Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Sataa+ja+tuulee+taas!+Ei+houkuta+lähteä+ulos,+mutta+ei+tarvitsekaan.+Liukasta+on+edelleen,+eikä+hiekoituskaan+paljon+näytä+auttavan,+jos+kengissä+ei+ole+pitoa.Minulla+on+tänään+ruokana+eilen+keittämääni+nakkikeittoa,+joten+pääsen+pelkällä+lämmittämisellä+ruoan+laitosta.+Aamulla+söin+kauralesepuuroa+itse+keittämäni+mustikkakeiton+kanssa.+Hyvää+oli+ja+maha+tykkäsi!+Tosin+minun+mahani+tykkää+ruoasta+kuin+ruoasta!+Se+on+kyllä+hyvä+asia.Nyt+kun+tuo+ruoka+tuli+mieleen,+niin+huomaan,+että+minulla+on+myös+jo+nälkä,+joten+nyt+sitten+lämmittämään+tuota+keittoa+ja+voileipiä+lisäkkeeksi+tekemään.+Jälkiruoaksi+hedelmiä.
  2. Huomasin+kyllä.+Noihin+"tavallisuuksiin"+täytyy+vain+pitää+ylinnä+aivan+vaan+tämä+oma+tavallisuus,+niin+ei++edes+harmita!Luen+aina+nuo+Maaret+Kallion+kolumnit+ja+tiedän,+että+Maaret+Kallion+"tavallisuus"+on+todella+monille+sitä+elämän+suurinta+"luxusta."+"Tavallisten"+ihmisten+tavallinen+elämä+ei+yllä+tuohon+Kallion+määritelmään+"tavallisesta"+ja+tavallisesta.Tavallisuuden+käsite+voi+todellakin+vaihdella+sen+mukaan,+kuka+sitä+arvioi+kulloinkin,+kuten+tuossa+toteatkin.Minä+en+kaipaa+mitään+erikois+luxusta,+en+ole+koskaan+kaivannut.+Olen+niin+tavallinen,+mutta+tavallinenkin++("tavis"+),+voisi+joskus+saada+iloa+jostakin+pienestä+säihkeestä+arjen+keskellä+ja+kyllähän+niitä+aina+silloin+tällöin+tuleekin.+Muodossa+tai+toisessa+ja+se+riittää+minulle.