Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Alkuperäinen-Rapu
profiilit
Alkuperäinen-Rapu
Alkuperäinen-Rapu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
844
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tulin+käymään+koneella+ja+huomasin,+että+terveysjutut+meitä+kaikkia+pitää+varpaillaan!
Labroissa+olen+minäkin+taas+käynyt+ja+lääkäri+soitti+niistä.+Kaikki+oli+suht'hyvin+niiden+suhteen,+eikä+lääkitykseen+tullut+muutoksia.+Syksyllä+sitten+taas+labroja+ja+oikealle+vo:lle.+Minullahan+on+tuo+kahdesti+leikattu+sydän,+sen+synnynnäisen+sydänvian+takia.+Keväällä+siitä+otettiin+UÄ,+mutta+kardiologi+sanoi,+ettei+siinä+ole+mitään+suurempia+muutoksia+vuosien+takaisiin+aiempiin+UÄ-tutkimuksiin+nähtävissä.+Teki+kyllä+todella+tarkan+UÄ:n..+Hieman+se+sydän+on+suurentunut.+Keuhkojen+hapenottokykyä+on+mittailtu+ja+se+on+laskenut,+mutta+ei+mitään+syytä+löydetä.+Thorax+on+myös+otettu.
On+teillä+molemmilla,+amummulla+ja+siipallasi+kyllä+paljon+mietittävää,+mutta+toivotaan+että+löytyy+se+sopiva+hoito.+Samoin+Ceelle+noihin+rytmihäiriöihin.
Minä+sain+eilen+taas+koristeita+viherhuoneeseen+ja+etupihalle,+kun+tytär+kävi+tarhalla.+Sain+myös+ison+kirsikkatomaattiamppelin+missä+on+jo+paljon+tomaatteja,+tosin+vielä+vihreitä+kaikki.+Siitä+on+hauska+napata+tomaatti+suuhunsa+kun+ne+kypsyvät.
Hyvää+torstaista+kesäiltaa!
09.06.2022 17:36
Huomenta!
On+taas+kesäinen+ja+lämmin+päivä+pitkästä+aikaa.+Pienet+ja+suuret+koululaiset+ovat+saaneet+todistuksensa+ja+tyhjentyneet+koulut+odottavat+siivoojia,+jotka+pyyhkivät+koululaisten+talven+hiet+kuiviksi+ja+puhdas+koulu+jää+odottamaan+syksyä+ja+innokkaita+ja+opinhaluisia+koululaisia.
Emmekö+mekin+voisi+lopettaa+täällä+Elämä-ketjussa+noiden+vanhojen+kouluun+kohdistuvien+tapahtumien+kertaamisen,+kun+eivät+ne+siitä+muutu+sen+kummemmiksi+kuin+ovat+ja+olivat?
Hyvää+ja+lämmintä+tiistaita+kaikille!
07.06.2022 10:18
Tiedän,+että+meillä+on+osaajia+ja+osaamista+tietojärjestelmien+alalla,+mutta+näin+tavallista+terveyspalvelujen+käyttäjää+ei+paljon+lohduta,+kun+saa+jonkun+"sekokirjeen",+tai+viestin+tulevista+toimenpiteistä+omalle+kohdalleen.
"Hyvä"+esimerkki+on+minullekin+tullut+"infokirje",+missä++ensin+kerrotaan+isoinkirjaimin,+että++lääkäri+soittaa+minulle+nyt+maanantaina+labroista.+Sitten+tuo+kirje+jatkuu,+että+minulla+on+vo-aika+tuolloin+maanantaina+ja+jos+en+sitä+peru,+niin+sakkomaksu+on+51+euroa!+Soitin+ja+minulle+kerrottiin,+että+kyllä+se+on+soittoaika,+ei+vastaanottoaika.
