Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
IltakuntoHoo
profiilit
IltakuntoHoo
IltakuntoHoo
Vapaa kuvaus
Aloituksia
0
Kommenttia
963
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
[Room.+6:1-2]
Mitä+siis+sanomme?+Onko+meidän+pysyttävä+synnissä,+että+armo+suureksi+tulisi?+Pois+se!+Me,+jotka+olemme+kuolleet+pois+synnistä,+kuinka+me+vielä+eläisimme+siinä?
Paavali+ei+selvästikään+kehota+syntiin,+päinvastoin.
[Joh+4:34]
Jeesus+sanoi+heille:+"Minun+ruokani+on+se,+että+minä+teen+lähettäjäni+tahdon+ja+täytän+hänen+tekonsa".
[1.+Kor+3]
(Isät)+söivät+kaikki+samaa+HENGELLISTÄ+RUOKAA+ja+joivat+kaikki+samaa+HENGELLISTÄ+JUOMAA
Vaikuttaa+siltä,+että+apostolit+jatkoivat+isiensä+ja+Jeesuksen+jalanjäljissä,+josta+leipä+ja+viini+olivat+vain+esikuvia.
04.10.2021 16:25
Joyce+Meyer+varmasti+miellyttää+enemmän+nuoria.
04.10.2021 15:36
Tuota+kohtaa+ei+vahvista+mikään+muu+Raamatussa+eikä+sillä+ole+edes+merkitystä+opetusten+kannalta,+miksi+katson+turhaksi+tuhlata+aikaa+siihen.
04.10.2021 15:09
[Matt.+3:7]
Mutta+nähdessään+paljon+fariseuksia+ja+saddukeuksia+tulevan+kasteelle+hän+(Johannes)+sanoi+heille:+"Te+kyykäärmeitten+sikiöt,+kuka+on+neuvonut+teitä+pakenemaan+tulevaista+vihaa?+TEHKÄÄ+sen+tähden+parannuksen+soveliaita+hedelmiä,
Fariseukset+eivät+siis+katsoneet+olevansa+liian+pyhiä+kasteelle,+mutta+Johannes+oli+sitä+mieltä,+että+kääntymyksen+tulisi+näkyä+teoissa.
04.10.2021 15:01
"Jumala+tahtoo,+että+kaikki+pelastuvat",
oli+vastaukseni+anonyymille,+joka+puhui+Ilmestyskirjasta,+(joka+kuuluu+Raamattuun)+ja+uskoo+kristittyjen+häviävän+jossakin+taistelussa.
04.10.2021 14:38
[Mal.+3:2]
Mutta+kuka+kestää+hänen+(Jumalan)+tulemisensa+päivän,+ja+kuka+voi+pysyä,+kun+hän+ilmestyy?+Sillä+hän+on+niin+kuin+kultasepän+tuli+ja+niin+kuin+pesijäin+saippua.
Tuli,+josta+puhutaan+on+siis+puhdistavaa.+Lihallinen+ei+siitä+tykkää,+mutta+hengellinen+ei+pane+pahakseen.
04.10.2021 12:57
[1.+Kor.+15:35]
Mutta+joku+ehkä+kysyy:+"Millä+tavoin+kuolleet+heräjävät,+ja+millaisessa+ruumiissa+he+tulevat?"
[1.+Kor.+15:44]
Kylvetään+sielullinen+ruumis,+nousee+hengellinen+ruumis.
[Joh.+6:63]
Henki+on+se,+joka+eläväksi+tekee;+ei+liha+mitään+hyödytä.
[1.+Kor.+15:50]
Mutta+tämän+minä+sanon,+veljet,+ettei+liha+ja+veri+voi+periä+Jumalan+valtakuntaa,+eikä+katoavaisuus+peri+katoamattomuutta.
Lihallinen+ruumis+luonnollisesti+mätänee+hautaansa+eikä+sitä+kukaan+sieltä+kisko.
04.10.2021 12:45
Raamatusta+kun+on+kyse,+niin+siinä+asia+kyllä+todetaan+ja
[Ps+115:3]
Meidän+Jumalamme+on+taivaissa;
mitä+ikinä+hän+tahtoo,+sen+hän+tekee.
Jumala+siis+todella+toteuttaa+tahtonsa.
04.10.2021 11:50
"Jumala+tahtoo,+että+kaikki+pelastuvat+ja+tulevat+tuntemaan+totuuden".
03.10.2021 23:44
[1+Kun.+8:27]
Mutta+asuuko+Jumala+todella+maan+päällä?+Katso,+taivaisiin+ja+taivasten+taivaisiin+sinä+et+mahdu;+kuinka+sitten+tähän+temppeliin,+jonka+minä+olen+rakentanut!
[Jer.+23:24]
Saattaako+joku+niin+piiloon+piiloutua,+etten+minä+häntä+näe?+sanoo+Herra.+Enkö+minä+täytä+taivasta+ja+maata?+sanoo+Herra.
