Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Alkuperäinen-Rapu
profiilit
Alkuperäinen-Rapu
Alkuperäinen-Rapu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
844
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Juu,+juu,+juustoissa+löytyy..."
Eikös+joku+laula+jossakinlaulussa+noin?+Minun+jääkaapissani+ei+juuri+nyt+löydy+paljon+juustoa,+juustoista+puhumattakaan,+sen+toteamuksen+tein+kun+kaappini+sisältöä+tarkistin.+Se+tietää+sen+lisäämistä+ostoslistaan.+Avaamaton+kermatetra+siellä+kyllä+on+aivan+kaapin+perällä.+Mikähän+mahtaa+olla+parasta+ennen+päiväys,+se+jäi+tarkastamatta?
Sää+täälläkin+on+harmaa.+16+astetta,+mutta+ei+tunnu+yhtään+edes+viileältä+vaikka+on+tuo+parvekkeen+ovi+auki+tänne+sisälle.+Tuule+ei+yhtään.
Aamiainenkin+on+jo+syöty+ja+paperi+Hesari+luettu,+mutta+täytyy+vielä+mennä+vilkaisemaan+mitä+HS.fissä+kirjoitellaan.+Onko+mitään,+mitä+ei+olisi+jo+kerrottu+tuossa+paperissa?
Toiveikasta+torstaita+kaikille!
28.07.2022 08:38
Huomenta!
Aurinko+paistaa+ja+lämmintä+on+parikymmentä+astetta,+jotenkyllä+kelpaa.+Ei+näytä+edes+tuulevan+juuri+ollenkaan.+
Whoo+on+satuttanut+häntäluunsa+ja+miettii+jopa+sitä,+olisiko+kiva+omistaa+häntä?+Tiedä+"häntä",+mutta+joillekin+ihmisille+on+kai+aikonut+kasvaa+häntä,+tai+joku+jouhitus+ainakin,+mutta+se+on+kasvanut+sisäänpäin+sinne+häntäluun+paikkeille.+Leikkauksella+on+nuo+"häntäkarvat"+jouduttu+poistamaan.+Itse+en+ole+ollut+mukana+sellaisessa+toimenpiteessä,++olen+vain+kuullut+sellaisestakin.
Viikko+on+saatu+taas+alkuun+ja+olisi+monta+tehtävää,+mutta+minua+vaivaa+"taas"++"laiskamato",+joten+taitaa+olla+niin,+että+hommia+joutuu+lykkäämään?+Toisaalta,+ei+niiden+lykkäämisestä+moiti+minua+kukaan+muu,+kuin+minä+itse!+Tekemättömät+hommat+kun+kiusaa+minua,+siitä+en+ole+saanut+vielä+koulittua+itseäni+irti.
Lämmintä+tiistaita+kaikille!
26.07.2022 09:17
Silloin+kaikki+kirjoittelimme+Hesarissa+muissakin+kuin+vain+siinä+Hesarin+Elämässä,+tai+se+oli+se+Hesarin+"vapaaketju"+eri+elämän+asioista+ja+siitä+muotoutui+sitten+se+"Elämän+maku"+(+tuo+oli+muuten+minun+keksimäni+nimi),+kun+olin+hieman+"tuohtunut"+ja+aloitin+siinä+Hesarin+"Elämässä"+jonkun+kommenttiketjun+ja+kirjoitin+tuolla+otsikolla+sen+aloituksen.+Siellähän+pystyi+siinä+osiossa+availemaan+erilaisia+ketjuja+aiheesta+kuin+aiheesta+aivan+omatoimisesti,+mutta+Hesari+kyllä+katkaisi+niitä,+jos+meno+ei+miellyttänyt!+Sitten+lopetti+tuon+omatoimisuuden+kokonaan.+"Elämän+maku"+oli+viimeinen+ketju+siellä+Hesarissa+noita+vapaa-aiheisia+ketjuja+ja+sitten+kun+siellä+loppui,+tulimme+tänne+Elämään!"+Riitun+mukana!
23.07.2022 14:53
"Veljekset+kuin+ilvekset!"
