Vapaa kuvaus

Aloituksia

527

Kommenttia

383

  1. LAUANTAI 22 LAKOKUUTA

    Nyt pidetään perinteiset syystalkoot taloväen kesken. Lehtien haravointia, Oksien katkomista, pensaiden leikkuuta yms. J
    Rakas päiväkirja
    1
    33
  2. VIIDES MAALISKUUTA

    Päivää. Siivottu ja saunottu on. Ruoka on tulossa. Lehet luettu. Kävin deittaamassakin. Puhelimella hodin Facebookin, In
    Rakas päiväkirja
    0
    32
  3. LAUANTAI 22 TAMMIKUUTA

    Siivottu. Saunassa käyty. Kohta kohta voisi keittää päiväkahvit. Miltäköhän Kakku hommailee. Tällä hetkellä olen itse lu
    Rakas päiväkirja
    0
    31
  4. SUNNUNTAI 23 TAMMIKUUTA

    Kylpyhuoneen lattia on sitten pesty. Pyykitkin ovat puhtaat. Nyt kuuntelen Hurriganesia. Viljaa näen todennäköisesti taa
    Rakas päiväkirja
    0
    31
  5. TIEDÄTTEKÖ KUINKA MONTO BLONDIVITSIÄ ON OLEMASSA?

    No? Ei kuulkaa yhtään, se kaikki on totta.
    Blondivitsit
    0
    31
  6. KESKIVIIKKO 19 LOKAKUUTA

    Huomenta! Lääkkeet otettu ja nyt olemme aamukahvilla. Pertillä on puolliltapäivin jumppa. Oo immeisiks sitte, Pertti irv
    Rakas päiväkirja
    0
    31
  7. MIKSI JEESUKSEN EI TARVIINNUT EDES SIISTYITYÄ

    Kun hän meni taivaaseen? Jeesushan on Jumalan poika ja sai kärsiä maan päällä jo ihan tarpeeksi.
    Pyhä Pietari -vitsit
    0
    30
  8. SUNNUNTAI 13 HELMIKUUTA

    Lunta sataa taivaan täydeltä. Ehdinköhän tänään edes näkemään Viljaa. Kyllä pitäisi ehtiä. Hän on menossa serkkunsa kans
    Rakas päiväkirja
    1
    30
  9. LAUANTAI 19 MAALISKUUTA

    Tänään olen siivonnut ja käynyt saunassa. Olen tiskannutkin. Nyt olen Inetrnerissä. Laitoin myös potkupyräni ajokuntoon.
    Rakas päiväkirja
    0
    30
  10. MITÄ YHTEISTÄ ON HIROSHIMAN ATOMIPOMMILLA JA TSUNMILLA+

    Siinä meni nuoret sekä vanhat samallailla.
    Vitsit
    0
    30
  11. TIISTAI 8 HELMIKUUTA

    Olen jo käynyt pesulla ja tiskannut. Aspan työntekijäni Milla Koikkalainen on sairastunut. Parin tunnin päästä tulee hän
    Rakas päiväkirja
    0
    29
  12. TYTTÖ JA POIKA KULKIVAT METSÄN LÄPI

    He sattuivat näkemään kun hirvipari oli hommissa. Tultiin sitten tytön kotiovelle. Poika kysyi: milloin me taas tavataan
    Seksivitsit
    0
    28
  13. MIHIN LINNAAN RIKOLLISET LAPSET JOUTUVAT?

    Lastenlinnan tietenkin.
    Koululaisvitsit
    0
    28
  14. TORSTAI 17 HELMIKUUTA

    HÄKHIU! PRÖHÄ PRÖHÄ! Tällaista se on allergisella. Mutta asiaan. Essi oli taas töissä. Essi on hyvin muodokas. Kun katso
    Rakas päiväkirja
    0
    28
  15. TIISTAI 27 SYYSKUUTA

    Syyskuu alakaa olla lopuillaan. Eilen minua väsytti tosi paljon. Tänään olen miettänyt vähän kaikkea ja pysynyt sateen v
    Rakas päiväkirja
    0
    28
  16. TÄMÄ ON TODELLISTA SEKSIÄ

    Ah ah ah ah ah..
    Seksivitsit
    0
    27
  17. PIENET SAMMAKOT PIENET SAMMAKOT

    Ne lystikkäitä on ei korvi ei korvia ei häntää laisinkaan. Pienet...
    Eläinvitsit
    0
    27
  18. TORSTAI 24 MAALISKUUTA

    Onkohan Essikin ihastunut minuun. Miksi hän ei ole sanonut mitään? Jos Essi ei ymmärrä viesiäni niin en tiedä sitten. De
    Rakas päiväkirja
    0
    26
  19. LAUANATAI 23 HUHTIKUUTA

    Tänään olen siivonnut ja käynyt saunassa. Eikö ole muuten hassua, että sauna on sauna jopa venäjäksi. Katoku: se on suom
    Rakas päiväkirja
    0
    26
  20. PERJANTAI 11 HELMIKUUTA

    Kolmas koronarokote vihdoinkin saatu. Nyt pitää syödä vähän. Lähden tapaamaan Viljaa. Pentti soittaa. En ehdi nyt, täyty
    Rakas päiväkirja
    0
    25