Vapaa kuvaus

Aloituksia

218

Kommenttia

3147

1. Ei Venäjällä selviä kännistä

Siis. Minkä takia Venäjä ei voinut olla länkkäri tyylinen demokratia. Kaikki avaimet siihen oli olemassa. Miksi ollaan m
    Maailman menoa
    3
    55
  2. Auttakaa apinaa

Miten noi sähköpotkulaudat toimivat. Oon pari kertaa kokeillu mutta ei starttaa. Missä on kaasu ja missä jarru?
    Maailman menoa
    2
    55
  3. Suomen ylivoimaa Treella!

40 min pelattu ja taululla 3 - 0. Peli suht Ok ja Olkinuora nappaa loput. Hyvältä näyttää, eiköstä vaan..
    Maailman menoa
    4
    54
  4. Mielipiteesi hevosurheilusta?

Ravi taikka ratsu puolelta. Jos mahdollista niin perustele mielipiteesi. Kiva jos saatais keskustelua aikaan. Mä aloita
    Yhteiskunta
    2
    53
  5. Pandemia loppuu pian

WHO n mukaan ollaan Euroopassa loppusuoralla. Ylen teksti tv s 144.
    Yhteiskunta
    0
    53
  6. Rantanen estekultaan ja Mäkelä 3 loikassa hopealle!!!!

Kyllä. Ikimuistoinen ilta. Olisitko uskonut?
    Urheilu ja kuntoilu
    0
    53
  7. Kohta viikko MM kisoja takana - Suosikkisi?

Yksi on ylitse muiden ja se on Brasilia. Tämä tosin kun Neymar kentällä. Mikä on vaikutus kenttäpeliin kun ko henkilö
    Urheilu ja kuntoilu
    1
    53
  8. Mitä hyvää Lidlissä?!

Mitä ei oo muualla. Siis niin hyvää tai halpaan hintaan. Mä aloitan: Pitaleivät, kinkku juusto croisaint, jäätelöt, tuo
    Ruoka ja juoma
    29
    52
  9. Tarina alipalkkauksesta

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/68f9f3e9-dc24-4c8b-8ff5-0adce6097bf1 Kannattaa lukea.
    Yhteiskunta
    1
    52
  10. Huominen Docventures - Kaikki telkun ääreen

TV 1 klo 21 alkaen. Kultainen maa. Dokumentti seuraa somalin matkaa takaisin kotimaahansa. Tää pitää katsoa. Dokkari i
    Maailman menoa
    11
    51
  11. Mamujen kanssa voi aivan hyvin elää yhteiseloa

Mulla naapurina Kuukerin Nelliä, ryssää ja Suomen ruotsalaista. Ei mitään ongelmaa! Mistä tää panettelu johtuu että heid
    Yhteiskunta
    0
    50
  12. Reissu pohjoiseen - visiitti Haaparannassa

Mitä muuta sieltä kannattaa tuoda kuin nuuskat. Paljon nuuskaa muuten saa tuoda? Oon ymmärtänyt että bensarahoja vois s
    Matkailu
    0
    50
  13. Mitä alkoholijuomia viikonloppuna meni / menee

Ja kuinka paljon? Ollaanko ihan rappiolla, niin että Räsänen ei unta saa? Mulla 2 IPAA ja yksi Magners..
    Ruoka ja juoma
    0
    48
  14. Noh nii - Lotto vetämään

Jos et veikkaa, et voi voittaa. Nyt ois mukavasti taateleita tarjolla. Onnea!
    0
    48
  15. Mitkä uskonnot hyviä - ja mitkä ei

Ev lut hyvä, jos ei pahimpia hihhuleita lasketa. Skientologia taas ihan sekopäistä touhua.
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    47
  16. Omatkaan eivät luota Putleriin

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0d9d33d7-55b8-4274-9d10-6f89b4700b7e Mitä tuumaa Luoma? Huonosti käy Vlad pojalle.
    Maailman menoa
    8
    47
  17. Sanokaa kokki kolmoset..

Jauheliha paistista. Väri oikein punainen. Pakastettu, sulatettu osin kunnes laitoin pakkaseen uudestaan. Nyt ois tar
    Ruoka ja juoma
    2
    47
  18. Toni Niemiseltä äänikirja

Toi pitänee kuunnella. Oli tänään Nybergin vieraana. Huomenna uusinta klo 15.55.
    Julkkikset
    0
    46
  19. Mokkakikkelit vastaan sangrian lipittäjät

Alkaa klo 17. Siis eli Marokko - Espanja.. Afrikkalaiset ovat kauttaaltaan aliarvoistettujsa. Potentiaalia on, jopa Es
    Maailman menoa
    1
    46
  20. Putler ja ydinaseet

Tää oli ihan mielenkiintoinen. Kannattaa lukea. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/da414141-e988-41f3-9d6c-6591cf9f52e
    Maailman menoa
    4
    45