Timmyy
Vapaa kuvaus
Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Flloyd kuoli poliisin toimintaan
Ei siis mihinkään kaman käyttöön. Kuka tahansa olisi kuollut samalla lailla. En saa uutista nyt tähän. Mutta näin se men039JÄÄKIEKON MM -21
Alkaa aivan hetken päästä. Kuka vie? Mä neuvon että kannattaa Tsekkiä pikkuisen pelata. Oli sen verran hyvä kisoja alust239Vielä kerran - Viinit ruokakauppoihin
Mikä tässä kiikastaa? Miksi tästä ei saada torjuntavoittoa? Vastassa kun hyvin pitk älti vain Räsänen ja muut kukkahattu438Noh nii - Lotto vetämään
Jos et veikkaa, et voi voittaa. Nyt ois mukavasti taateleita tarjolla. Onnea!038Wiisut alkoi!
Kohta meitin vuoro. Mikä on sokean kanavan merkitys, eli mitä se tarkoittaa? Mitä kuuluu ruoka ja juoma puolelle? Mulla338Turkki haluaa Euroopan unioniin ja me
Natoon jota Turkki yrittää estää. Voisko näitä jotenkin yhdistää. Antais Turkille vähän siimaa Eu n suhteen?138Paljon pitäis sairaanhoitajan tienata?
Tuossa oli pitkä ketju mutta ei lainkaan numeroita. Siis. Kuinka paljon soisisit kolmessa vuorossa paiskivalle euroja.038Hypoteettinen kysymys - Mistä olisit valmis luopumaan?!
Jos maailmasta loppuis esim nälänhädät ynnä muut. Ja Persut huom, ei olisi lainkaan humanitääristä maahanmuuttoa! Kuink037Keskustan TV mainos on nolo
Anneli paistaa kananmunaa ja jättää siihen häränsilmän. Ja toteaa että: "-tärkeintä on Keskusta.." 😆037Aluevaalitentti klo 21 TV 1
Marin, Purra ja Orpo. Kuka vie, ja kuka taas vikisee. Popparit valmiiksi. 😃037Mikä tuomio Sannalle - Tai ei tuomiota lain?
Mä toivon että sais jonkun asteisen varoituksen, jos semmoinen mahdollista. Vähän tuntuu Sanna henkilöltä että kykeneek037Henkinen troijalainen
Venäjään vastaan pitäisi hyökätä sisältä päin. Kun heidät saadaan tappelemaan keskenään niin paljon on voitettu. Näen jo336Nato jäsenyyden kannatus kasvanut
Näin kertoo Ylen teksti tv sivu 105. 65 prosenttia kannattaa, vastustaa 13. Homma taputeltu. Jees Natoon mennään.036Tarpeen vaatiessa tukea tulee
Lyhyestä virsi kaunis. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008795889.html336Nenäpäivä 2.0
Ehdotan koko maailman yhteistä nenäpäivää jossa kerätään rahaa Ukrainalle. Asevoimia, humanitäärinen apu jne. Mitä tu036Paljon mielestäsi ruuan hinnat nousseet?
Numero ja esimerkki jos semmoinen on. 17. Esimerkkinä Rainbow sinihomejuusto Prismasta. Oli noin 1,5 ja nyt noin 2 euro036Maailman sotien historiasta
Miten nää ovat syntyneet. Mikä on ollut se laukaiseva tekijä? Nythän se olisi jos vlad ydinasetta käyttäisi. Entä miten135Hei Pattiksen (tulevat) kaverit
Hei! Mun pitää siellä saada esim Diazepam nimistä rauhoittavaa. Mihin sairaalaan mennä ja mitä nuo siellä suunnilleen ma035Häjyt unet - Pistäkää paremmaksi
Kävin nukkuu la - su aamuna klo 05. Heräsin sunnuntai iltana 23.30. Huh huh. On Timmy poikaa nukuttanut. 😆435Mamujen kanssa voi aivan hyvin elää yhteiseloa
Mulla naapurina Kuukerin Nelliä, ryssää ja Suomen ruotsalaista. Ei mitään ongelmaa! Mistä tää panettelu johtuu että heid135