Timmyy

Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Pari uutista Ukranaista..
Sotilaat kieltäytyvät ja hyvä niin. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/c8731240-988b-4e5e-a7ab-c1fa93a406a5 Ammattila160Suomen ylivoimaa Treella!
40 min pelattu ja taululla 3 - 0. Peli suht Ok ja Olkinuora nappaa loput. Hyvältä näyttää, eiköstä vaan..460Kuinka suuri osa muslimeista on paskaa tms?
Aina puhutaan heidän haittamaahanmuutosta? Tuossa just juttelin livenä aidosti rasistisen kaverin kanssa. Hänen mielestä060Rantanen estekultaan ja Mäkelä 3 loikassa hopealle!!!!
Kyllä. Ikimuistoinen ilta. Olisitko uskonut?059Auttakaa apinaa
Miten noi sähköpotkulaudat toimivat. Oon pari kertaa kokeillu mutta ei starttaa. Missä on kaasu ja missä jarru?259Tekeekö Susijengi historiaa
Johtaa hallitsevaa maailmanmestaria kun pelistä puolet takana. 9 pisteen ero. Nyt shitbox päälle ja kanava kakkonen.059Kohta viikko MM kisoja takana - Suosikkisi?
Yksi on ylitse muiden ja se on Brasilia. Tämä tosin kun Neymar kentällä. Mikä on vaikutus kenttäpeliin kun ko henkilö159Ei Venäjällä selviä kännistä
Siis. Minkä takia Venäjä ei voinut olla länkkäri tyylinen demokratia. Kaikki avaimet siihen oli olemassa. Miksi ollaan m358- 2958
Surullista luettavaa - Sota voi kestää vähintään vuosia
Eikä pääty ennen kuin Putler pois vallasta. On se vittu kun ei oligarkit ei saa yhtä pygmiä päiviltä..158Maailman sotien historiasta
Miten nää ovat syntyneet. Mikä on ollut se laukaiseva tekijä? Nythän se olisi jos vlad ydinasetta käyttäisi. Entä miten157Reissu pohjoiseen - visiitti Haaparannassa
Mitä muuta sieltä kannattaa tuoda kuin nuuskat. Paljon nuuskaa muuten saa tuoda? Oon ymmärtänyt että bensarahoja vois s056Mitä alkoholijuomia viikonloppuna meni / menee
Ja kuinka paljon? Ollaanko ihan rappiolla, niin että Räsänen ei unta saa? Mulla 2 IPAA ja yksi Magners..053- 053
Noh nii - Lotto vetämään
Jos et veikkaa, et voi voittaa. Nyt ois mukavasti taateleita tarjolla. Onnea!052Huominen Docventures - Kaikki telkun ääreen
TV 1 klo 21 alkaen. Kultainen maa. Dokumentti seuraa somalin matkaa takaisin kotimaahansa. Tää pitää katsoa. Dokkari i1152Mamujen kanssa voi aivan hyvin elää yhteiseloa
Mulla naapurina Kuukerin Nelliä, ryssää ja Suomen ruotsalaista. Ei mitään ongelmaa! Mistä tää panettelu johtuu että heid052Mokkakikkelit vastaan sangrian lipittäjät
Alkaa klo 17. Siis eli Marokko - Espanja.. Afrikkalaiset ovat kauttaaltaan aliarvoistettujsa. Potentiaalia on, jopa Es151Sanokaa kokki kolmoset..
Jauheliha paistista. Väri oikein punainen. Pakastettu, sulatettu osin kunnes laitoin pakkaseen uudestaan. Nyt ois tar251Vielä kerran - Viinit ruokakauppoihin
Mikä tässä kiikastaa? Miksi tästä ei saada torjuntavoittoa? Vastassa kun hyvin pitk älti vain Räsänen ja muut kukkahattu449