Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
KUTEN VARSIN HYVIN TIEDÄMNE
Maailman vanhin peli on pippeli. Mutta mikä on maailman nuorin peli? Niin nuorta peliä ei ole olemassakaan.0106MIKSI PRESIDENTTI EI HARRASTA URHEILUA?
Hän on sentään valtion päämies. Ei oikein jää harrastukselle aikaa.0106MIKSI PALLAKSELLA OLLAAN NOPEAMPIA KUIN YLLÄKSELLÄ
No tietenkin siksi, että kun Pallaksella vasta yritellään niin Ylläkellä jo paritellaan.0106MAANTAI 9 TOUKOKUUTA
Kansalaisopiston kurssi on päättynyt tältä keväältä. Syksyllä se taas jatkuu. Kesä on jo lähellä. Kohta pääsee telttaret1106ENSIMMÄINEN MARRASKUUTA
Iltaa! Anteeksi, etten aikaisemmin kerinnyt tänne. Olen käynyt kaupassa ja asioilla. Viljan koulu jatkuu normaalisti ja0106UPPSALALAISKISSAT PEKKA MAIJA JA MONNI
Olivat tivolissa. Monni teki koko ajan pahojaan, mutta se jäi kiinni. Pekka ja Maija taas saivat kärsiä Monnin tekemistä0104NUOREN NAISEN TISSIT OLIVAT HYVIN PIENET
Ja hän oli sen vuoksi surullinen. Eräänä päivänä nainen kohtasi haltijattaren. Mikä sinua surettaa? Mä haluun isot tissi0104JUICE LESKINEN TYÖPAIKKAHAASTATTELUSSA
Teillä on siis kokemusta alalta. Kyllä. Millaista? Olen ajanut Heinolassa jyrää.0103- 0102
KOULUPOJALLA OLI OLLUT ENSIMMÄINEN ENGLANNINTUNTI
Äidilleen hän kehui kotiin päästyään. Osaan jo sanoa kiitos ja ole hyvä englanniksi. Äiti totesi. Olisi kyllä iham kiva,2101- 0101
MIKSI YHDENKÄÄN MÄKIHYPPÄÄJÄN NIMI EI OLE HÖYTIÄINEN?
Koska Höytiäinen on englanniksi HOEYTIAEINEN. Niin sitä ei enää saa luettua, jos suomenkielestä ei ymmärrä mitään.0101MIKSI AUSTRALIA SULKEEKOULUJAAN VÄLILLÄ?
Koska Australian ilmasto on vaan joskus niin sietämätön. Koulussa on mahdotonta olla kun ulkoilman lömpötila ylittää 45c0101KESKIVIIKKO 19 LOKAKUUTA
Huomenta! Lääkkeet otettu ja nyt olemme aamukahvilla. Pertillä on puolliltapäivin jumppa. Oo immeisiks sitte, Pertti irv0101LAUANTAI 22 LAKOKUUTA
Nyt pidetään perinteiset syystalkoot taloväen kesken. Lehtien haravointia, Oksien katkomista, pensaiden leikkuuta yms. J1101SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kenellä on korkein kämppä. Minun kämppäni yltää pilviin, norjalainen sanoi. Mitäs tuo nyt on? Jatkoi2100KANARIALAISNAINEN OLI ILMAN MIESTÄÄN
Suomessa. Täällä viettikin tyydyttäviä iltoja. Kun naisen kotimatka koitti, pyysi poika tämän osoitteen. Minulla on mies0100TORSTAI 27 TAMMIKUUTA
Työt tehty. Kaupassa käyty. Vilja laittoi viestin, että Lauantai voisi olla parempi.0100MIKSI NORSUT OVAT NIIN ISOJA?
Jos ne olisivat pieniä niin ne eivät enää olisi norsuja vaan menninkäisiä.0100MILLAINEN ON MAAILMAN EPÄREHELLISIN ASINAJAJA?
Hän ei pysty käsittelemään edes omia asioitaan.0100