Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
myllynkivi
profiilit
myllynkivi
myllynkivi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
1237
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Minulla+ei+ole+oikein+makua+-+musiikkiin.+Travoltasta+oon+tykänny+Pulp+Fiction+leffassa+ja+siitä+tanssista+siinä+leffassa+ja+se+nainenhan+(?)+on+näytellyt+hyvää+roolia+kait+parissa+muussakin+leffassa+vaan+kun+ei+muista+ei.
Kiva+ilma+oli+ja+ulkosuihku+vei+hien+pinnastani+eli+suihkunraikas+nyt+oon.
09.08.2022 13:57
Lintilä+auttaa+ja+tiputtaa+alvin+24:stä+ehkä+kymmeneen+prossan+ja+laskin+eli+viime+laskustamme+olisimme+saaneet+kokonaista+5+euroa+halvemman+laskun.+
Toisaalta+Suomi+tulee+tarvitsemaan+jokaisen+äyrin,+sanoo+miljardikevennyksiä+ansiotuloveroihin+lupaava+kokoomus+mitä+lystää+ja+lystäähän+se.+Kun+kuunteli+eilen+astudiota,+niin+siis+ei+kuulemma+vaikuta+korona+ja+sota+mitään+meidän+velkatasoomme.+Ja+kaikki+on+hallituksen+vikaa,+vain+Sipilä+onnistui+-+ja+tietty+sen+hallituksen+valtionvarainministeri+-+siis+ottamaan+pois+kesälomarahatkin+ja+nyt+on+siis+hallituksen+vika,+että+ei+saada+houkuteltua+edes+hoitajia+ammattiin
Mutta+juttu+on+niin,+ettei+minkään+hallituksen+toimet+enää+tule+minun+maailmaani+järkyttämään,+sillä+elämä+täällä+on+laiffii
09.08.2022 09:51
Ja+vielä+yksi+hieno+esimerkki,+kuin+maailmalla+säilötään+ydinlaitoksen+vaarallisinta+jätettä.+Tynnyreissä+laitoksen+vieressä
Samalla+tehokkaalla+tavalla+kuin+YK:n+järjestö+tutkii+sotarikoksia,+voisi+alkaa+todella+tutkia+joka+ydinenergiamaan+ydinjätteiden+sijoittamisia.
09.08.2022 09:04
Tuo+ylempi+on+minulta,+jäi+allekirjoittamattakin
Kyllä+vaan+taas+tuli+ostettua+yksi+akullinen+laite,+moottorisaha.+Mainio+peli.+Eilen+sahasin+sillä+ja+kevyt+käteen.+Kaatamani+puiden+latvukset+pilkoin+ja+oksiakin+ja+muutamien+pakkaspäivien+lämpöenergia+on+pihalla.+Kesää+on+vielä+jäljellä.+Tulen+testaamaan,+kuinka+paksun+puun+poikkaisee.+Veikkaan,+että+20cm+-30cm+alkaa+olla+ylärajoilla.+
Rakennusmiehet+käyttävät+tuollaista+sahaa+ja+kun+se+on+terässään,+se+ei++revi+eli+rispaa.+Noin+tunti+olisi+kuulemma+yhden+täyden+akun+käyttöaika.+
1000+miljardin+ilmastoraha+tippui+noin+300+miljardiin+USA:ssa.+Kaikki+konservatiivit+änkyröivät,+tietty,+mutta+Biden+sai+läpi+asiansa+ja+sähköautoja+tullaan+rakentamaan,+samoin+tuuli+ja+aurinkoenergiaa.+Kyllä+Soinia+ottaa+päähän,+mutta+ehkä+Trumppi+kutsuu+hänetkin+taas+rukoilemaan+paskaisen+tulevaisuuden+puolesta
09.08.2022 08:59
Mutta+paskit+vaan+odottamaan+metallin+hinnan+nousua+https://urly.fi/2Jsx
Toisaalta+hyvät+renkaat,+moottori+toimii,+katsastettu+eli+maantielle+vaan.+Katsastus+oli+ennen+kuin+tuulilasi+meni+rikki,+mutta+EsaPekka+Lappi+ainakin+sai+ajaa+siirtymällä,+vaikka+lasi+oli+tuusannuuskana.+Ottivat+vasta+pois+sen+lasin+ennen+kuin+viimoinen+pikataival+oli+edessä.
