Dazir
Vapaa kuvaus
Aloituksia
527
Kommenttia
383
- 071
TORSTAI 7 HUHTIKUUTA
Dzir tässä terve! No terve. mitä kuuluu? Mitäs tässä. Kohta on Pääsiäinen, rankkaa vai? Ei, pikemminkin päinvastoin. HEH171TTISTAI 12 HUHTIKUUTA
Kohta on Pääsiäinen, rankaa vai? Ihan tavallinen vapaapäivä minulle. Olis aikaa käydä vaikka kierrätyskekuksessa. En ole171MISTÄ KOULUKIUSAUS VALMISTETAAN?
Enimmäkseen perunasta ja sipulista, sekaan murskataan myös liitua, mikä antaa koulukiusaukselle värin.070KUINKA MONTA KETTUTYTTÖÄ TARVITAAN PALANEEN
Lampun vaihtoon? Kuttehan on eläin. Ei se osaa lamppua vaihtaa.070SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kuka keksii veilä paremman nimen tietokoneelle, kuin Pnetium. Rontium, ehdotti ruotslainen. Norjalain070- 070
FIAT 127 ON 1 SUOMEN VANHIMMISTA AUTOISTA
Mutta siitä ei suinkaan kehitetty Ladan prototyyyppiä vaan Fiat 124:sta070- 070
MAAILMAN VIINEISELLÄ IHMISELLÄ TULEE VARMASTI OLEN TOSI TYLSÄÄ
Miten niin? Siten niin, että hän on ihan yksin maailmassa. Hän ei pääse kauppaan, koska niitä ei enää silloin ole. Ja hä069SE OIS SITTE LAUANTAI 9 HUHTIKUUTA
Ja anteeksi, että Parjantai jäi välistä. En viitisnyt kirjoittaa siitä, koska silloin ei oikein tapahtunut mitään. Sain169KALLE OLI JO YLÄ-ASTEELLA
Ja heidän luokallan oli ollut koulussa kemiaa. Kalle tietysti kertoi asiasta kotona. Vai niin? Äiti sanoi. No mitäs siel069KESKIVIIKKO 20 HEINÄKUUTA
Minä olen viimeistä viikoa lomalla. Jouduin taas käymään rukoajkelussakin. Essinkin huomasin ihan sattumalta. Häntä ihan069- 568
MIEHET ISTUVAT PILVENPIIRTÄJÄN
Ylimmäisen kerrosen ylimmässä ravintolassa. Toinen heistä sanoo: tiedätkö, että näin korkealla tuulee niin navakasti et068TIEDÄTTEKÖ KUINKA MONTO BLONDIVITSIÄ ON OLEMASSA?
No? Ei kuulkaa yhtään, se kaikki on totta.068- 068
ELEFANTTI TAPASI KAMELIN JA KYSYI
Miksi sinulla on tissit selässä? No miksi edes kysyt tuota, kun itselläsi on pipeli naamassa? Kameli vastasi.168MIKSI AUSTRALIA SULKEEKOULUJAAN VÄLILLÄ?
Koska Australian ilmasto on vaan joskus niin sietämätön. Koulussa on mahdotonta olla kun ulkoilman lömpötila ylittää 45c068JOSKUS SILLOIN AIKOINAAN
Kaverini ollessa armeijassa hän harjoitteli käsikranaattien käyttöä. Lähellä sattui olemaan vanha puuC. Ja kaverini halu067