Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Alkuperäinen-Rapu
profiilit
Alkuperäinen-Rapu
Alkuperäinen-Rapu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
844
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Tuntuu+niin+surulliselta+sinun+ja+U:si+nykytilanne,+mutta+sitä+se+elämä+on.+Ei+voi+tervekään+olla+varma+seuraavasta+päivästä+ja+sairaskin+voi+sinnitellä.
Voimia+Cee+ja+U:si!
31.10.2021 16:59
Pakko+kertoa+miten+minun+joulukärpäselleni+kävi.+Olen+täällä+joskus+menneinä+vuosinakin+kertonut+minun+joulukärpäsestäni.+Se+ilmestyy+loka-+marraskuussa+ja+joskus+se+on+elänyt+lähes+jouluun+saakka.+Se+seuraa+minua+kuin+"hai+laivaa"+joka+paikkaan.+Kylpyhuoneeseenkin+seuraa+ja+kun+menen+alakertaan,+tai+päinvastoin,+niin+aina+se+ilmestyy+samaan+tilaan.+Kun+kirjoittelen,+niin+se+saattaa+istahtaa+kädelleni.+Ei+niitä+ole+kuin+se+yksi+vain.
Viime+vuonna+joulukärpäseni++oli+hukkunut+minun+yö+vesilasiini+ja+niin+kävi+tällekin+tällä+viikolla+tiistaina.+Onneksi+huomasin+aamulla+kun+otin+vesilasin+käteeni,+että+minun+seuralaiseni+(kärpänen+katossa)+olikin+päättänyt+päivänsä+vesilasiin!+En+minäkään+raatsinut+häätää+häntä+pois,+mutta+elämä+on...
29.10.2021 17:51
Uusi+aamu++-++Huomenta!
Vielä+ei+ole+päivä+kunnolla+valjennut,+eikä+ole+mitään+kerrottavaakaan,+kun+en+edes+muista+mitä+unta+näin+viimeyönä?+Jotain+hyvin+mielenkiintoista+se+kyllä+oli,+mutta+en+siitä+enää+saa+muuta+muistikuvaa+mieleeni.
Lokakuun+viimeinen+viikonloppu+on+juuri+alkamassa.+Onkos+tuleva+viikonloppu+se+amerikkalainen+"karkki+tai+kepponen"?+Kerran+minun+ovikelloani+on+soitettu+tuossa+mielessä.
Mitä+tulee+kunnon+valurauta-astioihin,+niin+minulla+on+valurautapata+(painava+toki)+ja+hyvä+valurauta+paistinpannu+ja+niistä+en+luovu.
Hyvää+ja+toiveikasta+torstaita!
28.10.2021 08:34
":+ei+tukea+tarvitse,+sillä+pysyy+pystyssä+ilman+tukiakin."
En+voinut+vastustaa,+kun+tuli+mieleeni+kysymys:+"onko+sinulla+nojauskorttia?+Jos+vastaat+,että+"kyllä",+niin+sinä+voit+saada+vastauksen,+että+"nojaa+sitten+siihen!"+Sinähän+hankit+sen+"nojauskortin"+kesällä,+joten+tuntuu+nyt,+että+ainoastaan+sen+"nojauskortin"+varassa+oletkin+joutunut+elämään+ja+se,+jos+mikä+katkeroittaa!
Tämä+nyt+kaikella+ystävyydellä+todettu.
26.10.2021 10:12
Huomenta!
Minä+olen+lakannut+jo+aikoja+sitten+välittämättä+siitä,+että+saan+haukkuja+kirjoitinpa+mitä+tahansa+ja+mistä+tahansa+ainakin+yhden+kirjoittajan+taholta.+Ei+tee+mitään+vaikutusta+enää!
Me,+jotka+voimme+keskustella+täällä+asiasta+kuin+asiasta+ja+pystymme+myös+tukemaan+toisiamme+tarvittaessa+ilman+ilkeilyä,+voimme+jatkaa+välittämättä+noista+epätoivoisista+keskusteluiden+torppaamis+yrityksistä+välittämättä.