Nyt+sitten+tuli+perjantaina+taas+kännykkään+viesti,+että+"muistathan+lääkärin+vastaanottoajan"+ja+muut+litaniat+perään.+Soittoajasta+tuossa+viimeisimmässä+viestissä+ei+kerrottu+mitään+enää.+Kuinka+moni+"vanhus"+pystyy+noita+selvittelemään+ja+edes+jaksaa?+Minä+soitin+taas+ja+halusin+saada+selvän+tiedon,+kummasta+on+kysymys?+No,+soittoajasta+ja+syyllinen+sotkuihin+tuo+Apotti!
05.06.2022 11:40
Huomenta!
Lyhyesti+minäkin+nyt+tuosta+asiasta.+Apottia+syytettiin+noista+sekoiluista+minun+kohdallani.
Nyt+menen+laittamaan+Karjalanpaistin+muhimaan+uuniin.+Otin+jo+lihat+lämpenemään+pöydälle.+Se+saa+kypsyä+monta+tuntia+uunissa+miedolla+lämmöllä+ja+sitten+ei+tarvita+muita+lisukkeita+kuin+keitetyt+perunat+ja+salaattia.
Mukavaa+sunnuntaita+kaikille.
Rapu
05.06.2022 09:40
No+hyvä+Cee,+että+olet+"hengissä."+Tarvitset+nähtävästi+tuon+antibioottisuojan+jatkossakin.+Kannattaa+soittaa+ja+pyytää+se+resepti+ennen+tuota+hampaiden+louhintaa.
Minulle+on+varattu+soittoaika+lääkärille+maanantaiksi.+Tai+niin,+että+lääkäri+soittaa+minulle,+mutta+minä+saan+sekä+paperilla,+että+kännykkään+lähetettynä+aina+vaan+tiedon,+että+minulle+on+varattu+vo-aika+lääkärille+ja+jos+en+peru+sitä,+niin+sakkomaksu+51+euroa+tulee.+Olen+nyt+jo+monta+kertaa+ottanut+yhteyttä+neuvontanumeroon+ja+kertonut,+että+se+on+puhelinaika,+mutta+vieläkin+tuli+muistutus+vo-ajasta.+Minulle+on+vakuutettu,+että+on+se+puhelinaika+ja+Apotti+vain+nyt+temppuilee!+Olen+jo+aivan+varma,+että+saan+sen+sakkolapunkin,+kun+en+vo:lle+mene+ja+sitten+joudun+"taistelemaan"+sen+väärän+sakkolapun+mitätöimiseksi,+mikä+tuolla+menolla+tuskin+onnistuu!
Kyllä+tämä+netti-aika+on+niin+vaivatonta!
04.06.2022 17:42
Minua+huolestuttaa+nyt+tuo+Ceen+sairastuminen+hammaskiven+poiston+takia.+Cee+kertoi,+että+tavallisesti+hän+on+saanut+antibioottisuojan+ennen+tuota+hammaskiven+poistoa,+mutta+nyt+ei.+Nyt+sitten+sydänkin+oireilee+ja+kaularauhaset.
Minäkin+sain+jossakin+vaiheessa+juuri+sydämeni+takia,+sen+suojelemiseksi,+antibiootteja+ennen+hammaskiven+poistoa,+mutta+sitten+se+lopetettiin+minulta,+eikä+mitään+tuon+kaltaisia+,+eikä+minkäänlaisia+kipuja,+kuten+nyt+Ceellä,+ole+minulle+tullut+tuosta+toimenpiteestä+ilman+antibioottisuojaa.+Toivottavasti+Cee+pian+kirjoittelee+tänne.
04.06.2022 12:55
Taas+on+lauantai!+
Aurinko+jo+hieman+yrittää+näyttäytyä.+Toivottavasti+sade+pysyy+poissa+kun+ylioppilaat+juhlivat+tauon+jälkeen+taas+"koronattomassa"+maailmassa!+Tosin+tuskin+me+enää+näemme+koskaan+koronasta+täysin+vapaata+elämää?
