lähiöpubia+kauemmaksi.+Mä+saatan+jopa+muuttaa+tonne,+mut+katsotaan+nyt+tuo+yksi+reissu+ekana.
25.08.2022 22:17
Kiitti+vinkeistä!+Aikoinaan+Bulgariassa+kusetettiin+ja+huolella.+Gringo+lupas+hyvällä+kurssilla+ja+mä+menin+lankaan.
Näytti+että+jakaa+isoja+seteleitä+mut+suurin+osa+seteleistä+oli+pieniä.+Jonkinlaisen+silmänkääntö+tempun+teki.+
Kun+toimin+ohjeitesi+mukaan+niin+yksi+asia+jäi+arvelluttamaan.+Mistä+tiedän+minkälainen+500+ja+1000+bahtin+seteli+on.+Kun+näyttävät+alkuperäiseltä.
25.08.2022 21:39
Kyllä+muilla+on+oikeus+olla+kriittinen+asian+suhteen.+Jopa+omalla+puolueella.+Niin+kuin+ovat.
Onko+Sannalla+todellisuuden+taju+hämärtynyt.+Kun+on+PM+ja+suuret+eurooppalaiset+lehdet+tekevät+ja+kehuvat+ja+kehuvat.+Hypetys+on+ollut+aikamoista.
Sit+mä+oon+hiljaa+kun+tekee+negatiivisen+testin.+Siis+luotettavan+sellaisen.+Bileet+annan+anteeksi+jos+ottaa+opiksi.
25.08.2022 21:19
Soini+jos+ois+liideri+niin+vois+harkita.
25.08.2022 21:11
Jaa+että+Ilkka+pohtii+juurisyitä.+Kun+oikein+silmiin+katsotaan+niin+ei+ole+kuin+yksi+juuri+syy.+Ja+se+on+Venäjän+raukkamainen+sota+viatonta+Ukrainaa+vastaan.++😐
25.08.2022 21:07
Noin+se+taitaa+olla.+Koko+puoluetta+vituttaa.
25.08.2022 19:52
Sama+juttu+siinä+mielessä+että+funtsin+myös.+Persujen+puolelle+vois+mennä+jos+ois+vähän+liberaalimpi.+Turtiaisen+joukkoihin+mua+pyydettiin+mut+aivan+liikaa+erimielisyyksiä.+Eli+vielä+puolue+on+demut+mutta+hyvin+kinthaalla+on..
25.08.2022 19:49
Heh.+Oli+sit+pakko+mainita+tuo!+:)
25.08.2022 19:05
On+toi+Selvä+päiväkin+klassikko.+😃
25.08.2022 00:28
Ehkä+luen+kuin+piru+raamattua+mutta+tämmöinen+olo+jäi.
Sanaa+rehellinen+hän+ei+sanonut+normaalilla+äänenpainolla.
Mitä+se+ikinä+tarkoittaakin.+Ehkä+ei+mitään+mutta+tuohon+kiinnitin+huomiota.
Menis+siihen+testiin+niin+minäkin+voisin+olla+jo+nukkumassa.
25.08.2022 00:18
Syyskuun+19+siellä.+Ja+sinne+synnin+pesään+eli+Pattayalle.+Joku+viikonloppu+mennään+jollekkin+kohille+eli+kait+jollekki+saarelle.
Semmoinen+ranta+kun+löytyis+kuin+the+beach+leffassa.
Mulla+asuu+läheinen+siellä+että+häneltä+tarpeen+vaatiessa+apua+saan.
Kyllä+mä+pärjään.+Eka+reissu+oli17+vuotiaana+Afrikkaan.+Yksin.+Aika+hyvin+oon+pärjännyt+missä+oon+käynyt.+Vähän+raha-asioissa+kustu+silmään+mutta+ei+sen+enempää.
Tää+Kummelin+Pattayalle+on+hauska.
https://m.youtube.com/watch?v=Dz7YZKw9XOg
24.08.2022 23:57
Odotukset+oli+joo+suuremmat.+En+mä+arvosanaksi+anna+kuin+7+-+ja+toikin+kait+ennen+kohua.+:(+Siis+arvosana+Sannalle.
Mut+politiikot+on+politiikkoja+ja+politiikassa+tarkoitus+pyhittää+keinot.+Näin+se+vaan+menee.
Mä+tulen+pieneltä+paikkakunnalta.+Vois+melkein+sanoa+että+Sorvan+kylältä.+Täällä+demarit+riitelee.+On+tullut+olo+että+onko+näin+myös+valtakunnallisella+tasolla.+Tuntuu+että+hyvä+(parempi)+johtaja+puuttuu.+😐
24.08.2022 23:38
41 / 158