Vapaa kuvaus

Aloituksia

218

Kommenttia

3147

1. Maailman sotien historiasta

Miten nää ovat syntyneet. Mikä on ollut se laukaiseva tekijä? Nythän se olisi jos vlad ydinasetta käyttäisi. Entä miten
    Maailman menoa
    1
    34
  2. Mamujen kanssa voi aivan hyvin elää yhteiseloa

Mulla naapurina Kuukerin Nelliä, ryssää ja Suomen ruotsalaista. Ei mitään ongelmaa! Mistä tää panettelu johtuu että heid
    Yhteiskunta
    1
    34
  3. Ukrainalaisia tullut 45 000

Tästä määrästä 1/3 haluaa jäädä. Mun mielestä tää porukka kotoutuu kun heille opetetaan kieli. Ja jo ennen sitä hantti h
    Yhteiskunta
    1
    34
  4. Kokemuksia ulkomaalaisten kanssa

Mikä on mennyt hyvin ja mikä vihkoon? Kun tää niin paljon palstatilaa saa. Siis mamu keskustelu. Mä en hyvissä sano mit
    Yhteiskunta
    0
    33
  5. Tällä lailla Natoon

Näin mennään. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/1bcaa78f-eff9-4d89-9be3-fbed441a5a2e
    NATO
    3
    33
  6. SUOMI - RUOTSI KLO 20.20 ALKAEN!!!

MTV3. Suomen tilaanne on todella hyvä. Jäljellä kehnoista britit ja Itävalta. Näistä tulee 100 varmastu 6 pistettä. Hyv
    Maailman menoa
    7
    33
  7. R kioski yrittäjyys

Läheinen lopetti bisnekseltään plus merkkisen ravintolan. Liikevaihto n 400 000. Oon paljon vundeerraanu että mitä tila
    Yhteiskunta
    2
    33
  8. Mitä mieltä Jesse Venturasta?

Palstalla on ollut keskustelua Estoniasta ja ufoista. Siitä tuli Mr Ventura mieleen. Pitääkö hänen juttuja pikkuisen ot
    Maailman menoa
    0
    32
  9. Priorisointia - ei tukea

Läheinen henkilö tarvitsis jonkinlaista kallon kutistajaa/psykoterapiaa. Töissä ja koulussa käyvä. Ja pitkään ollut yri
    0
    32
  10. Suomi - Ranska etkot..

Nyt se on totuuden hetki. Huuhkajien tärkein matsi koskaan. Voiko näin sanoa? Kovan halun ja positiivisuuden kautta kai
    Urheilu ja kuntoilu
    0
    32
  11. Millä lailla 3.s maailmansota mahdollinen?

Mää ajattelen näin. Usan ja Eu n suhteet jäävät kylmiksi Venäjää kohtaan. Venäjä saa uuden kumppanin Kiinasta. Tämän jäl
    Politiikka
    0
    32
  12. Suomi - Kanada finaali klo 03 alkaen

U20 finaali. TV5 näyttää..
    Maailman menoa
    5
    32
  13. Sodasta vähän tietävän kannattaa lukea tämä

Ja miksei muidenkin. https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000008993576.html
    Maailman menoa
    3
    32
  14. Suomen poliittinen historia - turhimmat politiikot

Minkälaisia nimiä esiin nostat. Mä alotan vaikka Halla aholla. Kaiken takana on pelko ulkomaalaisia kohtaan. Yhden aatte
    Politiikka
    6
    31
  15. Viinit marketteihin - Mikä on Sinun mielipiteesi

Mun mielestä ehdottomasti kyllä. Deekikset eivät juo laatujuomia ja jää Alkon kossu ostamatta. Eli kokonsiskulutus voi j
    Ruoka ja juoma
    0
    31
  16. Leijonilta jäätävä alku

Vei Slovakiaa kuin litran mittaa. KHL miehet vauhdissa. Mun mielestä tää on etu että ei NHL mukana. Voiko tää joukkue m
    Jääkiekko
    0
    31
  17. MM karsinta urakka alkaa

Suomi Bosnia klo 21.45 alkaen. Viafree näyttää matsin! Oi Suomi on!
    Tv ja radio
    0
    30
  18. Variantti leviää

https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/2b503d69-5bf7-4614-9f75-beef28055804 Ei tästä päästä vielä aikoihin. :(
    Yhteiskunta
    0
    30
  19. Voiko rasismista parantua?

Voiko vai onko se elinkautinen? Mun mielestä saumoja on. On muutamia julkisuuden henkilöitäkin kuten esim Tuomas Kyrö.
    Yhteiskunta
    0
    30
  20. Naisten MM alkaa

TV 5 klo 01 alkaen. Vastassa a Kissada, b koirada, c hevosda, d joku muu mikä? Nais leijonat voittoon! 😀
    Urheilu ja kuntoilu
    0
    30