Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Delfine
profiilit
Delfine
Delfine
Vapaa kuvaus
Aloituksia
225
Kommenttia
616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Itse+tulin+uskoon+1990+luvun+lopussa+kun+luin+wilkersonin+näky+kirjan.
2000-luvun+alussa+ateistiset+pallopää+sukulaiseni+nauroivat+minulle+kun+sanoin+että+Jumalan+tuomiona+on+tulossa+suomeen+ja+koko+eurooppaan+velkakriisi+ja+valtiot+tulevat+ylivelkaantumaan.
v.2006+kun+Lordi+voitti+euroviisuissa+niin+exäni+repi+raamatun+silmieni+edessä+ja+haukkui+minua+hihhuliksi.+Suomen+talous+oli+silloin+nousussa,+valtionvelkaa+lyhennettiin+ja+paholainen+antoi+suomelle+hetken+huumaa+tuoneen+euroviisuvoiton.
Itse+ihmettelin+kun+Lordin+kuvaa+pidettiin+pyhänä,+7-päiväälehti+sentään+julkaisi+pallopää+Lordin+kuvan+lehden+kannessa,+mutta+lehdet+oli+kioskeilla+otsikkokuva+taaksepäin,+eli+nurinpäin+ettei+Lordin+kuva+näkyisi+lehtitelineissä.
Itse+ostin+yhden+lehden+ja+matkustin+lähijunalla+pasilasta+myyrmäkeen+jossa+silloinen+työasuntoni+sijaitsi.
Luin+lehteä+niin+että+Lordin+kuva+näkyi+lehden+kannesta+koko+junanvaunuun+ja+kaikille+vaunusta+ohi+kulkeneille.
Lopuksi+junan+saapuessa+Myyrmäkeen+hylkäsin+lehden+vaununpenkille+muiden+luettavaksi.
Nykyään+väkivallan+uhka+varsinkin+eteläsuomessa+on+lisääntynyt+enkä+uskaltaisi+minkäänlaista+elettä+tehdä+eteläsuomen+lähijunissa+joista+joku+voisi+suuttua.
v.2006+olin+vielä+pallomaa+propagandan+uhri,+litteänmaantotuuden+löysin+vasta+vuonna+2017,+eli+11-vuotta+kerrottuja+tapahtumia+myöhemmin.
Nyt+olen+profeetta+ja+saarnaan+myös+muille+omasta+litteänmaan+tietämyksestäni.
Kreationismia+en+vaihda+koskaan+evoluutiosatuun,+enkä+litteänmaan+totuutta+palloteoriaan.
15.07.2021 18:10
Littapäillä+on+esittää+paljon+konkreettisia+todisteita+litteästä+maasta,+kun+pallopäät+taas+vain+heittävät+herjaa+ja+pilkkaavat+että+nasa+sitä+ja+etelämanner+tätä.
Aloitukseni+todistaa+että+myös+eteläiset+maailman+alueet+todistavat+litteästä+maasta.
10.07.2021 21:16
Puhu+vaan+omasta+puolestasi.
03.07.2021 22:39
Koronahihhuloinnilla+ja+tekaistuilla+ilmastonmuutos+väitteillä+kansa+saadaan+pysymään+hiljaa+samalla+kun+suomi+velkaannutetaan+konkurssilinjalle+ja+ulkopoliittinen+valta+on+siirretty+EUn+ulkoministeri+josep+borrellille,+ja+loppu+valta+EU+presidentti+Ursula+Won+Leyenille.
Itse+olen+onneksi+perheetön+sinkku+ja+olen+poistunut+jo+suomesta+Norjaan+skibotnin+kylään+jossa+odotan+asuntoa+talveksi+Tromssasta.+Pääsen+myös+kalatehtaalle+töihin.
SUomessa+jaetaan+suomalaisille+vain+köyhyyttä+ja+kurjuutta.+SUomi+on+ainut+maa+joka+maksaa+EUlle+juuri+niin+paljon+kuin+pyydetään.+
Suomi+ilmeisesti+luulee+että+Espanjan,+Italian+ja+Kreikan+kaltaiset+koijarivaltiot+suostuvat+joskus+elättämään+suomea?+*Huutonaurua*+:D
EUn+nuukat+taas+ovat+suuttuneet+suomelle+kun+suomi+ei+ajanut+nuukien+asiaa+EUn+budjetin+pienentämisestä+neuvotteluissa.+Suomi+halusi+kasvattaa+EU+budjettia+josta+nuukat+ei+tykänneet.
Nuukatkaan+eivät+tule+suomen+laskuja+maksamaan+jos+suomi+ylivelkaantuu.
Onneksi+olen+itse+Norjassa.+
3-KK+olen+Norjassa+suomen+työttömyysturvan+varassa+kunnes+minua+yritetään+syyskuussa+pakkosiirtää+takaisin+EU+suomeen+josta+tulen+kieltäytymään.
03.07.2021 22:37
Osaako+pallopäät+selittää+miksi+aurinko+liikkuu+päivällä+suomessa+idästä+länteen,+mutta+vaihtaa+suuntaa+noin+kello+19.00+ja+liikkuu+sen+jälkeen++taivaalla+päinvastaiseen+suuntaan+lännestä+itään+kunnes+katoaa+hetkeksi+näkyvistä+pohjoisnavan+taakse.
Tämän+ilmiön+voi+havaita+myös+etelä+suomessa.
02.07.2021 18:21
Delphine+nimimerkki+oli+varattu+ja+sitä+käyttää+joku+toinen+henkilö.