Minulla+oli+eilen+täällä+nuorimmaiseni+oman+nuorimmaisensa+kanssa.+Nyt+ei+tarvinnut+tehdä+pihatöitä,+joten+saimme+rauhassa+seurata+tämän+pienen+touhuja+yhdessä.+Voi+sitä+energian+määrää!+Ja+tiedonhalua?+Sormi+osoittelee+koko+ajan+jotakin+kohti,+kun+lapsi+haluaa+tietää+mikä+se+on?
Hyvää+tiistaita!+Päivä+kerrallaan+mennään!
Rapu
26.10.2021 09:27
Huomenta!
Huomasin+juuri+nyt,+että+eilen+myöhään+kirjoittamani+kommentti+on+nyt+kadonnut+ketjusta?+Aamulla+se+vielä+oli.+En+ollut+rekisteröitynyt,+mutta+allekirjoitin+eikä+kommentissani+ollut+mitään+poistamiseen+oikeuttavaa!
Toivottelin+vain+minäkin+voimia+Ceelle+ja+amummulle,+mutta+jollekin+se+ei+sopinut?
25.10.2021 09:11
On+se+surullista+kun+ei+selkä+enää+taivu,+eikä+suostu+kaikkiin+niihin+kiertoihin+ja+vääntöihin+mitä+pihatöissäkin+tarvittaisiin.+Niin+on+minullakin+nyt,+kun+selkä+on+kipeä+vaikka+en+tee+mitään.+Syystöitä+olisi+vaikka+mitä+minunkin+pihoillani+ja+nuorempi+tyttäreni+on+käynyt+niitä+tekemässäkin,+mutta+haluaisin+toki+itsekin+niitä+tehdä,+mutta+kun+ei+vaan+pysty.
Surullinen+tuo+siippasi+tilanne+ja+syynä+siinäkin+tuo+menneiden+aikojen+tietämättömyys+erilaisten+materiaalien+vaarattomuudesta,+tai+vaarallisuudesta?
Kuuntelin+pääministerin+haastattelutunnin.+Seli+seliähän+sieltä+tuli+ja+puhetta+oikeudesta+käyttäytyä+vapaa-ajalla+niin+kuin+nuori...
Tanssitaan+"tähtien"+kanssa+taas+tänään+me+raihnaat+boomeritkin++-++vaikka+vain+mielessämme+mukana+parketilla+helmat+heiluen+ja+lahkeet+vipattaen!
24.10.2021 17:29
Nyt+alkaa+jo+tulla+lisää+merkkejä+U:si+toipumisesta.+Niin+sitä+pitää.+Kuumekin+on+laskenut+jo+noin+hyvin.+Päivällä+ei+ole+tuotakaan+vertaa,+koska+aamulla+ja+illalla+se+kuumeilu+on+korkeimmillaan,+kunnes+häipyy+kokonaan+pois+ja+normaali+alkaa.
Kyllä+nuo+matkat+kalliiksi+taksilla+tulee,+mutta+sinun+näkemisesi+on+U:lle+tärkeää.
Vointeja+molemmille!
22.10.2021 17:37
Tuulisen+päivän+tervehdys!
Aurinko+paistaa,+eikä+taida+olla+kovin+kylmäkään?+Ulkona+en+ole+käynyt+parveketta+pidemmällä+vielä.+Pian+menen+viemään+ainakin+roskat+ja+lehdet+kierrätykseen.
Korona+tilanne+vain+tuntuu+pahenevan+ja+juuri+kun+liikkumavaraa+annettiin,+sitä+esitetään,+ja+nähtävästi+syystäkin,+taas+rajoitettavaksi.+Ne+rokotukset,+tai+niiden+puuttuminen...
Ei+nyt+mitään+muuta,+kuin+hyvän+päivän+toivotuksia+kaikille+ja+amummulle,+sekä+Ceelle+toiveikkaita+tietoja+miestensä+voinnista!
