Dazir
![]()
Aloituksia
534
Kommenttia
396
14:15 EI KU 17:00
TULTA1 EI SE OLLUKAA MITÄÄ, KOMENTO TAKASI. Myöhöistä, se on matkalla jo ja taitaa muuten tulla just sinne. EHODTAN PIKA0105MIKSI NORJALAISET EIVÄT SUOSI
Filtteritupakkaa? Norjassahan savukkeet tehdään turskasta. No entäs sikarit sitten? Niitä norjalaiset eivät polta.0104- 0104
SUOMALAINEN JASKA TILASI RUOTSISSA TAKSIN
Hän oli Gävleen menossa ja sanoi kuljettejalle: Ståppaan siinä missä lukee KÄVELE.0103HIRVIPARI OLI HOMMISSA
Tyttö ja poika kulkivat siitä ohi ja näkivät hirviparin. Poika sanoi, et uros tietää naaraan hajusta milloin se haluaa.0103TYTTI OLI JO TÄYTTÄNYT 18
Mutta hän ei ollut koskaan vielä antanut pillua. Sitten Tytti löysikin ihanan poikaystävän eikä suhteesta meinannut tull0103- 0103
MIES MENI RAVINTOLAAN KOIRAN KANSSA
Tv:ssä oli juuri menossa Kalpan peli. Kun Kalpa sitten sai "rankkarin" niin koira alkoi heittää voltteja takaperin. Muil0103MITÄ YHTEISTÄ ON HIROSHIMAN ATOMIPOMMILLA JA TSUNMILLA+
Siinä meni nuoret sekä vanhat samallailla.0103KUN OLLAA NAIMISISSA
Seksiä on kolmenlaista: kurherruskuukausiseksiä ensimmäiset pari vuotta. Sitten alkaa lomaseksi: lomilla ja synttäreill0103- 0102
JÄTETÄÄNPÄS JATKOSSA TÄLLAIASET VITSAILUT
Ollaan kuitenkin jo ylä-asteella. Ja aloitetaanpas sitten tämä kotitaloustunti. Kalle mikä on ensimmäinen raaka-aine? M0102ANTEEKSI JOS SÄIKÄYTIN SINUT
Olen nykyään aivan toinen mies. Tiedän etten voi pakottaa sinua, mutta olisi ihan kiva tavata vielä joskus. En minä halu0101VAI ETTÄ TÖIHIN?
Nimenne? Leskinen Pauli Matti Juahani. Onko teillä kokemusta tämän alan töitsä? Kyllä. Millaista? Olen ajanut Heinolass0101KALLE JA VILLE
Menivät Ruotsissa tietämättään homobaariin. Vähän ajan kuluttua nuori komea mies tuli pyytämään Kallea parketille. Kalle0100TÄMÄ EI OLE KYLLÄKÄÄN ELÄINVITSI MUTTA MENKÖÖN TÄMÄN KERRAN
Miksi traktori haisee lehmänpaskalle? Sillähän ajetaan maatilla.0100PERJANTAI 18 HELMIKUUTA
Tänään minä pääsen vihdoinkin käymään Burger Kingissä ja mikä parasta: Vilja tulee mukaan. Lähden siis täältä 14:30 buss0100TIISTAI 27 SYYSKUUTA
Syyskuu alakaa olla lopuillaan. Eilen minua väsytti tosi paljon. Tänään olen miettänyt vähän kaikkea ja pysynyt sateen v0100- 099
KUN OLET KYMMENEN VANHA
Kroppasi kehittyy. Kun olet 13, kroppasi kehittyy edelleen ja vielä 15- vuotiaanakin. Kun olet jo 17, olet melkein aikui099