Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Alkuperäinen-Rapu
profiilit
Alkuperäinen-Rapu
Alkuperäinen-Rapu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
844
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
On+minulla+tuo+kodinhoitohuone.++Siellä+on+pyykkikone+ja+silityslauta+toimintavalmiina.+Ennen+oli+myös+mankeli,+mutta+remontin+yhteydessä+hävitin+sen+vanhan+mankelin+ja+uutta+ei+ole+tullut+hankittua.+Kodinhoitohuoneessa+on+myös+liinavaatekaappi,+niin+että+saa+silitetyt+suoraan+laittaa+kaappiin.+Siellä+on+myös+seinästä+seinään+pingoitettu+pyykinkuivausnarut+ja+kun+siellä+on+myös+ikkuna,+niin+saa+ulkoraikasta+pyykkiä+kun+avaa+ikkunan+kun+pyykki+on+kuivumassa.
24.03.2022 14:55
Torstaita+toivottelen!+Torstai+on+toivoa+täynnä+ja+toivotaan+laulun+sanoin,+että+paremmaksi+kaikki+muuttuu,+vaikka+hyväksi+ei+milloinkaan.
Pienikin+"parannus"+on+parempi,+kuin+ei+mitään.+Minunkin+niskakipuni+on+nyt+ainakin+tauolla,+joten+olen+siitä+kiitollinen.+Toivottavasti+sinunkin,+amummu,+niskasi+on+jo+rauhoittunut+eilisen+jälkeen?+Mitä+tulee+käsiongelmiin,+niin+niitä+on+minullakin+oikeassa+kädessä+ja+tiedän+tuon+tunteen,+kun+joskus+kaikki+tippuu+lattialle!+Olen+silloin+aina+ajatellut,+että+tuleepa+voimisteltua,+kun+joutuu+taivuttamaan+vartensa+mutkalle+noukkiessaan+tavaroita+lattialta.+Jotain+hyvää+siinäkin+on+nähtävä,+koska+muuta+ei+juuri+voi.
Avasin+parvekkeen+oven+ja+kevään+tuoksu+sieltä+ulkoa+tulee,+eikä+tunnu+edes+kylmältä+selkään,+vaikka+täällä+ylhäällä+istun+selkä+päin+avointa+ovea.
Nyt+menen+taas+käynnistämään+pesukoneen+(pyykin)+ja+silittääkin+pitäisi,+mutta+mietin+vielä+sitä...
Hyvää+ja+lämmintä+torstain+jatkoa+kaikille!
24.03.2022 11:41
Kyllä+minun+on+mentävä+aivan+sinne+kampaamoon,+koska+pitää+vähän+tyviväriäkin+laittaa+ja+se+on+kotona+hankalampi+juttu.+En+edes+usko,+että+kampaajani+tekee+kotikäyntejä+ja+kampaajaa+en+vaihda.+Hän+on+leikannut+hiukseni+jo+silloin+kun+olin+töissä+ja+ennen+häntä+hiukseni+leikkasi+nykyisen+kampaajani+serkku,+joka+omisti+silloin+tuon+kampaamon.+Nykyinen+kampaajani+tuli+harjoittelijana+siihen+kampaamoon,+mutta+osti+sitten+sen+kampaamon+serkultaan,+joka+jäi+eläkkeelle+ja+on+nyt+jo+kuollutkin.
23.03.2022 17:36
Sää+on+kaunis,+vaikka+maailmalla,+ei+edes+kaukana+meistä,+maailmaa+ei+yksi+tyyppi+näekään+kauniina,+tai+sitten+näkee+ja+yrittää+omia+koko+maailman+vain+omaan+käyttöönsä!+Ota+hänestä+selvää!
Minä+olen+pessyt+pyykkiä+(oikeaa+pyykkiä)+ja+tuntuu+ettei+sille+loppua+tule,+kun+aina+on+kone+taas+täynnä.+Entisiä+pitäisi+ehtiä+silittää,+mutta+kun+tuo+selkä+"kiroilee!"+Minä+kun+en+osaa+kiroilla,+en+sitä+ole+koskaan+oppinut.+Ei+se+kiroilu+edes+auttaisi+selkäkipuun,+kun+ei+auta+oikein+kipulääkekään.+En+kyllä+ole+nyt+niitäkään+ottanut,+joten+ei+varmasti+auta...