Mutta+eivät+Weepeli+ja+Pöllönpoika+olleet+veljeksiä,+mutta+olivat+ainakin+eräystäviä+ja+ystäviä+muutenkin+samanlaisine+harrastuksineen+.+Monet+hauskat,+kuin+myös+surulliset+hetket+jaoimme+aikoinaan+heidän+kanssaan.+Kerran+Weepeli+kirjoitti+kommentissaan,+että+nyt+tuli+kiire+valkotakkeja+tapaamaan+ja+myöhemmin+sitten+tuli+häneltä+se+suruilmoitus,+että+hänen+vaimonsa+oli+kuollut.
Pöllönpoika+oli+mielestäni+lakimies+ammatiltaan,+koska+hän+selvitteli+perintöjuttuja+ja+joutui+jonkun+sellaisen+jutun+takia+matkustamaan+vaahteranlehtien+maahan+-+Kanadaan,+missä+sitten+kohtasi+rakkauden,+tuli+rengastetuksi+ja+jäi+sinne+asumaan,+mutta+kohtasi+siellä+myös+kuolemansa+muistaakseni+moottoripyöräonnettomuudessa?+Pöllönpoika+harrasti+moottoripyöriä.+Ainakin+kerran+hän+kävi+Suomessa+ja+kirjoitteli+silloin+siihen+meidän+vanhaan+Hesarin+Elämä-ketjuunkin+muutamia+kommentteja+täällä+käydessään.+Weepeli+sitten+kertoi+tuon+Pöllönpojan+kolarista+ja+kuolemasta.
Weepelillä+oli+monta+veljeä+ja+sain+sen+mielikuvan,+että+he+asuivat+tuolla+Pohjois-Karjalassa,+missä+Weepelillä+oli/on?+se+kesäpaikka+siellä+Saimaan+saaressa,+kuten+laulun+Norpallakin.
Se+oli+kivaa+aikaa,+mutta+"aika+entinen+ei+koskaan+palaa",+muuta+kuin+muistoihin!
23.07.2022 13:41
Herkkuhetkiä+pitää+saada+aina+silloin,+tällöin,+kunhan+ei+ota+ihan+jokapäiväiseksi+tavaksi++-++ainakaan+jatkuvaksi+tavaksi!
Eiköhän+jo+kolmessa+kuukaudessa+ala+näkyä+terveysvaikutuksetkin+aivan+selvästi?+Se+kyllä+edellyttää+sitä,+että+nuo+lääkkeet+otetaan+ohjeen+mukaan+säännöllisesti!
23+näyttää+nyt+ulkolämpötila+olevan+täällä!
22.07.2022 09:31
Huomenta!
Keskustelu+autoista+käy+kuumana,+kuten+on+taas+sääkin!+21+astetta+näyttää+mittari+jo+näin+aikaisin+aamulla.+Minulla+ei+ole+autoa,+joten+voin+vaieta+siinä+asiassa.+Joskus+kyllä+totuin+istumaan+Volvon+kyydissä,+mutta+nykyisin,+silloin+kun+autokyydissä+olen,+ne+autot+eivät+ole+enää+volvoja,+mutta+en+nyt+mainosta+tuon+enempää+autoja!+Kelpaa+kuitenkin+noiden+autojen+kyydissä+olla,+millä+nykyisin+minua+kyyditään.
Viikonloppu+on+alkamassa+ja+minullakin+on+taas+jääkaappi+täynnä+ruokaa+ja+herkkujakin,+joten+ei+hätää!+Pojantyttären+synttäritkin+ovat+tulossa,+mutta+en+tiedä+juhlitaanko+niitä,+vaikka+sanotaan,+että+seitsentoista+vuotiaana,+on+neito+kauneimmillaan!+No,+kaunis+tuo+neito+onkin!+Ja+täyttää+17+vuotta!
Hyvää+viikonlopun+aloitusta+kaikille!
22.07.2022 08:43
Aurinko+paistaa,+eikä+edes+näytä+tuulevan+koska+männynoksat+eivät+heilu+yhtään+tuossa+ikkunantakana!+Aamu+on+vielä+aivan+uusi+ja+vielä+ehtii+tuulikin+nousta+kun+päivä+kulkee+iltaan+taas.
