Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Kiitän+minäkin+omasta+puolestani+Puosua+tästä+lyhyestä+vierailusta+Elämä-ketjussa.+Oli+mielenkiintoista+"tutustua"+vaikka+hyvin+pintapuolisesti,+mutta+kiintoisalta+keskustelijalta+Puosu+vaikutti.Kaikkea+hyvää+ja+mielenkiintoista+matkaa+Puosulle+toivottelee+Rapu!
  2. Minäkin+ilmottaudun+suomalaisen+ruoan+suosijaksi.+Olen+ollut+sitä+aina.+Samoin+ostan+mitä+tahansa,+niin+mielellään+suomalaista+laatua+ja+työtä.+Aina+se+ei+onnistu+kaikkien+tavaroiden+osalta,+mutta+jos+löytyy,+niin+valintani+osuu+kotimaiseen+ilman+muuta.+Maksakoon+sitten+enemmän,+kuin+ulkomainen+tuote+ja+kyllähän+se+maksaakin,+mutta+edelleenkin+luotan+laatuun+ja+työhön+suomalais+voimin.+Tosin+ulkomaalaisia+taitavat+olla+työntekijät+meidänkin+tehtaissamme,+mutta+uskon+että+laatua+vaaditaan+kuitenkin+työn+suhteen+kaikilta.Minun+ruokani+oli+tänään+pyttipannua.+En+viitsinyt+ruveta+laittamaan+mitään+sen+kummempaa+tänään.+Iltapalaksi+minulla+on+jotain+herkkua,+en+edes+muista+sen+nimeä+nyt.+Tytär+toi+eilen+kun+kävi+täällä.+Toi+muitakin+kauppaostoksia+ja+ihanan+kukkanipun.+Vaalean+punaisia+tulppaaneja+nippu+ja+toinen+nippu+pienikukkaisia,+vaaleanpunaisia+varsineilikoita.+Nyt+ne+ovat+sulassa+sovussa+samassa+laajasuisessa+maljakossa+tuolla+olohuoneen+pöydällä.+Sitten+hän+toi+myös+kassillise+Tete-narsisseja.+Ne+ovat+vielä+nuppuisia.+Yksi+ruukku+on+keittiön+pöydällä+ja+siinä+on+jo+joku+kukka+auki.+Toiset+laitan+tuonne+viherhuoneeseen,+että+näen+ne,+kun+olen+täällä+ylhäällä.+En+laittanut+niitä+vielä+tänään+sinne,+vaikka+olisi+voinut+kun+ne+eivät+säikähdä,+vaikka+on+vähän+kylmääkin.