Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Alkuperäinen-Rapu
profiilit
Alkuperäinen-Rapu
Alkuperäinen-Rapu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
844
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Kaikille+yhteisesti+tästä+minun+polkkatukastani.+Näyttää+olevan+nyt+kovasti+muodissakin+ja+hyvin+monenlaisia+versioita+siitä+on+olemassa.
Tämä+minun+on+juuri+sellainen,+kuin+amummu+kuvaili.+Tasapitkät,+korvan+alapuolelle+ylettyvät,+jotka+voi+sipaista+korvan+taa,+joko+molemmin+puolin,+tai+vain+toispuoleisesti.+Ei+otsatukkaa,+vaan+kaikki+yhtä+pitkät.+Minä+käytän+fööniä+aina+pesunjälkeen,+mutta+kyllä+sen+voisi+aivan+vaan+kuivattaakin.+Minullakin+näitä+hiuksia+on+aikamoinen+määrä+päässäni,+lieneekö+sitten+sitä+"jotain+muuta+tärkeää"+vähemmän,+eikös+niin+jossakin+mietelmässä+sanota?+Eivät+meinaa+oikein+pysyä+korvantakana,+kun+niitä+on+niin+paksusti,+etteivät+korvanlehdet+pysty+niitä+pitämään+siellä.+Hyvä+kuitenkin+niin.
Kampaajani+sanoi,+että+hän+on+huomannut+monella+asiakkaallaan,+joilla+ennen+oli+aivan+lyhyet+hiukset,+nyt+poninhännän,+tai+nutturakampauksen.
Vaihtelu+virkistää,+joten+katsotaan+nyt+miten+tässä+rupean+viihtymään.
Täällä+paistaa+aurinko+ja+yhä+lämpöä+riittää.+En+olisi+uskonut,+että+minullekin+sitä+on+ollut+nyt+aivan+liikaa+monena+päivänä.
29.07.2021 19:42
Kiva+"nähdä"+Elämäläisiäkin!+
Oli+kiva+myös+nähdä+puolentoistavuoden+jälkeen+kampaajaanikin.+Hänellä+olisi+ollut+juuri+silloin,+kun+minä+sain+kyydin,+vapaapäivä,+mutta+hän+sanoi+heti,+että+kyllä+hän+tulee+ilman+muuta+leikkaamaan+ja+hieman+"värittämäänkin"+minun+hiukseni.+Minulle+oli+jo+kasvanut+poninhäntä-kampaus.+Ennen+se+oli+aivan+lyhyt,+toispuoleinen.+Nyt+on+vaihteeksi+pirteä+polkkatukka.+Sen+voi+sipaista+korvan+taakse,+jos+siltä+tuntuu.
Nyt+aion+mennä+tuonne+viherhuoneen+sohvalle+ja+nostaa+jalat+seinälle+ja+jos+nukuttaa,+niin+päiväunetkin+voin+ottaa.
29.07.2021 14:07
Lämmintä+piisaa+edelleenkin,+eikä+sadetta+edes+nimeksi+ole+tullut.+Onneksi+nuo+35+++mittarinlukemat+on+jo+kuitenkin+laskenut+alemmaksi.
Olen+innokas+taidenäyttelyissä+kävijä,+mutta+nautin+sellaisesta+taiteesta+mitä+ymmärrän,+olipa+se+vanhaa+tai+nykytaidetta.+Kiasmassakin+olen+käynyt+muutaman+kerran,+mutta+en+näe+taiteena+wc-pönttöä,+nurinniskoin+seinälle+nostettuna+-tyyliin!+Kiasman+taidenautinnot+eivät+ole+tarkoitettu+minun+ymmärrykselleni.
Hiljaiseloa+tämä+on+edelleen.+Korona+vain+on+vauhdissa.+Yli+700+tartuntaa+tämänpäivän+lukema!
