Dazir
![]()
Aloituksia
534
Kommenttia
396
UUSIA ELÄIMIÄ
Sisi sasi susi. Iisi uusi aasi. Maali miili muuli. Keltainen peski punainen pörssi mustaleski. Miura moura mäyrä.1132KANARIALAISNAINEN OLI ILMAN MIESTÄÄN
Suomessa. Täällä viettikin tyydyttäviä iltoja. Kun naisen kotimatka koitti, pyysi poika tämän osoitteen. Minulla on mies0132LAUANTAI 22 LAKOKUUTA
Nyt pidetään perinteiset syystalkoot taloväen kesken. Lehtien haravointia, Oksien katkomista, pensaiden leikkuuta yms. J1132KESKIVIIKKO 11 TOUKOKUUTA
Onneksi Timo ei ollut töissä. Tsressaa muutenkin nähdä häntä. Essi taas on eri asia.0131SANAT KÄÄNNÖKSIÄ VAATII
Kun kanat säännöksiä laatii. Näin jatkuu tutkimusmatka, meitä ohjaa matkimustutka.0130FIAT 127 ON 1 SUOMEN VANHIMMISTA AUTOISTA
Mutta siitä ei suinkaan kehitetty Ladan prototyyyppiä vaan Fiat 124:sta0130- 0129
KESKIVIIKKO 26 TAMMIKUUTA
Normaalisti töissä. Kohta saunaan. Loppuilta menee mitä todennäköisimmin tässä, kun minulla ei tänä keväänä ole sitäkään0129MIKSI PALLAKSELLA OLLAAN NOPEAMPIA KUIN YLLÄKSELLÄ
No tietenkin siksi, että kun Pallaksella vasta yritellään niin Ylläkellä jo paritellaan.0129MIKSI YHDENKÄÄN MÄKIHYPPÄÄJÄN NIMI EI OLE HÖYTIÄINEN?
Koska Höytiäinen on englanniksi HOEYTIAEINEN. Niin sitä ei enää saa luettua, jos suomenkielestä ei ymmärrä mitään.0128MITÄ YHTEISTÄ ON HIROSHIMAN ATOMIPOMMILLA JA TSUNMILLA?
Siinä meni nuoret sekä vanhat samallailla.0128SUOMALAINEN MIES OLI YKSINÄÄN KANARIALLA
Ja vietti siellä antoisia öitä paikallisen kaunottaren vuoteessa. Miehen kotimatkan koittaessa tyttö kysi oisoitetta. Mi0127- 2125
MIKSI PRESIDENTTI EI HARRASTA URHEILUA?
Hän on sentään valtion päämies. Ei oikein jää harrastukselle aikaa.0125OLIPA KERRAN LIHAVA TYTTÖ
Joka meni kouluun. Häntä tietysti kiusattiin asiasta. Lopulta tyttö kyllästyi tuohon ainaiseen läskiksi haukkumiseen ja0125- 0124
LUKIHÄIRIÖINEN TURKULAINEN
Valitti kaverilleen, ettei uskalla juoda maitoa. Mikset uskalla? No ku siin purkis lukee: ravistettava omas kakas.0124KUINKA MONEN VIIKONPÄIVÄN PERÄSSÄ ON TAI SANA?
Kuuden. Maanantai, Tiistai, Torstai, Perjantai, Lauantai ja Sunnuntai. Keskiviikko on nimittäin ainut, jonka perässä sit0123PYYDÄN NYT ANTEEKSI
Kaikilta niilyä, joita kohtaan olen tehnyt, menetellyt tai toiminut väärin. Ymmärrän kyllä etten olisi saanut tehdä niin0122- 0122