Dazir
Vapaa kuvaus
Aloituksia
527
Kommenttia
383
VIROLAISUPSEERI NIKKE PÄTMIN SUOMENKIELI EI AINA TAHDO SUJUA
Kerrankin hän uhkasi alaistaan: Minä panen teitä kaksi viikkoa päävartiossa. Alainen siihen: Eipä taida perse kestää.0178PERJAINTA 25 MARRASKUUTA
Tapaaminen meni hyvin. karjalanpaista on uunissa. Nyt on lääkkeet ensiviikolle ja maskejakin tarpeeksi, otin ihan tarkoi0178MIKSI NORJALAISILLA ON KVEMPI KUNTO KUIN ESIMERKIKSI SUPLAISIALLA?
Koska Norja on vuoristoinen maa. Suomikin oli syntyessään, mutta sittten tuli jääkausi ja muutti kaiken.1178TYTTÖ VALITTAA ÄIDILLEEN
Mun miehellä on niin pieni muna. Äiti siihen: pientä mäki oon ikäni saanu.0177- 0177
- 1177
SANASOKEAN PIÄVIKIRJASTA
Kerran Ville Muttu löysi vinhan vatukon. Ikävä kyllä siellä oli kuitenkin vasta kukassa osa ja sangen harvasa kypsiä. Ni0176KEIKKA SATTUI OLEMAAN HEINOLASSA
Ja tietenkin myös Juice Leskinen tuli paikalle, mutta millä? Jyrällä. Ja miksi juuri jyrällä? Koska Heinolassa jyrää par5175- 1175
PASKA HAISEE AINOSATAAN SIKSI ETTÄ SOKEATKIN VOISIVAT NAUTTIA SIITÄ
Mutta miksi sitten kusi haisee? Että sokeaskin tietäisi milloin olet käynyt kusella.1174- 0172
- 1171
MITÄ YHTEISTÄ ON HIROSHIMAN ATOMIPOMMILLA JA TSUNMILLA?
Siinä meni nuoret sekä vanhat samallailla.3170TIISTAI 22 MAALISKUUTA
Tällä viikolla se sitten taas alakaa. nmittäin keäaika. Minkä on sinänsä ihan joonnijjoutavaa. Venäjällä tehtiin ihan fi1170- 1170
- 0169
- 0169
TÄÄ EI OO SIT VITSI
Mitä sellaista muilla ihmisllä on, mitä Aatamilla ja Eevalla ei ollut? Vanhemmat.0168- 0168
MITÄ EROA ON JOULUPUKILLA JA BLONDILLA?
Joulupukki antaa kontin. Blondi antaa nelinkontin.1166