21.10.2021 11:03
Kyllä+uutisissa+on+kerrottu,+että+esimerkiksi+suuri+määrä+sydänleikkauksia+on+jouduttu+siirtämään+hamaan+tulevaisuuteen,+koska+koronapotilaat+tarvitsvat+tehohoitopaikat+ja+niitä+tarvitsee+myös+sydänleikatut+potilaat.
Minunkin+sydänleikkaustani+siirrettiin+aikoinaan,+vaikka+ei+ollut+koronaa,+mutta+oli+henkilökunta+vajetta.+Ei+tuntunut+hyvältä+lähteä+kotiin,+kun+olin+jo+sairaalassa+ja+seuraavana+aamuna+piti+olla+leikkaus!
20.10.2021 09:51
Eipä+minulle+ole+näin+käynyt+aikoihin,+että+nukun+yli+kymmeneen+aamulla!+Nyt+kävi+niin+ja+tuntuu+että+päivä+meni+suoraan+iltaan.
Nyt+olen+ollut+puhelimessa+ja+selvitellyt+erilaisia+aikojen+varauksia+moneen+paikkaan+ja+joitakin+muuttanutkin.
Minunkin+sydäntäni+tutkitaan+taas+ja+sen+takia+on+erinäisiä+aikoja+tutkimuksiin+ja+sitten+lääkärille.+Kampaajalle+sain+ajan+ja+siivoojan+aikaa+sain+muutettua,se+sattui+samalle+päivälle+kuin+joku+tutkimusaika.+Minä+olen+lasteni+kyytien+varassa,+joten+monelta+taholta+on+tarkistettava+aikatauluja.
Asiat+järjestyy+kuitenkin+ja+toivotaan,+että+amummu+ja+Cee+saavat+pian+myönteistä+tietoa+miestensä+tulevasta+voinnista.
Minulla+oli+eilen+kiva+päivä.+Tytär+oli+täällä+lastensa+kanssa.+Kun+nuorin+nukkui+päiväunia,+niin+tytär+haravoi+minun+pihani.+Nyt+nekin+ovat+talvikunnossa.
Hyvää+tiistain+jatkoa+kaikille!
19.10.2021 13:38
Nyt+on+tärkeää,+että+sinä+Cee+saisit+nukuttua+ja+pysyisit+voimissasi.+Tuossa+U:si+kunnossa+voi+tietysti+tapahtua+tervehtymisen+suhteen+välillä+takapakkiakin,+niin+kuin+nyt+on+tapahtunut,+mutta+silti+kannattaa+pitää+toivoa+yllä+koko+ajan.+Sairaalassa+U:si+saa+kuitenkin+parhaan+mahdollisen+hoidon,+joten+nyt+vain+toivotaan+parasta+ja+saat+vielä+uuteen+tuoliin+tuolin+isännän+istumaan.
Voimia+tämänkin+sairauden+voittamiseen.+Onhan+noita+teidänkin+elämässäkin+ollut,+mutta+hyvin+olette+jaksaneet+nekin+aiemmat+voittaa.
Rauhallista+yötä!
17.10.2021 22:52
En+ole+edes+huomannut+tuollaista+kirjautumisessa+olevaa+kruksitus+kohtaa?+Enkä+oikein+halua+edes+mitään+"pysyvää"+kruksata!+Vuokausi+riittäisi+täällä+hyvin.
17.10.2021 15:22
Kyllä,+Hesaria+tarkoitin.+Joskus+kauan+sitten+kirjoittelin+tuolla+Kalevassakin+ja+ihmettelin,+kun+rupesin+kirjoittamaan+siellä+tätä+nimmariani,+niin+se+tulikin+heti+esiin+sieltä+kokonaan,+vaikka+vasta+aloin+kirjoittaa?
Foxi+minullakin+on+käytössä,+mutta+eipä+kestä+rekisteröinti+kuin+hetken+aikaa.+Nyt+näkyy+kyllä+vielä+olevan.+Ihme!+Minä+kirjoitan+tällä+pöytäkoneella.