Minä+sain+eilen+myöhään+taas+kauniita+kukkakuvia+tuolta+Irlannista.+Ne+olivat+kyllä+jostakin+kasvihuoneesta+otettuja+kuvia.+Tänään,+tai+oikeastaan+ensiyönä+nuo+patikoijat+tulevat+taas+kotiin.
Ei+nyt+muuta+kuin+hyvää+lauantaita++kaikille!
04.06.2022 11:57
Minulla+on+myös+tämän+oikean+käden+sormet+kivuliaat+ja+nivelrikkoiset,+joten+ymmärrän+hyvin+miltä+sinusta,+amummu+tuntuu,+kun+mieli+tekisi+tehdä+mitä+vaan,+mutta+ei+kaikki+onnistu+tuosta+vaan.+Miten+sinä+pystyt+noita+teidän+koiruleita+lenkittämään?+Eikö+ne+innostu+välillä+ja+nykäise+hihnaa+rajustikin?
Mitä+tulee+lapsiin+ja+hoitovapaisiin,+niin+eipä+niillä+hoitovapailla+silloin+ennen+voinut+juuri+kehua+,+eikä+äitiysrahoilla,+mutta+hyvä+että+nyt+on+sentään+paremmin+se+asia.+Ei+nyt+todellakaan+ole+mitään+valittamista,+koska+ei+lapsia+pidä+tehtä+rahankiilto+silmissä.+Minä+halusin+lapseni,+enkä+olisi+jättänyt+heitä+tekemättä,+kun+kerran+oli+se+mahdollisuus+että+tulin+äidiksi.+Köyhiä+olimme,+mutta+silloin+onnellisia+lapsistamme.+Minä+olin+kotona,+mutta+mitään+muita+tukia+emme+saaneet,+tosin+emme+mitään+tukia+hakeneetkaan,+kuin+sen+olemattoman+lapsilisän,+joka+oli+vain+hiukkanen+nykyisestä+lapsilisästä,+mutta+aikuiset+ja+koulutetu+tuli+lapsista+kuitenkin.
Onkohan+Cee+kipeytynyt+enemmänkin,+kun+ei+ole+tänään+kirjoitellut+yhtään?+Toivottavasti+tulee+pian+tälle+väylälle?
Minä+käyn+vielä+katsomassa+olenko+saanut+kuvia+Irlannista+sähköpostiini?+Huomenna+he+jo+palaavat+taas+takaisinkin+sieltä+patikkamatkaltaan.
Nyt+toivottelen+hyvää+yötä+ja+kauniita+unia+kaikille!+
Rapu
03.06.2022 21:55
Tervehdys!
Cee+ihmettelee+tuolla+ylempänä+sitä,+ettei+tyttäreni+malttanut+pitää+hoitovapaata?+Toukokuun+alusta+tämä+nuorimmainen+on+nyt+ollut+neljänä+päivänä+viikossa+muutaman+tunnin+päiväkodissa+ja+tuntuu+tykkäävän+olla+sielläkin.+Hän+on+seurallinen+lapsi+ja+siellä+on+samanikäisiä+leikkikavereita.
Tyttäreni+ei+ole+pitänyt+oikeastaan+mitään+äitiyslomaa+kummankaan+lapsensa+synnyttyä,+vaan+on+kuljettanut+lapsia+mukanaankuvauksissa+jos+kuvaukset+on+tehty+studiolla.+Aina+siellä+on+joku+seurustelemassa+lapsen+kanssa,+jos+lapsi+ei+nuku.
Nämä+nykyäidit+osaavat+yhdistää+työn+ja+lastenhoidon.+Nyt+on+ollut+tyttärellä+taas+pidempiä,+monta+päivää+kestäviä+kuvauksia,+niin+tämä+päiväkoti+on+nyt+ollut+tarpeen+ja+töitä+tytär+on+tottunut+aina+tekemään,+kuten+sisaruksensakin.+Lapsen+isä+hoitaa+poikaa+myös+silloin+kun+tekee+etätöitä.+Vanhempi+poika+on+koulussa+päivät.
