Vapaa kuvaus

Aloituksia

225

Kommenttia

616

1. Itse+tulin+uskoon+1990+luvun+lopussa+kun+luin+wilkersonin+näky+kirjan.2000-luvun+alussa+ateistiset+pallopää+sukulaiseni+nauroivat+minulle+kun+sanoin+että+Jumalan+tuomiona+on+tulossa+suomeen+ja+koko+eurooppaan+velkakriisi+ja+valtiot+tulevat+ylivelkaantumaan.v.2006+kun+Lordi+voitti+euroviisuissa+niin+exäni+repi+raamatun+silmieni+edessä+ja+haukkui+minua+hihhuliksi.+Suomen+talous+oli+silloin+nousussa,+valtionvelkaa+lyhennettiin+ja+paholainen+antoi+suomelle+hetken+huumaa+tuoneen+euroviisuvoiton.Itse+ihmettelin+kun+Lordin+kuvaa+pidettiin+pyhänä,+7-päiväälehti+sentään+julkaisi+pallopää+Lordin+kuvan+lehden+kannessa,+mutta+lehdet+oli+kioskeilla+otsikkokuva+taaksepäin,+eli+nurinpäin+ettei+Lordin+kuva+näkyisi+lehtitelineissä.Itse+ostin+yhden+lehden+ja+matkustin+lähijunalla+pasilasta+myyrmäkeen+jossa+silloinen+työasuntoni+sijaitsi.Luin+lehteä+niin+että+Lordin+kuva+näkyi+lehden+kannesta+koko+junanvaunuun+ja+kaikille+vaunusta+ohi+kulkeneille.Lopuksi+junan+saapuessa+Myyrmäkeen+hylkäsin+lehden+vaununpenkille+muiden+luettavaksi.Nykyään+väkivallan+uhka+varsinkin+eteläsuomessa+on+lisääntynyt+enkä+uskaltaisi+minkäänlaista+elettä+tehdä+eteläsuomen+lähijunissa+joista+joku+voisi+suuttua.v.2006+olin+vielä+pallomaa+propagandan+uhri,+litteänmaantotuuden+löysin+vasta+vuonna+2017,+eli+11-vuotta+kerrottuja+tapahtumia+myöhemmin.Nyt+olen+profeetta+ja+saarnaan+myös+muille+omasta+litteänmaan+tietämyksestäni.Kreationismia+en+vaihda+koskaan+evoluutiosatuun,+enkä+litteänmaan+totuutta+palloteoriaan.