Dazir
Vapaa kuvaus
Aloituksia
527
Kommenttia
383
TORSTAI 21 HEINÄKUUTA
Miksi sinua muuten saontaan rakkaaksi päväkirjaksi? Enhän minä rakasta sinua. Onhan tämä sinänsä ihan mukava harrastus.0136- 0136
PUOLI VUOTTA KUIVULLA
Hyvinhän tässä pärjää ilman alkoholiakin. Puoleen vuoteen en ole juonut.0135MIKSI PALLASLAISET OVAT HITAAMPIA KUIN YLLÄISET?
Kato ku: kun pallaslaiset vasta yrittelevät niin ylläsläiset jo parittelevat.0134- 5133
KALLE OLI AUTOKOULUSSA
Ajo-opettaja neuvoi: kytkin pohjaan. Mikä on kytkin? Kalle ihmetteli. Se on seillä vasemmalla, ajo-opetteja selitti. Täm0133- 2133
SUNNUNTAI 19 MAALISKUUTA
TERVE TAAS! Eipä ole tapahtunut mitään erikoista. Kylpyhuoneen lattian pesin. Tätä minä juuri pelkäsinkin, jouduin nimit0132- 1132
MIKSI KUUSSA EI ASU KETÄÄN?
Koska puolenkuun aikaan niin monelle iskisi varmasti ahtaanpaikankammo.1131- 0130
SUNNUNTAINA 30 TAMMIKUUTA
Kylpyhuoneen lattia on pesty. Lakanat koneessa ja puhtaat sängyssä. Olen myös tiskannut. Wc:n peilitason lamppu vaihdett1130- 1130
VIIKON PÄÄSTÄ
Ei mulla ollu tarkotus loukata sua, anteeks. Eikö? Essi hyvä, kun sä et teidä kaikkea. mä olen ihastunu suhun. Halusin2128KESKVIIKKO 13 HUHTIKUUTA
Tämä viikko on niin snaottu hiljainen viikko. Hiljaisen viikon päivien niitykset ovat: Malkamaanantai, Tikkutistai, kell1128PAHANHAJUINEN HENGITYS
BURP! Röyhtäisi oppisla kuuluvasti ja luokkaan tuli paha haju. NYT ULOS! Huusi opettaja. HEH HEH HEH! Alkoi oppisla heko1128ONKO HEKULAMPUISTA ENÄÄ MITÄÄN HYÖTYÄ?
Ei, sillä LEID.t ovat korvanneeet melkein kaikki lamput.5127ANTEEKSI ETTÄ MINÄ SILLÄ TAVALLA
Tarkoitus ei ollut loukata tai pahoittaa sinun mieltäsi. Tai että muuten kokisist minut joetnkin negatiivisena vaan pike1127- 1127
MITÄ EROA ON HÄÄYÖLLÄ HOPEAHÄÄYÖLLÄ?
Hääyönå ensin hävetään ja sitten vasta yritetään. Hopeahääyönä on päinvastoin.0127