Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Huomenta!Ulkona+on+vielä+aivan+pimeää.+mutta+vastapäisen+naapurin+jouluvalot+ovat+runsaat+ja+myöskin+hyvin+kauniit.+Ne+näkyvät+juuri+tämän+tietokonehuoneeni+ikkunasta+erittäin+hyvin,+kun+nousen+seisomaan+koneeni+äärestä.+Myös+keittiön+ikkunasta+tuolla+alakerrassa+niitä+voi+ihailla,+joten+eipä+minun+tarvitse+nähdä+vaivaa+omien+valojen+ripustelun+takia.+Valojen+ripustelu+puihin+ei+ole+oikein+minun+vahvuuteni,+enkä+halua+vaivata+sillä+ketään+muutakaan,+joten+ihailen+naapureiden+valoja.Nyt+sain+tämän+päivän+HS:t,+eikä+tarvinnut+lukea+lehtilaatikosta+kaivettua+vanhaa+Hesaria.+Lähetin+vielä+eilen+palautetta+Hesarille,+mutta+en+ole+vielä+ainakaan+saanut+vastausta?+Voi+olla,+etten+saakaan?Radiossa+kerrottiin,+että+nyt+on+seitsemän+päivää+(olikohan+se+seitsemän?)+vielä+näitä+pimeneviä+päiviä+ja+sitten+alamme+käydä+valoon+päin!+Hyvä+niin+jo+kuukauden+päästä+sen+jo+huomaakin+aika+hyvin.Kävin+muuten+taas+ihailemassa+tuota+Puosun+Lumiukkoa+ja+eikös+tuo+"mokoma"+saanut+taas+minut+nauramaan!+Kumma+"ukko!"Hyvää+sunnuntaita+kaikille!
  2. Aamupäivää+ketjuun!-10+astetta+näytti+mittari+aamulla.+Nyt+en+ole+katsonut,+onko+lämmennyt?+Päivä+on+kirkas.+Aurinko+paistaa+tuolta+"olan+takaa"+oikein+kirkkaasti.Minä+menen+tänään+pistettäväksi.+Kaksi+piikkiä+annetaan.+Influenssa-+ja+koronarokotus.Huomenna+on+sitten+kardiologin+vastaanotto+ja+sydän+UÄ.+Eilen+soitti+sisätautilääkäri+Spirometriasta+ja+Diffuusiokapasiteettitutkimuksista,+sekä++EKG:stä.+Ei+osannut+sanoa+niistä+oikeastaan+mitään.+Odotetaan+nyt+mitä+huomisista+tutkimuksista+sanoo+kardiologi?Onkohan+amummun+siippa+voinut+hyvin+eilisen+tiputuksen+jälkeen?+Kaikki+tutkimukset+ja+hoidot,+lievemmätkin,+tahtoo+kyllä+käydä+voimille+jo+"tässä+iässä"+itsekullekin.Hyvää+ja+toiveikasta+torstaita+kuitenkin+kaikille+ketjuun!ToivotteleeRapu