17.10.2021 11:37
Huomenta!
Kun+katsoo+tästä+koneen+ääreltä+ulos,+tai+sisälle+huoneeseen+ja+tuonne+käytävään,+voisi+luulla,+että+on+kesäsunnuntai!+Niin+kirkkaasti+aurinko+paistaa.
Huomasin,+että+Ali+on+pelannut+omien+nimimerkkiensä+suhteen+"eipäs,juupas"+valintaa?
Minulla+on+tämä+jatkuvasti+kaikkialla+(kahdessa+paikkaa)+käytössäni+oleva+nimmari,+eikä+se+käytössä+kulu,+vaikka+kuinka+kirjoitteleisin.+Tuolla+toisaalla+tosin+ei+juuri+enää+voi+kirjoitella+nimimerkillä.
Sunnuntain+jatkumoa+toivottelen+itse+kullekin+omien+touhujen+parissa!
17.10.2021 10:31
Hei+Cee!
Taas+on+tapahtunut+edistystä+U:si+voinnissa,+kun+siirretään+jo+osastolle.+Pikkuhiljaa+sitten+varmaan+rupeaa+muutenkin+toipumaan,+kun+voimat+palautuu,+ja+alkaa++edistystä+näkymään+kaikissa+toiminnoissa.+On+vain+uskottava+siihen+ja+hyvin+moni+vastaavanlaisen+kokenut+on+toipunutkin+aivan+hyvin.+Toivottavasti+U:si+kuuluu+myös+toipuviin.
Voimia+sinulle+ja+muille+läheisillenne!
16.10.2021 14:53
Olin+kuulevinani+radiosta,+että+tänään+on+Isovanhempien+päivä?+Jos+niin+on,+niin+onnea+sitten+vaan+meille+kaikille,+jotka+jo+olemme+isovanhempia+ja+onnellista+isovanhempien+päivän+odotusta+niille,+jotka+ehkä+tulevaisuudessa+toivovat+tulevansa+isovanhemmiksi!
Eipä+tätä+päivää+ole+meillä+mitenkään+juhlittu.+Yksi+lapsenlapsi+kävi+aivan+pyytämättä+muutamana+päivänä+tervehtimässä+mummia+ja+leikkasi+sisäpihan+nurmikonkin,+niin+että+nyt+kun+vielä+saa+pudonneet+lehdet+haravoitua+pois,+niin+piha+on+talvikunnossa.+Tänään+he+lähtevät+lomailemaan+koko+perhe,+kun+on+koulujen+syysloma.
Sää+on+aurinkoinen,+mutta+tuulinen+ja+kylmä.+Yöllä+paistoi+taas+kuu+suoraan+silmiini,+kun+kävin+nukkumaan.+Minulla+ei+ole+mitään+kaihtimia,+verhot+on,+mutta+en+vedä+niitäkään+ikkunan+eteen,+joten+ihailin+kuuta+vuoteesta+käsin.
Nyt+on+varmasi+hyvä+ulkoilusää,+kun+ei+sada+ja+tuuli+hieman+avittaa+askelia,+joten+ne,+ketkä+lenkkeilyä+harrastavat,+ylös,+ulos+ja+lenkille!
Hyvää+lauantaita!
16.10.2021 09:38
Perjantai+huomenta!
Muutama+päivä+mennä+hujahti,+etten+ehtinyt+tänne+kirjoittelemaan.+Koneeni+on++toimintavalmis+ja+tuon+rekisteröinninkin+kyllä+osaan,+enkä+ole+syyllistynyt+noiden+poistettujen+kirjoitusten+kirjoitteluun,+kun+en+ole+edes+mitään+kirjoittanut+tänne.+Eikä+tapanani+ole+kirjoitella+mitään+"herjakirjoituksia",+joten+en+ole+poistettujen+kommenttien+joukossa,+toisin+kuin+Ali-Baba+tuolla+omassa+kommentissaan+hieman+vihjaa?+Tämä+osuus+ei+siis+koske+sinua,+Cee.