29.07.2021 12:04
Oli+kiva+päivä,+kun+nuorin+tyttäreni+oli+täällä+perheineen.+Toivat+samalla+minulle+kauppaostokseni,+kaksi+isoa+muovikassillista.+Pojat,+vanhempi+pojista+on+nyt++11+vuotta+ja+pikkuveli+10:n+kuukautta,+olivat+myös+mukana+Pikkuveli+menee+kontaten+vauhdilla+ja+tutustui+nyt+mummilassa+vähän+joka+paikkaan.++Yrittää+kovasti+kammeta+seisomaan.+Hymy+on+herkässä.+Ymmärtää+jo+lelujen+"tarkoituksen"+muutenkin+kuin+suuhun+vietävänä+puruleluna.+Selvästi+leikkii+niillä.
He+olivat+lähdössä+tänään+maalle+ja+minulla+on+tuolla+varaston+täyttenä+polkupyörä,+melko+käyttämätön,+ilman+mitään+vaihteita+ja+olen+tarjonnut+sitä+heille+sinne+maalle,+niin+nyt+tulivat+peräkärryn+kanssa+ja+saivat+sen+mukaansa.+Myös+varastossa+olleita+räsymattoja+maalle+vietäviksi,+sekä+vanhoja+Akuankka-lehtiä+ison+kassillisen.+Niitä+on+vielä+vaikka+kuinka+paljon+varastossa,+kun+meille+tuli+Akuankka+jo+vanhimmalle+tyttärellemme+ja+sitten+pojallemme+ja+tälle+nuorimmalle+tyttärellemme+ilman+tilausten+keskeytystä,+taitaa+olla,+että+kaikki+lehdet+on+säästetty+vuos'kymmenien+ajoilta.+Tyttären+poika,+11v.+oli+innoissaan+lehdistä.+Kiva+päivä!
Nyt+tuntuu+kuitenkin+siltä,+että+maha+haluaa+jotakin+täytettä.+Ei+ole+päivällä+juurikaan+halunnut,+mutta+nyt+jo+maistuisi.+Joten+alakertaan+nyt.
04.07.2021 17:19
Täällä+ollaan!+Kirjoitin+jo+aiemmin+tänään,+mutta+kun+en+"jaksanut"+kirjautua,+niin+"botiksi"+haukuttiin,+vaikka+puhuin+vain+säätilasta+ja+juuri+loppuun+lukemastani+Seitsemästä+sisaresta.+edsonin+käyttämä+kieli+on+sellaista,+mitä+moderaattorit+täällä+ymmärtävät,+joten+tavallinen+"puhe"+on+sitten+botin-puhetta,+eikiä+sitä+voi+julki+päästää.
En+silloin+ryhtynyt+kirjautumaan+ja+kirjoittaaan+uudestaan+kaikkea+juuri+kirjoittamaani.+Kyllä+minä+täällä+"kuulolla"+olen+ja+odotan,+että+edson+taas+rauhottuisi+välillä.+Ei+jaksa+jatkuvaa+vihapuhetta!
03.07.2021 14:52
Keskipäivän+tervehdys!
Tuuletin+täytyy+pitää+toiminnassa+tänäänkin+tuossa+seläntakana+kun+istun+kirjoittamassa.
Nyt+näyttäisi+edsonkin+taas+tarvitsevan+"omaa+tuuletinta",+että+lakkaisi+pelkäämästä,+että+amummu+vie++häneltä+kiikarin+ja+vielä+hänen+metsänsäkin?+Suluissa+kyllä+vaisusti+huomauttaa,+että+(on+ne+myös+vaimonkin)?+
Eiköhän+tuo+ole+taas+turha+pelko,+joten+ota+vaikka+siellä+ulkosuihkussasi+suihku+ja+rentoudu+ettet+saa+lämpöhalvausta!
Minä+tästä+lähden+nyt+syömään+grillattua+loimulohta+ja+se+on+varmaa,+että+en+ole+sitä+itse+loimuttanut,+vai+oliko+se+sittenkin+"vain"+grillattua?+Hyvää+se+kuitenkin+on,+söin+sitä+eilenkin.
28.06.2021 12:37
Kesä+jatkuu++-++huomenta!
Tämän+aamun+lämpötila+täällä:+21+astetta+plussaa!+Hyvin+tarkenee!
