Dazir
![]()
Aloituksia
541
Kommenttia
409
- 0161
MIKSI AMERIKKALAISTA MIKRIAATOUUNIA
Ei saa käyttää kissan kuivakseen? Juttu on näin: kerran eräällä amerikkalausmummolla oli kissa, jonka hän tapasi pestä p0160VAI ETTÄ TÖIHIN?
Nimenne? Leskinen Pauli Matti Juahani. Onko teillä kokemusta tämän alan töitsä? Kyllä. Millaista Olen ajanut Heinolass0160KESKIVIIKKO 19 TAMMIKUUTA
Normaalisti töissä. Onneksi he sentään pystyvät tarjoamaan kahvin ja ruoan. Kommolassa on muutenkin tosi viihtyisää. Mar0159- 1159
UUSIA ELÄIMIÄ
Sisi sasi susi. Iisi uusi aasi. Maali miili muuli. Keltainen peski punainen pörssi mustaleski. Miura moura mäyrä.1158JUICE LESKINEN TYÖPAIKKAHAASTATTELUSSA
Teillä on siis kokemusta alalta. Kyllä. Millaista? Olen ajanut Heinolassa jyrää.0158MAANANTAI 31 TAMMIKUUTA
Palaveri pidetty. Kaupassa käyty. Illalla minulla on menoa niin nyt on hyvä sauma kirjoittaa. Vilja saattaa soittaa mutt0158FIAT 127 ON 1 SUOMEN VANHIMMISTA AUTOISTA
Mutta siitä ei suinkaan kehitetty Ladan prototyyyppiä vaan Fiat 124:sta0158PERJANTAI 25 MAALISKUUTA
Aspan työntekijä Milla Koikkalainen on jo käynyt. Kohta lähden käymään apateekissa, siinä samalla kyän kirjastossa. Facb1157LAUANTAI 12 HELMIKUUTA
Eipä ole tapahtunut mitään kummallista. Olen siivonnut ja tiskannut. Kohta lähden saunaan.1155MITÄ YHTEISTÄ ON HIROSHIMAN ATOMIPOMMILLA JA TSUNMILLA?
Siinä meni nuoret sekä vanhat samallailla.0155MIKSI NORSUT OVAT NIIN ISOJA?
Jos ne olisivat pieniä niin ne eivät enää olisi norsuja vaan menninkäisiä.0154MIKSI YHDENKÄÄN MÄKIHYPPÄÄJÄN NIMI EI OLE HÖYTIÄINEN?
Koska Höytiäinen on englanniksi HOEYTIAEINEN. Niin sitä ei enää saa luettua, jos suomenkielestä ei ymmärrä mitään.0154TORSTAI 2 KESÄKUUTA
Iltapäivää taas! Olin eilen Viljan kanssa pyöräilemässä, mutta hänen pyörästään puhkesi rengas. Toivottavasti se uusi re0154- 2153
LUKIHÄIRIÖINEN TURKULAINEN
Valitti kaverilleen, ettei uskalla juoda maitoa. Mikset uskalla? No ku siin purkis lukee: ravistettava omas kakas.0153LAUANTAI 26 MAALISKUUTA
Eipä tässä mitään. Tuo samperin kellojensiirtely joutaisi jo lopettaa, mutta Suomi nyt ei olekaan mikään Venäjä. On nimi1153KALLE OLI JO YLÄ-ASTEELLA
Ja heidän luokallan oli ollut koulussa kemiaa. Kalle tietysti kertoi asiasta kotona. Vai niin? Äiti sanoi. No mitäs siel0153- 0152