Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
TIISTAI 8 HELMIKUUTA
Olen jo käynyt pesulla ja tiskannut. Aspan työntekijäni Milla Koikkalainen on sairastunut. Parin tunnin päästä tulee hän050LAUANTAI 19 MAALISKUUTA
Tänään olen siivonnut ja käynyt saunassa. Olen tiskannutkin. Nyt olen Inetrnerissä. Laitoin myös potkupyräni ajokuntoon.050SUNNUNTAI 23 TAMMIKUUTA
Kylpyhuoneen lattia on sitten pesty. Pyykitkin ovat puhtaat. Nyt kuuntelen Hurriganesia. Viljaa näen todennäköisesti taa049SUNNUNTAI 6 HELMIKUUTA
Tänään ei ole tapahtunut mitään erikoista. Olen siivonnut kylpyhuoneen. Odotan Viljan viestiä.048TORSTAI 17 HELMIKUUTA
HÄKHIU! PRÖHÄ PRÖHÄ! Tällaista se on allergisella. Mutta asiaan. Essi oli taas töissä. Essi on hyvin muodokas. Kun katso048TYTTÖ JA POIKA KULKIVAT METSÄN LÄPI
He sattuivat näkemään kun hirvipari oli hommissa. Tultiin sitten tytön kotiovelle. Poika kysyi: milloin me taas tavataan045TORSTAI 24 MAALISKUUTA
Onkohan Essikin ihastunut minuun. Miksi hän ei ole sanonut mitään? Jos Essi ei ymmärrä viesiäni niin en tiedä sitten. De045KESKIVIIKKO 16 MAALISKUUTA
Voi hyvä Luoja! Olen korviani myöten ihastunut Essiin. Ilmeisesti minä olen jollakin tapaa hullu. Säilytän Henttosen Kir044PERJANTAI 11 HELMIKUUTA
Kolmas koronarokote vihdoinkin saatu. Nyt pitää syödä vähän. Lähden tapaamaan Viljaa. Pentti soittaa. En ehdi nyt, täyty043KEKSIVIIKKO 23 MAALISKUUTA
Näin se Maaliskukin lähestyy loppuaan. Miköhän joka toisesssa kuukaudessa on Helmikuuta lukuunottamtta vain 30 päivää ja041LAUANATAI 23 HUHTIKUUTA
Tänään olen siivonnut ja käynyt saunassa. Eikö ole muuten hassua, että sauna on sauna jopa venäjäksi. Katoku: se on suom040SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Sairastuivat koronaan. Heidän saamansa virus oli vielä kaiken lisäksi sellainen variantti. Tauti tappoi ruotsalaisen ja036SUNNUNTAI 19 MAALISKUUTA
TERVE TAAS! Eipä ole tapahtunut mitään erikoista. Kylpyhuoneen lattian pesin. Tätä minä juuri pelkäsinkin, jouduin nimit036PERJANTAI 27 TUOKUKUUTA
Terveisiä Viadilta. Tällä kertaa jonaoa ei ollut paljon. Sen verran sitä kuitenkin oli että ukarainane- ja suomenkieleis033