Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Alkuperäinen-Rapu
profiilit
Alkuperäinen-Rapu
Alkuperäinen-Rapu
Vapaa kuvaus
Aloituksia
4
Kommenttia
844
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Käytän+Firefox'ia.+Minulla+on+tässä+automaatti+päivitykset,+mutta+kiitos+noista+ohjeista.+Käyn+niitä+päivällä+katsomassa,+nyt+en+ryhdy+söhläämään.+Tulin+vain+sulkemaan+koneen,+eikä+tässä+tietenkään+ollut+enää+nimmari+voimissaan.+Kirjauduin+vielä+kuitenkin.+
Nyt+hyviä+öitä+ja+nukkukaa+kaikki+hyvin!
Toivottavasti+Cee+saa+nyt+nukkua+ilman+rytmihäiriöitä.
03.07.2022 22:33
Vaikka+kuinka+ruksaan+tuon+"pidä+minut+kirjautuneena",+niin+ei+pidä+yhtään+kauemmin,+kuin+vaikka+en+muistaisi+raksittaa+sitä.+Tämäkään+kirjautuminen+ei+kestä+kuin+hetken,+vaikka+pöytäkoneelta+kirjoitan.
Lämmintä+on+ja+aurinko+paistaa,+joten+on+vanhan+ajan+kesä+sää,+niin+se+on+nähtävä.+Monet+hokee,+kun+on+sade+kesä,+että+ennen+kesällä+paistoi+aina+aurinko,+joten+silleen!
Jokohan+heinänteko+on+alkanut.+Tuli+vain+mieleen,+kun+se+oli+vähän+niitä+lapsuuden+"hirvitys"+hommia,+kun+lasten+piti+olla+siellä+kuumassa+heinäladossa+ottamassa+heiniä+vastaan+kun+lato+alkoi+täyttyä+ja+heiniä+työnnettiin+siitä+ladon+yläluukusta+sisään.+Heinät+piti+ottaa+siitä+hangosta+ja+viedä+ladon+perälle.+Katon+törröttävät+naulat+tökkivät+päätä,+kun+lato+alkoi+olla+aivan+täynnä!+Ei+kai+nykyisin+saa+noin+lapsia+käyttääkään+työvoimana.+Eikä+meille+siitä+edes+maksettu+palkkaa.+Ne+olivat+kodin+töitä,+joihin+kaikki+ottivat+osaa.+Mieleen+on+jäänyt!
Hyvää+sunnuntai-+iltaa!
03.07.2022 19:24
Harmi+etteivät+saaneet+tuota+sydäntäsi+rauhoittumaan+siellä+Meikussa.+Tiedän+mien+väsyttävää+ja+voimat+vievää+on,+kun+tuo+rytmihäiriö+on+päällä.+Onko+mitään+suunnitelmia+sen+tukossuonen+osalle,+mitä+eivät+nyt+uskaltaneet+pallolaajentaa+ettei+se+repeä?+Tämä+helle+ei+tee+kovin+hyvää+sydänsairaille,+jos+ei+ole+mitään+viilennystä+saatavilla.+Sairaaloihin+on+tuotu+helteestä+kärsiviä+potilaita+melko+paljon,+kerrottiin+radiossa.
Minullakin+olisi+yhtä+sun+toista+tehtävää,+mutta+olkoot.+En+nyt+niistä+kanna+huolta.+Otetaan+nyt+vain+levon+kannalta+ainakin+pahimman+kuumuuden+ajat.
02.07.2022 16:37
Eikös+se+puunpoltto+ole+kaikkein+suurin+synti,+mitä+voi+tehdä+saastuttaessaan+ilmastoa?+Takoissa+puun+polttaminen+ja+saunan+kiukaan+lämmittäminen+puilla,+tuomittiin+ainakin+vielä+joku+aika+sitten+aivan+täysin.
Kun+olet+niin+ilmastosta+huolestunut,+niin+kuinka+voit+sanoa,+että+"poltat+riemulla+puuta+talvella?"
02.07.2022 11:01
Pitihän+tuohonkin+tulla+jo+kirjoitusvirhe?+No,+"keskustellaan"+kuitenkin+jatkossakin.
02.07.2022 10:18
Huomenta!
Aamiainen+on+syöty+ja+paperi+Hesari+luettu.+Kuukausiliite+on+kyllä+vielä+avaamatta,+mutta+sen+ehti.