Poikani+toi+eilen+kauppaostokseni.+Kolme+isoa+muovikassillista+tavaraa.+Nyt+on+taas+kaapissa+kaikenlaista.+Eipä+noita+olisi+bussilla+pystynyt+kotiin+raijaamaankaan,+joten+on+hyvä,+että+lapsilla+on+autot.+Kun+nyt+vielä+joku+ehtisi+viemään+minut+kampaajalle!
Nyt+on+poistuttava+koneelta,+ettei+niska+puudu...
23.03.2022 15:42
Aamupäivää+uuteen+Elämä-ketjuun!
Kiva+kun+amummu+aukaisi+uuden.+Minä+kyllä+pääsen+tällä+pöytäkoneellani+pitkäänkin+ketjuun+hyvin,+mutta+kännykällä+tuskin+pääsee+helposti?+En++tiedä,+kun+minulla+on+vain+tuo+"älytön"+kännykkä.
Sää+on+kaunis+ja+aurinko+heloittaa,+kuin+kesäpäivänä,+mutta+ei+ole+vielä+kesä,+ei!+Kun+ikkunasta+katsoo+ulos,+niin+että+näkee+lumikasat+ja+jäisenä+kiiltelevän+pihan,+niin+silloin+viimeistään+tajuaa,+että+vielä+on+kesään+aikaa.
Nuorimmaiseni+ehti+saamaan+positiivisen+koronan+ja+paranikin+siitä+jo+ja+tänään+hänellä+on+jo+kuvauksiakin,+joita+oli+joutunut+siirtämään+tuossa+aiemmin.+Eilen+hän+soitti+ja+kertoi+olleensa+tuon+nuorimman+lapsensa+kanssa+lääkärillä.+Lapsella+on+korvatulehdus+ja+on+nyt+lääkekuurilla.+Isänsä+hoitaa,+kun+hän+oli+ainakin+eilen+vielä+terve.
Sitä+on+sanottu,+että+kaikki+tuon+taudin+jonkun+version+joutuu+läpikäymään,+mutta+onneksi+se+rokotetuilla+ja+varsinkin+nuoremmilla,+menee+tavallisen+flunssan+tapaan.
Ei+nyt+muuta+tällä+kertaa!
Hyvää+sunnuntain+viettoa!
20.03.2022 11:00
Mä+lehden+luin!+
Huomenta!
Ihmeelliset+ovat+nuo+HS:n++jaot+asiakkaille?+Tänään+ja+eilenkin+sain+kyllä+oikean+päivän+lehden+eteiseeni,+toisin+kuin+10.3.+torstaina,+jolloin+eteisessä+minua+odotti+tiistain+8.3.+lehti.+Erinäisten+yhteydenottojen+jälkeen+sain+kuitenkin+torstain+10.3.+lehden+vielä+samana+päivänä+eteiseeni+ja+lupauksen+jatkaa+tilaustani+viikolla.+Miten+senkin+saan+tietää,+kun+laskun+eräpäivä+ei+koskaan+muutu?
Ei+tuo+lehtifarssi+vielä+päättynyt+tuohon!+Eilen+postilaatikossa+minua+odotti,+yllätys,+yllätys,+nimilapulla+varustettu+HS:t,+jonka+päiväys+oli+torstai+10.3.?+Minun+kalenterini+mukaan+eilen+oli+tiistai+15.3.!
Kyllä+on+"tiedonkulku"+sekaisin+jossakin+päässä!
Minä+sain+eilen+keväisen+tulppaaninipun+(20+kpl),+juuri+siivotun+kotini+pöydälle,+kun+vanhempi+tyttäreni+kävi+täällä.+Erivärisiä+ja+niin+keväisiä+tuossa+aurinkoisen+olohuoneen+pöydällä.+Silmä+lepää!
Eipä+nyt+muuta+kuin+kivaa+keskiviikkoa!
