Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Torstaita+toivottelen!+Torstai+on+toivoa+täynnä+ja+toivotaan+laulun+sanoin,+että+paremmaksi+kaikki+muuttuu,+vaikka+hyväksi+ei+milloinkaan.Pienikin+"parannus"+on+parempi,+kuin+ei+mitään.+Minunkin+niskakipuni+on+nyt+ainakin+tauolla,+joten+olen+siitä+kiitollinen.+Toivottavasti+sinunkin,+amummu,+niskasi+on+jo+rauhoittunut+eilisen+jälkeen?+Mitä+tulee+käsiongelmiin,+niin+niitä+on+minullakin+oikeassa+kädessä+ja+tiedän+tuon+tunteen,+kun+joskus+kaikki+tippuu+lattialle!+Olen+silloin+aina+ajatellut,+että+tuleepa+voimisteltua,+kun+joutuu+taivuttamaan+vartensa+mutkalle+noukkiessaan+tavaroita+lattialta.+Jotain+hyvää+siinäkin+on+nähtävä,+koska+muuta+ei+juuri+voi.Avasin+parvekkeen+oven+ja+kevään+tuoksu+sieltä+ulkoa+tulee,+eikä+tunnu+edes+kylmältä+selkään,+vaikka+täällä+ylhäällä+istun+selkä+päin+avointa+ovea.Nyt+menen+taas+käynnistämään+pesukoneen+(pyykin)+ja+silittääkin+pitäisi,+mutta+mietin+vielä+sitä...Hyvää+ja+lämmintä+torstain+jatkoa+kaikille!
  2. Huomenta!Nukuin+noin+seitsemän+tuntia+yhteen+mittaan,+joten+nyt+on+levännyt+olo.+Laulussa+lauletaan,+että+"seitsemän+tuntia+onnehen"...,+mutta+minä+tyydyn+kyllä+aivan+tavalliseen+elämään,+onni+on+siinä+että+elää+ja+hengittää,+sekä+tietysti+se,+että+on+läheisiä+ihmisiä...Sää+on+harmaa,+mutta+kevät+on+kuitenkin+tulossa+ja+valoa+on+harmaudesta+huolimatta+jo+aika+hyvin.Nyt+on+lehti+luettu+(tuli+tänään+soittamatta),+aamiainen+syöty+ja+pyykkikone+on+laitettu+töihin.+Sehän+on+jo+aika+paljon+toimintaa!Hyvää+keskiviikkoa!+Älkää+kaatuko,+kun+ulkoilette!