Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Pakko+kertoa+miten+minun+joulukärpäselleni+kävi.+Olen+täällä+joskus+menneinä+vuosinakin+kertonut+minun+joulukärpäsestäni.+Se+ilmestyy+loka-+marraskuussa+ja+joskus+se+on+elänyt+lähes+jouluun+saakka.+Se+seuraa+minua+kuin+"hai+laivaa"+joka+paikkaan.+Kylpyhuoneeseenkin+seuraa+ja+kun+menen+alakertaan,+tai+päinvastoin,+niin+aina+se+ilmestyy+samaan+tilaan.+Kun+kirjoittelen,+niin+se+saattaa+istahtaa+kädelleni.+Ei+niitä+ole+kuin+se+yksi+vain.Viime+vuonna+joulukärpäseni++oli+hukkunut+minun+yö+vesilasiini+ja+niin+kävi+tällekin+tällä+viikolla+tiistaina.+Onneksi+huomasin+aamulla+kun+otin+vesilasin+käteeni,+että+minun+seuralaiseni+(kärpänen+katossa)+olikin+päättänyt+päivänsä+vesilasiin!+En+minäkään+raatsinut+häätää+häntä+pois,+mutta+elämä+on...
  2. Perjantai+huomenta!Muutama+päivä+mennä+hujahti,+etten+ehtinyt+tänne+kirjoittelemaan.+Koneeni+on++toimintavalmis+ja+tuon+rekisteröinninkin+kyllä+osaan,+enkä+ole+syyllistynyt+noiden+poistettujen+kirjoitusten+kirjoitteluun,+kun+en+ole+edes+mitään+kirjoittanut+tänne.+Eikä+tapanani+ole+kirjoitella+mitään+"herjakirjoituksia",+joten+en+ole+poistettujen+kommenttien+joukossa,+toisin+kuin+Ali-Baba+tuolla+omassa+kommentissaan+hieman+vihjaa?+Tämä+osuus+ei+siis+koske+sinua,+Cee.Minäkin+tutkin+noita+Malmin+alueen+uusia+suunnitelmia.+Siellä,+varsinkin+Ala-Malmin+torilla+istuksii+paljon+kaikenlaisia,+selvästi+huumeissa+olevia+nuoria+ja+vähän+vanhempiakin,+joten+ne+porukat+varmaan+häipyvät+jonnekin,+kun+remontointi+alkaa?Minullakin+on+nyt+tulossa+kaikenlaisia+tutkimuksia+ja+nyt+sitten+tarvitsen+kovin+usein+lasteni+kyytiä+milloin+minnekin+päin+kaupunkia.+He+kuitenkin+ovat+kiireisiä+ja+taksilla+en+haluaisi+ajella,+niin+hankalaa+on.Olipas+amummu+ja+miehensä+joutuneet+mökkimatkalla+aikamoisen+"tienkäyttäjän"+piinaamaksi!+Toivottavasti+poliisi+löytää+pian+tuollaisen+"teiden+ritarin!"Hyvää+viikonloppua+ketjulaisille+kuitenkin!