Tietokone+näyttää+lämpötilaksi+ulkona+17+astetta+näille+kulmille.+Omaa+mittariani+en+ole+vilkaissut.+Ovi+tuonne+ulos+on+vielä+kiinni,+joten+sieltäkään+ei+nyt+voi+saada+selvää,+että+voiko+päiväunet+ottaa+tuolla+viherhuoneen+sohvalla.
Ei+tässä+nyt+oikein+mitään+muuta,+mutta+hyvää+heräämistä+kaikille+ja+toivotaan+että+päivästänne+tulee+edes+kohtuullisen+hyvä!
19.07.2022 09:07
Kyllä+minuakin+on+"moitittu"+siitä,+että+en+anna+periksikun+olen+jostakin+jotakin+mieltä,+mutta+toisaalta+minä+olen+hyvinkin+"pehmoinen"+sisältä,+mutta+minua+täytyy+osata+käsitellä+oikein,+niin+olen+valmis+vaikka+antamaan+sen+kuuluisan+"paidan+päältäni"+tarvitsevalle.
Se+on+kuitenkin+yleispiirre+meissä+ravuissa,+että+koti+ja+perhe+ovat+kaikki+kaikessa.+Luopuminen+on+vaikeaa.+En+minäkään+oikein+tosissani+usko+horoskooppeihin,+mitä+lehdissä+on,+mutta+kai+nuo+tähtiradan+vihjeet+jotain+merkkaavat,+koska+tiettyjä+piirteitä+samoissa+merkeissä+syntyneissä+on.
Ravut+ovat+kyllä+aika+ehdottomia+ja+uskollisia.+Sehän+on+kuitenkin+hyvä,+että+luottaa+voi,+jos+ravun+ystäväksi+on+päässyt,+koska+rapu+ei+kovin+helpolla+päästä+aivan+"iholle",+vaikka+muuten+osaakin+olla+ja+onkin+ystävällinen,+mutta+sitten+jos+ravun+luottamus+on+petetty,+niin+sitä+on+vaikea+saada+enää+palaamaan.
Minun+siskoistani+yksi+on+vesimies,+yksi+leijona+ja+yksi+on+oinas.+Minä+rapu.+Lapsena+mekin+kyllä+tappelimmekin+ja+riitelimme,+mutta+nyt+olemme+kyllä+sovussa+ja+tapailemme,+puhumme+puhelimessa+viikottain.+Olemme+huolissamme,+jos+vähään+aikaan+ei+jostakin+siskosta+ole+kuulunut+mitään?
18.07.2022 17:12
Muistin+kuin+muistinkin+ja+vaikka+meitä+rapujakin+on+erilaisia,+niin+tunsin+myös+hyvin+kaksi+heinäkuun+alussa+syntynyttä+rapu-miestä+(3.7.+ja+toinen+10.7.+syntyneitä),+jotka+molemmat+olivat+hyviä+ystäviäni+(ainakin?),+mutta+kumpikin+on+nyt+kuollut.+Rapu+vaikenee+helposti.+Minun+oli+aiemmin+hyvin+vaikea+kertoa+mistään+omista+asioistani,+mutta+sitten+opiskeluaikanani+ja+eron+koettuani,+opin+myös+puhumaan+hieman+omista+murheistakin.+Gradunikin+tein+puhumisen+ja+kuuntelun+tärkeydestä+mm.+hoitotyössä+ja+sain+siitä+kehuja+ja+täydet+viisi+arvosanaksi,+joten+jotain+olen+oppinutkin,+mutta+ymmärrän+hyvin+ravun+vaikeutta+tuoda+julki+kaikkia+tunteitaan,+koskivatpa+ne+mitä+tahansa.
Ymmärrystä+on+ja+olen+miettinyt+siippasi+tuntemuksia+ja+sitä,+että+tunneihmisenä+hänellä+ei+todella+ole+helppoa.+Perhe+on+ravulle+kaikki+kaikessa.+Minun+exäni+oli+muuten+tammikuun+Kauris!+Mitä+yhtäläisyyttä?+Loistava+liitto,+jos+osuu+nappiin?