Aamiainen+syöty+ja+Hs.fi+Hesaria+selailtu.+Nyt+aion+mennä+"jatkamaan"+uniani+tuonne+viherhuoneen+sohvalle.+Jalat+ylös+seinälle+ja+tuo+lähes+900+sivuinen+kirja,+Kadonnut+sisar,+lukemiseksi,+jos+silmät+pysyy+auki+jonkun+aikaa.+Heräsin+nääs+"ani+varhain"+tänä(kin)+aamuna.
Sunnuntainjatkoja!
Toivottele+Rapu!
27.06.2021 08:19
Juhannushuomenta!
23:n+asteen+lämpötilaa+näyttää+lämpömittarin+lukema+tuolla+ulkona,+joten+ei+palele.
"Onnenmaasta"+laulaa+joku+miesääni+tuolla+radiossa+ja+kyllä+kai+hän+tietää,+mistä+laulaa...
En+ole+vielä+tutustunut+päivän+uutisantiin,+vaikka+hereillä+olen+ollut+jo+kauan.+Paperi+Hesaria+ei+tule+juhannustauolla+kolmeen+päivään,+mikä+on+minusta+väärin+ainakin+niitä+tilaajia+kohtaan,+joilla+ei+ole+"korjaavaksi+tietolähteeksi"+nettiä.+Lehti+on+kallis+ja+noita+"lehdettömiä"+päiviä+on+vuodessa+aika+monta!
Ei+nyt+muuta+tällä+erää,+kuin+mukavaa+juhannuspäivän+viettoa+kaikille!
Rapu
26.06.2021 08:22
Mukavaa+Juhannusta!+Aatto+juhlista+jaloin!
No,+minä+tulin+kyllä+tänään+kotiin+Jaguarin+kyydissä,+kuten+monesti+ennenkin.+Nyt+olin+vain+yhden+yön+poissa+kotoa+ja+kyllä+tuntui+taas+lomalta.+Yllätysvieraana+tapasin+siellä+pitkästä,+pitkästä+aikaa+myös+entisiä+kesämökki+naapureita+(äidin+ja+tyttären),+jotka+piipahtivat+tervehtimään+minua,+kun+kuulivat,+että+olen+siellä.+Istuimme+eilen+kahvittelemassa+ja+muistelimme+yhteisiä+monia,+monia,+mökkikesiämme,+kun+lapsemme+olivat+pieniä+ja+minä+ja+kesänaapurin+rouva+nuoria.+Miehemmekin+ovat+hengissä,+mutta+nyt+ex-miehiä+meille,+kun+eivät+ymmärtäneet+mitä+menettivät,+lähtiessään+"vieraille+vesille+seikkailemaan?"
Sen+voin+kuitenkin+sanoa,+että+paljon+menettivät!
Nyt+olen+katsellut+sähköpostiini+saamia+eilisiä+valokuvia+tuosta+tapaamisesta.+Tuo+entinen+kesämökkinaapuri+lähetti+jo+eilen+kiitos+tekstarin+tyttärelleni+mukavan+tapaamisen+järjestämisen+johdosta,+että+"kiitos+kun+saimme+käydä+paratiisissa!"+Silmiä+ja+sielua+hivelevää+kauneutta+siellä+onkin.+Minulla+on+nyt+upeita+kukkia+kahdessa+maljakossa+täällä+kotonani.+Toiset+kukkaset+sain+siltä+entiseltä+kesänaapurilta+ja+hän+oli+valikoinut+siihen+seitsemää+eri+lajia+upeaksi+kimpuksi.+Se+oli+joku+Juhannuksen+"taikakimppu"+ja+nyt+sitten+vaan+odottelen+sitä+"sulhoa!"+Toiseen+nippuun+tyttäreni+leikkasi+monenvärisiä+pioninkukkia.+Heillä+on+valtavat+määrät+upeasti+kukkivia+pioneja+(muiden+kukkapaljouksien+lisäksi),+ympäri+taloa+ja+vähän+kauemmaksikin.
Sydämen+kyllyydestä+suu+puhuu+ja+tottahan+tuo!+Sitä+tämä+minunkin+kirjoitukseni+todistaa.+
Hauskaa+Juhannusta+kaikille!
Rapu
25.06.2021 12:08
Huomenta!
