Vapaa kuvaus

Aloituksia

218

Kommenttia

3147

1. Flloyd kuoli poliisin toimintaan

Ei siis mihinkään kaman käyttöön. Kuka tahansa olisi kuollut samalla lailla. En saa uutista nyt tähän. Mutta näin se men
    Yhteiskunta
    0
    39
  2. JÄÄKIEKON MM -21

Alkaa aivan hetken päästä. Kuka vie? Mä neuvon että kannattaa Tsekkiä pikkuisen pelata. Oli sen verran hyvä kisoja alust
    Urheilu ja kuntoilu
    2
    39
  3. Vielä kerran - Viinit ruokakauppoihin

Mikä tässä kiikastaa? Miksi tästä ei saada torjuntavoittoa? Vastassa kun hyvin pitk älti vain Räsänen ja muut kukkahattu
    Ruoka ja juoma
    4
    38
  4. Noh nii - Lotto vetämään

Jos et veikkaa, et voi voittaa. Nyt ois mukavasti taateleita tarjolla. Onnea!
    0
    38
  5. Wiisut alkoi!

Kohta meitin vuoro. Mikä on sokean kanavan merkitys, eli mitä se tarkoittaa? Mitä kuuluu ruoka ja juoma puolelle? Mulla
    Musiikki
    3
    38
  6. Turkki haluaa Euroopan unioniin ja me

Natoon jota Turkki yrittää estää. Voisko näitä jotenkin yhdistää. Antais Turkille vähän siimaa Eu n suhteen?
    Maailman menoa
    1
    38
  7. Paljon pitäis sairaanhoitajan tienata?

Tuossa oli pitkä ketju mutta ei lainkaan numeroita. Siis. Kuinka paljon soisisit kolmessa vuorossa paiskivalle euroja.
    Yhteiskunta
    0
    38
  8. Hypoteettinen kysymys - Mistä olisit valmis luopumaan?!

Jos maailmasta loppuis esim nälänhädät ynnä muut. Ja Persut huom, ei olisi lainkaan humanitääristä maahanmuuttoa! Kuink
    Politiikka
    0
    37
  9. Keskustan TV mainos on nolo

Anneli paistaa kananmunaa ja jättää siihen häränsilmän. Ja toteaa että: "-tärkeintä on Keskusta.." 😆
    Yhteiskunta
    0
    37
  10. Aluevaalitentti klo 21 TV 1

Marin, Purra ja Orpo. Kuka vie, ja kuka taas vikisee. Popparit valmiiksi. 😃
    Politiikka
    0
    37
  11. Mikä tuomio Sannalle - Tai ei tuomiota lain?

Mä toivon että sais jonkun asteisen varoituksen, jos semmoinen mahdollista. Vähän tuntuu Sanna henkilöltä että kykeneek
    Politiikka
    0
    37
  12. Henkinen troijalainen

Venäjään vastaan pitäisi hyökätä sisältä päin. Kun heidät saadaan tappelemaan keskenään niin paljon on voitettu. Näen jo
    NATO
    3
    36
  13. Nato jäsenyyden kannatus kasvanut

Näin kertoo Ylen teksti tv sivu 105. 65 prosenttia kannattaa, vastustaa 13. Homma taputeltu. Jees Natoon mennään.
    NATO
    0
    36
  14. Tarpeen vaatiessa tukea tulee

Lyhyestä virsi kaunis. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008795889.html
    NATO
    3
    36
  15. Nenäpäivä 2.0

Ehdotan koko maailman yhteistä nenäpäivää jossa kerätään rahaa Ukrainalle. Asevoimia, humanitäärinen apu jne. Mitä tu
    Maailman menoa
    0
    36
  16. Paljon mielestäsi ruuan hinnat nousseet?

Numero ja esimerkki jos semmoinen on. 17. Esimerkkinä Rainbow sinihomejuusto Prismasta. Oli noin 1,5 ja nyt noin 2 euro
    Yhteiskunta
    0
    36
  17. Maailman sotien historiasta

Miten nää ovat syntyneet. Mikä on ollut se laukaiseva tekijä? Nythän se olisi jos vlad ydinasetta käyttäisi. Entä miten
    Maailman menoa
    1
    35
  18. Hei Pattiksen (tulevat) kaverit

Hei! Mun pitää siellä saada esim Diazepam nimistä rauhoittavaa. Mihin sairaalaan mennä ja mitä nuo siellä suunnilleen ma
    Matkailu
    0
    35
  19. Häjyt unet - Pistäkää paremmaksi

Kävin nukkuu la - su aamuna klo 05. Heräsin sunnuntai iltana 23.30. Huh huh. On Timmy poikaa nukuttanut. 😆
    Maailman menoa
    4
    35
  20. Mamujen kanssa voi aivan hyvin elää yhteiseloa

Mulla naapurina Kuukerin Nelliä, ryssää ja Suomen ruotsalaista. Ei mitään ongelmaa! Mistä tää panettelu johtuu että heid
    Yhteiskunta
    1
    35