Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
PERJANTAI 9 SYYSKUUTA
Tänään lähetään ohjaajien kanssa käymään vähäosasiaten avuatuspieteellä. Katsomme sieltä minulle vähän uusia vaatteita.197ENSIMMÄINEN MARRASKUUTA
Iltaa! Anteeksi, etten aikaisemmin kerinnyt tänne. Olen käynyt kaupassa ja asioilla. Viljan koulu jatkuu normaalisti ja097- 096
MAANANTAI 17 TAMMIKUUTA
Nyt lienee syytä kirjoittaa muutama rivi. En voi pitää itseäni tavallisena. Jokainen tuntee itsensä parhaiten. Vilja095KUTEN VARSIN HYVIN TIEDÄMNE
Maailman vanhin peli on pippeli. Mutta mikä on maailman nuorin peli? Niin nuorta peliä ei ole olemassakaan.094- 094
VANHA MIES VARASTI LADAN VENÄJÄLTÄ
Poliisit pysäyttivät hänet tullissa. Mies ei kuitenkaan osannut venäjää, joten tullimies toimi tulkkina. Kuinka vanha ol093NUOREN NAISEN TISSIT OLIVAT HYVIN PIENET
Ja hän oli sen vuoksi surullinen. Eräänä päivänä nainen kohtasi haltijattaren. Mikä sinua surettaa? Mä haluun isot tissi093SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kenellä on korkein kämppä. Minun kämppäni yltää pilviin, norjalainen sanoi. Mitäs tuo nyt on? Jatkoi292- 092
MIKSI NORSUT OVAT NIIN ISOJA?
Jos ne olisivat pieniä niin ne eivät enää olisi norsuja vaan menninkäisiä.092MIKSI PALLAKSELLA OLLAAN NOPEAMPIA KUIN YLLÄKSELLÄ
No tietenkin siksi, että kun Pallaksella vasta yritellään niin Ylläkellä jo paritellaan.092MIKSI LADASTA EI OLE RALLIAUTOKSI?
Jos olisi niin venäläiskuskit eivät kuitenkaan menestyisi.091KANARIALAISNAINEN OLI ILMAN MIESTÄÄN
Suomessa. Täällä viettikin tyydyttäviä iltoja. Kun naisen kotimatka koitti, pyysi poika tämän osoitteen. Minulla on mies091- 091
KESKIVIIKKO 20 HEINÄKUUTA
Minä olen viimeistä viikoa lomalla. Jouduin taas käymään rukoajkelussakin. Essinkin huomasin ihan sattumalta. Häntä ihan091LAUANTAI 22 LAKOKUUTA
Nyt pidetään perinteiset syystalkoot taloväen kesken. Lehtien haravointia, Oksien katkomista, pensaiden leikkuuta yms. J191KOULUPOJALLA OLI OLLUT ENSIMMÄINEN ENGLANNINTUNTI
Äidilleen hän kehui kotiin päästyään. Osaan jo sanoa kiitos ja ole hyvä englanniksi. Äiti totesi. Olisi kyllä iham kiva,290MIKSI YHDENKÄÄN MÄKIHYPPÄÄJÄN NIMI EI OLE HÖYTIÄINEN?
Koska Höytiäinen on englanniksi HOEYTIAEINEN. Niin sitä ei enää saa luettua, jos suomenkielestä ei ymmärrä mitään.090MILLAINEN ON MAAILMAN EPÄREHELLISIN ASINAJAJA?
Hän ei pysty käsittelemään edes omia asioitaan.090