Timmyy
![]()
Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Nenäpäivä 2.0
Ehdotan koko maailman yhteistä nenäpäivää jossa kerätään rahaa Ukrainalle. Asevoimia, humanitäärinen apu jne. Mitä tu060Omatkaan eivät luota Putleriin
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/0d9d33d7-55b8-4274-9d10-6f89b4700b7e Mitä tuumaa Luoma? Huonosti käy Vlad pojalle.859Ukrainalaisia tullut 45 000
Tästä määrästä 1/3 haluaa jäädä. Mun mielestä tää porukka kotoutuu kun heille opetetaan kieli. Ja jo ennen sitä hantti h159Hei Pattiksen (tulevat) kaverit
Hei! Mun pitää siellä saada esim Diazepam nimistä rauhoittavaa. Mihin sairaalaan mennä ja mitä nuo siellä suunnilleen ma058Renny - Pienestä kii
Kunpa olisi James Potkukelkan valinnut. No ylpeitä saamme hänestä olla. Tosin jo Deep Blue Seasta näki että kohta ohja658Omerta Iltalehdessä kaksi tähteä
Meinasitko käydä katsomassa? Lähtökohtaisesti suomalainen äksön ei kiinnosta. Positiivisena merkkinä taas ohjaaja. Paha457Tulitauko..
Ihan hyvä juttu. Mutta miten vastapuolet kompromissiin pääsee?! No ei sitten millään!257SUOMI - RUOTSI KLO 20.20 ALKAEN!!!
MTV3. Suomen tilaanne on todella hyvä. Jäljellä kehnoista britit ja Itävalta. Näistä tulee 100 varmastu 6 pistettä. Hyv757- 557
Mitkäs ovat Vapun ruuat ja juomat?
Mulla tällä kertaa ihan perus setit, ei jaksa mitenkään hifistellä. Menee se makkaralinjallakin. 😄256Viinit marketteihin - Mikä on Sinun mielipiteesi
Mun mielestä ehdottomasti kyllä. Deekikset eivät juo laatujuomia ja jää Alkon kossu ostamatta. Eli kokonsiskulutus voi j056JÄÄKIEKON MM -21
Alkaa aivan hetken päästä. Kuka vie? Mä neuvon että kannattaa Tsekkiä pikkuisen pelata. Oli sen verran hyvä kisoja alust255Tulevaisuuden maatalous..
Imaststo lämpenee ja esim Etelä Euroopassa on aivan liian kuuma. Esim vähenevää vettä tarvitaan entistä enemmän. Ei läh055Hypoteettinen kysymys - Mistä olisit valmis luopumaan?!
Jos maailmasta loppuis esim nälänhädät ynnä muut. Ja Persut huom, ei olisi lainkaan humanitääristä maahanmuuttoa! Kuink054Flloyd kuoli poliisin toimintaan
Ei siis mihinkään kaman käyttöön. Kuka tahansa olisi kuollut samalla lailla. En saa uutista nyt tähän. Mutta näin se men054Aluevaalitentti klo 21 TV 1
Marin, Purra ja Orpo. Kuka vie, ja kuka taas vikisee. Popparit valmiiksi. 😃053Kannattako hommata 5 g puhelin
Elisan kuuluvuus kartta antoi asuin alueelleni 2 / 3 tähteä. Onko 4 geetä kuin paljon parempi? Mä seuraan live urheilu053Kärpäsestä härkänen
On tää yhteiskunta joo täysin kahtiajakautunut maahanmuuton suhteen. Mitä en tajua on se että joka asiasta vedetään hern252Milloin loppuu sota?
Mitä veikkaatte? Mitä isoja juttuja tapahtuu isossa kuvassa, et aamulla menee toast kurkkuun kun uutisia lukee..? Elä052Tällä lailla Natoon
Näin mennään. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1bcaa78f-eff9-4d89-9be3-fbed441a5a2e352