"Äijäreissaajat"+ovat+todellakin+tuoneet+tähän+mennessä+jo+34+korona+tartuntaa+palatessaan+"kisamatkaltaan."+Nyt+kaikkia+kisoista+palaavia+kehoitetaan+menemään+korona-testiin,+mutta+ei+taida+tuo+kehoitus+tehota+aivan+kaikkiin?
Sää+on+hieman+viileämpää+tänään.+Aurinko+ei+ainakaan+ole+näkyvillä+täällä+SU-SI+alueella+pääkaupunkiseudulla.+Tuo+eilen+saamani+"ilmanliikuttaja"+on+kyllä+toiminnassa+tuossa+selkänitakana+ja+hyvältä+tuntuu.
Nyt+lähden+suihkuun+ja+sitten+miettimään+tätä+päivää?
Mukavaa+torstaita.+Joskus+tämä+päivä+oli+kalenterin+mukaan+juhannuspäivä!
24.06.2021 08:06
Täytyy+käydä+korjailemaan+tuota+eilistä+kirjoitustani.
Lucinda+Riley+kuoli+nyt+kesäkuun+alussa.+Juuri+heti+sen+jälkeen,+kun+Seitsemän+sisarta+kirjasarjan+viimeinen+osa+ilmestyi+toukokuun+loppupuolella.+Tässä+kirjassa+kerrotaan,+että+syksyllä,+2022,+ilmestyy+vielä+tähän+sarjaan+kirja:+Papa+Saltin++tarina.+Sen+pitäisi+kertoa+kuolleen+ottoisän,+Papa+Saltin+tarinan,+mutta+en+tiedä,+oliko+se+jo+valmiina,+vai+jääkö+ilmestymättä?+Elämä+on...l
No,+sää+on+ainakin+edelleen+kuuma.+Vähän+tuo+helpotusta+tuo+"ilmanliikutin",+mutta+ei+paljon+sekään+nyt+jaksa.
Yli-Viikari+uhittelee+koko+suomalaista+yhteiskuntaa+vastaan.+"Moitteeton"+ihminen+tuntuu+olevan+aivan+viimeisen+päälle!
23.06.2021 11:26
En+tiedä+minkä+niminen+tuo+on,+mutta+kyllä+se+selvästi+viileää+ilmaa+puhaltelee+selkääni+ja+niskaani.+Siinä+on+melko+suuri,+verkolla+peitetty+pyörivä+häkkyrä,+ja+tehoja+on+aika+monen+napin+takana.+En+ole+siihen+vielä+sen+kummemmin+tutustunut.+Poikani+toi+sen+tänne+ylös+ja+laittoi+toimimaan.+Hänellä+oli+vain+niin+kiire+kesken+työpäivänsä,+ettei+ehtinyt+nyt+viipymään+kauemmin+ja+kertomaan+tuosta+enempää+tietoja.
22.06.2021 12:24
Kun+keskustelin+eilen+tyttäreni+kanssa+puhelimessa+ja+sanoin,+että+pitäisikö+hankkia+joku+"ilmansekoittelija",+niin+tänään+sain+hämmästyä+tuon+laitteen+nopeaa+toimitusta.
Minulla+oli+ovi+auki+ja+en+edes+huomannut+kun+poikani+oli+tullut+sisälle+ja+huuteli,+että+missä+olet?+Nyt+selkäni+takana+pyörii+hänen+tuomansa+laite,+joka+puhaltelee+selkääni+hieman+viileämpää+ilmaa.+
Siivoojani+on+aivan+hikinen+ja+hänellä+on+kuulemma+vielä+kaksi+kotisiivousta+tänään+minun+jälkeeni.
22.06.2021 11:16
Huomenta!
Odottelen+tässä+siivoojaa!+Hikistä+on+hänenkin+hommansa+näillä+säillä.+Siivoojani+pitää+heinäkuun+lomaa,+joten+heinäkuun+siivoukset+ovat+sitten+minun+itseni+hoidettava.
Loppuviikosta+pääsen+nauttimaan+avarammista+oloista+tuolla+Kirkkonummella+jonkun+aikaa.
Ei+nyt+muuta.+Täytyy+mennä+tuonne+alas+avaamaan+ovi+jo+valmiiksi.
Hyvää+tiistaita+-+koettakaa+kestää+kuumuutta!
