Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Keskiviikon+tervehdys+Elämään!Olen+lueskellut+lehtiä,+mutta+täytyy+sanoa,+ettei+enää+jaksa+kiinnostua+oikein+mistään.+Korona+ei+hellitä+ja+sekava+tiedottaminen+jatkuu,+mikä+sekin+on+ymmärrettävää,+kun+kukaan+ei+oikeasti+tiedä,+mistä+tässä+on+kysymys?TTK-tanssituomari+Ahtikin+on+sairastunut+koronaan+ja+kertoo+oireistaan.+Portaiden+nousu+saa+sydämen+kiivaaseen+vauhtiin+ja+voimat+valuu.+Hengästyttää.+Suihkussa+käynti+on+kuin+tekisi+rankan+työpäivän+ja+pahin+kaikista,ei+voi+"pusutella"+rakasta+puolisoa,+kun+sillä+ei+ole+tartuntaa!+Kaikilla+sairastuneilla+ei+ole+edes+puolisoa++-++rakasta,+tai+edes+vähemmän+rakasta!+Minullakin+on+juuri+tuonkaltaiset+oireet+ja+ehkäpä+siksi+"pinna+on+nyt+hieman+kireällä?"No,+tää+nyt+oli+aivan+vaan+minun+hetkellinen+"masennus!"+En+ole+oikeasti+näin+piikikäs+ja+"kade!"Pakkanen+on+poistunut+täältä.+Mittari+näyttää+-1+asteC!Tein+eilen+Uunivihannes-makkaravuokaa+ja+sitä+on+vielä+paljon+jäljellä,+joten+pääsen+helpolla+ruoanlaitosta+kun+lämmitän+vain+mikrossa.
  2. Vaikka+ei+ole+nyt+yhtään+nälkä,+niin+kun+luin+noista+kalakeitoista,+niin+eikös+vaan+mieliteko+iskenyt!+Minä+pidän+yleensäkin+kalasta,+mutta+nyt+en+ole+tehnyt+pitkään+aikaan+kalakeittoa+ja+makunystyrät+rupesivat+nyt+sitä+vaatimaan.+Täytyy+tutkia+pakastinta,+kai+sieltä+jotain+kalaa+löytyy?+Sitruunoita+ei+ole,+mutta+mandariineja,+vai+ovtkohan+klementtiinejä+on,+joten+niistä+sitten+mehua+keittoon+puristelemaan.+Täytyy+käyttää+mielikuvitusta,+niin+ei+tarvitse+aina+lähteä+kauppaan.