Timmyy
![]()
Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Sodasta vähän tietävän kannattaa lukea tämä
Ja miksei muidenkin. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008993576.html377Mistä johtuu että Qatar sai kisat?
Johtaako jäljet sylttytehtaalle. Eli homman takana Platini jne?1576Häjyt unet - Pistäkää paremmaksi
Kävin nukkuu la - su aamuna klo 05. Heräsin sunnuntai iltana 23.30. Huh huh. On Timmy poikaa nukuttanut. 😆475Mokkakikkelit vastaan sangrian lipittäjät
Alkaa klo 17. Siis eli Marokko - Espanja.. Afrikkalaiset ovat kauttaaltaan aliarvoistettujsa. Potentiaalia on, jopa Es175Mitä alkoholijuomia viikonloppuna meni / menee
Ja kuinka paljon? Ollaanko ihan rappiolla, niin että Räsänen ei unta saa? Mulla 2 IPAA ja yksi Magners..074R kioski yrittäjyys
Läheinen lopetti bisnekseltään plus merkkisen ravintolan. Liikevaihto n 400 000. Oon paljon vundeerraanu että mitä tila274Paljon mielestäsi ruuan hinnat nousseet?
Numero ja esimerkki jos semmoinen on. 17. Esimerkkinä Rainbow sinihomejuusto Prismasta. Oli noin 1,5 ja nyt noin 2 euro074Mitkä uskonnot hyviä - ja mitkä ei
Ev lut hyvä, jos ei pahimpia hihhuleita lasketa. Skientologia taas ihan sekopäistä touhua.073Suomi finaalissa eikä yhtään avausta!!!
Kaikki ketjut jotain luokkaa Sannan matka taikka että Turkki estää Naton. No ei estä. Huomenna finaali. Katsokaa viddu073Mikä tuomio Sannalle - Tai ei tuomiota lain?
Mä toivon että sais jonkun asteisen varoituksen, jos semmoinen mahdollista. Vähän tuntuu Sanna henkilöltä että kykeneek073Keskustan TV mainos on nolo
Anneli paistaa kananmunaa ja jättää siihen häränsilmän. Ja toteaa että: "-tärkeintä on Keskusta.." 😆072Turkki haluaa Euroopan unioniin ja me
Natoon jota Turkki yrittää estää. Voisko näitä jotenkin yhdistää. Antais Turkille vähän siimaa Eu n suhteen?172Mamujen kanssa voi aivan hyvin elää yhteiseloa
Mulla naapurina Kuukerin Nelliä, ryssää ja Suomen ruotsalaista. Ei mitään ongelmaa! Mistä tää panettelu johtuu että heid072Noh nii - Lotto vetämään
Jos et veikkaa, et voi voittaa. Nyt ois mukavasti taateleita tarjolla. Onnea!071Milloin ruuan hinta laskee?
Kun sodat ohi ja Putler kasvaa maitohorsmaa niin mitä sitten? Tippuuko ruoka samassa suhteessa alaspäin mitä nousi? Vai071Toni Niemiseltä äänikirja
Toi pitänee kuunnella. Oli tänään Nybergin vieraana. Huomenna uusinta klo 15.55.070SUOMI - RUOTSI KLO 20.20 ALKAEN!!!
MTV3. Suomen tilaanne on todella hyvä. Jäljellä kehnoista britit ja Itävalta. Näistä tulee 100 varmastu 6 pistettä. Hyv769Omatkaan eivät luota Putleriin
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0d9d33d7-55b8-4274-9d10-6f89b4700b7e Mitä tuumaa Luoma? Huonosti käy Vlad pojalle.869Putler ja ydinaseet
Tää oli ihan mielenkiintoinen. Kannattaa lukea. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/da414141-e988-41f3-9d6c-6591cf9f52e467Tarpeen vaatiessa tukea tulee
Lyhyestä virsi kaunis. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008795889.html367