Vapaa kuvaus

Aloituksia

527

Kommenttia

383

1. ANTEEKSI JOS SÄIKÄYTIN SINUT

Olen nykyään aivan toinen mies. Tiedän etten voi pakottaa sinua, mutta olisi ihan kiva tavata vielä joskus. En minä halu
    Pyydä anteeksi
    0
    67
  2. VANHA MIES VARASTI LADAN VENÄJÄLTÄ

Poliisit pysäyttivät hänet tullissa. Mies ei kuitenkaan osannut venäjää, joten tullimies toimi tulkkina. Kuinka vanha ol
    Lada-vitsit
    0
    67
  3. MIKSI PALLAKSELLA OLLAAN NOPEAMPIA KUIN YLLÄKSELLÄ

No tietenkin siksi, että kun Pallaksella vasta yritellään niin Ylläkellä jo paritellaan.
    Koululaisvitsit
    0
    67
  4. NELJÄS MAALISKUTA

Terve taas! ja anteeksi, etten ole muutamaan päivään kirjoittanut. On ollut niin paljon muuta tekmistä. Mutta saiaan: Es
    Rakas päiväkirja
    1
    67
  5. MITÄ YHTEISTÄ ON HIROSHIMAN ATOMIPOMMILLA JA TSUNMILLA?

Siinä meni nuoret sekä vanhat samallailla.
    Armeijavitsit
    0
    67
  6. LAUANTAI 2 HUHTIKUUTA

Ei mitään mainittavaa.
    Rakas päiväkirja
    0
    67
  7. MAANTAI 9 TOUKOKUUTA

Kansalaisopiston kurssi on päättynyt tältä keväältä. Syksyllä se taas jatkuu. Kesä on jo lähellä. Kohta pääsee telttaret
    Rakas päiväkirja
    1
    67
  8. JOSKUS SILLOIN AIKOINAAN

Kaverini ollessa armeijassa hän harjoitteli käsikranaattien käyttöä. Lähellä sattui olemaan vanha puuC. Ja kaverini halu
    Armeijavitsit
    0
    66
  9. TÄMÄ EI OLE KYLLÄKÄÄN ELÄINVITSI MUTTA MENKÖÖN TÄMÄN KERRAN

Miksi traktori haisee lehmänpaskalle? Sillähän ajetaan maatilla.
    Eläinvitsit
    0
    66
  10. MIKS KAIKKI ON MULLE AINA NII ILKEITÄ?

Olkaapa nyt vain hyvä ja menkää tiehenne siitä!
    Lääkärivitsit
    0
    66
  11. PERJANTAI 28 TAMMIKUUTA

Vapaapäivä. Kohta on menoa. Pitää hoitaa yksi juttu kaupungilla. Sen jälkeen käyn apteekissa ja sitten tulen kotiin.
    Ajanviete
    0
    66
  12. HAUSKAA VAPPUA ENSIMMÄINEN TOUKOKUUTA

HURRAA! Nyt on Toukokuu. Toukokuussa onkin paljon hyvää. Vappu ja Ätienpäivä: JEE! Sitten on Eurooppa-päivä jostain syys
    Rakas päiväkirja
    1
    66
  13. 0
    65
  14. MILLAINEN ON YHDISTETTY HIIHTO- JA SEKSILOMA?

Suksitaan vittuun joka paikasta.
    Seksivitsit
    0
    65
  15. NO SEHÄN TIEDETÄÄN ETTÄ KUPARILANKA

Sai alkunsa siten, että kaksi laihialaista löysi kuparipennin. No miten sitten rautalanka sai alkunsa? No tietenkin site
    Pohjalaisvitsit
    0
    64
  16. PYYDÄN NYT ANTEEKSI

Kaikilta niiltä, joita kohtaan olen tehnyt, menetellyt tai toiminut väärin. Ymmärrän kyllä etten olisi saanut tehdä niin
    Pyydä anteeksi
    0
    64
  17. MAANANTAI 24 TAMMIKUUTA

Kaupsssa käyty ja asioilla. Olen myös peseytynyt. Lähetin myös muutaman WhastApp-viestin. Messenger sen sijaan kilahtele
    Rakas päiväkirja
    0
    64
  18. PERJANTAI 25 MAALISKUUTA

Aspan työntekijä Milla Koikkalainen on jo käynyt. Kohta lähden käymään apateekissa, siinä samalla kyän kirjastossa. Facb
    Ajanviete
    0
    64
  19. PERJANTAI 25 MAALISKUUTA

Aspan työntekijä Milla Koikkalainen on jo käynyt. Kohta lähden käymään apateekissa, siinä samalla kyän kirjastossa. Facb
    Rakas päiväkirja
    1
    64
  20. 14:15 EI KU 17:00

TULTA1 EI SE OLLUKAA MITÄÄ, KOMENTO TAKASI. Myöhöistä, se on matkalla jo ja taitaa muuten tulla just sinne. EHODTAN PIKA
    Armeijavitsit
    0
    64