18.07.2022 15:11
Tämä+elämä+on+kaiken+kaikkiaan+hyvin+lyhyt+tovi+täällä+maan+päällä+meille+kenellekään.+Lapsenlapset+kyllä+selviävät+isovanhempien+poistumisesta+ja+niin+sen+pitää+tietysti+ollakin.+Heillä+on+elämä+edessään.+Minä+ajattelen+sinun+hätääsi,+mutta+suurin+hätä,+pelko+ja+suru+on+siipallasi,+jos+hän+joutuu+luopumaan+elämästä,+kun+vielä+olisi+halu+nähdä+ja+elää++lasten+ja+lastenlasten+elämää+seuraten+ja+siihen+osallistuenkin.+No,+se+toivo+kannattaa+nyt+vain+pitää+päällimmäisenä.
Minullahan+on+tämä+synnynnäinen+dugdus+botalli+(tulikohan+edes+oikein+kirjoitettua,+en+jaksa+tarkistaa)+sydänvika,+joten+on+ihme,+että+olen+selvinnyt+hengissä+aikuiseksi+ja+että+se+on+voitu+vielä+hoitaa+(leikata)+aikuisena,+koska+minulle+lääkärit+kertoivat,+että+yleensä+se+hoitamattomana+johti+kuolemaan+jo+hyvin+varhaisessa+vaiheessa.+Eikä+sitä+edes+osattu+joskus+menneisyydessä+hoitaa+mitenkään.+Kun+minun+sydämeni+leikattiin,+niin+silloin+noita+leikkauksia+oli+tehty+300,+mikä+ei+siis+ollut+mikään+rutiinileikkaus+silloinkaan.+Kaksi+kertaa+peräkkäisinä+vuosina+minulle+jouduttiin+tekemään+tuo+leikkaus,+mutta+nyt+siitä+on+kulunut+aikaa+jo+tosi+kauan.+Silloin+kyllä+pelkäsin,+että+joudun+jättämään+pienet+lapseni+ja+en+heti+uskaltanut+mennäkään+leikkaukseen,+mutta+silti+elin+peläten+miten+lapset+pärjäävät.+Noissa+tuntemuksissa+ymmärrän+erittäin+hyvin+siippaasi,+rapu+kun+vielä+kaikenlisäksi+on+täynnä+tunnetta+muutenkin.
Toivotaan+kuitenkin,+että+lääkäreillä+on+hyvää+sanottavaa+kun+seuraavan+kerran+ottavat+yhteyttä?
18.07.2022 12:23
Maanantaiset+huomenet+Elämään!
Ei+löydy+oikein+mitään+sanoja,+kun+ajattelee+sitä+huolta+ja+jännitystä+mikä+amummulla+ja+siipallaan+nyt+on?+Toivo+on+kait+tässäkin+se+paras+asia?+Muutahan+ei+voi.
Ceen+tilanne+on+minulle+hyvin+tuttu.+Noihin+sydämen+temppuiluihin+olen+saanut+tottua+koko+ikäni.+En+oikein+uskalla+ääneen+sanoa,+että+nyt+niitä+ylimääräisiä+tykytyksiä+ei+ole+ollut,+mutta+hapenottokyky+on+heikonlaista,+tosin+on+sekin+hieman+kohentunut+nyt+tuon+kortisonilääkityksen+aikana.+Spirometriassa+joutuu+käymään,+mutta+hyvä+on+kun+tutkitaan+ja+tarkkaillaan.+Lääkitystä+on+kyllä+sydämen+vajaatoimintaan.
No+näille+ei+nyt+oikein+voi+mitään,+joten+on+tyydyttävä+siihen+nyt+mitä+elämä+antaa+itsekullekin.
Hyvää+viikon+alkua+kuitenkin+kaikille!
18.07.2022 11:29
En+voi+olla+kommentoimatta+nyt+sinua,+myllynkivi!
Olen+saanut+niin+lukemattomat+kerrat+sinulta+"pyyhkeitä"+siitä,+että+puhun+lapsistani+ja+lastenlapsista?+Nyt+huomaat+itsekin,+kuinka+hauskaa+on+lasten+seura+ja+heidän+intonsa+asioihin,+joten+kyllä+siinä+mummin+ja+vaarinkin+mieli+heltyy+ja+tekee+mieli+puhua+heistä.
