Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
KUN OLET KYMMENEN VANHA
Kroppasi kehittyy. Kun olet 13, kroppasi kehittyy edelleen ja vielä 15- vuotiaanakin. Kun olet jo 17, olet melkein aikui088MIEHET ISTUVAT PILVENPIIRTÄJÄN
Ylimmäisen kerrosen ylimmässä ravintolassa. Toinen heistä sanoo: tiedätkö, että näin korkealla tuulee niin navakasti et088- 088
PERJANTAI 28 TAMMIKUUTA
Vapaapäivä. Kohta on menoa. Pitää hoitaa yksi juttu kaupungilla. Sen jälkeen käyn apteekissa ja sitten tulen kotiin.088PERJANTAI 25 HELMIKUUTA
Voi hyvänen aika. Että pitää ihmisen olla tyhmä. Digipajalla tuli käytyä. Sen jälkeen apteekissa. Sitten tulin kotiin. V088- 088
VAI ETTÄ TÖIHIN?
Nimenne? Leskinen Pauli Matti Juahani. Onko teillä kokemusta tämän alan töitsä? Kyllä. Millaista? Olen ajanut Heinolass08714:15 EI KU 17:00
TULTA1 EI SE OLLUKAA MITÄÄ, KOMENTO TAKASI. Myöhöistä, se on matkalla jo ja taitaa muuten tulla just sinne. EHODTAN PIKA087SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN NAINEN
Kinastelivat siitä, mitä ainetta miehen värkki on. Ruotsalaisnaisen mielestä se oli luuta, norjalaisen mielestä lihaa ja087HIRVIPARI OLI HOMMISSA
Tyttö ja poika kulkivat siitä ohi ja näkivät hirviparin. Poika sanoi, et uros tietää naaraan hajusta milloin se haluaa.086TÄMÄ EI OLE KYLLÄKÄÄN ELÄINVITSI MUTTA MENKÖÖN TÄMÄN KERRAN
Miksi traktori haisee lehmänpaskalle? Sillähän ajetaan maatilla.084ANTEEKSI JOS SÄIKÄYTIN SINUT
Olen nykyään aivan toinen mies. Tiedän etten voi pakottaa sinua, mutta olisi ihan kiva tavata vielä joskus. En minä halu084JÄTETÄÄNPÄS JATKOSSA TÄLLAIASET VITSAILUT
Ollaan kuitenkin jo ylä-asteella. Ja aloitetaanpas sitten tämä kotitaloustunti. Kalle mikä on ensimmäinen raaka-aine? M084- 083
TÄYSIKASVAUINEN HIIRI
Nuuhki onnellisena niityn tuoksuja, kun haukka syöksyi alas ja nielaiai hiiriparan kokonaisena. Raivoisasti hiiri pyrki083- 582
VIIMENEN HELMIKUUTA
Tämä kuukausi: Helmikuu loppuu aina kesken. Nyt täytyy käydä elektroniikka liikkeessä. Minulla ei nimittäin ole tietokon182SUOMALAINEN JASKA TILASI RUOTSISSA TAKSIN
Hän oli Gävleen menossa ja sanoi kuljettejalle: Ståppaan siinä missä lukee KÄVELE.081SUURIN SYY LANKAPUHELINTEN KÄYTÖN LOPETTAMISEEN OLI SE
Ettei niillä koskaan päässyt Internetiin.081SINUSTA EI KYLLÄ SAA ASINAJAJAA TEKEMÄLLÄKÄÄN
Kuinka niin? Koska olet niin epärehellinen.081