Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Nyt+on+lääkärillä+käyty+pitkästä+aikaa+ja+lisää+verikokeita+ja+keuhko+rtg+on+vielä+käytävä+otattamassa.+Valitin+hengästymistäni,+niin+oli+kuulevinaan+jotain+rahinaa+keuhkoista,+joten+kuviin+on+mentävä.+Olenkohan+tietämättäni+sairastanut+koronan+ja+nämä+ovat+sitten+sen+jälkiseurausta.+Oireet+kyllä+täsmäävät+siihen,+mitä+sen+taudin+sairastaneet+valittavat.+Kunto+ei+palaa+millään.+Väsyttää+ja+hengästyttää.On+muuten+potilaiden+pompottamista,+kun+rtg:tä+ei+oteta+Malmin+röntgenissä+muilta+kuin+sairaalan+potilailta+ja+muiden+on+mentävä+Kamppiin,+tai+Laakson+sairaalaan.+Kampissa+ei+oteta+verikokeita,+niin+ei+voi+hoitaa+samalla+molempia+näytteitä.+Laaksossa+otetaan,+joten+sinne+sitten.Ei+ole+"mukavaa"+tuo+amummun+valvominenkaan.+Ihmettelen,+että+jaksat+olla+niin+toimelias+kuitenkin+koko+ajan+ja+ehdit+ja+jaksat+tehdä+mitä+vain.+Huono+nukkuja+minäkin+kyllä+olen+ja+mietin+asioita+kun+pitäisi+nukkua,+joten+olen+hengessä+mukana.No+ihan+kiva,+että+tämä+"aloitusmokaketju"+jäi+sittenkin+henkiin.+Olin+kyllä+valmis+lopettamaan,+kun+harmitti,+mutta+kun+sitten+DrWhoo+rohkaisi,+niin+se+jo+auttoi+ja+sitten+Puosu,+sekä+kaikki+muutkin,+niin+johan+helpotti.+Hyvä+näin!
  2. Huomiselle+on+luvattu+pelkkää+aurinkoa,+joten+rippijuhlille+on+kuin+tilaussää!+Toivottavasti+sääennuste+pitää!+Onhan+se+mukavaa,+että+näin+"juhlattomien+aikojen"+jälkeen+voi+jo+hieman+juhliakin.+Ei+meilläkään+ole+vietetty+mitään+"yhteisiä+juhlia),+kun+tiemme+erosivat.+On+vietetty+kylläkin+vain+yhdet+juhlat.+Toista+osapuolta+ei+ole+edes+kiinnostanut.Kyllä+minäkin+olen+lukemattoman+monet+juhlat+järjestänyt+ja+kakut,+sekä+voileipäkakut+tehnyt,+mutta+nyt+saavat+lapset+itse+juhlat+järjestää+ja+minä+vain+nautin!+Aivan+hirvittää+tuo+amummun+aherrus,+kun+oma+selkä+ja+käsi+muistuttavat+heti+jos+liikaa+"rehkin!"Nautinnollisia+yhteisiä+tapaamisia+huomiselle+teille+kaikille!+Kyllä+se+piristää.