Onnea+sinulle+tällä+uudella+ja+avoimella+asenteellasi,+mitä+ihmislapsilla+on+onni+kokea!
17.07.2022 10:38
Kesäistä+sunnuntaita!
Kyllä+sää+on+vielä+kesäinen,+vaikka+aurinko+ei+nyt+näyttäydykään.+Ei+kyllä+sadakaan,+vaikka+niin+tuossa+sää+tiedotteessa+väitetään.+No,+jossain+voi+sataa,+jos+ei+muuta,+niin+kuuro+ropsauttaa+vettä+kunnolla.
Minä+tässä+venytän+viitsimistäni,+kun+pitää+ruveta+vaihtamaan+lakanat.+Se+on+sellainen+hankala+homma,+kun+oikean+käden+sormet+ovat+nivelrikkoiset,+niin+se+kömpelöittää+tuota(kin)+työtä.
Astianpesukone+on+jo+toiminnassa+ja+sitten+kun+lakanat+on+vaihdettu,+pitäisi+laittaa+myös+pyykinpesukone+töihin,+mutta+ehkä+säästän+sen+homman+huomiseen.+Silitettävää+on+silityslauta+kukkuroillaan+jo+ennestäänkin.
Nyt+sitten+toimeksi!
Hyvää+päivänjatkoa!
17.07.2022 10:07
Tulin+koneelle+ja+huomasin+tämän+juuri+aloitetun+Elämä-ketjun,+missä+on+kommentteja+jo+vaikka+"hurumykky!"
Hyvä+Cee,+kun+avasit+tämän+uuden.+Entinen+olikin+jo+tosi+pitkä.+Minä+olen"ahkeroinut"+tänään+näitä+kotihommia,+kun+on+tullut+jo+pitkän+aikaa+niitä+laiminlyötyä.+Ei+silti,+ei+kukaan+muukaan+ole+niitä+vaatinut+tulla+tekemään,+joten+ne+ovat+vain+minun+harmini+jos+jäävät+tekemättä!+Olen+kyllä+ehtinyt+tänään+oikoa+selkäänikin+tuolla+viherhuoneen+sohvalla+ja+lukea+samalla.+Selkä+ei+välttämättä+tykkää+kaikesta+touhuilusta.+Meillä+kaikilla+tuntuu+olevan+hyvin+samanlaisia+vaivoja+ja+lääkityksiä+myös.+Ainoa+kovakuntoisin+ja+suht'terve+tuntuu+olevan+Jimmy+Rose?+No,+Whoo+myös+kyllä!
Nyt+täytyy+mennä+ottamaan+jotakin+"huikopalaa"+kun+varsinaisesta+ateriasta+on+jo+aikaa.
15.07.2022 17:18
Hei+Cee!
Tulin+juuri+koneelle+ja+näin+kommenttisi.+Niin,+meitä+on+neljä+sisarta+ja+asumme+täällä+pääkaupunkiseudulla+kyllä+kaikki+neljä.+Kaksi+sisarta+asuu+Espoossa+ja+kaksi+täällä+Helsingissä.
Puhelimessa+puhumme+jatkuvasti,+mutta+nyt+on+tapaamiset+jäänyt+ja+siksi+oli+kiva+eilen+nähdä.+Totesimme,+että+hyvin+tunnemme+toisemme+tapaamistauosta+huolimatta.+Kukaan+ei+näyttänyt+edes+vanhentuneen+yhtään,+mikä+on+kyllä+ihme,+kun+meilläkin+tuota+ikää+on+jo.+Kaikki+olemme+kuitenkin+suht'terveitä.+Minulla+tuo+sydän+voisi+olla+paremmassa+kunnossa,+mutta+kaikkea+ei+voi+ihminen+saada!+Ikääkin+kun+jo+on,+niin+kai+sitä+kaikille+jotain+tulee,+mutta+noin+ulkoisesti+olemme+kai+saaneet+aika+hyvät+geenit?+Sanoin+tyttärellenikin+eilen,+kun+hän+oli+alkuun+siinä+muka,+kunnes+jätti+meidät+keskenään+juttelemaan+ja+meni+asioita+hoitamaan,+että+katso+nyt+minkälaiset+geenit+olette+saaneet+tekin?