Ny+syämään+uusia+perunoita+ja+.+.+.
08.08.2022 14:08
Mielenkiintoista
Yhtä+tökitty+silmään+ja+siitä+saanut+hirveet+painajaiset.+No+kun+sitten+vastaa,+niin+eipä+sen+kummempaa+kommenttia+eli+siittä+vaan+kruisaileen+maantielle+jopa+aikuinen,+jos+siitä+tykkää.Hihhih
Toinen+kyselee+ent.+ammatinharjoittajalta,+että+vai+mitä+edson.+Sitten+kun+vastaan,+niin+.+.+.+halleluujaa.+Todennäköisesti+siis+hirvivaara-alueella+on+mökilleen+ajavan+tiellä,+jos+suhaa+kaheksaakypää?
Ootte+työ
08.08.2022 13:52
Suurin+riski+liikenteelle?+
On+liikenteen+kasvu.+Ja+varsinainen+riski+ei+ole+siis+kohdistunut+liikenteeseen,+vaan+ihmiseen+ja+usein+siihen+toiseen+ihmiseen.+Tietysti+sen+kautta+liikenteeseenkin,+ettei+kukaan+pääse+ruuhkassa+mihinkään.++Ite+ajan+just+piirun+verran+yli+tai+ali+sen,+mitä+nopeusmittari+näyttää.+Ja+jos+liikennemerkissä+100+ja+hirvialue,+niin+tiputan+kaheksaankymppiin.+Samoin+pimeällä+jne.+Nyt+olisi+hyvä+jo+Venäjän+sodankin+takia+laskea+nopeudet+80-90,+no+motarilla+100,+jos+on+hirviaitaa
Amummu+muisteli+jotain+tikkusilmään+juttua.+Jos+minua+tarkoitti,+niin+olen+edelleen+sitä+mieltä,+että+näinä+maaöljypohjaisten+aikakaudella+ei+pelkkä+kruisailun+ilo+voi+olla+motivaatio+maanteille.+Lapsilla+se+on+sitä+edelleen,+mutta+silloin+on+kyse+"vauhdin+hurmasta"+ja+reviirin+kasvattamisesta,+kun+pääsee+naapurin+likkaa+kuskaamaan+mopon+tarakalla.+++
Ajamisen+nautinto.+Sanoisin+että+joo,+minulla+se+on+nelipyöräperustuksen+laskemista+kauniille+paikalle+ja+perustukset+mukaan,+kun+taas+virkeänä+matkaan.
08.08.2022 08:33
"Mitä+minä+tänään+"koulussa+opin+.+.+."
No+jos+syylari+vuotaa,+niin+kanelia+"tankkiin".+Veikkaus.+Lapilla+vaikeutuu+jatkosopimukset,+ehkä.+
No+niin,+jos+ei+powerilla+mitään+tapahdu,+niin+Kuhmoinen+hiljenee+aiheesta
07.08.2022 11:51
The+flying+finns,+hienoa+kertausta+ja+jos+tuota+dokkaria+olisi+laajennettu,+niin+olisi+ollut+yksi+parhaista+näkemistäni+dokkareista.+Tämänkin+mittainen+historiikki+oli+kyllä+hyvä.+En+heti+keksi+urheilun+saralta+mitään+lajia,+mikä+minulle+olisi+mieluisempaa+historiaa.+Mieleeni+tästä+sarjasta+jäi+Vatanen.+Ja+hienosti+tuli+esiin+myös+kuljettajien+luonteenpiirteiden+eroja,+katkeruuksiakin.
07.08.2022 09:21
Heitän+tähän+vielä,+että+Tänak+on+myös+lahjakkuus.+Se+on+tiedetty+jo+monet+vuodet.+Jos+Rovanperä+riskillä,+niin+Tänak+myös.+
Kummallista+kummallista.+Hurjaa.+
Aurinkoa+odotettavissa+muutamia+päiviä,+hyttyset+hiljalleen+talvilevolle
07.08.2022 09:05
Oittilan+erikoiskoe+on+kuulemma+Ott+Tänakin+eli+kuis+ne+nyt+väänsi+jotenkin+näin+eli+Ott+on+kuin+Oittila+ja+päinvastoin.
Kylläpä+on+kiva+ollut+katsella+rallia.+
Kiva+katsella+myös+sitä,+kuinka+ajaa+Lappi,+kun+näkee+tuulilasinsa+läpi.+Tavallisten+autoilijoiden+voittaisi,+vaikka+ajaisi+ehjän+takalasin+avulla+peruutusvaihteella.+On+ne+.+.+.
