Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
MONTAKO BASISTIVITSIÄ ON OLEMASSA?
En osaa sanoa. No ei kuule yhtään. Se kaikki on totta.2160MIKÄ SEURAAVASSA MENEE VÄÄRIN?
Yksi pientä elefanttia marssi näin aurinkoista tietä eteenpäin koska matka oli hauska niin pyysivät ne mukaan yhden tove1159PUOLI VUOTTA KUIVULLA
Hyvinhän tässä pärjää ilman alkoholiakin. Puoleen vuoteen en ole juonut.0157- 0157
MITEN HELSINGIN JALKAPALLOJOUKKUE
Eroaa Savon joukkueesta? Helsigin joukkueen valmentaja moittii joukkeuttaan jos he pelaavat saamattomasti, kun Savon jou1155ONKO HEKULAMPUISTA ENÄÄ MITÄÄN HYÖTYÄ?
Ei, sillä LEID.t ovat korvanneeet melkein kaikki lamput.5155UMMETUSPOTILAS HAKI LÄÄKKENSÄ APTEEKISTA
Framseutti neuvoi, että sitä tulee ottaa 1 pussi päivässsä, mutta mies kuuli väärin ja hotkaisi koko purkin kerralla. ko2155TORSTAI 21 HEINÄKUUTA
Miksi sinua muuten saontaan rakkaaksi päväkirjaksi? Enhän minä rakasta sinua. Onhan tämä sinänsä ihan mukava harrastus.0154- 1154
TORSTAI 12 TOUKOKUUTA AIKAISIN AUUMULA HEI AAMUKIRJA
Mhm mhm. Joo: aaumuklahvit hörpätty. Hampaat pesty ja parta ajettu. Suhikusssakin on käyty. Minun täytyy jutella Essin k1153- 1153
MIKÄ ON MAAILMAN KUULUISIN ELOKUVAREPLIIKKI?
No tietysti se on: my name is Bond James Bond.0152NELJÄS MAALISKUTA
Terve taas! ja anteeksi, etten ole muutamaan päivään kirjoittanut. On ollut niin paljon muuta tekmistä. Mutta saiaan: Es1152SUNNUNTAI 20 MARRASKUUTA
Kylpyhuoneen lattia on pesty. Viemärit puhdsitetu. Saunakin on siivottu. Vilja on kaupassa. Hän soittaa. Bussi tulee. te1152SUNNUNTAI 19 MAALISKUUTA
TERVE TAAS! Eipä ole tapahtunut mitään erikoista. Kylpyhuoneen lattian pesin. Tätä minä juuri pelkäsinkin, jouduin nimit0151KESKVIIKKO 13 HUHTIKUUTA
Tämä viikko on niin snaottu hiljainen viikko. Hiljaisen viikon päivien niitykset ovat: Malkamaanantai, Tikkutistai, kell1151TYTTÖ JA POIKA OLIVAT BASSO-ORKESTERIN KONSERTISSA
Kesken kaiken pojan alkoi tehdä mieli ja hän otti esille oman tahtipuikkonsa. Tyttö tarttui peiliin estääkseen homman ja0150- 0150
MIKSI NAISTEN PYÖRÄ MAKSAA ENEMMÄN KUIN MIESTEN PYÖRÄ?
Koska siinä onm kaksi tavaratelinettä.2149MITÄ EROA ON HÄÄYÖLLÄ HOPEAHÄÄYÖLLÄ?
Hääyönå ensin hävetään ja sitten vasta yritetään. Hopeahääyönä on päinvastoin.0148