02.07.2021 15:25
EU+eristäkööt+itsensä+erilaisten+tullimuurien+ja+idän+pakotteiden+taakse+ja+katsotaan+kauanko+jokin+valtioryhmittymä+voi+elää+velaksi+toisten+paitoja+pesemällä.
Veikkaan+että+EU+hajoaa+ennen+vuotta+2030.+Vain+suomi+on+halukas+maksamaan+muiden+maiden+laskuja,+muut+maksajat+alkavat+jo+kieltäytyä.+
Mutta+suomen+ottama+valtionvelka+ei+riitä+koko+EUn+toiminnan+rahoittamiseen.
01.07.2021 23:32
Kyllä+lämmittää+mieltä+maksaa+reilu+300€+ostoksista+verot+itsenäiselle+norjalle+eikä+kierrättää+rahaa+suomen+postin+kautta+brysseliin.+
Tulee+oikeen+hyvä+mieli+veronmaksusta+kun+suomen+ja+brysselin+veronmaksaja+jää+nuolemaan+näppejään+:)
01.07.2021 23:28
Sen+muistan+että+1990-luvulla+teletappi+sarjan+jaksojen+näyttäminen+TV2+kanavalla+keskeytettiin+ja+sarjan+loput+jaksot+jätettiin+näyttämättä+kun+levisi+huhu+että+yksi+sarjan+hahmoista+viittaisi+käytöksellään+bi-seksuaalisuuteen.
01.07.2021 23:07
Joitakin+huomioita+nyt+noin+kuukauden+teltassa+asumisen+jälkeen.
Ötökkämyrkkyä+pitää+olla+tosi+paljon.+Ötököitä+on+todella+paljon+varsinkin+telttani+läheisyydessä.
Kaikki+vaatteet+ja+itsensä+voi+pestä+mäntysuovalla,+kaada+astiaan+tai+järveen+mäntysuopaa+ja+huuhtele+siinä+vaatteesi+puhtaaksi.
-Etuna+voin+mainita+sen,+että+täällä+lapissa+verkkokaupasta+kiinasta+voi+tilata+ostokset+poste+restanteen+norjan+puolelle+(retkitarvikkeet,+ym)+ja+siten+lähetyksiä+ei+tarvitse+tullata+eikä+veroja+EUlle+maksaa.
Jos+lähetys+tullataan+jostain+syystä,+maksat+tullimaksut+itsenäisen+norjan+valtion+kassaan,+et+niinkuin+suomen+puolella+EUn+kassaan+brysseliin.
Kyselin+jo+asuntoa+norjan+puolelta+ostosreissullani,+ja+siirrän+myös+telttani+norjan+puolelle+heti+kun+rajavartioviranomaiset+antavat+siihen+luvan.+(turvapaikkahakemus)
01.07.2021 23:02
Eipä+haittaa.+Asun+pohjoisessa,+tilaan+ostokseni+kiinasta+jatkossa+noudettavaksi+Norjan+puolelta+postista+niin+en+joudu+tullaamaan+enkä+maksamaan+EUlle+latiakaan.+
Näin+täällä+Utsjoella.
01.07.2021 22:54
Olet+asian+ytimessä.+Typerä+lehdistömme+palvoo+kanadan+helteitä+eivätkä+ota+huomioon+että+ne+on+sääilmiö+eivätkä+jääkauden+jälkeistä+ilmaston+lämpenemistä.
01.07.2021 22:52
Eipä+ole+kanadan+helteitä.
Lisäksi+Australian+sisämaassa+Mount+Buller,+tällä+hetkellä++1´c+mutta+ennustettu+huomiseksi+pakkasta+-4´c+ja+sankkaa+lumisadetta.+
Kesällä+joulukuussa+samassa+paikassa+jopa+yli++40´c+lämpötiloja.
https://www.foreca.fi/Australia/Mount_Buller
01.07.2021 22:41
1960+luvun+loppu+ja+70-+luvun+alku+oli+pallopäiden+kulta-aikaa.+
Silloin+kaikki+ihastelivat+lavastettuja+kuussakäynti+kuvia+ja+palvoivat+NASAn+julkaisemaa+maalausta+pallomaasta+jonka+töhryn+väitettiin+olevan+avaruudesta+otettu+kuva+maailmastamme.
Nykyään+litteämaa+aate+ja+totuus+maan+todellisesta+litteästä+muodosta+on+noussut+jälleen+keskusteluihin,+ja+hyvä+niin.+Enää+pallopäät+eivät+yksin+hallitse+maailmaa+:)
01.07.2021 16:14
NASAn+lahjoma+pallopää+eliitti++yrittää+vaientaa+meidän+littarien+nimimerkit+pois+keskusteluista.
30.06.2021 20:10
Vaikuttaa+mielenkiintoiselta+nuo+muslimien+littapää+ryhmät.
Muslimeillahan+on+paljon+oikeaa+uskoa,+he+tunnustavat+että+jumala+loi+aadamin+ja+eevan+ja+he+olivat+ensimmäiset+ihmiset+maailmassa.
Muslimit+uskovat+myös+vedenpaisumukseen+kuten+me+kristitytkin.
Jeesuksen+neitseestä+syntymiseen+ja+hänen+ihmeparantamisiin+uskovat+myös+sekä+muslimit+että+kristityt.
Nyt+vaikuttaa+että+myös+näkemys+maan+todellisesta+litteästä+muodosta+yhdistää+sekä+muslimeja+että+kristittyjä.+
En+tiedä+voiko+ateisti+myöntää+maan+olevan+litteä?+Siihen+tarvitaan+suurempaa+avarakatseisuutta+ja+avoimuutta+että+hylkää+NASAn+pallokusetuksen+ja+alkaa+tutkia+litteämaa+teoriaa.
30.06.2021 19:59
31 / 31