Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
Mistänäitäoikeintulee
profiilit
Mistänäitäoikeintulee
Mistänäitäoikeintulee
Vapaa kuvaus
Aloituksia
362
Kommenttia
12578
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Miten olisi Indonesia, joka on maailman suurin islamilainen valtio? Siellä elävät sulassa sovussa kaikki uskontokunnat. Ynnä että miksi ihmeessä ei keskiajalla, kun kristinusko oli voimissaan, Euroopassa ollut demokratiaa ja sananvapautta?
Miksi kristinuskoa on käytetty hyväksi kun on haluttu estää yleistä äänioikeutta? Naisten oikeuksien lisäämistä? Taloudellista tasa-arvoa verotuksen progession kautta? Ja jopa peruskoulua on vastustettu kristillisyyden kautta.....
https://fi.wikipedia.org/wiki/Indonesia
25.09.2025 12:03
Jos todella olet tuota mieltä, niin toivon että sinulla ei ole omia lapsia. Itse asiassa sinulle tulisi julistaa lähetysmiskielto kaikki lapsia kohtaan. Olet vaaraksi heidän mielenterveydelle....
25.09.2025 10:57
Aluksi suhtauduin kieltämättä hivenen epäillen. Mutta juuri tähän maailman tilanteeseen Stubb on osoittanut kykenevänsä toimimaan hyvin ja kansainvälisesti. Hyvä kielitaito ja loistava pelisilmä auttaa paljon.
Palstan laitauskoville hän on kauhistus. Mennä nyt liputtamaan priden puolesta ja vielä olla sitä mieltä että Suomen tulisi tunnustaa Palestiina. Ilmankos täällä on vakuutettu että ei koskaan enää tule saamaan laitaporukan ääniä.
25.09.2025 10:54
No kerro toki miten se, että jos Suomi tunnustaa Palestiinan, huonontaa palestiinalaisten asemaa? Tai miten se huonontaa Suomen asemaa? Tuleeko jumalasi kosto Suomen päälle?
25.09.2025 10:29
Heh heheh hee. Vai että "tervehenkinen jumalanpelko". Eli jos et usko kuten opetetaan niin sinä joudut helvettin tuliin. Taas kerran - nyt ihan todistetusti - hihhuli todistaa että hänen uskonsa ei perustu jumalan rakastamiseen vaan pelkoon. Sillehän onkin "hyvä" rakentaa omaa elämäänsä...
25.09.2025 09:46
No tämä on sarjassa samaa osastoa kuin "Alfa-TV;llä menee hyvin", "Räsäsestä tulee ministeri", "KD eroaa hallituksesta jos äiti / isä nimityksiä ei tule lakiin" yms yms yms. Eli kuvitellaan jotain, joka mahdollisimman kaukana todellisuudesta. Näillä laitauskovilla on ihan oma mielikuvitusmaailma, jossa he eivät osaa erottaa todellisuutta unesta.
24.09.2025 21:04
Nyt on tempaus osoittautui - taas kerran - liian hätäiseksi hommaksi, niin nyt kai poliisilla varmaan on aikaa saapua jututtamaan minua. Kun ei enää tarvitse ohjailla "tempausliikennettä".
Ynnä samoin kuin ne Hamasin sisarjärjestön organisoimat "valtaisat mielenosoitukset" - joita kukaan ei todellisuudessa nähnyt - ovat ohi, niin nyt kai poliisilla on sitten aikaa tätäkin kautta....
24.09.2025 11:14
No missä ne mellakat nyt viipyvät? Joko on kaadettu patsaita ja jyrätty eduskuntatalo kumoon? Vai riittääkö mellakaksi kolmen metrin jono Jaskan grillillä?
24.09.2025 11:00
No joko sinut on tempaustu...?
23.09.2025 19:16
Niin mutta kun minulle vakuutettiin että minusta on tehty rikosilmoitus ja että poliisi ottaa minuun yhteyttä lähipäivinä. Sen verran vakava kuulemma tekemäni rikos oli kuulemma ollut. Tosin minulle ei kyllä koskaan ole kerrottu että mihin rikokseen olin syyllistynyt...
23.09.2025 15:11
Kansanmurhasta minä en tiedä mitään, mutta ottaa pannuun tämä jatkuva päivystys tässä kotosalla kun odottaa että koska sinivuokot tulevat kukkimaan mun ovelle. Olisi kiva lähteä vaikka vähän pidemälle matkalle, mutta eihän sitä uskalla kun pitää odottaa niitä poliiseja....
23.09.2025 12:28
Ei kun aurinko kiertää maata. Näin sitä raamattu opettaa, joten ei ole vaikutusta kiertorataa. Maa seisoo paikoillaan, muuta kiertävät sitä....
23.09.2025 11:57
Huvittavaa tässä on nyt se, että hihhulit eivät vastaa tähän yhtään mitään. Syynä on se, että he joko odottavat - ne tyhmimmät - matkalaukku eteisessä pakattuna tempausta tai sitten - ne "fiksummat" - häpeävät koko aloitusta....
23.09.2025 11:55
Voi voi voii... Minua huolestutaa se, että ehtiikö se poliisi nyt minun luokseni enää sitten ollenkaan? Senhän piti tulla jo heinäkuussa vaan mitään ei ole näkynyt. Vai onko kyse siitä, että poliisilla on ollut kiire kun se on järjestellyt näitä tempausasioita?
https://keskustelu.suomi24.fi/t/19013135/koska-poliisi-tulee
23.09.2025 11:52
Ei ole vieläkään näkynyt poliisia, jota povattiin minun ovelleni pari kuukautta sitten. Minne se on oikein jäänyt? Ei sitä voi sitten kai uskoa muihinkaan laitauskovaisten ennustuksiin, kun ei edes tälläinen pikkujuttu osu kohdalleen. Vai olisiko poliisi hukannut tuon ilmoituksen...
23.09.2025 11:15
Odotellaan Arto TTT sun vastausta. Minne se jäi?
23.09.2025 11:12
Voisitko kertoa missä kohtaa nikki "mummomuori" käy kiinni henkilöön samalla tavalla kuin esim aito-lainen? Missä kohtaa "mummomuori" kyselee pyllyleikkien perään tai haukkuu toisen ulkonäköä?
23.09.2025 10:05
Voisitko Arto TTT kertoa missä läntisessä valtiossa, jossa on sananvapaus ja vapaa äänioikeus plus jossa toteutetaan oikeusvaltioperiaatetta tämä sinun kuvaamasi operaatio on toteuttu?
23.09.2025 09:58
Ai siis Afrikassa ongelmien taustalla on tietämättömyys, koulutuksen puute ja köyhyys. No tähän kuvioon sopii oikein hyvin se teidän laitauskovien markkinoima tieto, että kristinusko leviää Afrikassa koko ajan kiihtyvää vahtia. Sitä kun on helppo levittää tietämättömälle, kouluttamattomalle ja köyhälle väestölle....
23.09.2025 01:08
No nyt Arto TTT löysi taas mielensä "uutisen". Nyt kun tähän vielä laitat perään sen - noin sadassa kertaa - kuinka "Naisen halu naiseen on kasvanut", niin sitten onkin joulukuusi taas koristeltu koko loppuvuodeksi....
23.09.2025 01:03
4 / 629