07.08.2022 08:31
Moottoriurheilu+seuraaminen+minulle+on+aina+sieltä+motoripyörien+250-500+kuutioisten+mm+taisteluista+ollut+mieluista,+mutta+aivan+siis+sama+tilanne,+jos+saksalaiset+tv+sarjat+lopetettaisiin,+jos+lopetettaisiin+motoriurheilun+lähetykset,+niin+maksukanaville+en+siirtyisi.+Riittää,+kun+Yle+välittää+Kalevan+kisat+ja+Suomi-Ruotsi+maaottelut
Mutta+nyt+tauko+ja+15:38+taas+areenan+eteen
06.08.2022 12:08
Hyvä+kirjoitus+ja+en+sinua+nyt+elinkeinottelijan+tietämyksestä+synffaa+(=?)
Mutta+nyt,+kun+ralli+rallattaa,+en+pysty+muuhun+keskittymään.+Päijälän+pikataipaleelta+näin+kaverin+kodinkin,+mutta+en+ehtinyt+nähdä,+oliko+pihallaan+lentäviä+kiviä+väistelemässä
Nyt+kannattaa+asua+maaseudun+töllissä+ja+siellä+pystyy+nippanappa+elämään+takuueläkkeelläkin,+jos+on+kimppatalous,+jossa+toinen+tienaa+parisataa+ekuu+enemmän+ja+lämmityspolttoaine+omasta+takaa+ja+naapurin+hakkuujätteiden+avustamana.+Mutta+tarkkaa+taloutta+täytyy+harrastaa.
Ja+saa+jopa+hiukka+säästöön+nelipyöräreissuunkin,+vaikka+pidemmät+matkat+ovatkin+jo+liian+väsyttäviä.
Mutta+tunnen+pitäjästä+muutamia,+jotka+eivät+ole+tehneet+kuin+nimeksi+virallisia+töitä,+aina+pimeää+hommaa+ja+ne+ne+ovatkin+tosi+"hauskoja"+tyyppejä,+kun+valittavat+takuueläkkeen+pienuutta.+Mutta+sitten+on+niitäkin,+jotka+tekevät+esim.+kirvesmiehen+hommia+tunnuksilla+ja+maksavat+siis+velvollisuutensakin.+En+voi+kuin+kannattaa+sellaista+touhua,+vaikka+ei+saisi+penniäkään+eli+senttiäkään+kotitalousvähennyksiä.+
Sateista+päivää+vietän+areenaa+katsellessa
06.08.2022 09:19
Se+on+mukavaa+että+cee+saa+putskliinarit+ihan+omista+lähisukulaisistaan.++
En+kirjoita+nyt+itsestäni.+Tänään+saivat+indeksikorotuksen+mm.+kansaneläkeläiset.+Pienen+työeläkkeen+omaavat+siis,+esim.+sellaiset,+jotka+ovat+tehneet+työtä+ennen+kuin+työeläke+edes+oli+synnytetty,+siis+nuorena+täyttä+päivää+ja+maksoivat+silloinkin+alivuokralaisena+Hesassa+asunnon+omistajille+ihan+tarpeeksi+(huhhuh)+Yksi+tällainen+sai+4+euroa+/+kk.+nyt+sitä+indeksikorotusta.+Ja+verotuksen+piirissä+tietty+tämäkin+"edunsaaja"+eli+jos+hallitus+lisäksi+alentaa+tuloveroja+prosenttiperusteella,+niin+3%+apu+on+100+ekun+kuukausiveroista+jopa+kolme+euroa.+Hurraa!!!
Joku+saattaa+saada+vain+yhden+euron.+Siis+lisää+etuutta+tai+vähennystä+veroista.++
Ainoa+onni+on+se,+että+tiedän+tämän+4+euroa+saaneen+pärjäävän.+Suuri+"huoli"+on+kyllä+siitä,+kuinka+pärjäävät+nämä+edustajamme,+sillä+he+saavat+veronmaksajien+maksaman+palkan+lisäksi+veronmaksien+maksamat+eläkkeetkin+ja+mikä+"riemukasta",+sitä+saadaan+sitä+eläkettä+populismillakin.+
Ja+nyt+taas+rallin+pariin
05.08.2022 09:16
Säätiedottaminen+jatkuu+eli
hiostavaa+eli+ei+työilmaa.+Sen+sijaan+600+g:n+lahnan+savustus+kolmessakymmenessä+minuutissa+tässä+https://urly.fi/2Jf0+jees.+Suunnittelin+kylmäsavustuspönttöä+ja+luulen,+että+sellainen+tulee+ja+myös+kalan+säilömistä+lasipurkkiin+kunhan+.+.+.