Päivä+on+edelleenkin+aivan+liian+lämmin.+Aurinko+paistaa,+vaikka+sadetta+on+lupailtu.+Saikohan+Cee+nyt+nukuttua+vuoteessaan,+ettei+tarvinnut+viettää+yötä+istuen?+Hyvä+kuitenkin+kun+hoidot+on+aloitettu+ja+Cee+nyt+kotonaan.
Minulla+on+ensiviikko+täynnä+kaikenlaista,+mutta+eniten+odotan+kampaajalle+pääsyä.+Tukka+hyvin,+kaikki+hyvin!+No,+ei+tuo+nyt+välttämättä+pidä+paikkaansa,+mutta+huojentaa+se+hieman+tätä+elämisen+joskus+liian+kovaa+tyyliä.
Mukavaa,+kun+entinen+"Puosu",+on+palannut+uudistuneena+nimeään+myöten+kesustelemaan+taas+kanssamme.
Hyvää+lauantaita+kaikille!
02.07.2022 10:16
Onpa+hyvä+kuulla+sinusta+Calvados!+Olemme+kyllä+kaikki+olleet+huolissamme,+jopa+niin,+että+tuntui+ettei+uskalla+edes+mainita,+kuinka+nyt+voit?+Tuo+öisin+istuen+nukkuminen,+vaikka+minäkin+aloitan+usein+nukkumisen+tyynyjä+selän+takana,+joten+melkein+minäkin+istun,+mutta+luen+siinä+asennossa+vuoteessa,+kun+sammutan+valon,+niin+kyllä+minä+valun+matalalle+nukkumaan.
Tuntuuko+hengitys+nyt+helpommalta+(kuumuudesta+huolimatta),++kun+tuo+osittainen+pallolaajennus+on+tehty?+Onko+jatkohoidoista+jo+tehty+suunnitelmaa?
Hyvä+kuitenkin+että+pääsit+hoitoihin+ja+sait+hoitoa.+Lepäile+nyt+ja+nauti+kotona+olosta,+koska+aina+se+koti+on+koti+ja+nyt+sinä+olet+hoidon+piirissä.
Voi+hyvin!
01.07.2022 12:00
Niin,+Ceen+vointi+todella+huolettaa,+koska+jos+kaikki+olisi+hyvin,+niin+kyllä+hän+kirjoittelisi.+Paitsi+jos+läppäri+on+jäänyt+kotiin+ja+Cee+on+sairaalassa.+Cee+hoiti+niin+tehokkaasti+U:nsa+kuoleman+jälkeen+aivan+kaikki+asiat+kuntoon+ja+nyt+kun+sai+ne+hoidettua,+niin+itse+sairastui.
Ei+ole+verhoja+viherhuoneessa.+Sisällä+makuuhuoneessa+näyttää+mittari+juuri+nyt+30+astetta.+Kaikki+"lävet"+ovat+auki.+Ei+tuon+tuulettimen+eteen+saa+mitään+märkää,+mutta+kyllä+se+tuossa+takanani+aika+mukavasti+sekoittelee+ilmaa.
Menen+nyt+oikomaan+selkääni+tuonne+viherhuoneen+sohvalle+vaikka+siellä+kuuma+onkin,+niin+nyt+sinne+ei+paista+aurinko+kuitenkaan.
28.06.2022 14:47
Lähes+40+astetta+näyttää+mittari+tuolla+viherhuoneessa+vaikka+iso+lasiovi+on+aivan+auki+ulkoilmaan.+Ei+siellä+voi+oikein+olla.+Tässä+huoneessa++seläntakana+oleva+tuuletin+viillyttää+hieman.
Pitäisi+lähteä+laittamaan+jotakin+ruokaa+vaikka+ei+ole+edes+nälkä.
Nyt+on+tainnut+Cee+joutua+sairaalaan,+eikä+ole+läppäri+mukana.+Olisi+hyvä+kuulla+kuulumisia+ja+Ceekin+varmaan+haluaisi+kirjoitella+sieltä+kuulumisia.+Toivottavasti+hän+voi+kuitenkin+hyvin.
Hellepäivän+jatkoja+kaikille!
28.06.2022 13:00
Minun+koronarokotukset+ovat+aina+saaneet+jälkiseurauksena+tuon+kutinan.+Vielä+pitkän+ajan+kuluttua+se+kohta+saattaa+kutista+aina+silloin,+tällöin,+muistuttamassa+tuosta+piikistä.
