Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
- 2119
MIKSI YHDENKÄÄN MÄKIHYPPÄÄJÄN NIMI EI OLE HÖYTIÄINEN?
Koska Höytiäinen on englanniksi HOEYTIAEINEN. Niin sitä ei enää saa luettua, jos suomenkielestä ei ymmärrä mitään.0119MIKSI JUMALA ON PYSYTELLYT TAIVAASSA NÄMÄ VIIMEIST 2022 VUOTTA?
No mikä ihme se se nyt on, kun melkein kaikki kansat maailmanssa pitävät hänen tekoaan yhtenä suurena ihmeenä. ja ihmehä0119MIKSI AUSTRALIA SULKEEKOULUJAAN VÄLILLÄ?
Koska Australian ilmasto on vaan joskus niin sietämätön. Koulussa on mahdotonta olla kun ulkoilman lömpötila ylittää 45c0119ENSIMMÄINEN MARRASKUUTA
Iltaa! Anteeksi, etten aikaisemmin kerinnyt tänne. Olen käynyt kaupassa ja asioilla. Viljan koulu jatkuu normaalisti ja0119MIKSI PALLAKSELLA OLLAAN NOPEAMPIA KUIN YLLÄKSELLÄ
No tietenkin siksi, että kun Pallaksella vasta yritellään niin Ylläkellä jo paritellaan.0118MITÄ YHTEISTÄ ON HIROSHIMAN ATOMIPOMMILLA JA TSUNMILLA?
Siinä meni nuoret sekä vanhat samallailla.0118KOULUPOJALLA OLI OLLUT ENSIMMÄINEN ENGLANNINTUNTI
Äidilleen hän kehui kotiin päästyään. Osaan jo sanoa kiitos ja ole hyvä englanniksi. Äiti totesi. Olisi kyllä iham kiva,2116MIKSI PRESIDENTTI EI HARRASTA URHEILUA?
Hän on sentään valtion päämies. Ei oikein jää harrastukselle aikaa.0116PYYDÄN NYT ANTEEKSI
Kaikilta niilyä, joita kohtaan olen tehnyt, menetellyt tai toiminut väärin. Ymmärrän kyllä etten olisi saanut tehdä niin0116- 0116
LUKIHÄIRIÖINEN TURKULAINEN
Valitti kaverilleen, ettei uskalla juoda maitoa. Mikset uskalla? No ku siin purkis lukee: ravistettava omas kakas.0116TIISTAI 15 HELMIKUUTA
Huomenta! Rahojen pitäisi tulla tänään. Aspan työntekijä tulee 9:ltä. Viljalla on koulua, joten emme näe ennen Perjantai0116KALLE OLI JO YLÄ-ASTEELLA
Ja heidän luokallan oli ollut koulussa kemiaa. Kalle tietysti kertoi asiasta kotona. Vai niin? Äiti sanoi. No mitäs siel0116FIAT 127 ON 1 SUOMEN VANHIMMISTA AUTOISTA
Mutta siitä ei suinkaan kehitetty Ladan prototyyyppiä vaan Fiat 124:sta0115- 0115
JUICE LESKINEN TYÖPAIKKAHAASTATTELUSSA
Teillä on siis kokemusta alalta. Kyllä. Millaista? Olen ajanut Heinolassa jyrää.0114MIKSI NORSUT OVAT NIIN ISOJA?
Jos ne olisivat pieniä niin ne eivät enää olisi norsuja vaan menninkäisiä.0114KESKIVIIKKO 20 HEINÄKUUTA
Minä olen viimeistä viikoa lomalla. Jouduin taas käymään rukoajkelussakin. Essinkin huomasin ihan sattumalta. Häntä ihan0114- 0113