Timmyy

Aloituksia
218
Kommenttia
3147
Suuri vaalikeskustelu - TV1
Kuka vie ja kuka vikisee? Popparit mikrossa ja Sannaa kannustetaan. 😀138Tarpeen vaatiessa tukea tulee
Lyhyestä virsi kaunis. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008795889.html338- 538
Mistä johtuu että Qatar sai kisat?
Johtaako jäljet sylttytehtaalle. Eli homman takana Platini jne?1538Mitä mieltä Jesse Venturasta?
Palstalla on ollut keskustelua Estoniasta ja ufoista. Siitä tuli Mr Ventura mieleen. Pitääkö hänen juttuja pikkuisen ot037Olympialaiset ja Omikron
Keijolla vahva tunne että kisat vielä perutaan. Vois olettaa että helmikuussa tauti päällä. Pahasti. Ja taaseen, thank u137Nenäpäivä 2.0
Ehdotan koko maailman yhteistä nenäpäivää jossa kerätään rahaa Ukrainalle. Asevoimia, humanitäärinen apu jne. Mitä tu037R kioski yrittäjyys
Läheinen lopetti bisnekseltään plus merkkisen ravintolan. Liikevaihto n 400 000. Oon paljon vundeerraanu että mitä tila237Kärpäsestä härkänen
On tää yhteiskunta joo täysin kahtiajakautunut maahanmuuton suhteen. Mitä en tajua on se että joka asiasta vedetään hern236Priorisointia - ei tukea
Läheinen henkilö tarvitsis jonkinlaista kallon kutistajaa/psykoterapiaa. Töissä ja koulussa käyvä. Ja pitkään ollut yri036Beijingin kisoihin neljä viikkoa
Kuinka kovasti odotat kisoja? Mitä veikkaat että käy niille? Mä veikkaan että me couch potatot tullaan pettymään. Kisat036SUOMI - RUOTSI KLO 20.20 ALKAEN!!!
MTV3. Suomen tilaanne on todella hyvä. Jäljellä kehnoista britit ja Itävalta. Näistä tulee 100 varmastu 6 pistettä. Hyv736Hei Pattiksen (tulevat) kaverit
Hei! Mun pitää siellä saada esim Diazepam nimistä rauhoittavaa. Mihin sairaalaan mennä ja mitä nuo siellä suunnilleen ma036Aluevaalitentti klo 21 TV 1
Marin, Purra ja Orpo. Kuka vie, ja kuka taas vikisee. Popparit valmiiksi. 😃035Tulitauko..
Ihan hyvä juttu. Mutta miten vastapuolet kompromissiin pääsee?! No ei sitten millään!235MM karsinta urakka alkaa
Suomi Bosnia klo 21.45 alkaen. Viafree näyttää matsin! Oi Suomi on!034Kuinka paljon mahtuu Persun ajatukseen?
Näitä Sanna Marin juttuja. Joku APINA ulisi että kun matkustelee ja tuhlaa valtion rahoja. Siis mitä vittua?! Pitäiskö t034Kokemuksia ulkomaalaisten kanssa
Mikä on mennyt hyvin ja mikä vihkoon? Kun tää niin paljon palstatilaa saa. Siis mamu keskustelu. Mä en hyvissä sano mit034Suomi - Ranska etkot..
Nyt se on totuuden hetki. Huuhkajien tärkein matsi koskaan. Voiko näin sanoa? Kovan halun ja positiivisuuden kautta kai034Leijonilta jäätävä alku
Vei Slovakiaa kuin litran mittaa. KHL miehet vauhdissa. Mun mielestä tää on etu että ei NHL mukana. Voiko tää joukkue m034