Dazir
Vapaa kuvaus
Aloituksia
527
Kommenttia
383
KEITOSSA ON MULTAA!
Alokas palvelee täällä isänmaata eikä valita ruoasta. Herra luutnantti: voin kyllä palvella isänmaata, mutta en syödä si0119- 2119
- 0118
- 0118
- 2117
- 0116
MAANATAI 28 MAALIKUUTA
PÄIVÄÄ! TERVEISIÄ MANNAKIRKOSTA! Toisinsanoen Viadialta. Nyt on ainakin pakastimelle töitä. Se se vasta nimitäin kulutta2116MISTÄ TEITÄÄ ETTÄ JÄNIKSET
Lisääntyvät nopeammin kuin oravat? Oletko sitten koskaan yrittänyt nussia pussa.0115KONSERTISSA TULI TAUKO
Ja basisti alkoi tutkia rllejään. SPERMAA! Oma vikasi, kun soitat koko ajan päin vittua.1115VAI ETTÄ TÖIHIN?
Nimenne? Leskinen Pauli Matti Juahani. Onko teillä kokemusta tämän alan töitsä? Kyllä. Millaista Olen ajanut Heinolass0114MIES MENI RAVINTOLAAN KOIRAN KANSSA
Tv:ssä oli juuri menossa Kalpan peli. Kun Kalpa sitten sai "rankkarin" niin koira alkoi heittää voltteja takaperin. Muil0113MIKÄ ON SUOMEN SEKSIKKÄIN ELÄIN?
Varis. Miten niin? No kun se on niin vittumaisen näköinen.0113JUICE LESKINEN MENI TYÖPAIKKAHAASTATTELUUN
Joskus ennen julkista uuraansa. Onko teillä kokemusta alalta? Haastattelija kysyi. Joo on mulla, olen ajanut Heinolassa0112MAANANTAI 7 HELMIKUUTA
Alkuviikon ruoat on taas ostettu. Vilja kävi eilen. Hyvä suhde meillä on ollut. Hiljaa hyvä tulee. Kenenkään muun kanssa0112- 1112
PERJANTAI 18 MARRASKUUTA
Voi vittu! Nyt kävi kyllä oikeas VUOSITUHANNEN moka. Merkitsin nimittöin bussikortin latauspyyntöön 23 päivä, vaikka tän0112MAANANTAI 31 TAMMIKUUTA
Palaveri pidetty. Kaupassa käyty. Illalla minulla on menoa niin nyt on hyvä sauma kirjoittaa. Vilja saattaa soittaa mutt0111MONTAKO BASISTIVITSIÄ ON OLEMASSA?
En osaa sanoa. No ei kuule yhtään. Se kaikki on totta.2111JOS SINUA LAPSENA KIUSATTIIN KOULUSSA
Niin miten voit nyt aikuisena palata sinne? Ryhtymällä opettajaksi. Ja miksi juuri opettajaksi? Silloin osaat olla tarpe3109MIKSI TUROS HEVIGEEN BIISIN NIMI ON EI SE MITN?
Se johtuu yksinkertaisesti vain siitä, että tietokone, jolla ko. Biisin sanat tulostettiin niin ei näyttänyt ollenkaan Ä0108