Vapaa kuvaus

Aloituksia

4

Kommenttia

844

1. Käytän+Firefox'ia.+Minulla+on+tässä+automaatti+päivitykset,+mutta+kiitos+noista+ohjeista.+Käyn+niitä+päivällä+katsomassa,+nyt+en+ryhdy+söhläämään.+Tulin+vain+sulkemaan+koneen,+eikä+tässä+tietenkään+ollut+enää+nimmari+voimissaan.+Kirjauduin+vielä+kuitenkin.+Nyt+hyviä+öitä+ja+nukkukaa+kaikki+hyvin!Toivottavasti+Cee+saa+nyt+nukkua+ilman+rytmihäiriöitä.
  2. Tervehdys!Ei+ole+täällä+susirajalla+satanut+tänään+yhtään.+Nyt+on+tuossa+silmieni+edessä+upea+auringon+lasku+meneillään,+mutta+se+vie+vielä+aikaa,+ennen+kuin+aurinko+vaipuu+horisontin+taa!+Nyt+tämä+huone+kylpee+ilta-auringon+loisteessa.Minulla+oli+mukava+päivä.+Nuorempi+tytär+vanhemman+poikansa+kanssa+oli+täällä,+nyt+kun+koulu+on+loppu.+Nuorempi+poika+oli+päiväkodissa+tänään.+Pian+hekin+lähtevät+kuukaudeksi+kesäpaikkaansa,+vaikka+tytär+kyllä+kuvaa+koko+loma-ajankin,+mutta+pystyy+silti+olemaan+maalla.Minulla+kukkivat+pihalla+Tuliunikot.+Niitä+on+paljon++ja+ne+ovat+aivan+upeita.+Niitä+tuo+valokuvaajatytär+kuvasi+nyt.+Juhannusruusut+ovat+myös+täydessä+kukassa+tuossa+pihallani.+Kauniita+ja+niin+hyvälle+tuoksuvia!+Täällä+ylhäällä+viherhuoneessa+kirsikkatomaatit+isossa+amppelissa+alkavat+jo+kypsyä.+Orvokit+amppeleissa+ja+pelarkoniat+tarvitsevat+vettä+paljon+näin+aurinkoisena+päivänä.Innostuin+ostelemaan+verkossa+tyttäreni+tuntemasta+firmasta+tänään+pari+puseroa+ja+yhdet+nilkkapituiset+pellavahousut.+Tai+ne+housut+on+yhdeltä+muotisuunnittelijalta,+jolle+tytär+on+kuvannut+vuosia.+Vähän+kalliit+ne+on,+mutta+en+ole+aikoihin+ostanut+itselleni+mitään+uutta,+joten+se+oli+virkistävää!+Tytär+oli+makutuomarina.Päivä+meni+mukavasti+ja+nyt+aion+lukea+vähän+aikaa,+ennen+kuin+nukkumatti+saapuu!Hyvää+yötä!