Timmyy
![]()
Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Ukrainalaisia tullut 45 000
Tästä määrästä 1/3 haluaa jäädä. Mun mielestä tää porukka kotoutuu kun heille opetetaan kieli. Ja jo ennen sitä hantti h167Vielä kerran - Viinit ruokakauppoihin
Mikä tässä kiikastaa? Miksi tästä ei saada torjuntavoittoa? Vastassa kun hyvin pitk älti vain Räsänen ja muut kukkahattu466Korona viisinkertaistuu!
Elokuun alussa. Ja kyseessä se vaarallisempi Delta. Tästä kertoi Ylen uutiset.066Nenäpäivä 2.0
Ehdotan koko maailman yhteistä nenäpäivää jossa kerätään rahaa Ukrainalle. Asevoimia, humanitäärinen apu jne. Mitä tu066Hei Pattiksen (tulevat) kaverit
Hei! Mun pitää siellä saada esim Diazepam nimistä rauhoittavaa. Mihin sairaalaan mennä ja mitä nuo siellä suunnilleen ma066Tulevaisuuden maatalous..
Imaststo lämpenee ja esim Etelä Euroopassa on aivan liian kuuma. Esim vähenevää vettä tarvitaan entistä enemmän. Ei läh066Omerta Iltalehdessä kaksi tähteä
Meinasitko käydä katsomassa? Lähtökohtaisesti suomalainen äksön ei kiinnosta. Positiivisena merkkinä taas ohjaaja. Paha465Viinit marketteihin - Mikä on Sinun mielipiteesi
Mun mielestä ehdottomasti kyllä. Deekikset eivät juo laatujuomia ja jää Alkon kossu ostamatta. Eli kokonsiskulutus voi j065Renny - Pienestä kii
Kunpa olisi James Potkukelkan valinnut. No ylpeitä saamme hänestä olla. Tosin jo Deep Blue Seasta näki että kohta ohja665Mitkäs ovat Vapun ruuat ja juomat?
Mulla tällä kertaa ihan perus setit, ei jaksa mitenkään hifistellä. Menee se makkaralinjallakin. 😄264Tulitauko..
Ihan hyvä juttu. Mutta miten vastapuolet kompromissiin pääsee?! No ei sitten millään!264- 564
JÄÄKIEKON MM -21
Alkaa aivan hetken päästä. Kuka vie? Mä neuvon että kannattaa Tsekkiä pikkuisen pelata. Oli sen verran hyvä kisoja alust262Kokemuksia ulkomaalaisten kanssa
Mikä on mennyt hyvin ja mikä vihkoon? Kun tää niin paljon palstatilaa saa. Siis mamu keskustelu. Mä en hyvissä sano mit060Suomi - Ranska etkot..
Nyt se on totuuden hetki. Huuhkajien tärkein matsi koskaan. Voiko näin sanoa? Kovan halun ja positiivisuuden kautta kai060Aluevaalitentti klo 21 TV 1
Marin, Purra ja Orpo. Kuka vie, ja kuka taas vikisee. Popparit valmiiksi. 😃060Millä lailla 3.s maailmansota mahdollinen?
Mää ajattelen näin. Usan ja Eu n suhteet jäävät kylmiksi Venäjää kohtaan. Venäjä saa uuden kumppanin Kiinasta. Tämän jäl060Saarikko ei hurrannut videosta
Aika pettyneen oloinen koko hommasta oli. 20.30 uutisissa Saarikon haastattelu.060Kuuden minuutin klippi - Venäläisen ajatuksia
Kandee katsoa. https://areena.yle.fi/1-50950513060Kannattako hommata 5 g puhelin
Elisan kuuluvuus kartta antoi asuin alueelleni 2 / 3 tähteä. Onko 4 geetä kuin paljon parempi? Mä seuraan live urheilu059