Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. On+minulla+tuo+kodinhoitohuone.++Siellä+on+pyykkikone+ja+silityslauta+toimintavalmiina.+Ennen+oli+myös+mankeli,+mutta+remontin+yhteydessä+hävitin+sen+vanhan+mankelin+ja+uutta+ei+ole+tullut+hankittua.+Kodinhoitohuoneessa+on+myös+liinavaatekaappi,+niin+että+saa+silitetyt+suoraan+laittaa+kaappiin.+Siellä+on+myös+seinästä+seinään+pingoitettu+pyykinkuivausnarut+ja+kun+siellä+on+myös+ikkuna,+niin+saa+ulkoraikasta+pyykkiä+kun+avaa+ikkunan+kun+pyykki+on+kuivumassa.
  2. Keväistä+torstaita!Voisinpa+sanoa,+että+"mä+lehden+luin",+mutta+kun+en+viitsinyt+vanhaa+Hesaria+enää+lukea,+niin+lukematta+on+vieläkin+"tuore"+HS:t!Hesari+odotti+kyllä+tuulikaapissa,+mutta+se+oli+kaksi+päivää+sitten+ilmestynyt+lehti,+jonka+jakaja+oli+käynyt+minulle+jakamassa+jo+toisen+kerran.+Jonotettuani+yli+kymmenen+(kallista)minuuttia+langoilla,+pääsin+viimein+valittamaan+asiasta.+Oli+kuulemma+"ruuhkaa",+mitä+en+ihmettele,+jos+suuri+joukko+sai+vanhan+lehden?Nyt+ei+kuulemma+syy+ollut+jakajassa,+vaan+jakelun+järjestäjässä+ja+kuljetuksessa.+Jakaja+kuulemma+jakoi+ne+lehdet,+mitkä+jaettavaksi+oli+annettu.+Tekeekö+joku+siellä+bisnestä+Hesarilla+ja+myy+ne+oikean+päivän+lehdet+jonnekin,+vai+mistä+on+kysymys?Tämä+ei+ollut+edes+ensimmäinen+kerta,+kun+vanha+lehti+odotti+eteisessä,+joten+joku+bisnes+tuo+nähtävästi+on?+Alkaa+kyllä+jo+kypsyttää,+vaikka+pitkäpinnainen+olenkin.No+mutta,+se+siitä.+Odottelen+tässä+pian+tänne+tuleviksi+nuorimmaistani+ja+hänen+nuorimmaistaan.+Saa+nähdä+mitä+uutta+tuo+pienin+on+taas+oppinut?+Into+kysellä+hänellä++on+ainakin+suuri.