Dazir
Vapaa kuvaus
Aloituksia
527
Kommenttia
383
ANTEEKSI JOS SÄIKÄYTIN SINUT
Olen nykyään aivan toinen mies. Tiedän etten voi pakottaa sinua, mutta olisi ihan kiva tavata vielä joskus. En minä halu067VANHA MIES VARASTI LADAN VENÄJÄLTÄ
Poliisit pysäyttivät hänet tullissa. Mies ei kuitenkaan osannut venäjää, joten tullimies toimi tulkkina. Kuinka vanha ol067MIKSI PALLAKSELLA OLLAAN NOPEAMPIA KUIN YLLÄKSELLÄ
No tietenkin siksi, että kun Pallaksella vasta yritellään niin Ylläkellä jo paritellaan.067NELJÄS MAALISKUTA
Terve taas! ja anteeksi, etten ole muutamaan päivään kirjoittanut. On ollut niin paljon muuta tekmistä. Mutta saiaan: Es167MITÄ YHTEISTÄ ON HIROSHIMAN ATOMIPOMMILLA JA TSUNMILLA?
Siinä meni nuoret sekä vanhat samallailla.067- 067
MAANTAI 9 TOUKOKUUTA
Kansalaisopiston kurssi on päättynyt tältä keväältä. Syksyllä se taas jatkuu. Kesä on jo lähellä. Kohta pääsee telttaret167JOSKUS SILLOIN AIKOINAAN
Kaverini ollessa armeijassa hän harjoitteli käsikranaattien käyttöä. Lähellä sattui olemaan vanha puuC. Ja kaverini halu066TÄMÄ EI OLE KYLLÄKÄÄN ELÄINVITSI MUTTA MENKÖÖN TÄMÄN KERRAN
Miksi traktori haisee lehmänpaskalle? Sillähän ajetaan maatilla.066- 066
PERJANTAI 28 TAMMIKUUTA
Vapaapäivä. Kohta on menoa. Pitää hoitaa yksi juttu kaupungilla. Sen jälkeen käyn apteekissa ja sitten tulen kotiin.066HAUSKAA VAPPUA ENSIMMÄINEN TOUKOKUUTA
HURRAA! Nyt on Toukokuu. Toukokuussa onkin paljon hyvää. Vappu ja Ätienpäivä: JEE! Sitten on Eurooppa-päivä jostain syys166SUOMEN PITKÄAIKAISIN PRESIDENTTI EI OLLUTKAAN KEKKONEN
Vaan hän oli Urho Ylä Kaljunen.065- 065
NO SEHÄN TIEDETÄÄN ETTÄ KUPARILANKA
Sai alkunsa siten, että kaksi laihialaista löysi kuparipennin. No miten sitten rautalanka sai alkunsa? No tietenkin site064PYYDÄN NYT ANTEEKSI
Kaikilta niiltä, joita kohtaan olen tehnyt, menetellyt tai toiminut väärin. Ymmärrän kyllä etten olisi saanut tehdä niin064MAANANTAI 24 TAMMIKUUTA
Kaupsssa käyty ja asioilla. Olen myös peseytynyt. Lähetin myös muutaman WhastApp-viestin. Messenger sen sijaan kilahtele064PERJANTAI 25 MAALISKUUTA
Aspan työntekijä Milla Koikkalainen on jo käynyt. Kohta lähden käymään apateekissa, siinä samalla kyän kirjastossa. Facb064PERJANTAI 25 MAALISKUUTA
Aspan työntekijä Milla Koikkalainen on jo käynyt. Kohta lähden käymään apateekissa, siinä samalla kyän kirjastossa. Facb16414:15 EI KU 17:00
TULTA1 EI SE OLLUKAA MITÄÄ, KOMENTO TAKASI. Myöhöistä, se on matkalla jo ja taitaa muuten tulla just sinne. EHODTAN PIKA064