Dazir
![]()
Aloituksia
534
Kommenttia
396
SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kuka keksii veilä paremman nimen tietokoneelle, kuin Pnetium. Rontium, ehdotti ruotslainen. Norjalain0155TORSTAI 20 LOKAKUUTA
Edelleen syyslomalla. Pertti on tarjonnut pizzan. Minä vein astiat niiden palautukseen. Sitten tuli taksi. Pertti tiet0155RUOTSALAINEN TULI TÖIHIN
Hirveässä krapulassa. STÅP! Huusi pomo. Mitä vittua? Ruotsalainen kysyi. Sähän olet ihan rapulassa. Anteeksi pomo, mutta0154SOKEA MIES OLI AVUSTAJANSA KANSSA KAUPUNGILLA
Mentiin kalakaupan ohi. MITÄS TYTÖT!? Sokea hihkaisi.1154MITÄ JOULUPUKKI TEKEE
Kun saa jaettua kaikki lahjat? Parantelee tietenkin krapulaansa. Tapaninpäivänä hän kuitenkin kykynee vielä saunaan.0153MIKSI JUMALA ON PYSYTELLYT TAIVAASSA NÄMÄ VIIMEIST 2022 VUOTTA?
No mikä ihme se se nyt on, kun melkein kaikki kansat maailmanssa pitävät hänen tekoaan yhtenä suurena ihmeenä. ja ihmehä0153- 0152
- 0152
LAUANTAI 12 MAALISKUUTA
Viikkosiivous tehty. Olen minä jo ethtinyt tiskaamaankin ja saunaan. Ei siihen jotenkin vaan kyllästy. Internet toimii m1152- 0151
MITEN PAINUTAAN VITTUUN?
Näin: AH AH AH AH AH AH AAH UUH OOH YYH EEH IIH ÖÖH ÄÄH MMMM UM YM LIST LIST JYLP JYLP JYLP JYSKYTI JYSKYTI JYSKYTI...0151TORSTAI 8 SYYSKUUTA
Työpäivä. Lehdet alkavat pikkuhilja tulla alas. kohta on lehtipuhaltimelle enemmänkin töitä. Se siivoaa hyvin.0151MIKSI MARGARIINIVITTU ON PAREMPI KUIN VOIVITTU?
Siksi että se on helpompi leväittää kylmänäkin.0151SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Matkustivat etelänavalle. Suomalainen sytytti retkikeittimen, norjalainen avasi säilykepurkit ja ruotsalainen paistoi li1150- 0150
- 0150
VIIMEINEN MAALISKUUTA
Essiä ei van näkynyt. Hän kyllä laittoi Ehatsappiin viestin eli WhatsAppasi. sistten kun minä vastasin Essille, hän vähä0150MITENKÄS SE ISÄNTÄ NYT SILLÄ LAILLA LEHMÄÄN?
No miten tässä iässä enää lammastakaan kiinni saisi?0150MITEN SAAT TAMPERELAISEN HULLUKSI?
Viet hänet pyöreään huoneeseen ja sanot, että nurkassan on Janssoninkiusausta ja lukisset oen. heitä lpuksi avain Tammer0149KOULUPOJALLA OLI OLLUT ENSIMMÄINEN ENGLANNINTUNTI
Äidilleen hän kehui kotiin päästyään. Osaan jo sanoa kiitos ja ole hyvä englanniksi. Äiti totesi. Olisi kyllä iham kiva,2148