Tänään+sää+on+suhteellisen+poutainen,+mutta+on+se+harmi,+kun+siltä+näyttää,+että+ylioppilaiden+lakkiaispäivänä+on+sateista+täällä+pääkaupunkiseudulla+ainakin.+Yhden+sisareni+tyttärentytär+saa+nyt+lakkinsa.+Onnea+kaikille+uusille+ylioppilaille+joka+tapauksessa,+olipa+sää+mikä+tahansa,+niin+teille+paistaa+nyt+aurinko!
03.06.2022 11:31
Sateisen+aamun+tervehdys!
Toivottavasti+Ceen+hammaskiven+poiston+jälkeensä+jättämä+kipu+on+jo+loppunut!+Minä+olin+eilen+labroissa+ja+kyllä+sitä+verta+taas+otettiinkin+putkilo+jos+toinenkin.+Sitten+olin+myös+jalkojen+mittauksessa+tukisukkia+varten,+koska+jaloissani+on+ollut+turvotuksia.+Se+on+tuo+sydän...
Lääkäri+soittaa+maanantaina+labroista.
Tänään+sain+Irlannista+kuvia+ja+viestin+vanhemmalta+tyttäreltäni+ja+nuorempi+tytär+tulee+tänään+käymään+täällä,+kun+hänellä+ei+tänään+ei+ole+mitään+kuvauksia.+Poikansa+on+päiväkodissa+ja+toinen+koulussa,+joten+nyt+ei+tuo+pieni+ole+mukanaan.
Hyvää+torstain+jatkoa.+Nyt+täällä+on+sade+lakannut.+Jospa+aurinkokin+vielä+tulee+esiin.
Rapu
02.06.2022 09:23
Lääketiede+on+mennyt+eteenpäin+hurjasti,+kun+ajatellaan+miten+alusta+on+lähdetty+asioita+tutkimaan.+Silti+voi+olla,+että+nykyisetkin+tiedot+ovat+vasta+aivan+"alkutekijöissä",+kun+ei+tiedä+mitä+tulevaisuus+tuo+tullessaan.+Tähän+kehitys+ei+kuitenkaan+jää,+jos+koko+planeettamme+ei+tuhoudu.
Olen+juuri+saanut+loppuun+luetuksi+kirjan,+jossa+kerrotaan+1600+ajan+elämästä+ja+varsinkin+naisen+osasta.+Ei+käy+kateeksi+ja+suorastaan+teki+pahaa+lukea,+kuinka+miehet+kohtelivat+naisia.+Ei+silloin+ollut+helppoa+olla+nainen,+eikä+varsinkaan+nainen+ilman+miehen+"suojaa",+vaikka+siinäkin+suojassa+moni+joutui+henkensä+menettämään.+Kertomus+oli+tosipohjainen,+kerrottiin+kirjan+esittelyssä.+Oikeuslaitos+toimi+ilkeiden+miesten+toimittamana+ja+nainen+sai+helposti+kuolemantuomion,+"salavuoteilusta",+vaikka+mies+oli+väkisin+naisen+siihen+"salavuoteiluun"+saattanut!
Pitkälle+olemme+päässeet+noista+ajoista,+joten+ainakin+siinä'+suhteessa+kehitys+on+mennyt+hyvään+suuntaan.
Hyvää+yötä+kaikille!+Minä+sain+maisemakuvia+sähköpostiini+sateisesta+Irlannista.+Maisemat+kyllä+mielenkiintoisen+näköisiä.
30.05.2022 22:29
Tulin+koneelle+ja+kun+kävin+lukemaan+mitä+on+kirjoiteltu,+niin+huomasin+kuinka+amummu+on+ahkeroinut.+Minä+en+parhaimmillanikaan+pystyisi+tuohon+tarmokkuuteen.+Jos+ei+muu+iskisi+työtehooni+ja+tarmokkuuteeni,+niin+laiskuus+sen+tekisi+melkovarmasti.
