Vapaa kuvaus

Aloituksia

218

Kommenttia

3147

  1. Sodasta vähän tietävän kannattaa lukea tämä

    Ja miksei muidenkin. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008993576.html
    Maailman menoa
    3
    77
  2. Mistä johtuu että Qatar sai kisat?

    Johtaako jäljet sylttytehtaalle. Eli homman takana Platini jne?
    Maailman menoa
    15
    76
  3. Häjyt unet - Pistäkää paremmaksi

    Kävin nukkuu la - su aamuna klo 05. Heräsin sunnuntai iltana 23.30. Huh huh. On Timmy poikaa nukuttanut. 😆
    Maailman menoa
    4
    75
  4. Mokkakikkelit vastaan sangrian lipittäjät

    Alkaa klo 17. Siis eli Marokko - Espanja.. Afrikkalaiset ovat kauttaaltaan aliarvoistettujsa. Potentiaalia on, jopa Es
    Maailman menoa
    1
    75
  5. Mitä alkoholijuomia viikonloppuna meni / menee

    Ja kuinka paljon? Ollaanko ihan rappiolla, niin että Räsänen ei unta saa? Mulla 2 IPAA ja yksi Magners..
    Ruoka ja juoma
    0
    74
  6. R kioski yrittäjyys

    Läheinen lopetti bisnekseltään plus merkkisen ravintolan. Liikevaihto n 400 000. Oon paljon vundeerraanu että mitä tila
    Yhteiskunta
    2
    74
  7. Paljon mielestäsi ruuan hinnat nousseet?

    Numero ja esimerkki jos semmoinen on. 17. Esimerkkinä Rainbow sinihomejuusto Prismasta. Oli noin 1,5 ja nyt noin 2 euro
    Yhteiskunta
    0
    74
  8. Mitkä uskonnot hyviä - ja mitkä ei

    Ev lut hyvä, jos ei pahimpia hihhuleita lasketa. Skientologia taas ihan sekopäistä touhua.
    Uskonnot ja uskomukset
    0
    73
  9. Suomi finaalissa eikä yhtään avausta!!!

    Kaikki ketjut jotain luokkaa Sannan matka taikka että Turkki estää Naton. No ei estä. Huomenna finaali. Katsokaa viddu
    Yhteiskunta
    0
    73
  10. Mikä tuomio Sannalle - Tai ei tuomiota lain?

    Mä toivon että sais jonkun asteisen varoituksen, jos semmoinen mahdollista. Vähän tuntuu Sanna henkilöltä että kykeneek
    Politiikka
    0
    73
  11. Keskustan TV mainos on nolo

    Anneli paistaa kananmunaa ja jättää siihen häränsilmän. Ja toteaa että: "-tärkeintä on Keskusta.." 😆
    Yhteiskunta
    0
    72
  12. Turkki haluaa Euroopan unioniin ja me

    Natoon jota Turkki yrittää estää. Voisko näitä jotenkin yhdistää. Antais Turkille vähän siimaa Eu n suhteen?
    Maailman menoa
    1
    72
  13. Mamujen kanssa voi aivan hyvin elää yhteiseloa

    Mulla naapurina Kuukerin Nelliä, ryssää ja Suomen ruotsalaista. Ei mitään ongelmaa! Mistä tää panettelu johtuu että heid
    Yhteiskunta
    0
    72
  14. Noh nii - Lotto vetämään

    Jos et veikkaa, et voi voittaa. Nyt ois mukavasti taateleita tarjolla. Onnea!
    0
    71
  15. Milloin ruuan hinta laskee?

    Kun sodat ohi ja Putler kasvaa maitohorsmaa niin mitä sitten? Tippuuko ruoka samassa suhteessa alaspäin mitä nousi? Vai
    Yhteiskunta
    0
    71
  16. Toni Niemiseltä äänikirja

    Toi pitänee kuunnella. Oli tänään Nybergin vieraana. Huomenna uusinta klo 15.55.
    Julkkikset
    0
    70
  17. SUOMI - RUOTSI KLO 20.20 ALKAEN!!!

    MTV3. Suomen tilaanne on todella hyvä. Jäljellä kehnoista britit ja Itävalta. Näistä tulee 100 varmastu 6 pistettä. Hyv
    Maailman menoa
    7
    69
  18. Omatkaan eivät luota Putleriin

    https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0d9d33d7-55b8-4274-9d10-6f89b4700b7e Mitä tuumaa Luoma? Huonosti käy Vlad pojalle.
    Maailman menoa
    8
    69
  19. Putler ja ydinaseet

    Tää oli ihan mielenkiintoinen. Kannattaa lukea. https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/da414141-e988-41f3-9d6c-6591cf9f52e
    Maailman menoa
    4
    67
  20. Tarpeen vaatiessa tukea tulee

    Lyhyestä virsi kaunis. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008795889.html
    NATO
    3
    67