Vapaa kuvaus

Aloituksia

210

Kommenttia

2961

  1. Juuri+suurkuluttajan+diagnostisoiminen+alkoholistiksi+on+suurin+vinouman+lähde.
  2. Sekä+yliopistossa+että+aikaisemmassa+työssäni+tapasin+useitakin+suorastaan+raivoavia+feministejä.+Luin+runsaasti+myös+raivoavia+kirjoituksia.+Myöhemmässä+työpaikassani+raivottaria+tapasin+merkittävän+vähän.+Arvelen,+että+feministit+eivät+suinkaan+raivoa+naisille+niin+kuin+miehille.+Veikkaan,+että+naiset+eivät+edes+joudu+näkemään,+kuinka+raivofeministi+kohtelee+miehiä.+Jo+pelkkä+väärä+sukupuoli+aiheuttaa+piikittelyä+ja+raivoamista,+vaikka+on+esille+tulleeseen+asiaan+täysin+yhtä+syytön+kuin+raivoaja+itse.+Eikö+tämä+ole+ihan+samaa,+kuin+väärärotuisuus?Jos+puolustaa+itseään+sillä,+että+on+syytön,+raivo+vain+nousee,+sillä+olemalla+väärää+sukupuolta+on+jo+melkein+rikollinen.+Sukupuolirasismia+tämä+on,+johon+syyllistyvät+vain+feministit,+muttei+normaalit+naiset.+Ei+tämä+ole+teoriaa,+jota+olen+lukenut+jostakin,+vaan+HENKILÖKOHTAISESTI+koettua.Esität+myös+kysymyksen,+miten+miesten+naisia+suurempi+väkivaltaisuus+olisi+vähennettävissä.+Siihen+ei+minulla+ole+sen+parempaa+vastausta+kuin+sinullakaan.+Sen+vain+biologian+perusteella+tiedän.+että+se+on+muuallakin+luonnossa+yleistä.+En+ole+kuullut,+että+ammattikriminologitkaan+tietäisivät+siihen+vastausta,+vaikka+kaikkea,+mitä+suinkin+on+keksitty,+on+kokeiltu,+ja+huonolla+menestyksellä.Sen+vain+voin+sanoa,+etten+ole+pahoinpidellyt+miestä+enkä+naista,+enkä+ole+muutenkaan+koskaan+ollut+oikeuden+edessä.+Mutta+eihän+tämä+raivofeministille+sano+mitään,+juoksee+pois+kuin+vesi+hanhen+selästä.Edelleen+olen+lujasti+sitä+mieltä,+että+normaalit+naiset+ovat+täysin+tasa-arvoisia+miesten+kanssa,+useissa+asioissa+paljon+parempiakin,+ja+sen+lisäksi+vielä+suloisia+ja+herttaisia.+🌹👀
  3. Oli+aika+erilainen+tilanne+ollessani+työelämässä+ja+nyt+eläkkeellä+ollessani+ja+netissä.+Työssä+olin+paljon+tekemisissä+koko+väestön+kanssa,+mutta+erityisen+paljon+nuorten+ja+ikäihmisten+kanssa.+Nuorista+tietysti+puolet+oli+tyttöjä,+ikäihmisistä+enemmistö+naisia.Perheenäiti-ikäisten+kanssa+olin+kuitenkin+myös+runsaasti+tekemisissä.+Työni+oli+ennen+kaikkea+kontaktia+ihmisten+kanssa.+Sain+YLENPALTTISTA+ystävyyttä+osakseni,+ja+erityisesti+naisilta.+Ja+sanottakoon+selkeästi,+että+kontakteihin+työni+puolesta+EI++sisältynyt+MITÄÄN+SEKSUAALISTA.+Enkä+muutenkaan+harrastanut+sivusuhteita.Kaikkein+positiivisin+kuva+jäi+nuorista+naisista.+He+olivat+avoimia,+ajattelevia,+keskustelukykyisiä,+hyvin+tietäviä,+laajakatseisia+ja+kaikin+puolin+fiksuja.Mitään+feminismiin+viittaavaa+ei+voinut+havaita+KENESSÄKÄÄN,+ei+kenessäkään,+vain+ystävällisyyttä,+mutta+tasa-arvo+oli+heille+niin+selvä,+että+se+oli+jo+itsestään+selvä.Tällä+palstalla+taas+terrorisoi+muutama+hyvin+vihainen+feministi.+On+täydelleen+eri+maailma.+Nämä+esittävät+kuvitelmiaan+sekä+miehistä+yleensä,+että+myös+minusta.+Merkillisintä+on,+että+nämä+kuvitelmat+tuntuvat+heistä+täysiltä+TOSILTA.+Olen+elänyt+aivan+poikkeuksellisen+kiltisti,+mutta+feministit+uskovat+minun+olevan+naisten+väärinkäyttäjä,+halveksija+ja+vokottelija.Ei+havainto+feministien+mielikuvitusmaailmasta+ja+vihamielisyydessä+ja+heitetystä+loasta,+jota+henkilökohtaisestikin+olen+saanut,+ole+suinkaan+luonut+hyvää+kuvaa+feministien+todellisuuskäsityksestä.+Heille+on+totta+mikä+tahansa,+mikä+on+heidän+vihansa+mukaista.Normaalit+naiset+ovat+ovat+todella+YSTÄVÄLLISIÄ,+ja+onneksi+heitä+on+paljon,+mutta+vihaan+vajonneet+harvat+feministit+elävät+SYVÄSSÄ++katkeruudessa+ja+MIELIKUVITUSKUPLASSAAN.Normaalit+naiset+ovat+fiksuja+ja+ihania.+🌹👀
  4. Monet+luulevat,+että+feminismi+on+tasa-arvon+kannattajia+tarkoittava+nykyinen+nimi.+Tytöt+oikeasti+tarkoittavat+tasa-arvoa,+eivät+vihaa.