Minä+sain+tuomenoksia+ja+kieloja+(nuppuisia),+sekä+jotain+muita+valkoisia+kukkia,+sekä+rapaberejä+(heidän+pihalta)+ja+kaksi+orvokkiamppelia+(kaupasta+ostettuja),+kun+tytär+miehineen+poikkesi+täällä+luonani+matkalla+lentokentälle.+He+menivät+viikoksi+patikoimaan+Irlantiin.+Ovat+olleet+siellä+monena+vuotena+ystäviensä+kanssa+patikkamatkalla.
Kun+tekee+vaativaa+ja+raskasta+työtä,+on+saatava+myös+palautua.
Minä+lähden+nyt+lämmittämään+ruokaa.+Aloitin+tämän+kirjoittamisen+jo+tunti+sitten,+mutta+tässä+välissä+soitti+sisareni+ja+puhuin+hänen+kanssaan+pitkähkön+puhelun,+joten+nyt+on+nälkä.
Mukavaa+lauantaita!
28.05.2022 15:37
Helatorstaita+toivottelen!
Sää+on+harmaa+ja+sadetta+taitaa+olla+tulossa.+Yöllä+on+kyllä+satanutkin+kun+pihalaatat+ovat+aivan+märät.
Mukavaa,+kun+DrWhoo+on+taas+voinnissaan+joidenkin+takaiskujen+jälkeen+ja+kirjoittaa+tänne+meidän+muutaman+kirjoittajan+joukossa+kuulumisiaan.+Hiljaista+täällä+on+ollut,+mutta+niin+on+ollut+ennenkin+kesän+korvilla.+Vertaistukikin+on+jokaiselle+tarpeen+ja+sitä+meistä+jokainen+tarvitsee+aina+silloin+tällöin.
Minä+ryhdyn+nyt+vaihtamaan+lakanoita.+Se+on+homma,+mikä+käy+työstä,+mutta+ei+auta+valittaa,+tehtävä+se+vaan+on!+On+se+sitten+ihanaa+käydä+illalla+nukkumaan+puhtaisiin+ja+sileisiin+lakanoihin+verhottuun+vuoteeseensa.
Mukavaa+Helatorstaita+kaikille!
Toivottelee+Rapu
26.05.2022 10:36
Tervehdys!
Päivä+karkaa+taas+vauhdilla,+vaikka+olen+herännyt+jo+klo+kuusi+aamulla.
Vastasin+äsken+yhteen+Hesarin+kyselyyn,+minkä+he+olivat+lähettäneet+sähköpostiini.+Taidan+olla+hidas,+kun+siihen+vastaamiseen+sanottiin+menevän+noin+kymmenen+minuuttia,+mutta+minulta+meni+45+minuuttia.+Periksi+en+kuitenkaan+antanut,+se+ei+kuulu+tapoihini+kun+jotakin+aloitan,+niin+loppuun+vien,+vaikka+"itkien!"
Nyt+vain+odottamaan+(senkin+minä+osaan,+vaikka+turhaksi+tiedän),+että+"voitan",+saan+palkkioksi+50:n+euron+lahjakortin.+Sitten+vaan+ostoksille+ja+tuon+rahan+tuhlaamiseen+ei+kyllä+mene+sitä+kymmentä+minuuttiakaan.
Nyt+taidan+lähteä+lämmittämään+ruokaa.+Onneksi+on+valmista,+kun+on+jo+nälkä.
Tiistaita+ja+lämmintä+sellaista+toivottelen+kaikille.+Kyllä+nyt+kelpaa,+eikä+tarvitse+villatakkiakaan+päälle+vetää+vaikka+ovet+ovat+auki.
