Timmyy
![]()
Aloituksia
218
Kommenttia
3147
- 549
Ukrainalaisia tullut 45 000
Tästä määrästä 1/3 haluaa jäädä. Mun mielestä tää porukka kotoutuu kun heille opetetaan kieli. Ja jo ennen sitä hantti h149Mitkäs ovat Vapun ruuat ja juomat?
Mulla tällä kertaa ihan perus setit, ei jaksa mitenkään hifistellä. Menee se makkaralinjallakin. 😄248Viinit marketteihin - Mikä on Sinun mielipiteesi
Mun mielestä ehdottomasti kyllä. Deekikset eivät juo laatujuomia ja jää Alkon kossu ostamatta. Eli kokonsiskulutus voi j048Suomi finaalissa eikä yhtään avausta!!!
Kaikki ketjut jotain luokkaa Sannan matka taikka että Turkki estää Naton. No ei estä. Huomenna finaali. Katsokaa viddu048R kioski yrittäjyys
Läheinen lopetti bisnekseltään plus merkkisen ravintolan. Liikevaihto n 400 000. Oon paljon vundeerraanu että mitä tila248Hypoteettinen kysymys - Mistä olisit valmis luopumaan?!
Jos maailmasta loppuis esim nälänhädät ynnä muut. Ja Persut huom, ei olisi lainkaan humanitääristä maahanmuuttoa! Kuink047JÄÄKIEKON MM -21
Alkaa aivan hetken päästä. Kuka vie? Mä neuvon että kannattaa Tsekkiä pikkuisen pelata. Oli sen verran hyvä kisoja alust247Tulitauko..
Ihan hyvä juttu. Mutta miten vastapuolet kompromissiin pääsee?! No ei sitten millään!247Nenäpäivä 2.0
Ehdotan koko maailman yhteistä nenäpäivää jossa kerätään rahaa Ukrainalle. Asevoimia, humanitäärinen apu jne. Mitä tu047Kärpäsestä härkänen
On tää yhteiskunta joo täysin kahtiajakautunut maahanmuuton suhteen. Mitä en tajua on se että joka asiasta vedetään hern246Flloyd kuoli poliisin toimintaan
Ei siis mihinkään kaman käyttöön. Kuka tahansa olisi kuollut samalla lailla. En saa uutista nyt tähän. Mutta näin se men046Kokemuksia ulkomaalaisten kanssa
Mikä on mennyt hyvin ja mikä vihkoon? Kun tää niin paljon palstatilaa saa. Siis mamu keskustelu. Mä en hyvissä sano mit046Aluevaalitentti klo 21 TV 1
Marin, Purra ja Orpo. Kuka vie, ja kuka taas vikisee. Popparit valmiiksi. 😃046Hei Pattiksen (tulevat) kaverit
Hei! Mun pitää siellä saada esim Diazepam nimistä rauhoittavaa. Mihin sairaalaan mennä ja mitä nuo siellä suunnilleen ma046Sodasta vähän tietävän kannattaa lukea tämä
Ja miksei muidenkin. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008993576.html346Leijonilta jäätävä alku
Vei Slovakiaa kuin litran mittaa. KHL miehet vauhdissa. Mun mielestä tää on etu että ei NHL mukana. Voiko tää joukkue m045Tällä lailla Natoon
Näin mennään. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1bcaa78f-eff9-4d89-9be3-fbed441a5a2e345Kannattako hommata 5 g puhelin
Elisan kuuluvuus kartta antoi asuin alueelleni 2 / 3 tähteä. Onko 4 geetä kuin paljon parempi? Mä seuraan live urheilu045Beijingin kisoihin neljä viikkoa
Kuinka kovasti odotat kisoja? Mitä veikkaat että käy niille? Mä veikkaan että me couch potatot tullaan pettymään. Kisat044