Piristi+kummasti+tuo+tapaaminen.+Näimme+ensimmäisen+kerran+tuon+siskon+uuden+kodin,+minne+hän+muutti+hissittömästä+talosta.+Valoisa+kaksio+ja+aika+iso+lasitettu+parveke+kauniiseen+luontoon+päin.+Kyllä+kelpaa.+Toiselle+espoolaiselle+sisarelle+saimme+myös+kutsun+tulla+kylään,+kunhan+saamme+järjestettyä+että+kaikille+sopii.+Hän+ja+miehensä+muuttivat+myös+uuteen+kotiinsa+nyt+tammikuussa,+kun+heidänkään+vanhassa+asunnossa+ei+ollut+hissiä+ja+hänen+miehellään+on+liikkumis-,+ynnä+muita+terveyshuolia,+niin+he+ostivat+aivan+uuden+kodin+ja+odottivat+sen+valmistumista.+Sitä+emme+me+muut+sisaret+ole+vielä+nähneet.+Poikani+oli+sisareni+mukana+kyllä+sen+asunnon+lopputarkastuksessa.+
Että+tämmönen+päivä+minulla+oli+eilen.+Mukava+sellainen!
13.07.2022 17:25
Huomenta!
Sää+on+harmaa,+mutta+lämmin.+19+astetta+näyttää+mittari,+joten+oikein+on+sopiva+lämpö.
Eilen+oli+sisarustapaaminen+ja+neljäskin+sisar+pääsi+tulemaan,+vaikka+alkuun+se+ei+ollut+varmaa.+Aikaa+tapaamisesta+oli+jo+kulunut,+vaikka+ennen+tapailimme+aika+useinkin.+Puhelimessa+olemme+kyllä+puhneet+jatkuvasti.+Nyt+totesimme+kun+taas+tapasimme,+että+kukaan+meistä+ei+ollut+juuri+muuttunut+ulkoisesti,+vaikka+niin+yleensä+käy,+jos+taukoa+tapaamisissa+on.+Hyvin+tunnistimme+toisemme+entiseltä+näöltä+ja+hyvä+niin!+Oli+mukava+tapaaminen.
Nyt+täytyy+ryhtyä+joihinkin+päivän+askareihin,+ettei+tämäkin+päivä+karkaa+laiskotellessa.
Mukavaa+päivää+kaikille!
13.07.2022 09:23
Huomenta!
Nyt+ei+ole+tukalan+kuumaa+kun+mittari+näyttää+15+astetta.+Kyllä+tuolla+viherhuoneessani+kuitenkin+tarkenee+hyvin,+en+tosin+ole+vielä+avannut+ovea+sinne,+mutta+pian+menen+vähän+pitkäkseni,+selkää+oikomaan+sinne+sohvalle+ja+jalat+seinälle.
Tänään+ei+pitäisi+olla+mitään+ihmeempiä,+en+toki+kaipaakaan+mitään.-+Ruokaakin+on+valmiina,+niin+ei+tarvitse+kuluttaa+aikaa+keittiössä.
Tangoa+laulettiin+eilen+vartavasten+sille+kilpailujen+ajaksi+perustetulla+tangokanavalla.+Taidetaan+laulaa+vielä+tänäänkin,+mutta+en+ole+varma.+Katselin+ja+kuuntelin+kyllä+eilen,+mutta+en+oikein+saanut+niistä+mitään!+Taitaa+olla+tuokin+kisa+jo+menneen+talven+lumia?
Tiistaina+meillä+on+taas+perinteinen+sisko+tapaaminen+yhden+siskon+luona.+Korona+aikana+emme+ole+kokoontuneet.+Kyllä+tuo+korona+nytkin+taas+yrittää+nostaa+tartuntojaan,+mutta+ei+kai+sitä+voi+loputtomiin+väistellä,+jos+se+on+tullakseen.+Ystävätär+sairasti+sen+juuri,+vaikka+hän+on+ollut+äärimmäisen+tarkka+ja+suojautunut+aivan+alusta+alkaen+hyvin+tarkasti.+Nyt+se+sitten+tuli+hänelle,+mutta+on+jo+mennyt+poiskin.+Ei+onneksi+kiusannut+kauan.