24.05.2022 14:17
Kyllä+meidän+taloyhtiössämme+ovat+yhtiövastikkeet+nousseet+jatkuvasti+aikamoisella+vauhdilla.+Remontteja+on+tehty+koko+ajan.+Nyt+oli+yhtiökokous,+mutta+en+mennyt+sinne,+koska+kyllä+ne+nyt+suunnitellut+remontitkin+tulee,+vaikka+joku+"vikisisi!"+Kaikki+ikkunat+ja+ovet+uusitaan.+Jospahan+joku+osaisi+nyt+suunnitella+helpommin+avattavat+ikkunat,+kuin+nämä+nyt+ovat?
Tämä+alkaa+kyllä+mennä+nyt+jo+yli+minun+varallisuuteni,+kun+yksin+kaiken+maksan.+Alkuun+maksoin+kerralla+pois+ne+korjauskulut,+mutta+enää+en+pysty,+enkä+edes+ole+varma,+että+haluanko+edes+maksaa+kerralla,+vaan+maksan+sitten+todella+kovasti+noussutta+korkeaa+yhtiövastiketta.+Muuten+tässä+olisikin+todella+halpa+yhtiövastike,+jos+ei+olisi+noita+remonttilainoja.+Meillä+on+myös+oma+tontti,+joten+sitä+ei+ole+kaupunki,+eikä+kirkko+korottelemassa+joka+vuosi.
Hyvää+ja+nyt+jo+aurinkoista+perjantai-iltaa+kaikille!
20.05.2022 19:07
Eipä+tee+yhtään+mieli+matkustaa+turkkiin!+Ei+nyt+kyllä+ole+juuri+haluja+matkustaa+minnekään.
Minulle+iski+joku+tauti+äitienpäivää+seuranneella+viikolla.+Nyt+on+ajoittain+kurkku+kipeä,+yskittää+niin+että+kyljet+on+kipeinä.+Kuivaa+yskää.+Voimat+poissa+ja+kyllä+minulla+on+ollut+kuumettakin,+vaikka+en+ole+mittaillut,+mutta+vilunväristyksiä+on+ja+kyllä+sen+kuumeisen+olon+tuntee+muutenkin.
En+ole+meistä+tuolloin+tavanneista+ainoa,+jolla+on+noita+samanlaisia+oireita,+joten+nyt+on+vain+sairastettava+tauti+pois!
Ei+ole+oikein+kirjoittelukaan+huvittanut.+Olen+vain+lepäillyt+ja+lukenut.
Hyvää+viikonlopun+aloittelua+jo+torstaina!
19.05.2022 15:02
Minäkään+en+katsonut+edes+vilaukselta+noita+Euroviisuja.+Suljin+myös+radion,+vaikka+tavallisesti+se+on+aina+auki+taustalla.+En+ole+ollut+moniin+vuosiin+enää+kiinnostunut+noista+Euroviisuista.+Yhtä+sekaista+rääkynää+tuo+musiikki+mielestäni+on.
Tänään+kävin+katsomassa+Saimaan+Sääksenpesää.+Siellä+emo/tai+molemmat,+hautovat+nyt+kolmea+munaa.+Viimekesänä+emo+sai+aikaan+vain+yhden+munan,+mikä+sekään+ei+kuoriutunut,+vaikka+eivät+nuo+linnut+helpolla+luovuttaneet.
Lopulta+uskoivat,+ettei+poikasta+tule+ja+tekivät+surutyötä.+Rakensivat+kehyksiä+sille+munalle+ja+toivat+kukkia.+Pitkälle+syksyyn+kävivät+pesällä+ja+toivat+aina+jonkun+risun+tai+kukan+sille+munalle+viereen.+Myös+erilaisia+"kehyksiä"+rakensivat+sen+ympärille.+Toivottavasti+nyt+onnistuu+paremmin+tuo+hautominen.
