Vapaa kuvaus

Aloituksia

218

Kommenttia

3147

  1. Ukrainalaisia tullut 45 000

    Tästä määrästä 1/3 haluaa jäädä. Mun mielestä tää porukka kotoutuu kun heille opetetaan kieli. Ja jo ennen sitä hantti h
    Yhteiskunta
    1
    67
  2. Vielä kerran - Viinit ruokakauppoihin

    Mikä tässä kiikastaa? Miksi tästä ei saada torjuntavoittoa? Vastassa kun hyvin pitk älti vain Räsänen ja muut kukkahattu
    Ruoka ja juoma
    4
    66
  3. Korona viisinkertaistuu!

    Elokuun alussa. Ja kyseessä se vaarallisempi Delta. Tästä kertoi Ylen uutiset.
    Yhteiskunta
    0
    66
  4. Nenäpäivä 2.0

    Ehdotan koko maailman yhteistä nenäpäivää jossa kerätään rahaa Ukrainalle. Asevoimia, humanitäärinen apu jne. Mitä tu
    Maailman menoa
    0
    66
  5. Hei Pattiksen (tulevat) kaverit

    Hei! Mun pitää siellä saada esim Diazepam nimistä rauhoittavaa. Mihin sairaalaan mennä ja mitä nuo siellä suunnilleen ma
    Matkailu
    0
    66
  6. Tulevaisuuden maatalous..

    Imaststo lämpenee ja esim Etelä Euroopassa on aivan liian kuuma. Esim vähenevää vettä tarvitaan entistä enemmän. Ei läh
    Maailman menoa
    0
    66
  7. Omerta Iltalehdessä kaksi tähteä

    Meinasitko käydä katsomassa? Lähtökohtaisesti suomalainen äksön ei kiinnosta. Positiivisena merkkinä taas ohjaaja. Paha
    Elokuva
    4
    65
  8. Viinit marketteihin - Mikä on Sinun mielipiteesi

    Mun mielestä ehdottomasti kyllä. Deekikset eivät juo laatujuomia ja jää Alkon kossu ostamatta. Eli kokonsiskulutus voi j
    Ruoka ja juoma
    0
    65
  9. Renny - Pienestä kii

    Kunpa olisi James Potkukelkan valinnut. No ylpeitä saamme hänestä olla. Tosin jo Deep Blue Seasta näki että kohta ohja
    Maailman menoa
    6
    65
  10. Mitkäs ovat Vapun ruuat ja juomat?

    Mulla tällä kertaa ihan perus setit, ei jaksa mitenkään hifistellä. Menee se makkaralinjallakin. 😄
    Ruoka ja juoma
    2
    64
  11. Tulitauko..

    Ihan hyvä juttu. Mutta miten vastapuolet kompromissiin pääsee?! No ei sitten millään!
    Maailman menoa
    2
    64
  12. Suomi - Kanada finaali klo 03 alkaen

    U20 finaali. TV5 näyttää..
    Maailman menoa
    5
    64
  13. JÄÄKIEKON MM -21

    Alkaa aivan hetken päästä. Kuka vie? Mä neuvon että kannattaa Tsekkiä pikkuisen pelata. Oli sen verran hyvä kisoja alust
    Urheilu ja kuntoilu
    2
    62
  14. Kokemuksia ulkomaalaisten kanssa

    Mikä on mennyt hyvin ja mikä vihkoon? Kun tää niin paljon palstatilaa saa. Siis mamu keskustelu. Mä en hyvissä sano mit
    Yhteiskunta
    0
    60
  15. Suomi - Ranska etkot..

    Nyt se on totuuden hetki. Huuhkajien tärkein matsi koskaan. Voiko näin sanoa? Kovan halun ja positiivisuuden kautta kai
    Urheilu ja kuntoilu
    0
    60
  16. Aluevaalitentti klo 21 TV 1

    Marin, Purra ja Orpo. Kuka vie, ja kuka taas vikisee. Popparit valmiiksi. 😃
    Politiikka
    0
    60
  17. Millä lailla 3.s maailmansota mahdollinen?

    Mää ajattelen näin. Usan ja Eu n suhteet jäävät kylmiksi Venäjää kohtaan. Venäjä saa uuden kumppanin Kiinasta. Tämän jäl
    Politiikka
    0
    60
  18. Saarikko ei hurrannut videosta

    Aika pettyneen oloinen koko hommasta oli. 20.30 uutisissa Saarikon haastattelu.
    Politiikka
    0
    60
  19. Kuuden minuutin klippi - Venäläisen ajatuksia

    Kandee katsoa. https://areena.yle.fi/1-50950513
    Maailman menoa
    0
    60
  20. Kannattako hommata 5 g puhelin

    Elisan kuuluvuus kartta antoi asuin alueelleni 2 / 3 tähteä. Onko 4 geetä kuin paljon parempi? Mä seuraan live urheilu
    Maailman menoa
    0
    59