Dazir
![]()
Aloituksia
541
Kommenttia
409
MITÄ EROA ON HÄÄYÖLLÄ HOPEAHÄÄYÖLLÄ?
Hääyönå ensin hävetään ja sitten vasta yritetään. Hopeahääyönä on päinvastoin.0223MAANANTAI 5 SYYSTKKUUTA
Tänään minulla oli jälleen työpäivä. Essi ja Johanna eivät olleet paikalla. Sen sijaan siellä aloitti yksi uusi asiakas:1223- 0223
KUMPIA ON ENEMMÄN
Jäniksiä vai oravia? no varmaankin jäniksiä. Oikein, mutta miksi? Yritäpä itse nussia puussa.3222TORSTAI 21 HEINÄKUUTA
Miksi sinua muuten saontaan rakkaaksi päväkirjaksi? Enhän minä rakasta sinua. Onhan tämä sinänsä ihan mukava harrastus.0222- 0221
MIES MENI RAVINTOLAAN KOIRAN KANSSA
Tv:ssä oli juuri menossa Kalpan peli. Kun Kalpa sitten sai "rankkarin" niin koira alkoi heittää voltteja takaperin. Muil0221LEHMÄT JUTTELIVAT HUULUNLEHMÄNTAUDISTA
Tiedätkä, että hullunlehmäntautia oin taas liikkeellä? Kyllä minä siitä olen kuullut, mutta eihän se nyt minuun tartu ku0221MITENKÄS SE ISÄNTÄ NYT SILLÄ LAILLA LEHMÄÄN?
No miten tässä iässä enää lammastakaan kiinni saisi?0220KANARIALINTU JOI VAHINGOSSA BENSIINIÄ
Lensi sitten hyvin korkealla pari kierrosta ja syöksähti alas. Lähtikö siltä henki? Ei lähtenyt, mutta bensiini loppui.0219MIKSI TUROS HEVIGEEN BIISIN NIMI ON EI SE MITN?
Se johtuu yksinkertaisesti vain siitä, että tietokone, jolla ko. Biisin sanat tulostettiin niin ei näyttänyt ollenkaan Ä0219PUOLI VUOTTA KUIVULLA
Hyvinhän tässä pärjää ilman alkoholiakin. Puoleen vuoteen en ole juonut.0216- 0216
MAANANTAI 14 MARRASKUUTA
Töissä nyt ei hirveästi tapahtunut. Onkohan Essin paino noussut? Ainahan hän on ollut muodukas. Essi on kiletämmättä aik0216- 0215
TÄSSÄ TEHTÄVÄSSÄ TÄYTYY KEKSIÄ AMMATTEJA
Josta muuten todella hyvä esimerkki on latoja. Aletaan miettiä mitä rakennuksia maalla on. Riihiä, talleja, on on mutta2214ALOKAS OLI LÄÄKÄRINTARKASTUKSESSA
Koska ei halunnut armeijaan. Hän päätti esittää sokeaa. Herra tohtori, silmissäni taitaa olla vikaa: en näe mitään. Istu0213TYTTÖ JA POIKA OLIVAT BASSO-ORKESTERIN KONSERTISSA
Kesken kaiken pojan alkoi tehdä mieli ja hän otti esille oman tahtipuikkonsa. Tyttö tarttui peiliin estääkseen homman ja0213KUINKA MONTA KETTUTYTTÖÄ TARVITAAN PALANEEN
Lampun vaihtoon? Kuttehan on eläin. Ei se osaa lamppua vaihtaa.0212MIKSI PAKETTIAUTOSSA ON NYKYYÄN VAIN DIESEL-MOOTTORI?
Koska sillä kuljetetaan tavaraa. Diesel-moottorista saa enemmän voimaa, kuin vastaavanlaisesta bensiinimoottorista.0212