Mitä+tulee+puihin,+nimeltä+Tammi!+Minä+istutin+tänne+muuttaessani+noin+15-senttisen+tammentaimen+(löysin+sen+pensasaidan+alta)+tuohon+etupihalleni+siinä+kasvavan+vanhan,+ison+männyn+lähelle.+Yhtenä+hyvin+lumisena+talvena+lumenpaljous+katkaisi+sen+tammen+latvan.+Tammeni+kasvaa+kuitenkin,+mutta+muoto+on+kuin+bonsaipuun!+Tammeni+on+taloyhtiömme+ainoa+tammi.+Mäntyjä+täällä+on+vaikka+kuinka+paljon.+Minunkin+etupihalla+oli+kolme+mäntyä+kun+muutin+tänne,+mutta+kaksi+on+jouduttu+kaatamaan+pois,+kun+juuret+olivat+kuulemma+levittyneet+vesijohtojen+päälle,+mitkä+menevät+tuolla+minun+pihallani.
Nyt+täytyy+mennä+kokeilemaan,+onko+viherhuoneessa+yhtään+viilentynyt,+kun+aurinko+ei+sinne+enää+paista?
26.06.2022 16:33
Yritin+lukea+kirjaa+tuolla+viherhuoneessani,+mutta+vaikka+iso+lasiovi+oli+avoinna+ulos,+niin+eihän+sieltä+tullut+tuulenvärettäkään.+Mittari+viherhuoneen+seinällä+näyttää+35+astetta.+Tulin+tänne+"työhuoneeseeni"+ja+laitoin+ensimmäisen+kerran+tänä+kesänä+"ilmansekoittajan"+pyörimään+tuohon+selkäni+taakse.+Kyllä+se+hieman+helpottaa.
Ajattelin,+että+teen+tänään+yhtä,+jos+sun+toistakin,+mutta+nyt+huomaan+että+kaikki+se,+mitä+suunnittelin,+jää+toiseen+kertaan.+Ei+vaan+jaksa+nyt...sydän+parkani+riutuu!
Cee+odottikin+kutsua+th:lta+ainakin+ja+taisi+olla+myös+aika+lääkärille,+joten+Cee+on+voinut+joutua+tarkempiin+tutkimuksiin?+Toivottavasti+ottaa+pian+yhteyttä+tännekin.
Ei+oikein+viitsisi+ryhtyä+laittamaan+mitään+ruokaakaan,+mutta+kuumuudesta+huolimatta+on+nälkä,+joten+kai+se+on+pakko+jotain+laittaa.+Minulla+on+kyllä+paljon+erilaisia+hedelmiä+ja+ajattelin+jo,+että+pidänkö+tänään+pelkän+hedelmäpäivän,+mutta+ei+se+taida+pitää+nälkää+kauan+loitolla.
Käsivarsi+olkavarressa+kutiaa+vimmatusti+koronarokotuksen+kohdalla.+Eilen+se+oli+kipeä,+nyt+ei.+Kutina+ainoa+rokotushaitta.+Toivottavasti+rokotushyöty+on+suuri.
Hyvää+sunnuntaita+kaikille!
26.06.2022 13:24
Tervehdys!
Siitä+on+aikaa+kun+minä+olen+käynyt+kesäteatterissa.+Kuulosti+kyllä+hauskalta+ja+kuvitelmissa+myös.+Sateessa+ei+kyllä+olisi+kiva+olla+ainakaan+näyttämöllä+näyttelemässä.+Muuten+on+varmaan+hyvin+kesäinen+olo+istua+katselemassa+kesäiltana+ulkona+teatteria.
Täälläkin+on+tuuletonta,+mutta+ei+kovin+lämmintä.+Ovi+on+auki+tuonne+parvekkeelle+ja+tekisi+melkein+mieli+laittaa+villatakki+päälle.
Toivottavasti+Whoo+ja+Cee+saavat+hyviä+"uutisia!"+Minä+olen+pian+saamassa+tukisukat?+(ei+kiva)+entisten+"säihkysäärieni"+verhoksi.+Syynä+jostakin+(sydän?)+johtuvat+jalkojeni+turvotukset!+Tänään+ei+nyt+kuitenkaan+mitään+kummempaa.