16.03.2022 10:08
No+niin,+nyt+on+taas+puhdasta!+
En+voi+nyt+vastustaa,+vaan+ehdotan+minäkin+sinulle+jotakin.+Sinä+toistat+tuota+hihittelyä+jokaisessa+kommentissasi,+joten+sehän+sopisi+jo+nimimerkiksesi.+Aivan+rekisteröidyksi!+Se+voisi+olla+vaikka+muodossa+"Edson-hihhih"
Mitä+tulee+ehdotukseesi+minun+yrittäjyydestäni,+niin+olen+jo+työurani+hoitanut,+enkä+kaipaa+mitään+yrittäjän+arkea.+Pakolaisasioiden+hoito+on+kyllä+viranomaisten+hoidossa,+joten+en+käy+edes+pakolaisia+"hoivaamaan",+eikä+sitä+edes+odoteta+että+yksityiskoteihin+pakolaisia+majoitetaan.+Minä+"hoivailen"+nyt,+sikäli+kuin+jaksan,+vain+näitä+omia+lapsenlapsia,+joita+heitäkin+on+jo+melkoinen+määrä.
Sinä+sen+sijaan,+voisit+laittaa+tiluksillesi+vaikka+kesän+tullen+telttakylän+ja+majoittaa+sinne+pakolaisia+jotka+tarvitsevat+suojaa+kesälläkin?+Saat+aivan+"ilmaiseksi"+tuon+idean+minulta!
15.03.2022 12:10
Huomenta+Elämä-ketju!
On+taas+aurinkoinen+aamu+ja+tuntuu,+että+kevään+tuoksut+tunkevat+sisälle+jo++ikkunoiden+raoistakin,+ennen+ikkunoiden+avaamista.
On+se+niin+mukavaa,+kun+elämme+vapaassa+maassa,+missä+suurin+huoli+joillekin+tuntuu+olevan+vain+saada+toisen+mielipide+muuttumaan+omansa+kaltaiseksi+jonkun+elämän+pienen,+pienen+asian+kohdalla,+millä+ei+pitäisi+olla+oikeasti+mitään+merkitystä+mihinkään?+Oikeus+omaan+ajatteluun+ja+mielipiteeseen+kuuluu+demokratiaan,+mutta+sitä+eivät+tunnu+kaikki+ymmärtävän+meilläkään?
No,+mitäpä+tuosta!+Me+jatkamme+aivan+niin+kuin+itse+haluamme,+koska+emme+ole+,+emmekä+suostu,+kenenkään+saneluiden+mukaan+mielipiteitämme+elämästämme+kertomaan.
Kerronpa+vielä+sen,+että+tänään+minulle+tulee+taas+siivooja,+joten+olen+tänään+jopa+"työnantaja!"
Mukavaa+tiistaita!
15.03.2022 08:20
Aurinkoista+maanantaita!
Lumet+sulaa+ja+kevät+keikkuen+tulevi.
Tämä+meidän+Elämä-ketju+yrittää+sinnitellä+"elossa",+vaikka+jotkut+päälle+päsmärit+yrittävät+saada+"mummot"+poistumaan,+arvostelemalla+yksinvaltiaan+tyyliin++jokaisessa+kommentissaan+mummoja.+Mihin+on+normaali+keskustelu+kadonnut+noilta+arvostelijoilta?+Tulee+jotenkin+mieleen+tuo+naapurimaan+johtaja,+joka+katselee+kaikkea+"sokein+silmin!"+Ja+"kuuroin+korvin!"
No,+ei+se+mitään.+Naapurissakin+"mummot"+ovat+viisaita+ja+sitkeitä.+He+viis+veisaavat+ukkojensa+houruiluista+ja+jatkavat+elämäänsä.+Sääli+vain+nuoria+miehiä+siellä.+He+ovat+monet+aivopestyjä,+eivätkä+voi+mitään+muuta+kuin+totella+johtajaansa.
Minuun+ei+nämä+meidän+ketjun+haukut+vaikuta.+Kirjoitan+mitä+kirjoitan+elämänasioista,+vapaassa+maassa+kun+asumme,+mutta+millekään+toisten+++kirjoittajien+asiattomalle"nälvimislinjalle"+en+lähde+mukaan.
Hyvää+viikonalkua!
14.03.2022 11:05
Aurinkoista+lauantaita!
"Who+cares?,+kyselee+Puosu+tuolla+ylempänä+kommentissaan?+Omasta+puolestani+voin+vastata,+että+"I+do"+ja+niitä+ihmisiä+ja+asioita+on+paljon,+joista+välitän.+Ymmärsin+kyllä+senkin,+missä+mielessä+Puosu+tuon+esitti?+Olen+saanut+hänestä+sellaisen+kuvan,+että+kyllä+hän+"välittää"+myös+monista+asioista+ja+ihmisistä.+Yksi+välittämisen+muoto+on+auttaa+vaikka+naapuria+lumitöissä!+Nyt+alkaa+jo+aurinkokin+tulla+apuun+niissä+hommissa.
