Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Höpsislöpsis
Höpsislöpsis
Höpsislöpsis
Vapaa kuvaus
Aloituksia
19
Kommenttia
3519
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Raamattu+on+hyvin+monikerroksinen+kirja.+SIinä+on+paljon+hyvää,+mm.+Jeesuksen+opetuksia.+Monet+asiat+varinkin+VT:ssa+onkin+syytä+jyrätä+maan+rakoon,+kuten+mm.+homojen+tappokäsky!
13.08.2021 16:24
Ei+veri+mihinkään+paistaessa+poistu,+ei+myöskään+keitettäessä!+Lopeta+lihansyönti!+Minä+sain+nuoruudessani+verta+tapaturman+vuoksi.+Ei+tapahtunut+mitään+pahaa.+
Taikauskoista+pitää+yrittää+päästä+eroon.
13.08.2021 16:23
Eli+puhutaan+ikuisesta+tulesta,+jota+ei+todellisuudessa+ole+olemassakaan...+Noinko+pahasti+Raamattu+eksyttää?
13.08.2021 16:21
Joo,+ei+tervehtimiskielto+ole+Raamatussa.+Se+on+teidän+virheellinen+tulkintanne.+Häpeäisit!
13.08.2021 16:19
Unohdin+kirjautua.+Siis+minun+kommenttini+tuo+edellinen.
13.08.2021 16:18
Minä+taistelen+pahaa+vastaan.+Pahaa+on+mm.+mormonioppi+sekä+homousfobia.+Ei+ole+kysymys+kiukuttelusta+vaan+asioiden+sanomisesta+niiden+oikeilla+nimillä.+Omalla+"pelastumisella"+ei+ole+mitään+väliä.+Tärkeämpää+on+auttaa+sorrettuja.
13.08.2021 16:16
Tyypillinen+argumentointivirhe+kun+et+pysty+vastaamaan+itseäsi+viisaamman+(minun)+viesteihin.+Sorrut+tökeröön+henkilöhyökkäysyritykseen.+
Etkö+tiedä,+että+miksi+VT:ssa+Jumala+käski+tappamaan+homot?
13.08.2021 16:14
...+jotka+uskovat+mitä+tahansa,+mitä+hallintoeuvosto+kulloin+esittää,+mm.+jokaista+maailmalopun+ajankohtaa,+jotka+on+annettu,+vaikka+ne+kaikki+ovat+menneet+pieleen.+Eivät+huomaa,+että+Raamattu+sanoo+vääriksi+profeetoiksi+niitä,+joiden+ennustukset+eivät+toteudu.
13.08.2021 08:35
Parempia+ihmisä?+Joilla+ei+ole+lähimmäisenrakkautta+sen+vertaa,+että+antaisivat+oman+lapsensa+hengen+pelastua+verensiirron+avulla,+jotka+voivat+lakata+tervehtimästä+omia+lähiomaisiaan,+jotka+syövät+lihaa+tuotantoeläinten+kärsimyksistä+huolimatta+ja+siitäkin+huolimatta,+että+liha+sisältää+verta,+jonka+syömisen+jehnujen+taikausko+kieltää.
13.08.2021 08:33
Et+siis+pysty+vastaamaan+kysymyksiini.
13.08.2021 08:30
Taas+jäit+sanattomaksi.+Lähimmäisenrakkauden+puute+on+jehnujen+akilleen+kantapää.
13.08.2021 08:30
Miksi+ihmeessä+menisin+lestadiopalstalle?+Mutta+sinä+olet+jehnu.+Painu+jehnupalstalle.+Sinun+pitää+tietää,+että+kun+tulet+mainostamaan+epäinhimillistä+uskoasi+mormonismipalstalle,+sinut+jyrätään.
13.08.2021 08:29
Joo,+kuten+mainitsin+eräs+tietämäni+henkilö+antoi+poikansa+kuolla,+vaikka+verensiirto+olisi+tämän+pelastanut.+Ei+kuitenkaan+saanut+kuolemantuottamussyytettä,+koska+hörhöuskovaisia+kohdellaan+silkkihansikkain.+Raamatussa+ei+taatusti+puhuta+verensiirrosta+halaistua+sanaa!+Ei+sellaista+menetelmää+siihen+aikaan+tunnettu.+
Jos+mielestäsi+verta+ei+saa+syödä,+sitä+käskyä+rikot+jatkuvasti,+mikäli+lihaa+syöt.+Kaikki+veri+ei+suinkaan+poistu+lihaskudoksista!
Typerä+taikausko+veren+suhteen+on+jopa+hengenvaarallinen,+kun+kieltäydytään+verensiirrosista!.
13.08.2021 08:27
Raamatussa+puhutaan+ikuisesta+tulesta,+mutta+jos+et+luota+Raamattuun+siinäkään+asiassa,+se+on+OK.
13.08.2021 08:23
Heh...+Minä+tervehdin+kaikkia,+jopa+sinua+jos+uskallat+tulla+juttusille.
13.08.2021 08:22
Kerrotko+tarkemmin,+että+mitä+tekemisiä+minun+pitäisi+hävetä?+Päin+vastoin,+olen+ylpeä+kertoessani+asioita,+joita+mormonien+ja+jehnujen+pitäisi+hävetä!+
Omien+lähiomaisten+tervehtimiskielto+on+todella+hävettävä+teko!
13.08.2021 08:21
Miksi+pitäisi+ottaa+mallia+Ollista+ja+maksaa+kymmenykset+Smithin+kirkon+johtajille?
13.08.2021 08:18
Mormonit+eivät+ole+sanoutuneet+noista+jutuista+irti,+joten+he+ovat+niiden+kannattajia.+Luterilaiset+(ainakin+useimmat)+sanoutuvat+irti+Lutherin+kaameimmista+opetuksista,+joten+he+eivät+ole+niistä+vastuussa.
12.08.2021 19:14
Ette+ole+israelilaisia!+Teillä+ei+ole+mitään+palautettua+vaan+vääristelty+kirkko!+Juutalaiset+eivät+ole+keränneet+kymmenyksiä+johtajiensa+bisneksiä+varten!
"Patriarkaalinen+siunaajanne"+ei+tiedä+heimojen+"jälkeläisyyksiä"!+++Sanoo+vain+jonkun+mieleen+tulevan.+Se+on+samanlaista+hölmöilyä+kun+palstan+"Pyhän+Hengen"+ilmoitukset+ihmisten+entisistä+elämistä.+++"Adoptoimisennekin"+ovat+täyttä+hölmöilyä!
12.08.2021 19:12
Luterilaiset+sentään+sanoutuvat+irti+Lutherin+karmeimmista+opetuksista;+mm.+Siitä,+että+kehitysvmmaiset+saa+tappaa,+koska+he+ovat+perkeleen+tekemiä+ja+siitä,+että+juutalaiset+pitäisi+sulkea+gettoihin.
Mormonit+eivät+sanoudu+irti+Smithin+kaameista+opetuksista,+mm.+pikkutyttöjen+moninainnista,+vaan+pitävät+sitä+ikuisena+periaatteena,+joka+ei+ole+voimassa+toistaiSEKSI+ympäröivän+yhteiskunnan+painostuksen+vuoksi.+Mormonit+eivät+myöskään+myönnä,+että+avoin+rasismi+oli+väärin.+
Mormonikirkkoa+johtaa+Saatana!
12.08.2021 19:07
56 / 176