Dazir

Aloituksia
534
Kommenttia
396
RENGIN NIMI OLI ALBERT
Ja hän koputti piian oveen. Piika huusi: ÄLÄ HÄTÄILE, TULLA KU KEERITÄÄ! Albert vastasi: KYLLÄ SE KERIHTEMÄTTÄHI KELPAA!0284MIKSI AMERIKKALISET KEHITTIVÄT NATON?
Koska Atlantin valtameren pohjoispuolta on helpompi puolustaaa sillä tavalla. Atlanttihan on kuitenkin maailaman toiseks0282- 0281
KUTEN VARSIN HYVIN TIDÄMME
Jäniksiä on paljon enemmän kuin oravia. Miten niin? Oletko sitten koskaan itse yrittänyt lisääntyä pussa?1279SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN
Joutuivat autiolle saarelle. He löysivät seiltä pullon, jossa oli henki. Pollunheki lupasi jokaiselle yhden toiveen. Nor1276ANTEEKSI ETTÄ MINÄ SILLÄ TAVALLA
Tarkoitus ei ollut loukata tai pahoittaa sinun mieltäsi. Tai että muuten kokisist minut joetnkin negatiivisena vaan pike1276LEEKETITEEEN OPISKELIJOILLA OLI EDESSÄÄN TODELA HANKALA OPINTOVAIHE
Heidän nimittäin piti selvittää, mikä on uupuluu.0276SUNNUNTAI 26 HELMIKUUTA 2023
Terveisiä Tampereelta! Olen siis treffeillä. Kotiin lähden perjantaina. Lilja on muodokas, isot rinnat. Pitkät jalat. Ih2275- 0272
- 3269
MERIPOIKA KINGKONG
Lähti kaus HongKong. Tapas neiti SingSong. Pani väliin kondom. Kondom meni vingvong, Tuli pieni PingPong. Made in HongKo0268- 1268
- 0268
SUOMALAINEN RUOTSALAINEN JA NORJALAINEN JOUTIVAT IHMISSYÖJIEN VANGIKSI
Ensin pistettiin ruotsalainen pataan, mutta ruoasta ei tullut hyvää. Tuli suomalaisen vuoro. Tämä kyykki padassa tunnin0267- 1267
- 0266
VIIMEINEN LOKAKUUTA
TERVE TAAS! Päiväin työt on jälleen tehty. Kaupassa en voinut tänään käydä, mutta huomenna korjaan asian. Se Essi ei muu0264TULATULLALLAA POSKET PULLALLALLAA
On tämän pojan tulutulitei tulatullallaa tulallallei näin elefanttimarssis mennään hei. Tulen teille vaan teillä leivota0263NO JOS KERRAN HELVBETISSÄ ON NIIN KAMALAA
Miksi kukaan yli päänsä edes haluaa sinne? Eikö kaikkien kannattaisi pyrkiä taivaaseen.2263- 0262