Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Niin,+voi+nämä+katot+olla+peltiäkin?+Siksi+rupesinkin+jo+itsekin+sitä+miettimään+tuossa+edellisessä+kommentissan,+kun+tuli+"uskonpuute!"Minä+keitin+nakkikeittoa+ja+sitä+on+moneksi+päiväksi.+Voisikohan+sitä+pakastaa?+Lyhensin+yhdet+tyttäreltäni+saadut+valkoiset+housu+ja+huomasin+tuon+homman+hankalaksi,+kun+sen+käsin+tein,+eikä+sormet+oikein+totelleet+ja+neulansilmä+oli+niin+pieni+ja+lanka+luiskahteli+yhtenään+pois+neulansilmästä.+Oli+kyllä+työtä+saada+se+sinne+takaisin,+kun+ei+paljo+reikää+näkynyt+neulassa.+Toista+lahjetta+lyhentäessä+se+lähti+yhtenään+pois,+kun+lanka+oli+jo+melko+lyhyt+siinä+neulassa.+Sitkeä+kun+olen,+niin+periksi+en+antanut+ja+nyt+se+homma+on+tehty.Täällä+paistaa+aurinko,+mutta+ei+ole+kuin+8+astetta+ulkona+lämmintä.+Minulla+on+komea+riippupelargonia-amppeli+tuossa+etuoven+vieressä.+Sain+sen+tyttäreltä+äitienpäivänä.+Toivottavasti+se+ei+palellu+enää.+En+saa+sitä+nostettua+sisälle+yöksikään,+kun+se+on+niin+suuri+ja+painava.
  2. Hei!Lääkäri+soitti+jo+aamulla+kello+9+ja+kertoi+että+spirometria+tulokset+ovat+parantuneet+nyt+tämän+kortisoni-lääkityksen+aikana.+Sitä+nyt+jatketaan+ja+jatkoa,+sekä+tutkimuksia+taas+sitten+myöhemmin.+Selvää+näyttöä+mistään+allergioistakaan+ei+ole,+mutta+kyllä+minä+noita+aivastuskohtauksia+nykyisin+aina+saan+aivan+tyhjästä.+Yleensä+aamulla.+Ei+niitä+sitten+enää+tule+juurikaan+päivällä.