Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Keskiviikon+tervehdys+Elämään!Olen+lueskellut+lehtiä,+mutta+täytyy+sanoa,+ettei+enää+jaksa+kiinnostua+oikein+mistään.+Korona+ei+hellitä+ja+sekava+tiedottaminen+jatkuu,+mikä+sekin+on+ymmärrettävää,+kun+kukaan+ei+oikeasti+tiedä,+mistä+tässä+on+kysymys?TTK-tanssituomari+Ahtikin+on+sairastunut+koronaan+ja+kertoo+oireistaan.+Portaiden+nousu+saa+sydämen+kiivaaseen+vauhtiin+ja+voimat+valuu.+Hengästyttää.+Suihkussa+käynti+on+kuin+tekisi+rankan+työpäivän+ja+pahin+kaikista,ei+voi+"pusutella"+rakasta+puolisoa,+kun+sillä+ei+ole+tartuntaa!+Kaikilla+sairastuneilla+ei+ole+edes+puolisoa++-++rakasta,+tai+edes+vähemmän+rakasta!+Minullakin+on+juuri+tuonkaltaiset+oireet+ja+ehkäpä+siksi+"pinna+on+nyt+hieman+kireällä?"No,+tää+nyt+oli+aivan+vaan+minun+hetkellinen+"masennus!"+En+ole+oikeasti+näin+piikikäs+ja+"kade!"Pakkanen+on+poistunut+täältä.+Mittari+näyttää+-1+asteC!Tein+eilen+Uunivihannes-makkaravuokaa+ja+sitä+on+vielä+paljon+jäljellä,+joten+pääsen+helpolla+ruoanlaitosta+kun+lämmitän+vain+mikrossa.
  2. Iltapäivää!Tavoitteet+ja+niiden+saavuttaminen,+tai+matka+tavoitteeseen?+Siinä+onkin+aikamoinen+elämäntehtävä+itsekullekin!Minä+olen+tehnyt+nyt+tänään+viime+vuoden+kirjanpitoani+hieman+kasaan+menoistani+ja+tuloistani.+Puuduttavaa+hommaa.+Ei+kuitenkaan+vielä+ainakaan+"konkurssi"+uhkaa+(ei+ole+tosin+firmaakaan)+yksityistalouttani,+jos+ei+juuri+säästöönkään+jää,+mutta+miksi+edes+pitäisi+jäädä?+Hyvä+kun+on+riittävästi+niin+ettei+jää+kenellekään+velkaa.+Kaikki+lapseni+ovat+sanoneet+minulle+moneen+kertaan,+että+heitä+varten+älä+säästä.+He+tulevat+toimeen+omillaan,+joten+"kuluta+itseesi!"Tämä+päivä+on+jo+pian+ehtoopuolella+ja+nyt+tuntuu+siltä,+että+voisi+jo+ryhtyä+laittamaan+jotakin+ruokaa.+Tuo+kirjanpito+ja+tilinpäätös+teki+nälkäiseksi!Hyvää+vuoden+toista+päivää+kaikille!+Kyllä+se+siitä+taas+lähtee+kulkemaan...