Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Kaunis,+mutta+vielä+kylmä+aurinko+valaisee+maisemaa.+Pihatiet+kiiltelevät+jäisinä.+Minun+pitäisi+ruveta+miettimään+kauppalistaa+kun+poikani+soitti+eilen+ja+käy+puolestani+kaupassa+joko+tänään,+tai+huomenna.+Nyt+voi+laittaa+isomman+tilauksen+kun+ei+tarvitse+niitä+itse+bussissa+raahata.+Ei+tosin+ole+tarvinnutkaan+aikoihin.Täytyy+taas+ryhtyä+"laajentamaan+ymmärrystään"+ja+sitä+saa+laajennettua+lukemalla+ja+kuuntelemalla+herkällä+sydämellä+toisia+ihmisiä.Hyvää+keväistä+talvipäivää!
  2. On+aiemminkin+tutkittu+astman+mahdollisuutta+ja+tuota+piippua+jouduin+kokeilumielessä+käyttämään+jo+kauan+sitten,+mutta+ei+siitä+puhallus+tulokset+kuitenkaan+juuri+kohentuneet.+Nyt+sitten+kokeillaan+taas.+Minun+"tautini"+alkujuuri+on+se+synnynnäinen+sydänvika+ja+sen+aiheuttamat+hankaluudet+myös+keuhkoille.+Sydän+ja+keuhkot,+kyllä+ne+yhteispeliä+pelaa.+Beetasalpaajat+ovat+hyvinkin+yleisessä+käytössä,+esimerkiksi+monilla+julkisuudessa+esiintyvillä+ja+ovat+aivan+erilainen+lääke+kuin+on+Coldarone.+Jos+tuo+Coldarone+jollekin+harvalle+sopii+ilman+sivuvaikutuksia,+niin+se+on+hyvä+ja+tehokas+lääke+pitämään+kokonaan+poissa+rytmihäiriöt,+niin+se+piti+poissa+ne+minultakin,+mutta+ei+pitänyt+poissa+sivuvaikutuksia.Nyt+menen+syömään,+sitä+mitä+löydän+jääkaapista+valmiina?+On+niin+nälkä,+etten+voi+alkaa+alusta+asti+valmistaa+mitään.Nyt+"haukutaan"+että+näytän+"botilta"!!!+En+tiedä+varmasti+että+lähtikö+kuitenkin+ketjuun?+Tuskin,+koska+voin+jatkaa+kirjoitusta.+Mikä+tuossa+on+"bottimaista?"+olen+myös+kirjautunut!Rapu
  3. Helmikuista+lauantaita!Nyt+on+taas+kuntoani+ja+keuhkojani+tutkittu,+mutta+ei+pahemmin+"hutkittu!"+"Piipulla"+lääkettä+keuhkoihin+pitäisi+imaista+kaksi+kertaa+päivässä+kahden+kuukauden+koeajan+ja+sitten+taas+tutkitaan+vaikuttiko?+En+ole+vielä+aloittanut.+Pitää+ensin+käydä+apteekissa.Minut+tutki+nuori,+mustapartainen+(pitkä+parta)+lääkäri,+joka+oli+jo+tutustunut+hyvin+aiempiin+terveys-,+sairaustietoihini+ja+konsultoinutkin+tietojani+toisen+lääkärin+kanssa.+Kesken+vastaanotonkin+hän+kävi+konsultoimassa+tuon+saman+lääkärin+kanssa+tulevista+hoitoani+ja+tutkimuksia+koskevista+suunnitelmista.+Yritti+saada+puhelimella+kiinni,+mutta+kun+se+ei+onnistunut,+niin+meni+etsimään+sen+toisen+lääkärin.+Jätti+minut+ja+tyttäreni,+joka+oli+mukana,+odottamaan+huoneeseensa.+Teki+hyvin+myönteisen+kuvan+työlleen+omistautuvasta+lääkäristä+myös+aivan+jo+käytöksensä+perusteella+ja+sitten+tärkeinpänä+tuo+selvä+kiinnostus+hoitaa+työnsä+mahdollisimman+hyvin.++Kiire+ei+myöskään+näkynyt+vo:lla.Hyvä+asia+oli,+ettei+mitään+ainakaan++uutta+ja+"pahaa"+löytynyt,+vaikka+hengitys+ei+kuljekaan+niin+kuin+sen+tulisi+kulkea.+Keuhkojen+tilavuus+on+pienentynyt+ja+sydän+suurentunut+ja+pallea+hieman+ylhäällä,+joka+sitten+häiritsee+hengitystä,+mistä+sitten+johtunevatkin?+Joko+nuo+on+aiheuttanut+se+synnynnäinen+sydänvika,+ennen+kuin+se+hoidettiin,+tai+lääkäri+mainitsi+myös+sen+Cordarone-lääkkeen,+mitä+käytin+monta+vuotta+rytmihäiriöiden+hoidossa.+Se+esti+rytmihäiriöt+kokonaan,+mutta+ne+sivuvaikutukset...No,+näillä+on+mentävä.+Pahemminkin+voisi+varmaan+olla?Rapu