Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
TORSTAI 12 TOUKOKUUTA AIKAISIN AUUMULA HEI AAMUKIRJA
Mhm mhm. Joo: aaumuklahvit hörpätty. Hampaat pesty ja parta ajettu. Suhikusssakin on käyty. Minun täytyy jutella Essin k1175TIISTAI 29 MARRASKUUTA
Tänään oli jännnä päivä. Kävimme taidepajassa ja kiersimme 2 museota. Viimeisimmän kierroksen jälkeen kahvitelime Careli1175- 1174
MITEN HELSINGIN JALKAPALLOJOUKKUE
Eroaa Savon joukkueesta? Helsigin joukkueen valmentaja moittii joukkeuttaan jos he pelaavat saamattomasti, kun Savon jou1172SUNNUNTAI 20 MARRASKUUTA
Kylpyhuoneen lattia on pesty. Viemärit puhdsitetu. Saunakin on siivottu. Vilja on kaupassa. Hän soittaa. Bussi tulee. te1172ONKO HEKULAMPUISTA ENÄÄ MITÄÄN HYÖTYÄ?
Ei, sillä LEID.t ovat korvanneeet melkein kaikki lamput.5171KALLEN VAARIN KUULO OLI JO NIIN HUONO
Että viimeksi ukkosn lyödessä olohuoneen nurkkaan hän hihkaisi: TULKAA SISÄÄN!0171JUSSI OLI AUTOILEMASSA
Yhtäkkiä kettu juoksi tien yli. Jussi yritti jarruttaa, mutta kettu meni kuitenkin vinoon.3170TIISTAI 10 TAMMIKUUTA 2023
Lähdenpä tästä hihtämään. Nappurin emäntä on näköjään. pihalla. Terve! Mitenkäs sinä nyt olet jaksellut? No aika huonost2170- 1169
KUMPIA ON ENEMMÄN
Jäniksiä vai oravia? no varmaankin jäniksiä. Oikein, mutta miksi? Yritäpä itse nussia puussa.3168MIKÄ SEURAAVASSA MENEE VÄÄRIN?
Yksi pientä elefanttia marssi näin aurinkoista tietä eteenpäin koska matka oli hauska niin pyysivät ne mukaan yhden tove1167MIES ON JUURI LÄHDÖSSÄ RAVINTOLASTA
Kun alkaa sataa katamalla. Naulakossa on 1 sateenvarjo, johon on kirjoitettu: TÄMÄN SATEENVARJON OMISTAA NYRKKEILIJÄ, JO0167- 1167
PUOLI VUOTTA KUIVULLA
Hyvinhän tässä pärjää ilman alkoholiakin. Puoleen vuoteen en ole juonut.0166TORSTAI 21 HEINÄKUUTA
Miksi sinua muuten saontaan rakkaaksi päväkirjaksi? Enhän minä rakasta sinua. Onhan tämä sinänsä ihan mukava harrastus.0166PERJANTAI 18 MARRASKUUTA
Voi vittu! Nyt kävi kyllä oikeas VUOSITUHANNEN moka. Merkitsin nimittöin bussikortin latauspyyntöön 23 päivä, vaikka tän0166- 0165
LEHMÄT JUTTELIVAT HUULUNLEHMÄNTAUDISTA
Tiedätkä, että hullunlehmäntautia oin taas liikkeellä? Kyllä minä siitä olen kuullut, mutta eihän se nyt minuun tartu ku0164NELJÄS MAALISKUTA
Terve taas! ja anteeksi, etten ole muutamaan päivään kirjoittanut. On ollut niin paljon muuta tekmistä. Mutta saiaan: Es1163