Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Jotain+samanlaista+mielikuvaa+minullekin+häivähti+"puliukoista"+ja+miksei+myös+"puliakoista",+kun+luin+kirjoittaneeni+tuon+"pulinpäivä"+kommenttiini.No,+ei+sentään+tarvitse+ryhtyä+juomia+"tuunaamaan",+vaikka+saunapäivä+onkin!
  2. Totta+se+on+edson,+että+"lomalla+on+lupa+rentoutua"++-++sinullakin,+edson!Kyllä+minä+jo+uskon,+että+sinusta+olisi+mukava+kuulla+hieman+enemmän+minun+elämästäni,+mutta+minä+olen+nyt+hyvin+"nuuka"+sen+suhteen+mitä+kerron+mistään+muusta+kuin+vain+näistä+omista+arkisista+asioistani.+Siinä+olet+oikeassa,+että+tanssi+on+jäänyt,+koska+jos+minä+tanssin,+niin+haluan+olla+tansittajani+"käsivarsilla"+ja+sitä+ei+suositella+näin+korona+aikana.+Jos+kaikesta+huolimatta+kertoisin+käyväni+tanssimassa,+niin+sinä+edson+"repisit+pelihoususikin"+raivotessasi+minulle!+Ja+syytäkin+olisi+silloin+raivoosi.Mitä+tulee+tuohon+maallisen+mammonan+ansaitsemiseen,+niin+siinä+taas+vääristelet+tapasi+mukaan.+En+ole+koskaan+kehunut+omilla+"työlläni+ansaitsemisista",+vaikka+teinkin+mielenkiintoista+työtä,+mutta+työurani+jäi+lyhyeksi+",+ja+eläkkeeni+on+pieni.+Tuo+juttu+,+mihin+viittaat,+kerroin+pitkästä+aikaa+lapsistani,+ja+heidän+kouluttautumalla+hankkimistaan+mahdollisuuksista+päästä+myös+työelämän+kautta+hyviin+tuloihin.++Eivätkä+he+ole+unohtaneet+äitiään.Joten+kehoitan+edelleenkin+sinua+edson+nauttimaan+lomastasi,+kun+nyt+kerrankin+olet+reissussa+aivan+"vaimon"+kanssa!+Kyllä+minäkin+voisin+muistutella+sinua+aiemmista+sanomisista,+eikä+siitä+ole+edes+kovin+kauan+aikaa+kun+vielä+vakuuttelit+jollekin+kyselijälle+aviosäädystäsi,+ettet+mitää+avioliittoja+solmi.+Kerran+olet+sen+tehnyt,+niin+kerroit,+sitten+eronnut,+mutta+palannut+"vihtoriksi"+(tuo+vihtori+on+minun+mielikuvani+sinusta),+ilman+aikomustakaan+avioitua.+Taisit+laskeskella+jotain+verotukseen+liittyvää+ja+sait+ylipuhuttua+lastesi+äidin+vielä+virallistamaan+liittonne.+Ole+nyt+kunnolla+ainakin+perheesi+kanssa,+ettet+joudu+taas+ulkoruokintaan!
  3. Huomenta!Nyt+on+"vilpoisaa!"+15+astetta+mittarissa+ulkona.+Tuntuu+aivan+hyvältä+sen+helteen+jälkeen.Minä+en+pääse+läheskään+aina+kuuntelemaan+noita+YouTuben+musiikkikappaleita.+Kun+yritän+sinne,+niin+tulee+sivuntäydeltä,+pientä+tekstiä,+mitä+en+jaksa+edes+lukea,+mutta+otsikkona+siinä+on+että:+"Ennen+kuin+jatkat+YouTubeen"+-+sitten+alkaa+se+pienellä+painettu+osuus,+mitä+en+jaksa+lukea.+Lopussa+on+kaksi+vaihtoehtoa:+muokkaa,+tai+hyväksy.En+ole+tehnyt+kumpaakaan,+vaan+olen+poistunut.Tänään+pitäisi+yrittää+jo+tehdä+jotain+hommiakin,+vaikka+ei+kyllä+houkuta+silitys+ja+pyykinpesu,+mikä+tietää+sitten+taas+lisää+silittämistä.+Selkä+on+jo+tuosta+ajatuksesta+varuillaan.No,+katellaan+ja+kuulostellaan.Mukavaa+päivää+kaikille!