Dazir
![]()
Aloituksia
541
Kommenttia
409
TIISTAI 22 HELMIKUUTA
Kaupungilla on käyty. Viljan luona en ollut. Hän asuu keskustassa. Ei muutenkaan enää yhtään huvittaisi. Asuntolaohjaaja0152SUOMALAINEN MIES OLI YKSINÄÄN KANARIALLA
Ja vietti siellä antoisia öitä paikallisen kaunottaren vuoteessa. Miehen kotimatkan koittaessa tyttö kysi oisoitetta. Mi0151MIKSI PRESIDENTTI EI HARRASTA URHEILUA?
Hän on sentään valtion päämies. Ei oikein jää harrastukselle aikaa.0149KANARIALAISNAINEN OLI ILMAN MIESTÄÄN
Suomessa. Täällä viettikin tyydyttäviä iltoja. Kun naisen kotimatka koitti, pyysi poika tämän osoitteen. Minulla on mies0149PYYDÄN NYT ANTEEKSI
Kaikilta niiltä, joita kohtaan olen tehnyt, menetellyt tai toiminut väärin. Ymmärrän kyllä etten olisi saanut tehdä niin0149ELEFANTTI TAPASI KAMELIN JA KYSYI
Miksi sinulla on tissit selässä? No miksi edes kysyt tuota, kun itselläsi on pipeli naamassa? Kameli vastasi.1149- 0148
SANAT KÄÄNNÖKSIÄ VAATII
Kun kanat säännöksiä laatii. Näin jatkuu tutkimusmatka, meitä ohjaa matkimustutka.0147KUINKA MONEN VIIKONPÄIVÄN PERÄSSÄ ON TAI SANA?
Kuuden. Maanantai, Tiistai, Torstai, Perjantai, Lauantai ja Sunnuntai. Keskiviikko on nimittäin ainut, jonka perässä sit0146KESKIVIIKKO 19 LOKAKUUTA
Huomenta! Lääkkeet otettu ja nyt olemme aamukahvilla. Pertillä on puolliltapäivin jumppa. Oo immeisiks sitte, Pertti irv0146JOS LAMPPU ON MADE IN FINLAND
Niin osaa ahvananmaalainen vaihtaa sitä? Ei, koska siinä pitää olla ruotsinkieliset käyttöohjeet.0145SUOMALAINEN JASKA TILASI RUOTSISSA TAKSIN
Hän oli Gävleen menossa ja sanoi kuljettejalle: Ståppaan siinä missä lukee KÄVELE.0144MIKSI LADASTA EI OLE RALLIAUTOKSI?
Jos olisi niin venäläiskuskit eivät kuitenkaan menestyisi.0144- 0144
- 0144
MILLAISWEN LINNUNPÖTÖN TIKKA TARVITSEE?
Tikat eivät tarvitse minkäänlaista linnunpönttöä, sillä kaikki tikkalinut osaavat pesiä omin nokkineen.0144- 0143
SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Kilpailivat siitä, kenellä on korkein kämppä. Minun kämppäni yltää pilviin, norjalainen sanoi. Mitäs tuo nyt on? Jatkoi2143- 0143
OLIPA KERRAN LIHAVA TYTTÖ
Joka meni kouluun. Häntä tietysti kiusattiin asiasta. Lopulta tyttö kyllästyi tuohon ainaiseen läskiksi haukkumiseen ja0142