Dazir
![]()
Aloituksia
541
Kommenttia
409
- 2185
MITEN SAAT TAMPERELAISEN HULLUKSI?
Viet hänet pyöreään huoneeseen ja sanot, että nurkassan on Janssoninkiusausta ja lukisset oen. heitä lpuksi avain Tammer0185- 0185
- 0184
TORSTAI 20 LOKAKUUTA
Edelleen syyslomalla. Pertti on tarjonnut pizzan. Minä vein astiat niiden palautukseen. Sitten tuli taksi. Pertti tiet0184- 0183
RUOTSLAIAPARIN HÄÄYÖ
Vaimo tunnusta: mulla on jo kerran ollu mies. Se mies siihen: nii mullaki.0183ENSIMMÄINEN MARRASKUUTA
Iltaa! Anteeksi, etten aikaisemmin kerinnyt tänne. Olen käynyt kaupassa ja asioilla. Viljan koulu jatkuu normaalisti ja0183RUOTSALAINEN TULI TÖIHIN
Hirveässä krapulassa. STÅP! Huusi pomo. Mitä vittua? Ruotsalainen kysyi. Sähän olet ihan rapulassa. Anteeksi pomo, mutta0182- 2182
ERIKOINEN SUKUPUOLITAUTI
Nokian myyntitykki palasi kaukoidästä ja huomasi saaneensa jonkin erikoisen sukupuolitaudin. Päästyään Suomeen hän varas0182SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kuka keksii veilä paremman nimen tietokoneelle, kuin Pnetium. Rontium, ehdotti ruotslainen. Norjalain0182SOKEA MIES OLI AVUSTAJANSA KANSSA KAUPUNGILLA
Mentiin kalakaupan ohi. MITÄS TYTÖT!? Sokea hihkaisi.1182- 0182
KUTEN VARSIN HYVIN TIEDÄMNE
Maailman vanhin peli on pippeli. Mutta mikä on maailman nuorin peli? Niin nuorta peliä ei ole olemassakaan.0181KOULUPOJALLA OLI OLLUT ENSIMMÄINEN ENGLANNINTUNTI
Äidilleen hän kehui kotiin päästyään. Osaan jo sanoa kiitos ja ole hyvä englanniksi. Äiti totesi. Olisi kyllä iham kiva,2180MITÄ JOULUPUKKI TEKEE
Kun saa jaettua kaikki lahjat? Parantelee tietenkin krapulaansa. Tapaninpäivänä hän kuitenkin kykynee vielä saunaan.0180- 0180
MIKSI AUSTRALIA SULKEEKOULUJAAN VÄLILLÄ?
Koska Australian ilmasto on vaan joskus niin sietämätön. Koulussa on mahdotonta olla kun ulkoilman lömpötila ylittää 45c0180MARKE OLI VARSINAINEN POIKATYTTÖ
Hän kiipeili puissa ja pyöräili jopa poikien pyörällä. Tyttönä Marke tietysti suoriutui yleensä tästä kaikesta paremmin,4179