Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Tulin+käymään+koneella+ja+huomasin,+että+terveysjutut+meitä+kaikkia+pitää+varpaillaan!Labroissa+olen+minäkin+taas+käynyt+ja+lääkäri+soitti+niistä.+Kaikki+oli+suht'hyvin+niiden+suhteen,+eikä+lääkitykseen+tullut+muutoksia.+Syksyllä+sitten+taas+labroja+ja+oikealle+vo:lle.+Minullahan+on+tuo+kahdesti+leikattu+sydän,+sen+synnynnäisen+sydänvian+takia.+Keväällä+siitä+otettiin+UÄ,+mutta+kardiologi+sanoi,+ettei+siinä+ole+mitään+suurempia+muutoksia+vuosien+takaisiin+aiempiin+UÄ-tutkimuksiin+nähtävissä.+Teki+kyllä+todella+tarkan+UÄ:n..+Hieman+se+sydän+on+suurentunut.+Keuhkojen+hapenottokykyä+on+mittailtu+ja+se+on+laskenut,+mutta+ei+mitään+syytä+löydetä.+Thorax+on+myös+otettu.On+teillä+molemmilla,+amummulla+ja+siipallasi+kyllä+paljon+mietittävää,+mutta+toivotaan+että+löytyy+se+sopiva+hoito.+Samoin+Ceelle+noihin+rytmihäiriöihin.Minä+sain+eilen+taas+koristeita+viherhuoneeseen+ja+etupihalle,+kun+tytär+kävi+tarhalla.+Sain+myös+ison+kirsikkatomaattiamppelin+missä+on+jo+paljon+tomaatteja,+tosin+vielä+vihreitä+kaikki.+Siitä+on+hauska+napata+tomaatti+suuhunsa+kun+ne+kypsyvät.Hyvää+torstaista+kesäiltaa!
  2. Tervehdys!Päivä+karkaa+taas+vauhdilla,+vaikka+olen+herännyt+jo+klo+kuusi+aamulla.Vastasin+äsken+yhteen+Hesarin+kyselyyn,+minkä+he+olivat+lähettäneet+sähköpostiini.+Taidan+olla+hidas,+kun+siihen+vastaamiseen+sanottiin+menevän+noin+kymmenen+minuuttia,+mutta+minulta+meni+45+minuuttia.+Periksi+en+kuitenkaan+antanut,+se+ei+kuulu+tapoihini+kun+jotakin+aloitan,+niin+loppuun+vien,+vaikka+"itkien!"Nyt+vain+odottamaan+(senkin+minä+osaan,+vaikka+turhaksi+tiedän),+että+"voitan",+saan+palkkioksi+50:n+euron+lahjakortin.+Sitten+vaan+ostoksille+ja+tuon+rahan+tuhlaamiseen+ei+kyllä+mene+sitä+kymmentä+minuuttiakaan.Nyt+taidan+lähteä+lämmittämään+ruokaa.+Onneksi+on+valmista,+kun+on+jo+nälkä.Tiistaita+ja+lämmintä+sellaista+toivottelen+kaikille.+Kyllä+nyt+kelpaa,+eikä+tarvitse+villatakkiakaan+päälle+vetää+vaikka+ovet+ovat+auki.