Tyttäreni+ja+vävyni+palaavat+tänään+kotiin.+Laskettelut+on+nyt+lasketeltu+tällä+erää+ja+luutkin+säilyivät+kuulemma+ehjinä.+Hyvä+niin.
Eipä+tässä+nyt+muuta+kuin+hyvää+lauantain+vieton+aloitusta+kaikille!
12.03.2022 10:31
Perjantai+tervehdys!
Kirjasin+juuri+laskujani+ja+huomasin,+että+paperi+Hesarin+hinta+on+taas+noussut+peräti+18+euroa+vuodessa.+Maaliskuusta+lähtien.+En+minä+ole+saanut+mitään+ilmoitusta,+että+noin+suuri+korotus+on+tulossa,+tai+yleensä+mitään+korotusta.+Nyt+alkaa+jo+"kipuraja"+Hesarin+hinnassa+lähestyä+vauhdilla.+Lehti+kutistuu+ja+kallistuu,+sekö+on+oikein?
Aurinko+kuitenkin+yrittää+paistella+ja+se+valaa+uskoa,+että+lämpöä+on+ainakin+luvassa,+mutta+ei+kannata+vielä+heittää+"villasukkia"+säilöön.
Minä+aion+tänään+päästä+vähällä+ruoanlaiton+suhteen.+Minulla+on+kinkkua+(aitoa+aivan)+ja+muitakin+leikkeleitä,+joten+laitanpa+leikkelelautasen+ateriakseni.+Ei+tarvitse+keittää+muuta+kuin+perunat+ja+pari+kananmunaa.+Kaiken+muun+saa+valmiina+jääkaapista.
Hyvää+perjantaita+kaikille!
11.03.2022 11:22
Päivä+on+taas+illassa.+Mukava+päivä+olikin,+kun+sai+taas+seurata+kuinka+lapsi+osaa+olla+vielä+vailla+huolia+ja+nauttia+kaikesta.+Kunpa+sotivat+aikuiset+osaisivat+taas+ottaa+järjen+käyttöönsä+ja+lakkaisivat+uhoamasta.+No,+yksi+ylinnä+muiden+nyt+häiriköi.
Puuttuva+Hesari+tuli+sitten+päivällä+tuonne+tuulikaappiin.+Tämä+oli+nyt+vähällä+aikaa+toinen+kerta,+kun+sain+vanhan+lehden.+Viikolla+luvattiin+"jatkaa"+tilaustani+korvaukseksi,+mutta+mites+minä+sen+tarkistan,+koska+tilaukseni+on+alkanut+ja+sitä+on+ennenkin+mukamas+"jatkettu"+korvauksena,+että+nuo+pitäisivät+paikkansa.+Lehti+on+tullut+ilman+minun+puolen+katkoja+kymmeniä+vuosia+ja+maksun+eräpäivä+pysynyt+samana,+niin+miten+tarkistan+miten+pitkän+"jatkon"+lehtitilaukseeni+jo+olenkaan+saanut+puuttuvien+lehtien+takia+näinä+kymmeninä+vuosina?+Tyhjän+saa+pyytämättäkin,+eikä+se+maksa+edes+mitään+Hesarille.+Näin+minä+sen+näen.
10.03.2022 17:43
Keväistä+torstaita!
Voisinpa+sanoa,+että+"mä+lehden+luin",+mutta+kun+en+viitsinyt+vanhaa+Hesaria+enää+lukea,+niin+lukematta+on+vieläkin+"tuore"+HS:t!
Hesari+odotti+kyllä+tuulikaapissa,+mutta+se+oli+kaksi+päivää+sitten+ilmestynyt+lehti,+jonka+jakaja+oli+käynyt+minulle+jakamassa+jo+toisen+kerran.+Jonotettuani+yli+kymmenen+(kallista)minuuttia+langoilla,+pääsin+viimein+valittamaan+asiasta.+Oli+kuulemma+"ruuhkaa",+mitä+en+ihmettele,+jos+suuri+joukko+sai+vanhan+lehden?
