Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Delfine
profiilit
Delfine
Delfine
Vapaa kuvaus
Aloituksia
225
Kommenttia
616
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
"Toisaalta mä oon miettinyt, että missähän päin avaruutta meijän pallo sijaitsee."
Maa ei ole pallo vaan litteä taso jonka yllä tähdet kiertää kehää taivaankannen mukana.
22.11.2023 17:14
Aurinko liikkuu maalitteän yläpuolella idästä länteen. Maa on siis pizza jonka keskellä on pohjoisnapa. Etelänapaa ei ole olemassa. Alla oleva animaatio auttanee ymmärtämään asian helpommin.
https://i.makeagif.com/media/6-27-2015/6TPX2_.gif
22.11.2023 15:29
Kennedyn murha oli NATOn tai NASAn tilaama ja murhan suoritti autonkuljettaja Greer ampuessaan vasemmalla kädellä taaksepäin räjähtävän luodin kennedyn päähän.
Oswald oli syytön uhri joka lavastettiin syylliseksi rikokseen.
22.11.2023 15:20
Pallopäät havaitsevat väitetyn pallomaan todeksi NASAn maalauksista ja väärennetyistä kuvista.
Monet lättäpäät taas ovat valaistuneet maatietoisiksi esimerkiksi luostarissa yksin meditoimalla ja maan muotoa Jumalalta kysymällä.
25.10.2023 21:34
Yle Uutiset Krimillä: Ukrainan toisenlainen totuus
Kirjeenvaihtaja Marja Manninen on tavannut Krimin pääkaupungissa Simferopolissa venäläismielisiä ihmisiä. He eivät kannata valtaannoussutta oppositiojohtoa.
https://yle.fi/a/3-7113687
14.10.2023 21:29
EU lätissä ei ymmärretä että kaikki ihmiset eivät elä psykoosissa valtamediaa uunona seuraten. Itse en ole katsonut esim- tv uutisia 7 vuoteen.
14.10.2023 19:31
Juuri tuollaiset heitot paljastavat länsipropagandan typeryyden.
14.10.2023 19:30
Ukrainassa ei ole mitään sotaa vaan Venäjä puolustaa itsenäistyneitä venäläisalueita Ukrainan raakaa tykistöä vastaan.
Jos Venäjä haluaisi valloittaa koko Ukrainan niin se onnistuisi 15 minuutissa ilmavoimien ja taktisten ydinaseiden avulla.
Siispä lopputulema on numero 3 ja se on jo oikeastaan toteutunutkin.
Putin on onneksemme ollut rauhan mies, mutta katsotaan millainen äijä maassa tulee presidentiksi ensivuoden vaaleissa.
Venäjällä siis tosiaan järjestetään pressan vaalit toisin kuin diktatorisessa EUssa jossa EU presidentti valitaan "siististi" kabinetissa.
14.10.2023 19:29
Kauppakeskusten helppoheikit tarjoaa aina vähän halvempia sopimuksia kuin mitä netissä on tarjolla.
Vertaile siis ensin netissä ja haastattele kauppakeskuksen sähkönmyyjää se tarjoaa 100% varmuudella sinulle paremman sähkösopimuksen kuin netin halvin soppari.
11.10.2023 12:38
Oon palstan tunnetuin ja arvostetuin littapää. Olen ollut maatietoinen jo vuodesta 2017 saakka.
05.10.2023 19:32
NASA bannaa tämän kysymyksen esittävät flättärit eikä suostu kommentoimaan asiaa.
05.10.2023 19:21
Venäjä osallistuu pallomaa kusetukseen ja saa osan rahoista. Uusi kylmäsota uutisissa on vain lavastettua paskaa.
05.10.2023 19:20
Väitetyt kraatterit ovat kuun sisuksista purkautuneen kaasun aiheuttamia kuplia.
28.09.2023 11:47
Pallopäiden avaruususkomus edellyttää kiinteää kuuta kraattereineen joka leijuu päiväntasaajan kohdilla pallomaailmamme yläpuolella.
28.09.2023 11:46
Etelämanner ei kuulu kenellekkää valtiolle. Joten minä julistan alueen nyt itsenäiseksi ja alueen käsitykseksi litteänmaan totuuden.
Nyt heti virkani aloittavana antarktiksen presidenttinä irtisaoudun kaikista antarktista sitovista sopimuksista ja toivotan kaivosyhtiöt sekä lättäpäät tervetulleeksi alueelle.
ANTARKTIS SIIS ON NYT VAPAA! :)
28.09.2023 11:37
Ei niinkään mitään kamalaa vaan pyhä litteänmaan reuna jonka näkeminen saisi pallopäät luopumaan pallomaa uskonnostaan.
28.09.2023 11:31
En lukenut aloittajan kysymystä kokonaan mutta jos vanhat piirretyt kiinnostaa niin suosittelen vaikka pink panther klassikoita joita jotkut on ladanneet vhs kaseteilta youtubeen.
https://www.youtube.com/watch?v=aj-44PXg5vg
Myös alfred j wak on aika hauska sarja
https://www.youtube.com/watch?v=y6L4XVRkKL0
17.09.2023 22:23
Lättämaa on noin 10km paksu. Esimerkiksi Kuolan niemimaan syvä porausreikä Venäjällä siellä porattiin lättämaailmamme läpi ja siksi porausreikä suljettiin ja aluetta vartioidaan.
Ja fysiikan lait, lättämaassa ei ole maallisten lakien ja Raamatun lakien lisäksi mitään muita lakeja. Tässä todellisessa lättämaassa jossa me kaikki elämme ei ole olemassa fysiikan lakeja.
17.09.2023 22:14
Sinäkin keskityt edellisen kirjoittajan torumiseen sen sijaan että esittäisit jotain konkreettisia todisteita palvomasi pallomaan olemassaolosta!
07.09.2023 17:57
Pallopäät eivät vieläkään ole lunastaneet aloituksen videossa heille luvattua miljoonaa taalaa.
Itse asiassa pallopäät eivät pysty esittämään mitään todisteita väitetystä pallomaasta, eivätkä he pysty edes sellittämään sitäkään että miksi mereltä tai lentokoneesta ei voida huomata maa"pallon" kaarevuutta.
07.09.2023 17:55
1 / 31