Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Kaikille+yhteisesti+tästä+minun+polkkatukastani.+Näyttää+olevan+nyt+kovasti+muodissakin+ja+hyvin+monenlaisia+versioita+siitä+on+olemassa.Tämä+minun+on+juuri+sellainen,+kuin+amummu+kuvaili.+Tasapitkät,+korvan+alapuolelle+ylettyvät,+jotka+voi+sipaista+korvan+taa,+joko+molemmin+puolin,+tai+vain+toispuoleisesti.+Ei+otsatukkaa,+vaan+kaikki+yhtä+pitkät.+Minä+käytän+fööniä+aina+pesunjälkeen,+mutta+kyllä+sen+voisi+aivan+vaan+kuivattaakin.+Minullakin+näitä+hiuksia+on+aikamoinen+määrä+päässäni,+lieneekö+sitten+sitä+"jotain+muuta+tärkeää"+vähemmän,+eikös+niin+jossakin+mietelmässä+sanota?+Eivät+meinaa+oikein+pysyä+korvantakana,+kun+niitä+on+niin+paksusti,+etteivät+korvanlehdet+pysty+niitä+pitämään+siellä.+Hyvä+kuitenkin+niin.Kampaajani+sanoi,+että+hän+on+huomannut+monella+asiakkaallaan,+joilla+ennen+oli+aivan+lyhyet+hiukset,+nyt+poninhännän,+tai+nutturakampauksen.Vaihtelu+virkistää,+joten+katsotaan+nyt+miten+tässä+rupean+viihtymään.Täällä+paistaa+aurinko+ja+yhä+lämpöä+riittää.+En+olisi+uskonut,+että+minullekin+sitä+on+ollut+nyt+aivan+liikaa+monena+päivänä.
  2. Mukavaa+Juhannusta!+Aatto+juhlista+jaloin!No,+minä+tulin+kyllä+tänään+kotiin+Jaguarin+kyydissä,+kuten+monesti+ennenkin.+Nyt+olin+vain+yhden+yön+poissa+kotoa+ja+kyllä+tuntui+taas+lomalta.+Yllätysvieraana+tapasin+siellä+pitkästä,+pitkästä+aikaa+myös+entisiä+kesämökki+naapureita+(äidin+ja+tyttären),+jotka+piipahtivat+tervehtimään+minua,+kun+kuulivat,+että+olen+siellä.+Istuimme+eilen+kahvittelemassa+ja+muistelimme+yhteisiä+monia,+monia,+mökkikesiämme,+kun+lapsemme+olivat+pieniä+ja+minä+ja+kesänaapurin+rouva+nuoria.+Miehemmekin+ovat+hengissä,+mutta+nyt+ex-miehiä+meille,+kun+eivät+ymmärtäneet+mitä+menettivät,+lähtiessään+"vieraille+vesille+seikkailemaan?"Sen+voin+kuitenkin+sanoa,+että+paljon+menettivät!Nyt+olen+katsellut+sähköpostiini+saamia+eilisiä+valokuvia+tuosta+tapaamisesta.+Tuo+entinen+kesämökkinaapuri+lähetti+jo+eilen+kiitos+tekstarin+tyttärelleni+mukavan+tapaamisen+järjestämisen+johdosta,+että+"kiitos+kun+saimme+käydä+paratiisissa!"+Silmiä+ja+sielua+hivelevää+kauneutta+siellä+onkin.+Minulla+on+nyt+upeita+kukkia+kahdessa+maljakossa+täällä+kotonani.+Toiset+kukkaset+sain+siltä+entiseltä+kesänaapurilta+ja+hän+oli+valikoinut+siihen+seitsemää+eri+lajia+upeaksi+kimpuksi.+Se+oli+joku+Juhannuksen+"taikakimppu"+ja+nyt+sitten+vaan+odottelen+sitä+"sulhoa!"+Toiseen+nippuun+tyttäreni+leikkasi+monenvärisiä+pioninkukkia.+Heillä+on+valtavat+määrät+upeasti+kukkivia+pioneja+(muiden+kukkapaljouksien+lisäksi),+ympäri+taloa+ja+vähän+kauemmaksikin.Sydämen+kyllyydestä+suu+puhuu+ja+tottahan+tuo!+Sitä+tämä+minunkin+kirjoitukseni+todistaa.+Hauskaa+Juhannusta+kaikille!Rapu
  3. Huomenta!Odottelen+tässä+siivoojaa!+Hikistä+on+hänenkin+hommansa+näillä+säillä.+Siivoojani+pitää+heinäkuun+lomaa,+joten+heinäkuun+siivoukset+ovat+sitten+minun+itseni+hoidettava.Loppuviikosta+pääsen+nauttimaan+avarammista+oloista+tuolla+Kirkkonummella+jonkun+aikaa.Ei+nyt+muuta.+Täytyy+mennä+tuonne+alas+avaamaan+ovi+jo+valmiiksi.Hyvää+tiistaita+-+koettakaa+kestää+kuumuutta!