Vapaa kuvaus

Aloituksia

534

Kommenttia

396

1. TIISTAI 8 HELMIKUUTA

Olen jo käynyt pesulla ja tiskannut. Aspan työntekijäni Milla Koikkalainen on sairastunut. Parin tunnin päästä tulee hän
    Rakas päiväkirja
    0
    50
  2. LAUANTAI 19 MAALISKUUTA

Tänään olen siivonnut ja käynyt saunassa. Olen tiskannutkin. Nyt olen Inetrnerissä. Laitoin myös potkupyräni ajokuntoon.
    Rakas päiväkirja
    0
    50
  3. SUNNUNTAI 23 TAMMIKUUTA

Kylpyhuoneen lattia on sitten pesty. Pyykitkin ovat puhtaat. Nyt kuuntelen Hurriganesia. Viljaa näen todennäköisesti taa
    Rakas päiväkirja
    0
    49
  4. SUNNUNTAI 6 HELMIKUUTA

Tänään ei ole tapahtunut mitään erikoista. Olen siivonnut kylpyhuoneen. Odotan Viljan viestiä.
    Rakas päiväkirja
    0
    48
  5. TORSTAI 17 HELMIKUUTA

HÄKHIU! PRÖHÄ PRÖHÄ! Tällaista se on allergisella. Mutta asiaan. Essi oli taas töissä. Essi on hyvin muodokas. Kun katso
    Rakas päiväkirja
    0
    48
  6. TYTTÖ JA POIKA KULKIVAT METSÄN LÄPI

He sattuivat näkemään kun hirvipari oli hommissa. Tultiin sitten tytön kotiovelle. Poika kysyi: milloin me taas tavataan
    Seksivitsit
    0
    45
  7. TORSTAI 24 MAALISKUUTA

Onkohan Essikin ihastunut minuun. Miksi hän ei ole sanonut mitään? Jos Essi ei ymmärrä viesiäni niin en tiedä sitten. De
    Rakas päiväkirja
    0
    45
  8. KESKIVIIKKO 16 MAALISKUUTA

Voi hyvä Luoja! Olen korviani myöten ihastunut Essiin. Ilmeisesti minä olen jollakin tapaa hullu. Säilytän Henttosen Kir
    Rakas päiväkirja
    0
    44
  9. PERJANTAI 11 HELMIKUUTA

Kolmas koronarokote vihdoinkin saatu. Nyt pitää syödä vähän. Lähden tapaamaan Viljaa. Pentti soittaa. En ehdi nyt, täyty
    Rakas päiväkirja
    0
    43
  10. KEKSIVIIKKO 23 MAALISKUUTA

Näin se Maaliskukin lähestyy loppuaan. Miköhän joka toisesssa kuukaudessa on Helmikuuta lukuunottamtta vain 30 päivää ja
    Rakas päiväkirja
    0
    41
  11. LAUANATAI 23 HUHTIKUUTA

Tänään olen siivonnut ja käynyt saunassa. Eikö ole muuten hassua, että sauna on sauna jopa venäjäksi. Katoku: se on suom
    Rakas päiväkirja
    0
    40
  12. SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN

Sairastuivat koronaan. Heidän saamansa virus oli vielä kaiken lisäksi sellainen variantti. Tauti tappoi ruotsalaisen ja
    Kotimaiset julkkisjuorut
    0
    36
  13. SUNNUNTAI 19 MAALISKUUTA

TERVE TAAS! Eipä ole tapahtunut mitään erikoista. Kylpyhuoneen lattian pesin. Tätä minä juuri pelkäsinkin, jouduin nimit
    Rakas päiväkirja
    0
    36
  14. PERJANTAI 27 TUOKUKUUTA

Terveisiä Viadilta. Tällä kertaa jonaoa ei ollut paljon. Sen verran sitä kuitenkin oli että ukarainane- ja suomenkieleis
    Rakas päiväkirja
    0
    33