Juhannus+tulee+ja+meneekin+nopeasti+ohitse,+mutta+vielä+sitä+kesää+on+jäljellä.
Hyvää+viikkoa!
20.06.2022 13:34
Huomenta!
Ei+paista+aurinko,+ei!+Ei+kyllä+sadakaan,+eikä+palele,+vaikka+ovi+on+auki+tuonne+ulkoilmaan.+Taitaa+siis+olla+melko+mukava+sää?
Tänään+on+vanhimman+tyttären+pojan+syntymäpäivä!+Lähetin+hänelle+juuri+onnitteluhalauksen+näin+nykytyyliin+kännykän+välityksellä,+kun+emme+nyt+tapaa.+Ei+ole+kyseessä+mitään+pyöreitä+vuosia.
Nykytyylin+musiikista+en+ole+yhtään+kiinnostunut.+Räpit+ja+kireällä+pikkutytön+äänellä+puhuttu,+tai+laulettu+ei+korvaani+helli,+mutta+tuota+kuunnellessa+tuntuu+siltä,+että+omakin+kurkku+tulee+kipeäksi!+Kyllä+se+entisenlainen+ihana,+melodinen+musiikki+on+sitä+musiikkia,+mitä+minä+haluan+kuunnella.+Korva,+sielu+ja+mieli+lepäävät,+kun+sellaista+kuuntelee!
Mukavaa+lauantaita+kaikille!
18.06.2022 10:55
Virhe+heti+alussa!
Aurinkoista+keskipäivää!
15.06.2022 12:15
Aurimkoista+keskipäivää!
Istuin+jonkun+aikaa+tuolla+avoparvekkeella+ja+nuuhkin+juuri+leikatun+nurmikon+tuoksua.+Se,+jos+mikä,+on+kesäntuoksu!+Kaksi+nuorta+miestä+leikkasi+tuon+vastapäisen+pikkupuiston+nurmikkoa.+Tekivät+hyvin+huolellista+työtä.
Kastelin+samalla+kaikki+istutukseni+(amppelikasvit)+niin+avoparvekkeella,+kuin+myös+viherhuoneessa.+Paljon+ne+näin+kuumalla+vettä+tarvitsevatkin.+Myös+ihmiset+tarvitsevat+nesteytystä,+sitä+ei+ole+syytä+unohtaa+myöskään.+Jotain+hiilihappovettä+on+myös+hyvä+ainakin+joskus+juoda,+että+saa+tarpeellisia+"suoloja",+mitä+ei+vesijohtovedessä+ole!
Nautitaan+tästä+kesäpäivästä!
15.06.2022 12:14
Tervehdys!
Ei+ole+täällä+susirajalla+satanut+tänään+yhtään.+Nyt+on+tuossa+silmieni+edessä+upea+auringon+lasku+meneillään,+mutta+se+vie+vielä+aikaa,+ennen+kuin+aurinko+vaipuu+horisontin+taa!+Nyt+tämä+huone+kylpee+ilta-auringon+loisteessa.
Minulla+oli+mukava+päivä.+Nuorempi+tytär+vanhemman+poikansa+kanssa+oli+täällä,+nyt+kun+koulu+on+loppu.+Nuorempi+poika+oli+päiväkodissa+tänään.+Pian+hekin+lähtevät+kuukaudeksi+kesäpaikkaansa,+vaikka+tytär+kyllä+kuvaa+koko+loma-ajankin,+mutta+pystyy+silti+olemaan+maalla.
Minulla+kukkivat+pihalla+Tuliunikot.+Niitä+on+paljon++ja+ne+ovat+aivan+upeita.+Niitä+tuo+valokuvaajatytär+kuvasi+nyt.+Juhannusruusut+ovat+myös+täydessä+kukassa+tuossa+pihallani.+Kauniita+ja+niin+hyvälle+tuoksuvia!+
Täällä+ylhäällä+viherhuoneessa+kirsikkatomaatit+isossa+amppelissa+alkavat+jo+kypsyä.+Orvokit+amppeleissa+ja+pelarkoniat+tarvitsevat+vettä+paljon+näin+aurinkoisena+päivänä.
