Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
RUOTSISTA SAA KUULEMMA
Sellaisia mikropilkkisaappaita. Mitä ne semmoiset ovat? Kun jalat ovat olleet niissä kolme minuuttia niin ne tuntuvat ky097NO SEHÄN TIEDETÄÄN ETTÄ KUPARILANKA
Sai alkunsa siten, että kaksi laihialaista löysi kuparipennin. No miten sitten rautalanka sai alkunsa? No tietenkin site097- 097
PERJANTAI 18 HELMIKUUTA
Tänään minä pääsen vihdoinkin käymään Burger Kingissä ja mikä parasta: Vilja tulee mukaan. Lähden siis täältä 14:30 buss097- 097
SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN NAINEN
Kinastelivat siitä, mitä ainetta miehen värkki on. Ruotsalaisnaisen mielestä se oli luuta, norjalaisen mielestä lihaa ja097HIRVIPARI OLI HOMMISSA
Tyttö ja poika kulkivat siitä ohi ja näkivät hirviparin. Poika sanoi, et uros tietää naaraan hajusta milloin se haluaa.096- 096
KUN OLET KYMMENEN VANHA
Kroppasi kehittyy. Kun olet 13, kroppasi kehittyy edelleen ja vielä 15- vuotiaanakin. Kun olet jo 17, olet melkein aikui095TÄMÄ EI OLE KYLLÄKÄÄN ELÄINVITSI MUTTA MENKÖÖN TÄMÄN KERRAN
Miksi traktori haisee lehmänpaskalle? Sillähän ajetaan maatilla.095JÄTETÄÄNPÄS JATKOSSA TÄLLAIASET VITSAILUT
Ollaan kuitenkin jo ylä-asteella. Ja aloitetaanpas sitten tämä kotitaloustunti. Kalle mikä on ensimmäinen raaka-aine? M095MIES MENI RAVINTOLAAN KOIRAN KANSSA
Tv:ssä oli juuri menossa Kalpan peli. Kun Kalpa sitten sai "rankkarin" niin koira alkoi heittää voltteja takaperin. Muil095TIISTAI 27 SYYSKUUTA
Syyskuu alakaa olla lopuillaan. Eilen minua väsytti tosi paljon. Tänään olen miettänyt vähän kaikkea ja pysynyt sateen v095ANTEEKSI JOS SÄIKÄYTIN SINUT
Olen nykyään aivan toinen mies. Tiedän etten voi pakottaa sinua, mutta olisi ihan kiva tavata vielä joskus. En minä halu094KALLE JA VILLE
Menivät Ruotsissa tietämättään homobaariin. Vähän ajan kuluttua nuori komea mies tuli pyytämään Kallea parketille. Kalle093PERJANTAI 28 TAMMIKUUTA
Vapaapäivä. Kohta on menoa. Pitää hoitaa yksi juttu kaupungilla. Sen jälkeen käyn apteekissa ja sitten tulen kotiin.093TÄYSIKASVAUINEN HIIRI
Nuuhki onnellisena niityn tuoksuja, kun haukka syöksyi alas ja nielaiai hiiriparan kokonaisena. Raivoisasti hiiri pyrki093VAI ETTÄ TÖIHIN?
Nimenne? Leskinen Pauli Matti Juahani. Onko teillä kokemusta tämän alan töitsä? Kyllä. Millaista? Olen ajanut Heinolass093KUN OLLAA NAIMISISSA
Seksiä on kolmenlaista: kurherruskuukausiseksiä ensimmäiset pari vuotta. Sitten alkaa lomaseksi: lomilla ja synttäreill093PERJANTAI 25 HELMIKUUTA
Voi hyvänen aika. Että pitää ihmisen olla tyhmä. Digipajalla tuli käytyä. Sen jälkeen apteekissa. Sitten tulin kotiin. V092