Dazir
Vapaa kuvaus
Aloituksia
527
Kommenttia
383
- 057
TIISTA 1 HELMIKUUTA
Tänään minulla on vapaapäivä. Otin vesimittarin lukeman ylös. Työtoimita on muuttunut päivätoiminnaksi. Eilisilta meniki057VIIMENEN HELMIKUUTA
Tämä kuukausi: Helmikuu loppuu aina kesken. Nyt täytyy käydä elektroniikka liikkeessä. Minulla ei nimittäin ole tietokon157SINUSTA EI KYLLÄ SAA ASINAJAJAA TEKEMÄLLÄKÄÄN
Kuinka niin? Koska olet niin epärehellinen.057ASIANJAJA KUOLI JA MENI TAIVAAN PORTILLE
Pyhä_Pietarilla oli lista tämän synneistä: houkutteli kerran erään juopon valehtelemaan oikeudessa. Asianajaja väänteleh057MILLAISWEN LINNUNPÖTÖN TIKKA TARVITSEE?
Tikat eivät tarvitse minkäänlaista linnunpönttöä, sillä kaikki tikkalinut osaavat pesiä omin nokkineen.057MAANANTAI 20 KESÄKUUTA
Terve taas. JEHUU! Olen ratakasiisut ongelman. Olen nimittäin parisuhteesssa. Stiina on ihan nukava. SIITÄS SAATTE VILJA057KUN OLLAA NAIMISISSA
Seksiä on kolmenlaista: kurherruskuukausiseksiä ensimmäiset pari vuotta. Sitten alkaa lomaseksi: lomilla ja synttäreill057- 056
RUOTSISTA SAA KUULEMMA
Sellaisia mikropilkkisaappaita. Mitä ne semmoiset ovat? Kun jalat ovat olleet niissä kolme minuuttia niin ne tuntuvat ky056TÄYSIKASVAUINEN HIIRI
Nuuhki onnellisena niityn tuoksuja, kun haukka syöksyi alas ja nielaiai hiiriparan kokonaisena. Raivoisasti hiiri pyrki056ENSIMMÄINEN MAALISKUUTA
Kuusi vuotta jo täällä. Paljon on ehtinyt tapahtua tässä ajassa. Tänään kävin aika vakavan keskustelun. Nyt olen kotona155MILLAINEN ON MAAILMAN EPÄREHELLISIN ASINAJAJA?
Hän ei pysty käsittelemään edes omia asioitaan.055- 055
MIKSI NORJALAISET EIVÄT SUOSI
Filtteritupakkaa? Norjassahan savukkeet tehdään turskasta. No entäs sikarit sitten? Niitä norjalaiset eivät polta.054KESKIVIIKKO 16 HELMIKUUTA
Hyvää huomenta! Kohta töihin. Siitepölyallergia meinaa tehdä kepposensa. Ne ovat nämä kevät ilmat. Hakkaraisen Timolle p054ILTAPÄIVÄLLÄ SAMAISENA KESKIVIIKKONA
Töitä ei ollut paljon, mutta tulipahan tehtyä. Kulmahiomakonetta en ole aikaisemmin käyttänyt. Kerta se on ensimmäinenki054MIKSI JEESUS RATSASTI JERUSALEMIIN ASILLA?
Koska takseja, linja-autoja, junia ja raitiovaunuja ei ollut vielä keksitty.054TYTTÖ JA POIKA OLIVAT BASSO-ORKESTERIN KONSERTISSA
Kesken kaiken pojan alkoi tehdä mieli ja hän otti esille oman tahtipuikkonsa. Tyttö tarttui peiliin estääkseen homman ja054MIKSI PRESIDENTTI EI HARRASTA URHEILUA?
Hän on sentään valtion päämies. Ei oikein jää harrastukselle aikaa.053