Innostuin+ostelemaan+verkossa+tyttäreni+tuntemasta+firmasta+tänään+pari+puseroa+ja+yhdet+nilkkapituiset+pellavahousut.+Tai+ne+housut+on+yhdeltä+muotisuunnittelijalta,+jolle+tytär+on+kuvannut+vuosia.+Vähän+kalliit+ne+on,+mutta+en+ole+aikoihin+ostanut+itselleni+mitään+uutta,+joten+se+oli+virkistävää!+Tytär+oli+makutuomarina.
Päivä+meni+mukavasti+ja+nyt+aion+lukea+vähän+aikaa,+ennen+kuin+nukkumatti+saapuu!
Hyvää+yötä!
14.06.2022 22:08
Niin+minäkin+luulin,+että+jokaisella+on+oma+IP-osoite,+mutta+kun+tuota+aikoinaan+selvittelin+Saunalahden+kanssa,+niin+sieltä+tuon+selityksen+sain.+Tuo+IP-osoite+on+jotenkin+siirtyvä,+en+nyt+muista+enää+tarkkaan+heidän+selityksiään.+Jotain+ne+sitten+mukamas+tekivät,+ettei+noita+kirjoitusteni+hylkäämisiä+enää+tulisi+ja+kyllä+ne+sitten+enimmäkseen+loppuivatkin,+mutta+nyt+on+tullut+taas+pari+kertaa,+ettei+kirjoitustani+ole+päästetty,+vaikka+olivat+aivan+näitä+tavallisia+minun+kirjoituksiani.
Nuo+kirjoitusteni+estämisestä+kertovat+herjat+ovat+tulleet+ainoastaan+täällä+S24:ssä.+Kertaakaan+niitä+ei+ole+tullut+tuolla+Hesarissa.+Jos+siellä+estetään+jonkun+kommentin+julkaisu,+niin+se+on+Hesarin+oman+moderaattorin+estolla+tapahtunut+julkaisemattomuus.+Hesari+on+hyvin+tarkka,+mitä+julkaisee.+Eikä+siellä+saa+herjata+yhtään+toisia+kirjoittajia.+Siellä+keskustellaan+sivistyneesti!
12.06.2022 14:22
Minulle+on+kerrottu,+kun+aikoinaan+kommenttieni+pääsy+estettiin+useinkin,+että+jollakin+häiriköllä+on+sama+IP-osoite+kuin+minulla+ja+esto+minunkin+kirjoituksiini+johtuu+siitä.
Nyt+kirjoitukseni+tänne+on+estetty+pari+kertaa,+mutta+en+ole+viitsinyt+nostaa+siitä+mitään+kyselyä.+Tiedän+itse,+että+en+ole+kirjoitellut+mitään+sopimattomia+ja+se+riittää+minulle.
Toivottavasti+Ceen+kunto+alkaa+kohentua.+Ei+tuo+hammaskivenpoistokaan+ole+vaaraton+toimenpide,+siksi+siinä+on+Ceelläkin+ollut+tuo+antibioottisuoja,+joka+nyt+oli+siis+unohtunut+ottamatta,+eikä+hammaslääkärikään+siitä+kysellyt?+Olisiko+hoitovirhe+kysessä?
12.06.2022 13:17
Huomenta+tähän+uuteen+aamuun!
Toivottavasti+kaikki+ovat+saaneet+levätä+unessa+ja+kerätä+voimia+uuteen+päivään.+Ei+se+ole+aina+kovin+helppoa,+mutta+aina+niitä+voimia+vaan+jostakin+saa.+Luonto+alkaa+nyt+olemaan+ainakin+kauneimmillaan,+joten+yritetään+ottaa+ainakin+siitä+kaikki+minkä+voimme+vain+aistia.
Ei+nyt+muuta+kuin+lämmintä+lauantaipäivää+kaikille!
11.06.2022 08:13
Ei+ole+ihme,+jos+kauniskaan+kesäpäivä+ei+juuri+lohduta+tuollaisen+tiedon+saatua.+Nyt+on+kuitenkin+vain+toivottava,+että+tuo+hoito+antaakin+avun.+Ei+muutakaan+voi,+mutta+toivoa+on+niin+kauan+kuin+on+elämääkin.
Lupa+on+myös+sinulla,+amummu,+vain+olla+ja+antaa+myös+kaikkien+hommien+olla+tekemättä.+Teet+niitä+sitten+kun+siltä+tuntuu+että+jaksaa+tehdä.
Rauhaisaa+viikonloppua!
Rapu
10.06.2022 15:57
9 / 43