Vapaa kuvaus

Aloituksia

218

Kommenttia

3147

1. Suomi - Kanada finaali klo 03 alkaen

U20 finaali. TV5 näyttää..
    Maailman menoa
    5
    49
  2. Ukrainalaisia tullut 45 000

Tästä määrästä 1/3 haluaa jäädä. Mun mielestä tää porukka kotoutuu kun heille opetetaan kieli. Ja jo ennen sitä hantti h
    Yhteiskunta
    1
    49
  3. Mitkäs ovat Vapun ruuat ja juomat?

Mulla tällä kertaa ihan perus setit, ei jaksa mitenkään hifistellä. Menee se makkaralinjallakin. 😄
    Ruoka ja juoma
    2
    48
  4. Viinit marketteihin - Mikä on Sinun mielipiteesi

Mun mielestä ehdottomasti kyllä. Deekikset eivät juo laatujuomia ja jää Alkon kossu ostamatta. Eli kokonsiskulutus voi j
    Ruoka ja juoma
    0
    48
  5. Suomi finaalissa eikä yhtään avausta!!!

Kaikki ketjut jotain luokkaa Sannan matka taikka että Turkki estää Naton. No ei estä. Huomenna finaali. Katsokaa viddu
    Yhteiskunta
    0
    48
  6. R kioski yrittäjyys

Läheinen lopetti bisnekseltään plus merkkisen ravintolan. Liikevaihto n 400 000. Oon paljon vundeerraanu että mitä tila
    Yhteiskunta
    2
    48
  7. Hypoteettinen kysymys - Mistä olisit valmis luopumaan?!

Jos maailmasta loppuis esim nälänhädät ynnä muut. Ja Persut huom, ei olisi lainkaan humanitääristä maahanmuuttoa! Kuink
    Politiikka
    0
    47
  8. JÄÄKIEKON MM -21

Alkaa aivan hetken päästä. Kuka vie? Mä neuvon että kannattaa Tsekkiä pikkuisen pelata. Oli sen verran hyvä kisoja alust
    Urheilu ja kuntoilu
    2
    47
  9. Tulitauko..

Ihan hyvä juttu. Mutta miten vastapuolet kompromissiin pääsee?! No ei sitten millään!
    Maailman menoa
    2
    47
  10. Nenäpäivä 2.0

Ehdotan koko maailman yhteistä nenäpäivää jossa kerätään rahaa Ukrainalle. Asevoimia, humanitäärinen apu jne. Mitä tu
    Maailman menoa
    0
    47
  11. Kärpäsestä härkänen

On tää yhteiskunta joo täysin kahtiajakautunut maahanmuuton suhteen. Mitä en tajua on se että joka asiasta vedetään hern
    Politiikka
    2
    46
  12. Flloyd kuoli poliisin toimintaan

Ei siis mihinkään kaman käyttöön. Kuka tahansa olisi kuollut samalla lailla. En saa uutista nyt tähän. Mutta näin se men
    Yhteiskunta
    0
    46
  13. Kokemuksia ulkomaalaisten kanssa

Mikä on mennyt hyvin ja mikä vihkoon? Kun tää niin paljon palstatilaa saa. Siis mamu keskustelu. Mä en hyvissä sano mit
    Yhteiskunta
    0
    46
  14. Aluevaalitentti klo 21 TV 1

Marin, Purra ja Orpo. Kuka vie, ja kuka taas vikisee. Popparit valmiiksi. 😃
    Politiikka
    0
    46
  15. Hei Pattiksen (tulevat) kaverit

Hei! Mun pitää siellä saada esim Diazepam nimistä rauhoittavaa. Mihin sairaalaan mennä ja mitä nuo siellä suunnilleen ma
    Matkailu
    0
    46
  16. Sodasta vähän tietävän kannattaa lukea tämä

Ja miksei muidenkin. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008993576.html
    Maailman menoa
    3
    46
  17. Leijonilta jäätävä alku

Vei Slovakiaa kuin litran mittaa. KHL miehet vauhdissa. Mun mielestä tää on etu että ei NHL mukana. Voiko tää joukkue m
    Jääkiekko
    0
    45
  18. Tällä lailla Natoon

Näin mennään. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1bcaa78f-eff9-4d89-9be3-fbed441a5a2e
    NATO
    3
    45
  19. Kannattako hommata 5 g puhelin

Elisan kuuluvuus kartta antoi asuin alueelleni 2 / 3 tähteä. Onko 4 geetä kuin paljon parempi? Mä seuraan live urheilu
    Maailman menoa
    0
    45
  20. Beijingin kisoihin neljä viikkoa

Kuinka kovasti odotat kisoja? Mitä veikkaat että käy niille? Mä veikkaan että me couch potatot tullaan pettymään. Kisat
    Urheilu ja kuntoilu
    0
    44