22.06.2021 09:07
Minä+en+enää+pääse+YouTubeen,+kun+pitäisi+taas+liittyä+johonkin,+enkä+halua...
Joskus+saattaa+päästääkin,+mutta+sitten+tulee+pitkät+ohjeet+mitä+pitäisi+tehdä,+enkä+edes+lue+niitä+ohjeita,+vaan+poistun.
21.06.2021 11:27
Olen+noitakin+pesiä+katsellut,+mutta+kiitos!+Nyt+siellä+joku+poikanen+oli+raivoissaan+Nuppu-äidilleen.+Nokki+emonsa+siipeä+raivoisasti+ja+hyppi+"tasajalkaa."+Emo+vain+väisteli+ja+laittoi+välillä+kiukuttelevan+poikasensa+nukkumaan+päiväunia,+mutta+se+"meuhkasi"+sielläkin,+joten+emon+oli+noustava+jaloilleen!
Olikohan+poikasella+nälkä,+koska+emokin+karjui+nokka+tuuleen+auki+ja+pälyili+taivaalle,+josko+ruokalähetys+tulisi?+Ei+nyt+oikein+tainnut+ruokakuljetukset+tulla+ajallaan?
Rapu
21.06.2021 10:46
Huomenta!
Nyt+ei+hyvää+lupaa.+Mittari+näyttää+jo+nyt+27+astetta+plussaa+ulkona!+Tuulenvirettäkään+ei+tunnu.+Mitä+keskipäivällä+onkaan+kestettävänä?+Näin+korkeat+lämpötilalukemat+eivät+kyllä+tee+hyvää+"syömmelle!"
Yritetään+kuitenkin+selvitä!
Rapu
21.06.2021 08:15
Alkaa+jo+olla+tätä+lämpöä+enemmän+kuin+sielu+sietää!+Täällä+yläkerrassa+suorastaan+paistuu,+vaikka+ovet+on+auki.
Kirsikat+ovat+täällä+vielä+kalliita+mielestäni.+7+-+10++euroa+kilo.+Olen+niitä+kyllä+parikertaa+ostanut,+mutta+en+kilokaupalla.+Tuo+kirsikka-juoma+on+varmaan+kyllä+hyvää,+mutta+ei+raski+juomaksi+laittaa+vielä+näitä+meidän+kirsikoita.+Kyllä+niistä+tulee+vielä+tarjouksiakin.+Odotellaan.
Täytyy+sanoa,+että+kätevä+käsistään+ja+jopa+taiteellinen,+näyttää+edson+olevan.+Kiva+tuossa+penkillä+on+levähtää!
Minun+täytyy+taas+mennä+kurkkaamaan+uuniin.+Siellä+on+kypsymässä+aivan+arkinen+liha-makaronilaatikko.+Silliäkin+on+kyllä+jääkaapissa+ja+muutama+uudensadon+perunakin+löytyy,+mutta+ei+nyt+tehnyt+niitäkään+mieli.
Päivänjatkoja!
20.06.2021 12:04
Minäkin+söin+tänään+savuporokiusausta+(ei+itse+tehtyä),+itse+lämmitettyä!+Jälkiruoaksi+tuoreita+kirsikoita.+Nyt+ei+ole+nälkä.
Ovi+on+auki+tuonne+avoparvekkeelle,+mutta+yli+30+astetta+näyttää+viherhuoneen+mittari.+Amppelitomaatti+meinaa+siellä+läkähtyä.+Minullekin+on+jo+liikaa+nämä+mittarin+lukemat.
Nyt+on+soitettava+yhdelle+siskolle,+että+miten+hän+pärjää?
19.06.2021 14:32
Kiitos+amummu+neuvosta,+mutta+kovin+tuntuu+aikaa+vievältä+tuokin.+Minulla+ei+ole+ollut+nyt+pitkään,+pitkään+aikaan+mitään+vaikeuksia+näiden+lähetysten+kanssa+ja+siksi+tuo+tämän+aamuinen+yllätti.
Kiitos+kuitenkin+neuvosta+-+niitä+aina+tarvitaan,+vaikka+minä+olen+aika+toivoton+tapaus+näiden+konenkäyttöohjeiden+suhteen!
19.06.2021 13:20
28 / 43