Jumala+ei+siis+Raamatun+mukaan+ole+ihminen+eikä+hänellä+ole+muotoa.
[Matt.+16:6]
Ja+Jeesus+sanoi+heille:+"Varokaa+ja+kavahtakaa+fariseusten+ja+saddukeusten+hapatusta".
[1.+Kor+5:7]
Peratkaa+pois+vanha+hapatus,+että+teistä+tulisi+uusi+taikina
Nuo+sanat+eivät+eroa+paljonkaan+Jeesuksen+sanoista.
03.10.2021 23:26
[Fil+2:10-11]
Niin+että+KAIKKIEN+polvien+pitää+Jeesuksen+nimeen+notkistuman,+sekä+niitten,+jotka+taivaissa+ovat,+että+niitten,+jotka+maan+päällä+ovat,+ja+niitten,+jotka+maan+alla+ovat,+ja+jokaisen+kielen+pitää+tunnustaman+Isän+Jumalan+kunniaksi,+että+Jeesus+Kristus+on+Herra.
[Room+10:10]
Sydämen+uskolla+tullaan+vanhurskaaksi+ja+suun+tunnustuksella+pelastutaan.
[Jes+45:23-24]
Minun+(Jumalan)+edessäni+pitää+kaikkien+polvien+notkistuman,+minulle+jokaisen+kielen+valansa+vannoman.+Ainoastaan+Herrassa+-+niin+pitää+minusta+sanottaman+-+on+vanhurskaus+ja+voima.
Hänen+tykönsä+tulevat+häveten+KAIKKI,+jotka+ovat+palaneet+vihasta+häntä+vastaan.
Lyhyesti:+vaikka+jotkut+ovatkin+valittu+ennen+muita,+niin+kukaan+ei+silti+jää+ulkopuolelle.
03.10.2021 21:28
Vauva+ei+edes+tiedä+miksi+häntä+valellaan+vedellä,+joten+kuinka+hän+kykenisi+edes+"pysymään+uskossa"?
03.10.2021 20:39
[1.+Sam+24:16]
Herra+olkoon+tuomari+ja+tuomitkoon+meidän+välillämme,+minun+ja+sinun;+hän+nähköön+ja+ajakoon+minun+asiani+ja+auttakoon+minut+sinun+käsistäsi+oikeuteeni.
03.10.2021 20:12
Moitteesta+päätellen+Jumalan+valta-+tai+pikemminkin+kuningaskunta+oli/on+saavutettavissa+jo+tässä+elämässä.+
Fariseuksilla+oli+ulkonaiset+rutiinit+ja+velvollisuudet+ilman+uskoa,+mutta+heillä+oli+myös+tieto,+jota+he+eivät+muille+jakaneet+eivätkä+itse+noudattaneet.
03.10.2021 19:57
[Luuk+4:4]
"Jeesus+vastasi+hänelle+(kiusaajalle):+'Kirjoitettu+on:+'Ei+ihminen+elä+ainoastaan+leivästä'".
[Joh+4:34]
Jeesus+sanoi+heille:+"Minun+ruokani+on+se,+että+teen+lähettäjäni+tahdon+ja+täytän+hänen+tekonsa".
Jeesus+on+Jumalan+Sana,+jonka+pitäisi+kuulua+kristityn+ruokalistaan.
Jeesus+itsekin+nautti+tuota+samaa+mannaa.
03.10.2021 19:10
"Meidät+on+pelastettu+armosta"+tulisi+oikeasti+kääntää+
"Meidät+on+pelastettu+ARMOON".
03.10.2021 18:54
[Joh+15:16]
"Ette+te+valinneet+minua,+vaan+minä+(Jeesus)+valitsin+teidät."
Moni+vauvana+kastettu+hylkää+kirkon,+koska+ihmiset+yrittivät+itse+päättää+onko+kyseessä+Jumalan+lapsi.+Ne,+jotka+jätettiin+kastamatta+sen+sijaan+saattavat+aikuisina+käydä+kasteella,+koska+he+ovat+Jumalan+eivätkä+ihmisen+valitsemia.
03.10.2021 18:30
[Joh+14:15]
"Jos+te+minua+rakastatte,+niin+te+pidätte+minun+käskyni".
Ei+kasteesta+ole+mitään+hyötyä+ellei+pidä+käskyjä.
03.10.2021 17:35
[Room+10:10]
"sydämen+uskolla+tullaan+vanhurskaaksi+ja+suun+tunnustuksella+pelastutaan".
Ei+mitään+kasteesta.
03.10.2021 16:54
Enkeleitäkin+kutsutaan+usein+Jumalan+nimellä,+koska+nämä+ovat+sanansaattajia.+He+tuovat+viestin+sanasta+sanaan,+esim:+"Minä+olen+Herra,+teidän+jumalanne",+tms.
Tuossa+tilanteessa+voi+unohtua,+että+kyseessä+on+viesti,+eikä+enkelin+oma+julistus.
03.10.2021 15:53
47 / 49