Dazir
![]()
Aloituksia
541
Kommenttia
409
PAPPILA OLI PÄÄSSY RAPISTUMAAN
Omistava pappi rukoili, että Jumala antaisi hänen voittaa lotossa. Tätä jatkua monta vuotta ja lopulta pappi ei enää åys1366- 1365
SANASOKEAN PIÄVIKIRJASTA
Kerran Ville Muttu löysi vinhan vatukon. Ikävä kyllä siellä oli kuitenkin vasta kukassa osa ja sangen harvasa kypsiä. Ni1364- 3364
SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN KILPAILIVAT SIITÄ KUKA TAPPAA ITSENSÄ NOPEITEN
Norjalainen löi itseään puukolla ja jouti tikattavaksi. Ruotsalainen hyppäsi korkealta sillalta jokeen. Suomalainen meni0362- 1358
MIKSI K0ULULAISET YÖPYVÄT USEIMMITEN LEIRIKOULUSSA?
Koska opettajilla ei ole varaa maksaa useamman luokan yöpymistä Airbnb:ssä.6358- 1358
- 1355
ASIANAJAJAN TYÖHAASTATTELUSTA
Voisin tehdä myös konsultin hommis. Työnanataja: niitäkin meillä on jo tarpeeksi. Asianajaja: minulla on myös vartijan0355- 0352
NO MITEN SIINÄ JUTUSSA KÄVI
Kun Autsralialainen sai bumerangin synttärilahjakasi? Hän tuli hulluksi siinä vaiheessa, kun yritti heittää entisen pois3352UMMETUSPOTILAS HAKI LÄÄKKENSÄ APTEEKISTA
Framseutti neuvoi, että sitä tulee ottaa 1 pussi päivässsä, mutta mies kuuli väärin ja hotkaisi koko purkin kerralla. ko2351- 1351
- 3348
- 0346
- 2345
LEHMÄT JUTTELIVAT HUULUNLEHMÄNTAUDISTA
Tiedätkä, ett' hullunlehmäntautia oin taas liikkeellä? Kyllä minä siitä olen kuullut, mutta eihän se nyt minuun tartu ku2343RUOKAMYRKYTYS
Mies täynnä pötkötti Ja retkotti ja rötkötti Tyhjä purkki tuoksahti Siinä luki nötkötti.3342MERIPOIKA KINGKONG
Lähti kaus HongKong. Tapas neiti SingSong. Pani väliin kondom. Kondom meni vingvong, Tuli pieni PingPong. Made in HongKo0342