Minäkin+tutkin+noita+Malmin+alueen+uusia+suunnitelmia.+Siellä,+varsinkin+Ala-Malmin+torilla+istuksii+paljon+kaikenlaisia,+selvästi+huumeissa+olevia+nuoria+ja+vähän+vanhempiakin,+joten+ne+porukat+varmaan+häipyvät+jonnekin,+kun+remontointi+alkaa?
Minullakin+on+nyt+tulossa+kaikenlaisia+tutkimuksia+ja+nyt+sitten+tarvitsen+kovin+usein+lasteni+kyytiä+milloin+minnekin+päin+kaupunkia.+He+kuitenkin+ovat+kiireisiä+ja+taksilla+en+haluaisi+ajella,+niin+hankalaa+on.
Olipas+amummu+ja+miehensä+joutuneet+mökkimatkalla+aikamoisen+"tienkäyttäjän"+piinaamaksi!+Toivottavasti+poliisi+löytää+pian+tuollaisen+"teiden+ritarin!"
Hyvää+viikonloppua+ketjulaisille+kuitenkin!
15.10.2021 10:05
Hyviäkin+merkkejä+on+jo+näkyvissä+U:si+toipumisessa+Cee.+Hän+tuntee+sinut+ja+ymmärtää+puheesi+joten+ne+ovat+hyviä+merkkejä.+Toivosta+on+pidettävä+vahvasti+kiinni+ja+uskottava+on+myöskin+toipumiseen.
Taksimatkat+ovat+kalliita,+mutta+minulle+sanoi+taksinkuljettaja+kerran,+kun+jouduin+menemään+taksilla+jonnekin+sairaalaan,+että+taksikuitit+kannattaa+säilyttää,+koska+Kela+kuulemma+korvaa+kuiteillakin,+kun+omavastuu+matkojen+osalta+täyttyy.+En+tarkistanut+nyt,+mitä+se+omavastuu+nyt+on,+mutta+joku+tuttu+sanoi+minulle+aivan+äskettäin,+että+se+on+jotain+yli+300+euroa+vuodessa+ja+sen+jälkeen+ne+eivät+maksa+enää+mitään.+Jos+nyt+sain+oikeaa+tietoa,+mutta+soita+Kelaan+ja+kysy,+niin+voisit+sitten+käydä+useamminkin,+tietysti+vointisi+mukaan,+katsomassa+U:tasi.+Se+tekisi+hyvää+teille+kummallekin.
Raskasta+se+on+sinullekin,+mutta+toivottavasti+vielä+rupeaa+näyttämään+päivä+päivältä+paremmalta,+kunhan+kuume+hellittää+ja+luonnollinen+paraneminen+pääsee+alkamaan+kunnolla.
Mutta+ota+yhteyttä+Kelaan+ja+uskon,+että+vaikka+ei+ole+kysymys+sinun+sairauksistasi+johtuvista+käynneistä,+niin+sinun+terveystilanteesi+ja+käyntisi+tärkeys+miehesi+luona,+pitäisi+oikeuttaa+myös+tuohon+taksinkäyttöoikeuteen+?+Varma+en+ole,+että+koskeeko+tuo+vain+omia+hoitoja?
Hyvää+yötä!+Koeta+nukkua.
12.10.2021 21:56
Lokakuista+huomenta!
Sää+on+harmaa+ja+aiemmin+aamulla+hieman+satoikin,+koska+joku+töihinsä+menijä+kulki+sateenvarjo+auki+tuossa+pihatiellä.+Huomasin,+kun+olin+juuri+syömässä+aamiaistani+ja+lukemassa+päivän+lehteä.
Nyt+odottelen+siivoojan+tuloa+ja+joutessani+tulin+kiskasemaan+ketjun+ylös!
Hyvää+tiistaita+toivottelen!
12.10.2021 09:21
22 / 43