Jokohan+Jimmy_Rose+on+ajanut+koeajon+uudella+sähköpyörällään?
Hyvää+sunnuntaita+kaikille!
10.07.2022 10:25
Huomenta!
Lämmin+päivä+näyttää+tänäänkin+tulevan,+nyt+on+jo+17+astetta,+mutta+aivan+hillittömän+kuumaa+ei+ole+kuitenkaan+kai+tulossa.+Kyllä+nuo+muutamien+päivien+hillittömät+lämmöt+alkoivat+tuntua+rasituksena+minullekin,+kun+nyt+tämä+hengitys+on,+mitä+on+ja+jalat+minullakin,+kun+nyt+Ceelläkin,+turpoaa+noiden+sydänvaivojen+takia.
Minä+pääsin+eilen+kampaajalle+ja+nyt+tuntuu+ja+näyttää+taas+pää+omalta!+Heti+tuli+parempi+olo.
Paperi+Hesarin+olen+jo+lukenut,+mutta+menen+nyt+vilkaisemaan+tuota+HS.fi*tä.+Samoja+juttuja+sielläkin+vielä+näin+aamusta,+mutta+myöhemmin+sitten+tulee+päivityksiä+sinne.+Huomenna+ne+ovat+sitten+paperi+Hesarissa,+joten+summarum!
Perjantain+jatkoja+ja+hyvää+viikonlopun+aloittelua+kaikille!
08.07.2022 08:33
Kyllä+sinua+Cee,+nyt+koetellaan+vähän+liikaa.+Tuo+nenäverenvuoto+viittaisi+nyt+kyllä+noihin+verenohennuslääkkeisiin.+Onko+niitä+nyt+liikaa.+Sitten+tuo+jalkojen+turpoaminen+on+merkki+nesteen+keräytymisestä.+Onko+sinulla+käytössä+mitään+nesteenpoisto+lääkettä.+Furesista?
Kyllä+sinun+pitää+ottaa+yhteyttä+vaikka+ta:lle,+jos+nuo+kaikki+oireet+jatkuvat+noin+rankkoina+vieläkin.+Lisätutkimuksia+kannattaa+tehdä.
Toivottavasti+saat+nukuttua,+koska+valvominen+ei+ole+nyt+hyväksi.+Siinä+kun+yöllä+miettiin,+niin+kaikki+näyttää+vieläkin+pahemmalta+kuin+onkaan+ja+uni+kaikkoaa+jo+senkin+takia.
Hyvää+yötä+kaikille+muillekin!
Rapu
05.07.2022 22:22
Kyllä+tätä+kuumuutta+vieläkin+piisaa.+Se+ei+meille+"sydäsairaille",+kuten+Cee+ja+minä,+ole+se+kaikkein+paras+sää,+mutta+minä+olen+aina+ollut+intohimoinen+auringonottaja+ja+olen+jotenkin+tottunut+kuumuuteen,+joten+minulle+se+ei+ole+ehkä+sen+pohjalta+aivan+kestämätöntä+elää+kuumuudessakaan.
Minulla+kävi+siivooja+tänään.+Nyt+on+taas+koti+putsattu.+Siivoojani+on+mukava+yli+nelikymppinen+kahden+lapsen+äiti.+Reipas+nuori+nainen+ja+on+mukava,+kun+siivoojat+ei+vaihdu,+vaan+aina+tulee+tämä+sama.
Söin+juuri+Pinaattikeittoa+ja+pari+voileipää+lisukkeineen.+Nyt+aion+mennä+tuonne+viherhuoneen+sohvalle+lukemaan+ja+nostan+jalat+seinälle.+Tänään+on+hieman+tuultakin,+joten+kun+avaan+isot+lasiovet+avoparvekkeelle,+niin+siellä+viherhuoneen+sohvalla+on+kiva+ottaa+pienet+päiväunetkin.
Oletko+Cee+toipunut+viime+yön+rytmihäiriöistä?+Pysyvätkö+ne+päivällä+poissa+kokonaan?+Toivottavasti+tuo+rytmi+rupeaisi+asettumaan+sinus-rytmiksi,+eikä+menisi+jatkuvasti+pois+rytmistään?
05.07.2022 15:00
8 / 43