Nyt+ei+kuulemma+syy+ollut+jakajassa,+vaan+jakelun+järjestäjässä+ja+kuljetuksessa.+Jakaja+kuulemma+jakoi+ne+lehdet,+mitkä+jaettavaksi+oli+annettu.+Tekeekö+joku+siellä+bisnestä+Hesarilla+ja+myy+ne+oikean+päivän+lehdet+jonnekin,+vai+mistä+on+kysymys?
Tämä+ei+ollut+edes+ensimmäinen+kerta,+kun+vanha+lehti+odotti+eteisessä,+joten+joku+bisnes+tuo+nähtävästi+on?+Alkaa+kyllä+jo+kypsyttää,+vaikka+pitkäpinnainen+olenkin.
No+mutta,+se+siitä.+Odottelen+tässä+pian+tänne+tuleviksi+nuorimmaistani+ja+hänen+nuorimmaistaan.+Saa+nähdä+mitä+uutta+tuo+pienin+on+taas+oppinut?+Into+kysellä+hänellä++on+ainakin+suuri.
10.03.2022 09:59
Huomenta!
Nukuin+noin+seitsemän+tuntia+yhteen+mittaan,+joten+nyt+on+levännyt+olo.+Laulussa+lauletaan,+että+"seitsemän+tuntia+onnehen"...,+mutta+minä+tyydyn+kyllä+aivan+tavalliseen+elämään,+onni+on+siinä+että+elää+ja+hengittää,+sekä+tietysti+se,+että+on+läheisiä+ihmisiä...
Sää+on+harmaa,+mutta+kevät+on+kuitenkin+tulossa+ja+valoa+on+harmaudesta+huolimatta+jo+aika+hyvin.
Nyt+on+lehti+luettu+(tuli+tänään+soittamatta),+aamiainen+syöty+ja+pyykkikone+on+laitettu+töihin.+Sehän+on+jo+aika+paljon+toimintaa!
Hyvää+keskiviikkoa!+Älkää+kaatuko,+kun+ulkoilette!
09.03.2022 08:45
Kyllä+se+keräys+on+Diakonissalaitoksen+masinoima.+Lääkärit+ilman+rajoja+lähettää+minulle+myös+nimellä+noita+avustuspyyntöjä.+Kyllä+autettavia+riittää+ja+hyvä+on+että+"kansan+käsi+on+karttuisa",+mutta+ei+kannata+kaikkiin+kerääjiin++luottaa.+Nämä+ovat+kyllä+luotettavia.+Vaikka+taisi+jotain+häikkää+olla+joskus+noilla+"lääkärit+ilman+rajoja",+vai+muistanko+väärin?
08.03.2022 13:24
Sain+tässä+yhtenä+päivänä+kirjeen,+aivan+nimelläni+minulle+osoitetun.+Siinä+kuoren+oikeassa+alanurkassa+lukee:+"Ole+Aurora"
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++"Var+som+Aurora"
Kirjeen+alussa+kerrotaan+kuinka+1808+Venäjä+hyökkää+ja+valtaa+Ruotsilta+alueen,+jota+nyt+kutsumme+Suomeksi.
Kirje+on+pitkä+ja+se+kertoo+Eva+Auroran+elämästä.+Kirjeen+tarkoitus+on+kerätä+varoja,+joilla+autetaan+hätää+kärsiviä.+Jos+lahjoittaa+ennen+10.3.+saa+keräystunnuksena+"upean+Aurora-pinssin!"
Nyt+tuo+keräys+on+erittäin+ajankohtainen.+Venäjä+on+taas+ryöstömatkalla.
08.03.2022 12:22
Huomenta+ja+hyvää+Naistenpäivää!
Helsingin+Sanomat+ei+ollut+tuulikaapin+lattialla+aamulla+ja+jouduin+taas+soittelemaan+lehden+perään.+Sanottiin+jakelun+olevan+myöhässä+(automaatti)+ja+lehden+tulevan+puoli+yhdeksään+mennessä.+En+uskonut+tuota,+mutta+yllätyksekseni+lehtiluukku+kolahti+vähän+vaille+kahdeksan+ja+Hesari+oli+tullut!+Kiitos+kovasti!
Liukkaat+kelit+sen+kun+vain+jatkuvat.+Meidänkin+taloyhtiön+käytävät+ovat+jäiset+ja+nyt+tuon+jään+päälle+on+satanut+lunta,+joten+tarkkana+saa+kävellä.
