Dazir
![]()
Aloituksia
534
Kommenttia
396
ANTEEKSI JOS SÄIKÄYTIN SINUT
Olen nykyään aivan toinen mies. Tiedän etten voi pakottaa sinua, mutta olisi ihan kiva tavata vielä joskus. En minä halu0114RUOTSISTA SAA KUULEMMA
Sellaisia mikropilkkisaappaita. Mitä ne semmoiset ovat? Kun jalat ovat olleet niissä kolme minuuttia niin ne tuntuvat ky0113MITÄ YHTEISTÄ ON HIROSHIMAN ATOMIPOMMILLA JA TSUNMILLA+
Siinä meni nuoret sekä vanhat samallailla.0113KUN OLLAA NAIMISISSA
Seksiä on kolmenlaista: kurherruskuukausiseksiä ensimmäiset pari vuotta. Sitten alkaa lomaseksi: lomilla ja synttäreill0113TIISTAI 27 SYYSKUUTA
Syyskuu alakaa olla lopuillaan. Eilen minua väsytti tosi paljon. Tänään olen miettänyt vähän kaikkea ja pysynyt sateen v0112MIKSI NORJALAISET EIVÄT SUOSI
Filtteritupakkaa? Norjassahan savukkeet tehdään turskasta. No entäs sikarit sitten? Niitä norjalaiset eivät polta.0110HIRVIPARI OLI HOMMISSA
Tyttö ja poika kulkivat siitä ohi ja näkivät hirviparin. Poika sanoi, et uros tietää naaraan hajusta milloin se haluaa.0110TÄMÄ EI OLE KYLLÄKÄÄN ELÄINVITSI MUTTA MENKÖÖN TÄMÄN KERRAN
Miksi traktori haisee lehmänpaskalle? Sillähän ajetaan maatilla.0110- 0110
TORSTAI 27 TAMMIKUUTA
Työt tehty. Kaupassa käyty. Vilja laittoi viestin, että Lauantai voisi olla parempi.0110MIES MENI RAVINTOLAAN KOIRAN KANSSA
Tv:ssä oli juuri menossa Kalpan peli. Kun Kalpa sitten sai "rankkarin" niin koira alkoi heittää voltteja takaperin. Muil0110- 0108
KALLE JA VILLE
Menivät Ruotsissa tietämättään homobaariin. Vähän ajan kuluttua nuori komea mies tuli pyytämään Kallea parketille. Kalle0108MISSÄ PALESTIINA ON?
Israelissa. Entä Nasaret? Sekin on Israelissa. Kumman halki Jordan virtaa? Taitaa virrata molempien.0107- 1107
- 0107
TÄYSIKASVAUINEN HIIRI
Nuuhki onnellisena niityn tuoksuja, kun haukka syöksyi alas ja nielaiai hiiriparan kokonaisena. Raivoisasti hiiri pyrki0107LAUANTAI 12 HELMIKUUTA
Eipä ole tapahtunut mitään kummallista. Olen siivonnut ja tiskannut. Kohta lähden saunaan.1107JÄTETÄÄNPÄS JATKOSSA TÄLLAIASET VITSAILUT
Ollaan kuitenkin jo ylä-asteella. Ja aloitetaanpas sitten tämä kotitaloustunti. Kalle mikä on ensimmäinen raaka-aine? M0107- 0106