Palstan hurskaimmat?

Sanoisin että nimim. Delfin (eli Kiljumestari) ja Viktor Atamaani (lukuisine muine nimimerkkeineen) ovat palstan hurskaimmat ja krisitillisimmät kirjoittajat.

Ovathan he tunnustaneet Raamatusta löytyvän, Vapahtajansa Jeesuksen Kristuksen opin litteästä Maasta dogmiksi.

Matt. 4:8-9
"8 Taas perkele otti hänet kanssansa sangen korkealle vuorelle ja näytti hänelle kaikki maailman valtakunnat ja niiden loiston
9 ja sanoi hänelle: "Tämän kaiken minä annan sinulle, jos lankeat maahan ja kumarrat minua"."

Nimitettäköön heitä tästä lähtien Pyhäksi Viktoriksi, sekä Pyhäksi Kiljumestariksi, aina autuaiksi!

15

56

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiitos kunniasta tulla nimetyksi hurskaaksi. Kieltäydyn kuitenkin kunniasta ja nimitän itseni profeetaksi.

Kun aikanaan meidät kaikki ylennetään kirkkauteen, silloin kaikki palloharhassa eläneet maapallopäät ylistävät meitä lättäreitä profeettoina ja pyhinä ennustajina.

Olen tosiaan youtubessa nimimerkillä kiljumestari, eräästä sen kanavan videostani tuli jopa viraali, ja se sai lähemmäs 4-tuhatta katsojaa ja määrä kasvaa kaiken aikaa.

Uusin videoni youtubessa on kuitenkin retkeilymestari kanavani video jossa ajan vm.2004 Renault Meganea kohti Kemin romu OY.n romuttamoa jossa sain autosta 200€ käteistä sekä romutustodistuksen.

https://www.youtube.com/watch?v=jDdZUf11CQo

Auton romuttaminen ei kuitenkaan pelastanut minua aiemmilta peltipoliisin välähdyksiltä, vaikka auto on poistunut trafin rekisteristä, niin peltipoliisi on räpsäisynsä aikana rekisteröinyt auton sen hetkisen omistajan eli minut sakotettavaksi koska olen silloin ollut auton omistaja.

• Tokihan sinä teet vedestä taianomaisesti alkoholijuomaa, ihan kuin littumaauskovainen Opettajasi Kaanaan häissä!

• Anonyymi

Hullu typerys sinä olet etkä mikään profeetta, mahdat olla sukulaisille ja muille tutuille naurunaihe.

• Anonyymi

Etkö enää kulje junalla, sulla oli se video jossa ne konduktöörit ahdistelee?

• Kiitän myös arvostamaani hra kekek-kekekiä arvostuksestaan.

Olen aina pyrkinyt nousemaan kaiken yläpuolelle josta osoituksena sadat suorittamani laskuvarjohypyt.
      Olin jo nassikkana hyppyhullu ja sain manguttua itselleni mäkisukset kun lupasin olla kiltti. Tämän sitten toteutin ampumalla lutkulla pikkulintuja ja katulamppuja.

Harrastin myös uimahyppyjä ja muutaman alpakkapokaalin niistä kuittasin sekä lievää vakavamman loukkaantumisen joka päätti sen uran.

Voitte katsoa uimahyppyni suositulta JuuTuupi- videoltani.
      Se ei ole mahapläiskis kuten voisi arvella.
      Pysäyttäkää kuva ja painakaa toistuvasti näppäimistönne pistettä niin saatte aikaan hidastuksen jota moni ei tiedä.

• Anonyymi

Että Jumalanpilkkaa tällä kertaa?

Mitäs seuraavana?

• Anonyymi

Ei olematonta voi pilkata 😂🤷‍♂️🤦‍♂️

• Anonyymi

• Anonyymi

• Missä kohtaa minä mainitsen Jumalan tuossa aloituksessa? Missä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sama kuin pilkkaisi Aku Ankkaa tai Joulupukkia😂😂

No tuskin henkeäsi siitä menetät

• Anonyymi

Kyllä palstan fiksuin ja viisain kirjoittaja on herra keke itse. Niin söpösti kiertelee salaliittoteorioita niinkuin kissa kuumaa puuroa. Mut kohta keke on käännytetty salkkariksi itsekkin. :)

• Anonyymi

Jaa että huoraaja (Nasu-Martta) ja juoppo (Delfin) olisi jotenkin hurskaita?

On Kekiltä tainnut jäädä lukematta raamatusta pari kohtaa.

"Älä tee huorin"

"Älkää juopuko viinistä, sillä siitä seuraa rietas meno"

Ja vaikka Delfinen kohdalla se rietas meno on jäänyt saamatta, silti, Uskovainen ei käyttäydy noin.

• Raamatusta löytyy useakin hurskas henkilö, joka rikkoo noita mainitsemiasi käskyjä.

"Älä tapa" -käskyäkin Raamatussa rikotaan, eikä hurskaus suinkaan tappajalta vähene.

• kekek-kekek kirjoitti:

Raamatusta löytyy useakin hurskas henkilö, joka rikkoo noita mainitsemiasi käskyjä.

"Älä tapa" -käskyäkin Raamatussa rikotaan, eikä hurskaus suinkaan tappajalta vähene.

Oli todellakin aikoja jolloin sotilaille ei maksettu mitään kuukausipalkkaa.

Heille sanottiin että saatte vapaasti ryöstää valloittamiamme kaupunkeja ja raiskata niiden naisia vaikkapa nyt 3 päivää.
        Panomiehet toki käyttivät aikansa panemiseen ja ryyppäämiseen rahan ahneimmat ryöstämisiin.
        On sitten aivan makuasia kummat nyt sitten hyötyivät eniten.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      145
      8690
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      47
      2499
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      28
      2307
    4. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      38
      2262
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      186
      1779
    6. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      96
      1775
    7. Sinä saat minut kuohuksiin

Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai
      Tunteet
      22
      1610
    8. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      109
      1177
    9. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      8
      1066
    10. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      6
      1056
    Aihe