Dazir
![]()
Aloituksia
534
Kommenttia
396
- 1215
MITEN HELSINGIN JALKAPALLOJOUKKUE
Eroaa Savon joukkueesta? Helsigin joukkueen valmentaja moittii joukkeuttaan jos he pelaavat saamattomasti, kun Savon jou1214EI VARSINAISIA SAIRASKOHTAUKSIA
ADHD:han ei varsinaisesti aiheuta "sairaskohtauksia". Koska siinä ei ole todettu niitä. Ja jos jonkinnäköisiä "kohtauks1214TIISTAI 9 SYYSKUUTA
SInänsä tällä päivällä ei ole minulle mitään merkitystä. Mutta kun juuri nyt ei ole muutakaan tekemistä.1213SUNNUNTAI 20 MARRASKUUTA
Kylpyhuoneen lattia on pesty. Viemärit puhdsitetu. Saunakin on siivottu. Vilja on kaupassa. Hän soittaa. Bussi tulee. te1213SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kuka ajaa autolla kovin vauhtia seinää kohti. Norjalainen ajoi 180 km/h. Ja loukkaantui erittäin paha1212- 0212
NELJÄS MAALISKUTA
Terve taas! ja anteeksi, etten ole muutamaan päivään kirjoittanut. On ollut niin paljon muuta tekmistä. Mutta saiaan: Es1211- 0210
JUSSI OLI AUTOILEMASSA
Yhtäkkiä kettu juoksi tien yli. Jussi yritti jarruttaa, mutta kettu meni kuitenkin vinoon.3210MIKSI NAISTEN PYÖRÄ MAKSAA ENEMMÄN KUIN MIESTEN PYÖRÄ?
Koska siinä onm kaksi tavaratelinettä.2210- 1209
- 0207
MITÄ TARKOITTAA RAUMAN MURTEEN LAUSE
Älä anna masiinas turhan päiten krääsyttä. Se tarkoittaa, että: autonmorrttorin tyhjäkäynti kiellettty.0206KOULUBUSSIIN NOUSEE JOKA AAMU
Isokoinen musta poika: Hulla-Bulla. Hän sanoo kuljettajalle: Hulla-Bulla ei maksa. Kuski ei uskalla tehdä mitöään, koska0206- 0205
KOULUPOJAT JONOTTIVAT TERVEYSTARKASTUKSEEN
Toinen itkeä pillitti lohduttomasti. Miks sä iyket? Kysyi se toinen poika. No viimeks kun niitten piti ottaa multa verik0205MIKSI MUNKIT EIVÄT MENE ARMEIJAA?
Jos he saisivat mennä sinne niin nunnat häviäisivät Suomesta.1205- 0204
SAISITTE PYYTÄÄ ANTEEKSI
Koska olette koulussa kiusanneet, uhkailleet ja pelotelleet minua. Asia koskee myös opiskeluaikaa. En minä voi itesellen0204