Vapaa kuvaus

Aloituksia

210

Kommenttia

2961

  1. Jos+aina+vain+mietitään,+MITEN+pitää+sanoa,+ollaan+syvällä+suossa.''AINA+löytyy+joku,+joka+tahallaan+tai+tahattaan+ymmärtää+huonoimman+kautta+ja+jopa+loukkaantuu.+Jopa+selkeistä+tieteellisen+tutkimuksenkin+selvittämista+asioista+loukkaannutaan.Täytyy+olla+jokin+kanava,+jota+käyttäen+on+sanottavissa+MYÖS+tosiasioita.++🌹👀
  2. Tildan+ja+Topiaksen+rakkaus+2Jo+samana+iltana+Topias+kolkutteli+aitan+ovea.+Koputus+tuntui+hiukan+vieraalta,+joten+Tilta+arvasi+jo,+kuka+se+oli.+Isäntä+kyllä+näki+pirtin+luukusta+Topiaksen,+mutta+ei+suinkaan+tullut+hätistelemään,+kun+toivoi,+että+Impi+antaisi+luvan+kosetteluun+ja+ponnahdukseen.Luotaisiin+hyödyllinen+sukulaisuus+isoontaloon.+Vaikka+olisi+piikaakin+tapaamassa,+saattaisi+sekin+olla+hyödyllistä.+Kulkumiehet+kuitenkin+olisi+isäntä+hätistellyt.Emäntä:+"Eiköhän+se+kuitenkin+tuota+piikaa+ole+sivuamassa.+Ei+sille+pienenpirtin+tytär+ole+sen+mieluisampi+kuin+piikakaan."Oikein+oli+Tilta+edeltä+sanonut.+Ei+Impi+ollut+moksiskaan,+vaikkä+kyllä+vähän+pänni,+sillä+olisi+Topias+Impillekin+kelvannut,+vielä+isontalon+perijä.+Niinpä+Tilta+ja+Topias+tarrasivat++toisiinsa+ja+aloittivat+villin+menon.Kynttelin+valossa+Tilta+näytteli+vittuansa,+ja+hänellä+oli+todella,+mitä+näyttää.+Topias+pakahtui+ihastuksesta,+kun+näki+nyt+Tiltan+vittuun+niin+syvälle,+että+suloinen+emätinkin+näkyi.+Jo+ennestään+kovana+oleva+kyrpä+kävi+vielä+kovemmaksi.+Jo+tässä+vaiheessa+Impin+hermo+ratkesi+kun+katsoi+toisten+puuhia+ja+varsinkin+Topiaksen+kyrpää.+Nosti+yöpuvun+helmaa+ja+ryhtyi+hinkkaamaan+vittuaan+mielettömästi.Impi:+"Mä+en+enää+kestä.+Saanks+mä+hinkata+vittuu,+kun+katon+teitä."Topias:+"Ja+kai+mä+saan+kattoo+sun+onanoimista,+kun+mä+samalla+nussin+Tiltan+kanssa?"Tilta:+"Enkä+mää+yhtään+paa+pahaksi,+jos+Topias+sit+panee+sunkin+vittuun.+Se+on+kuule+oikein+pukki."Olipa+ainekset+hurjaan+menoon.+Topias+katsoi+kuin+naulittu+Impin+onanointia+ja+nussi+raivoisasti+Tiltaa.+Vähältä+piti,+ettei+Tiltan+sänky+hajonnut.+Puolen+tunnin+kuluttua+Tilta+ehdotti,+et+vaihdetaan+vuoroja.+Topias+ponnahtaa+Impin+kans+ja+mä+näytän+vittua+ja+onanoin.Meno+oli+kuin+antiikin+orgioissa.+Ei+havaittu+enää+syytä+menetellä+toisinkaan,+niin+että+siitä+tuli+toistuva+tapa.+Parin+kuukauden+päästä+Tilta+antoi+Topiakselle+luvan+laueta+ihan+emättimeen+vetämättä+kyrpää+pois.+Ja+myös+Impi+lupasi.+Pian+molemmat+tytöt+pamahtivat+paksuiksi.+Oli+siis+jo+syytä+mennä+naimisiin,+mutta+eihän+kahden+tytön+kanssa+Ruotsissa+voinut.+Sovittiin+tiukasti,+että+isoontaloon+tuli+kaksi+emäntää,+mutta+vain+toisen+kanssa+ollaan+virallisesti+naimisissa.+Piti+arpoa,+ja+arpa+nimesi+Tiltan.Kirkollinen+vihkiminen+ei+vielä+1600-luvulla+ollut+pakollinen,+mutta+sitä+noudatettiin+melkein+aina.+Se+tapahtui+kirkossa+tellan+alla.+Telta+oli+nelinurkkainen+kankaalla+silattu+ripsireunainen+katos,+jota+avustajat+kannattivat+neljän+seipään+päässä.++Morsiamella+oli+musta+istuva+puku+kutreissaan+kullanvärinen+kruunu.Hääjuhlissa+ei+temppuiltu.+Impi+oli+koko+viikon+juhlien+emäntänä+ja+sen+jälkeen+isontalon+toisena+emäntänä.+Molemmat+siskot+jatkoivat+ponnahtamista+Topiaksen+kanssa+niin+kuin+aikaisemmin.+Tulivat+hyvin+toimeen+keskenään.+Molemmat+siskot+saivat+tenavat,+Tilta+Tyran+ja+Impi+Andersin.Isontalon+isäntä+vapautti+pienenpirtin+väen+taksvärkkitöistä.+Maksoi+säännöllistä+avustustakin.+Saivat+mieluisen+piiankin,+joten+pirtin+emännän+ei+enää+koskaan+tarvinnut+ryhtyä+seksitoimiin.++++□+++🌹👀
  3. Yritin+jo+aikaisemmin,+mutta+ei+se+mennyt+perille.+Koska+olet+alitajuisesti+omaksunut+myös+feminismiin+kuuluvan+vinouman,+et+pysty+huomaamaan,+että+vaadit+mieheltä,+jota+pidät+hyväksyttävänä,+feminististä+arvomaailmaa.+Et+siis+implisiittisesti+samalla+salli+kompromissia.Mutta+eihän+se+minulle+kuulu,+koska+lasken+sinut+jo+aidoksi+feministiksi,+tosin+muita+feministeja+kultivoidummaksi,+mutta+kuitenkin+vinoutuneeksi.+++🌹👀