Osoite+tuonne+Saimaan+pesälle+on:+WWF:n+Luontolive-sääksi
Tuosta+samasta+osoitteesta+saa+esiin+myös+Norppaliven,+sekä+myös+Saaristomeren+Norppaliven.+Niitä+on+hauska+käydä+aina+vilkaisemassa.+Nyt+siellä+on+käynnissä+arvaus,+koska+norppa+näyttäytyy+ensimmäisen+kerran+kivellä.+Olen+ottanut+siihen+taas+osaa.+Vaikeaa+sitä+on+arvata,+mutta+yritän+silti.+Olen+ottanut+osaa+siihenkin+jo+monena+vuonna.
15.05.2022 17:06
Uusi+aamu+on+taas+koittanut+ja+"suvisunnuntai!"
Ei+paljo+lämpö+helli,+vaikka+luonto+muuten+on+vehreä+ja+vihreä!+Täällä+tuulee+taas+aika+kovasti,+koska+männynoksat+viuhtovat+vimmatusti+tuulenpuuskissa.
Minulla+on+kurkku+hieman+kipeä.+Toivottavasti+ei+ole+kuitenkaan+mitään+koronaa?+En+kyllä+aio+testaillakaan,+kun+täällä+yksin+oleilen.+Nyt+on+sitten+"syy"+olla+tekemättä+mitään,+kun+lepoa+suositellaan+sairauden+voittamiseksi.
Hyvää+sunnuntaita+kaikille!
Rapu
15.05.2022 10:45
Keskipäivän+tervehdys!
En+ole+saanut+mitään+aikaiseksi+vaikka+suunnitelmissa+oli+yhtä+sun+toistakin!+Olisi+saatava+tämä+laiskuus+jo+loppumaan,+etteivät+kaikki+hommat+kasaudu.
Pihatöitäkin+pitäisi+tehdä,+mutta+kädet+ja+selkä+eivät+nyt+tykkää+niistä(kään)+hommista.+Tulee+aika+turhautunut+olo,+kun+mieli+kyllä+tekisi+tehdä+kaikenlaista,+mutta+voimat+eivät+enää+oikein+taivu+mukaan!+Kateeksi+aivan+käy,+kun+amummu+tekee+mitä+vaan,+vaikka+hänelläkin+on+näitä+käsiongelmia.+Minulla+on+kyllä+myös+näitä+sydän-+ja+hengitysongelmia,+yritän+puolustella+itseäni.
Onneksi+ei+nyt+ole+kuitenkaan+mitään+niin+tärkeää+tekemistä,+että+sen+tekemättä+jättäminen+haittaisi+kohtuuttomasti.
Hyvää+lauantainjatkoa!
14.05.2022 12:20
Mukavaa,+että+sinulla,+amummu,+sisar+asuu+niin+lähellä+että+voitte+joskus+piipahtaa+toistenne+luokse+kahvittelemaan.+Sekin+piristää,+koska+siskon/siskojen+kanssa+on+ollut+se+yhteinen+koti+ja+lapsuus+joskus+ja+vain+sisarusten+kanssa+voi+puhua+"samaa+kieltä"+noista+lapsuuden+asioista.
Toivottavasti+siippasi+veriarvot+pian+kohenevat+ja+hoidot+voivat+jatkua.+Ei+kai+hän+rasita+jotenkin+liikaa+itseään?+Ravinnon+suhteen+sinä+pidät+huolen+siitä,+että+kaikki+on+kohdallaan.
Tuosta+kaatuilusta.+Minullakin+on+yksi+tuttu,+joka+on+kaatunut+monta+kertaa+ja+telonut+molemmat+kätensäkin,+mutta+muuten+on+kyllä+hyvinvoiva,+jalka+vain+saisi+nousta+hieman+korkeammalle+liikkuessaan.+Näkökykykin+hänellä+on+kyllä+heikohko+ja+ikääkin+on+jo+aika+paljon.
Päivänjatkoja!
12.05.2022 12:13
10 / 43