Vapaa kuvaus

Aloituksia

218

Kommenttia

3147

1. Mikä tuomio Sannalle - Tai ei tuomiota lain?

Mä toivon että sais jonkun asteisen varoituksen, jos semmoinen mahdollista. Vähän tuntuu Sanna henkilöltä että kykeneek
    Politiikka
    0
    43
  2. Ukrainalaisia tullut 45 000

Tästä määrästä 1/3 haluaa jäädä. Mun mielestä tää porukka kotoutuu kun heille opetetaan kieli. Ja jo ennen sitä hantti h
    Yhteiskunta
    1
    43
  3. JÄÄKIEKON MM -21

Alkaa aivan hetken päästä. Kuka vie? Mä neuvon että kannattaa Tsekkiä pikkuisen pelata. Oli sen verran hyvä kisoja alust
    Urheilu ja kuntoilu
    2
    42
  4. Mistä johtuu että Qatar sai kisat?

Johtaako jäljet sylttytehtaalle. Eli homman takana Platini jne?
    Maailman menoa
    15
    42
  5. R kioski yrittäjyys

Läheinen lopetti bisnekseltään plus merkkisen ravintolan. Liikevaihto n 400 000. Oon paljon vundeerraanu että mitä tila
    Yhteiskunta
    2
    41
  6. Suomi - Kanada finaali klo 03 alkaen

U20 finaali. TV5 näyttää..
    Maailman menoa
    5
    41
  7. Kärpäsestä härkänen

On tää yhteiskunta joo täysin kahtiajakautunut maahanmuuton suhteen. Mitä en tajua on se että joka asiasta vedetään hern
    Politiikka
    2
    40
  8. Tarpeen vaatiessa tukea tulee

Lyhyestä virsi kaunis. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008795889.html
    NATO
    3
    40
  9. Nenäpäivä 2.0

Ehdotan koko maailman yhteistä nenäpäivää jossa kerätään rahaa Ukrainalle. Asevoimia, humanitäärinen apu jne. Mitä tu
    Maailman menoa
    0
    40
  10. Mitä mieltä Jesse Venturasta?

Palstalla on ollut keskustelua Estoniasta ja ufoista. Siitä tuli Mr Ventura mieleen. Pitääkö hänen juttuja pikkuisen ot
    Maailman menoa
    0
    39
  11. Suomen poliittinen historia - turhimmat politiikot

Minkälaisia nimiä esiin nostat. Mä alotan vaikka Halla aholla. Kaiken takana on pelko ulkomaalaisia kohtaan. Yhden aatte
    Politiikka
    6
    39
  12. Olympialaiset ja Omikron

Keijolla vahva tunne että kisat vielä perutaan. Vois olettaa että helmikuussa tauti päällä. Pahasti. Ja taaseen, thank u
    Yhteiskunta
    1
    39
  13. Beijingin kisoihin neljä viikkoa

Kuinka kovasti odotat kisoja? Mitä veikkaat että käy niille? Mä veikkaan että me couch potatot tullaan pettymään. Kisat
    Urheilu ja kuntoilu
    0
    39
  14. Viinit marketteihin - Mikä on Sinun mielipiteesi

Mun mielestä ehdottomasti kyllä. Deekikset eivät juo laatujuomia ja jää Alkon kossu ostamatta. Eli kokonsiskulutus voi j
    Ruoka ja juoma
    0
    39
  15. Leijonilta jäätävä alku

Vei Slovakiaa kuin litran mittaa. KHL miehet vauhdissa. Mun mielestä tää on etu että ei NHL mukana. Voiko tää joukkue m
    Jääkiekko
    0
    39
  16. SUOMI - RUOTSI KLO 20.20 ALKAEN!!!

MTV3. Suomen tilaanne on todella hyvä. Jäljellä kehnoista britit ja Itävalta. Näistä tulee 100 varmastu 6 pistettä. Hyv
    Maailman menoa
    7
    39
  17. Aluevaalitentti klo 21 TV 1

Marin, Purra ja Orpo. Kuka vie, ja kuka taas vikisee. Popparit valmiiksi. 😃
    Politiikka
    0
    38
  18. Tulitauko..

Ihan hyvä juttu. Mutta miten vastapuolet kompromissiin pääsee?! No ei sitten millään!
    Maailman menoa
    2
    38
  19. Suomi finaalissa eikä yhtään avausta!!!

Kaikki ketjut jotain luokkaa Sannan matka taikka että Turkki estää Naton. No ei estä. Huomenna finaali. Katsokaa viddu
    Yhteiskunta
    0
    38
  20. Hei Pattiksen (tulevat) kaverit

Hei! Mun pitää siellä saada esim Diazepam nimistä rauhoittavaa. Mihin sairaalaan mennä ja mitä nuo siellä suunnilleen ma
    Matkailu
    0
    38