Dazir
Vapaa kuvaus
Aloituksia
527
Kommenttia
383
- 045
- 045
- 145
- 045
VIIDES MAALISKUUTA
Päivää. Siivottu ja saunottu on. Ruoka on tulossa. Lehet luettu. Kävin deittaamassakin. Puhelimella hodin Facebookin, In045- 043
EDELLEEN SAMANA PERJANTAINA
Tulipahan käytyä kaupungilla ja hoidettua 1 asia tässä lähellä. Mirjami Kainulainen on erittäin hyvä Aliaksessa. Rupatel043SUNNUNTAI 13 HELMIKUUTA
Lunta sataa taivaan täydeltä. Ehdinköhän tänään edes näkemään Viljaa. Kyllä pitäisi ehtiä. Hän on menossa serkkunsa kans143LAUANTAI 22 TAMMIKUUTA
Siivottu. Saunassa käyty. Kohta kohta voisi keittää päiväkahvit. Miltäköhän Kakku hommailee. Tällä hetkellä olen itse lu042SUNNUNTAI 23 TAMMIKUUTA
Kylpyhuoneen lattia on sitten pesty. Pyykitkin ovat puhtaat. Nyt kuuntelen Hurriganesia. Viljaa näen todennäköisesti taa041NUOREN NAISEN TISSIT OLIVAT HYVIN PIENET
Ja hän oli sen vuoksi surullinen. Eräänä päivänä nainen kohtasi haltijattaren. Mikä sinua surettaa? Mä haluun isot tissi041PIENET SAMMAKOT PIENET SAMMAKOT
Ne lystikkäitä on ei korvi ei korvia ei häntää laisinkaan. Pienet...040- 040
LAUANTAI 19 MAALISKUUTA
Tänään olen siivonnut ja käynyt saunassa. Olen tiskannutkin. Nyt olen Inetrnerissä. Laitoin myös potkupyräni ajokuntoon.039TIISTAI 8 HELMIKUUTA
Olen jo käynyt pesulla ja tiskannut. Aspan työntekijäni Milla Koikkalainen on sairastunut. Parin tunnin päästä tulee hän038TORSTAI 17 HELMIKUUTA
HÄKHIU! PRÖHÄ PRÖHÄ! Tällaista se on allergisella. Mutta asiaan. Essi oli taas töissä. Essi on hyvin muodokas. Kun katso038- 036
KESKIVIIKKO 16 MAALISKUUTA
Voi hyvä Luoja! Olen korviani myöten ihastunut Essiin. Ilmeisesti minä olen jollakin tapaa hullu. Säilytän Henttosen Kir034TORSTAI 24 MAALISKUUTA
Onkohan Essikin ihastunut minuun. Miksi hän ei ole sanonut mitään? Jos Essi ei ymmärrä viesiäni niin en tiedä sitten. De034LAUANATAI 23 HUHTIKUUTA
Tänään olen siivonnut ja käynyt saunassa. Eikö ole muuten hassua, että sauna on sauna jopa venäjäksi. Katoku: se on suom034