Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Tulin+käymään+koneella+ja+huomasin,+että+terveysjutut+meitä+kaikkia+pitää+varpaillaan!Labroissa+olen+minäkin+taas+käynyt+ja+lääkäri+soitti+niistä.+Kaikki+oli+suht'hyvin+niiden+suhteen,+eikä+lääkitykseen+tullut+muutoksia.+Syksyllä+sitten+taas+labroja+ja+oikealle+vo:lle.+Minullahan+on+tuo+kahdesti+leikattu+sydän,+sen+synnynnäisen+sydänvian+takia.+Keväällä+siitä+otettiin+UÄ,+mutta+kardiologi+sanoi,+ettei+siinä+ole+mitään+suurempia+muutoksia+vuosien+takaisiin+aiempiin+UÄ-tutkimuksiin+nähtävissä.+Teki+kyllä+todella+tarkan+UÄ:n..+Hieman+se+sydän+on+suurentunut.+Keuhkojen+hapenottokykyä+on+mittailtu+ja+se+on+laskenut,+mutta+ei+mitään+syytä+löydetä.+Thorax+on+myös+otettu.On+teillä+molemmilla,+amummulla+ja+siipallasi+kyllä+paljon+mietittävää,+mutta+toivotaan+että+löytyy+se+sopiva+hoito.+Samoin+Ceelle+noihin+rytmihäiriöihin.Minä+sain+eilen+taas+koristeita+viherhuoneeseen+ja+etupihalle,+kun+tytär+kävi+tarhalla.+Sain+myös+ison+kirsikkatomaattiamppelin+missä+on+jo+paljon+tomaatteja,+tosin+vielä+vihreitä+kaikki.+Siitä+on+hauska+napata+tomaatti+suuhunsa+kun+ne+kypsyvät.Hyvää+torstaista+kesäiltaa!
  2. Helatorstaita+toivottelen!Sää+on+harmaa+ja+sadetta+taitaa+olla+tulossa.+Yöllä+on+kyllä+satanutkin+kun+pihalaatat+ovat+aivan+märät.Mukavaa,+kun+DrWhoo+on+taas+voinnissaan+joidenkin+takaiskujen+jälkeen+ja+kirjoittaa+tänne+meidän+muutaman+kirjoittajan+joukossa+kuulumisiaan.+Hiljaista+täällä+on+ollut,+mutta+niin+on+ollut+ennenkin+kesän+korvilla.+Vertaistukikin+on+jokaiselle+tarpeen+ja+sitä+meistä+jokainen+tarvitsee+aina+silloin+tällöin.Minä+ryhdyn+nyt+vaihtamaan+lakanoita.+Se+on+homma,+mikä+käy+työstä,+mutta+ei+auta+valittaa,+tehtävä+se+vaan+on!+On+se+sitten+ihanaa+käydä+illalla+nukkumaan+puhtaisiin+ja+sileisiin+lakanoihin+verhottuun+vuoteeseensa.Mukavaa+Helatorstaita+kaikille!Toivottelee+Rapu