Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
- 0117
LAUANTAI 12 MAALISKUUTA
Viikkosiivous tehty. Olen minä jo ethtinyt tiskaamaankin ja saunaan. Ei siihen jotenkin vaan kyllästy. Internet toimii m1117- 0117
- 0117
MAANANTAI 14 MARRASKUUTA
Töissä nyt ei hirveästi tapahtunut. Onkohan Essin paino noussut? Ainahan hän on ollut muodukas. Essi on kiletämmättä aik0117ONKO AMERIKASSA OLLUT KORONAA VIIME AIKOINA?
No ei siellä nykyään paljon muuta olekaan.0115- 0115
- 0115
KOULUPOJALLA OLI OLLUT ENSIMMÄINEN ENGLANNINTUNTI
Äidilleen hän kehui kotiin päästyään. Osaan jo sanoa kiitos ja ole hyvä englanniksi. Äiti totesi. Olisi kyllä ihan kiva,0114MITEN SAAT TAMPERELAISEN HULLUKSI?
Viet hänet pyöreään huoneeseen ja sanot, että nurkassan on Janssoninkiusausta ja lukisset oen. heitä lpuksi avain Tammer0114KESKIVIIKKO 11 TOUKOKUUTA
Onneksi Timo ei ollut töissä. Tsressaa muutenkin nähdä häntä. Essi taas on eri asia.0114KEKSIVIIKO 9 MARRASKUUTA
No eipä ole pajon sanottavaa täsät päivästä. Tuli käytyä silmalasiliikkeessä. Huomasikohan Essi minua?0114MIKSI JAAKKO TEPOLLE KÄVI VHINKO TROIKAUPPIAAN KANSSA?
No kun hän meni sanomaan, ettei heillä tarvita halkoja.0113TTISTAI 12 HUHTIKUUTA
Kohta on Pääsiäinen, rankaa vai? Ihan tavallinen vapaapäivä minulle. Olis aikaa käydä vaikka kierrätyskekuksessa. En ole1112- 0112
SANAT KÄÄNNÖKSIÄ VAATII
Kun kanat säännöksiä laatii. Näin jatkuu tutkimusmatka, meitä ohjaa matkimustutka.0111- 0111
SATU ETELÄ-POHHOJALAASESTA TANKOLAULAAJASTA
Kirijoottanu Martti Innaanen. Oli kerran tyttö, joka oli niin tyhymä, että sei osaaannu yhtähän mitähän. Tytöön nimi oli0111TORSTAI 2 KESÄKUUTA
Iltapäivää taas! Olin eilen Viljan kanssa pyöräilemässä, mutta hänen pyörästään puhkesi rengas. Toivottavasti se uusi re0110PERJANTAI 10 KESÄKUUTA
Vilja soittaa. Moi! Moi! olit soittanut. Joo, kun minä vaan sitä, että haluaisitko nähdä. Minunkin täytyy syödä jotain.1110