Tyttäreltä+sain+sähköpostia+ja+kuvia+Saalbachista.+Hyvin+on+laskettelut+sujuneet.+Hotellinpuolesta+oli+tyttärelle+laulettu+ja+tuotu+kakkupala,+kun+hänellä+oli+syntymäpäivät+jokunen+päivä+sitten.
Eipä+nyt+mitään+muuta,+kuin+mukavaa+tiistaita.+Olemme+ainakin+vielä+vapaita+ja+se+merkitsee+paljon!
08.03.2022 09:47
"Palsta+on+aina+kirjoittajiensa+summa."
Emme+me+kukaan+ehkä+ole+erityisen+"hyviä+ihmisiä",+mutta+tuskin+me+olemme+niitä+kaikkein+"pahimpiakaan?"+Tosin+ei+kai+meiltä+kukaan+voi+vaatiakaan+muuta+kuin+tavallisten+ihmisten+arkisen+elämän+inhimillisyyden+tajua.+Arki+on+rauhoittavaa+ja+se+on+myös+meidän+jokaisen+elämää.
"Hyvä+elämä+voi+syntyä+ainoastaan+toisiaan+tukien."
Tuo+pitää+paikkansa.+Ei+jatkuva+solvaaminen+kannattele+ketään,+ei+edes+sitä+solvaajaa+itseään.+Ei+myöskään+jatkuva+"näykkiminen"+ja+kommentointi+toisen+kirjoitukseen,+tyyliin+"oliko+sulla+jotain+asiaakin?"
Tämä+kommenttini+rupesi+nyt+pohtimaan+yhteisillösyyttä+hieman+laajemmin,+kuin+alkujaan+oli+tarkoitus,+joten+sinulle+DrWhoo+oli+tuo+aivan+alku,+joten+älä+pahastu.+Olin+lähtenyt+vastaamaan+kommenttiisi,+enkä+jaksanut+ruveta+kirjoittamaan+uudestaan,+joten+kaikki+sanottava+tuli+tähän+samaan+pötköön+tällä+kertaa.
05.03.2022 12:19
Huomenta!
Täällä+näyttää+taas+olevan+"kohdistettuja"+kommentteja,+mutta+niitähän+aina+silloin+tällöin+ilmestyy,+kun+naiset/mummot+eivät+kirjoittajien+mielestä+voi+ymmärtää+kaikkien+"viisaiden"+miesten+esittämiä+asioita,+niin+ei+heidän+kannata+niitä+lukeakaan.
OK.+Jätetään+ne+lukematta.+Eikä+ne+välttämättä+edes+kiinnosta+pätkääkään.+Elämä+kiinnostaa+aivan+arjen+tasolla.+Ei+tarvitse++loistaa+suurena+viisaana+ja+yrittää+painaa+muita+alapuolelleen+kun+ei+ole+tehnyt+sitä+aiemminkaan,+vaan+on+keskittynyt+tekemään+työnsä+mahdollisimman+hyvin+omalta+osaltaan+työyhteisössään.+Nyt+on+oikeus+vain+elää+ja+antaa+nuorten+loistaa.
Täällä+kyllä+"loistaa"+myös+aurinko.+Se+tuo+kevään+tuoksua+tuolta+avoimen+oven+kautta.+Nyt+on+myöskin+viikonloppu+alkamassa,+joten+voinkin+toivotella+mukavaa+perjantaita+kaikille!+Älkää+liukastelko!
04.03.2022 10:48
Keväisen+utuinen+päivä.+Aurinko+ei+paista,+mutta+keväältä+tuoksuu+heti+kun+oven+avaa.
Minä+en+ole+vielä+saanut+mitään+aikaiseksi+tänään(kään)+vaikka+kello+on+jo+melkein+kymmenen.+Sotauutisia+tulvii+kaikista+medioista,+eikä+kukaan+enää+taida+ymmärtää,+mistä+on+kysymys+ja+miten+Putinin+saisi+pysäytettyä?+Maailma+on+yhden+miehen+vallassa!
No+ei+voi+muuta,+kuin+jäädä+odottamaan+mitä+ratkaisuehdotuksia+viisaat+keksivät?
amummulle+ja+siipalleen+toivotaan+hyviä+uutisia,+mitä+tulee+siipan+terveystietoihin+uusimpien+tutkimusten+perusteella+ja+tiedoilla.
Hyvää+tiistaita!
02.03.2022 10:02
13 / 43