Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Kai+sitä+minäkin,+hieman+ainakin,+siivoilin+etukäteen+silloin+kun+siivooja(t)+tuli+ensikertaa.+Heitä+oli+kaksi,+koska+piti+pestä+myös+ikkunat+ja+tehdä+"suursiivous."+Nyt+käy+tämä+yksi+ja+vain+kerran+kuukaudessa+tekemässä+tavallisen+siivouksen.+Ikkunoita+pesemässä+oli+syksyllä+taas+kaksi+siivoojaa.+Nämä+ovat+niin+hankalat+ikkunat.+Harmi+että+et+saanut+sitä+asuntoa,+mitä+havittelit,+Cee!+Toivottavasti+tuo+toinen+tärppää.+Palvelujen+läheisyys+on+kyllä+tärkeä+asia+ja+tuossa+kertomassasi+ne+olivat+helposti+saatavissa.+Tosin+se+merinäköala+tässä+kodissasi+on+tietysti+aivan+ihana,+mutta+niin+se+vaan+on,+että+aina+joutuu+luopumaan+jostakin,+vaikka+ei+haluaisi.Minulla+ovat+kaikki+ruokakaupat+bussimatkan+päässä,+joten+on+tullut+tutuksi+ruokakassien+raijaaminen.
  2. Kiitokset+edellisestä+ja+kiitos+tästä+uudesta!+Nyt+on+taas+kaistaa!On+se+hyvä,+kun+ei+ole+turhan+paljon+tuota+maallista+mammonaa+ja+sukunsa+tietää!+Ei+ole+tullut+testamenttia+tehtyä,+mutta+kun+on+tarkasti+tiedossa+lasten+lukumäärä+ja+tietää+tarkasti+mitä+omistaa,+eikä+velkoja+ole,+niin+aika+huoletta+voi+olla.+Kotini+omistan+minä+yksin+ja+se+ainakin+jää+kolmelle+lapselleni+tasan+jaettavaksi.+Velattomana.+He,+kaikki+kolme,+ovat+aina+sanoneet+minulle,+että+käytä+kaikki+mahdollinen+itseesi.+Ota+vaikka+käänteinen+asuntolaina+ja+käy+vaikka+kuinka+usein+missä+haluat,+kampaajalla+sun+muualla.+En+kuitenkaan+ota+mitään+velkaa,+se+on+varma.+He+kaikki+tulevat+hyvin+toimeen,+eivätkä+odottele+perintöjä+ja+sekin+on+hyvä+asia.++Lasteni+toinen+vanhempi+on+varmaan+siirtänyt+kaiken+mahdollisen+omaisuutensa+toisen+miehen+lapsille,+mutta+jos+se+on+tehnyt+hänet+onnelliseksi,+niin+sen+onnensa+pitäköön!+Minä+sain+hänen+avullaan+nämä+kolme+minun+elämäni+parasta+asiaa,+sain+lapseni.No,+tämäpä+tästä!+Nyt+takaisin+tähän+Elämä-ketjun+arkeen.+Viikonloppu+lähestyy,+joten+nopeasti+meni+tämäkin+ehjä+viikko.+Tuleekohan+huomisaamuna+Jälkiviisaat?+Jos+tulee,+niin+täytyisi+herätä+katsomaan+heidänkin+viisastelujaan+jo+heti+aamusta.+Uusinta+tulee+kyllä+iltapäivällä.