Tunnin+muistelot+ent.+jo+lopettaneen+automonttöörin+kanssa.+Automme+omaishoitajan+kanssa+siis,+mutta+uusi+on+jo+löydetty+samasta+pitäjästä
Ja+kohta+sitten+taas+töllö+auki+ja+yksi+"flying+finns"+(kuolema)+katsontaan
04.08.2022 15:39
Onkohan+niin,+että+Suomessa+voi+kaatua+sellainenkin+sähköyhtiö,+joka+tuottaa+sähköäkin+itse?
En+sure,+vaikka+Oomi+kuoli.+Tuottiko+se+sähköä+vai+oliko+vain+yhtiö,+joka+koitti+raapaista+välistä?+
Toivon+hartaasti,+ettei+itse+viljan+viljelijä+"kuole",+vaan+ne+välistä+raapaisijat+aivan+kuten+asuntosijoittajat+tukehtukoot+
Hyvä+sää+jatkuu+kohta,+vielä+tunti+suunnilleen+kuurovaara+ja+sitten+taas+pressut+pois+aarteitteni+päältä.
04.08.2022 10:03
Osin+katkeran+venäläissaunojan+juttuja.+Toisaalta+näkee+ratkaisun,+Putinin+kuolema.+Toisaalta+ei+näe+talvisotaa.+Ja+skenaariot+ne+ne+vasta+että+hehheh.+
Ikävä+todeta,+että+jatkossakin+aseteollisuus+voi+hyvin
04.08.2022 09:42
En+osaa+sanoa+sitä,+miksi+terveydenhoitoon+ei+ole+satsattu+samaa+määrää+Suomessa+kuin+juttujen+mukaan+on+satsattu+Pohjoismaissa.+Tietysti+tämäkin+kiistetään
Ainoa+totuus+on+monesti+toistettu+vaatimus,+että+yksityisen+pitää+olla+mukana+perusterveydenhoidossakin.+Kukin+voi+kuitenkin+mennä+mehiläisiinsä,+kukaan+ei+sitä+estä.+Tai+ottaa+vakuutuksia+kuin+USA:ssa
Suomi+satsaa+savupiipputeollisuuden+yritystukiin.+No+niihin+ei+tietty+kajota.+
Mutta+olkoot+minun+puolestani+ja+minulle+riittää+se,+että+tiedän,+ketä+äänestän.+Olkoon,+ettei+sillä+ole+merkitystä,+mutta+sittenkin+äänestän.+Äänestän+esim.+eläkekaton+puolesta,+samoin+vielä+paljon+halvempien+asuntojen+puolesta,+fossiilisista+energioista+luopumisen+puolesta,+kulutuksen+vähentämisen+puolesta+-+ja+sittenhän+kyllä+ne+valtionkin+tulotkin+vähenevät+eli+kunnallisen+terveydenhoidonkin+pitää+satsata+digitaalisuuteen+ja+päällekkäisyyksien+ja+johtamisen+ongelmiin
03.08.2022 14:20
Juhla-ajan+muistelmia
"Ensimmäisen+kerran+metroa+ehdotti+Helsinkiin+jo+1940-luvun+lopulla+SKDL:n+valtuutettu,+joka+oli+nähnyt+Budapestissa+ja+innostunut.+Sen+jälkeen+asiaa+alettiin+todenteolla+edistää+1950-luvun+loppupuolella.+Päätös+tehtiin+lopulta+1969+kovan+kamppailun+jälkeen,+erityisesti+SKDL+ajoi+ja+kokoomus+vastusti."
Ite+muistan+kyllä+kähminnät.+Juu+ja+pitkät+autojonot+aamuisin+Hertsikan+ja+keskustan+välillä.+Siemens+tuotteita+en+ole+sen+jälkeen+kotiimme+ostanut
Ja+nyt+provoa.+Kuka+vastustaa+nyt+perusterveydenhoidon+kuntoon+laittamista?
03.08.2022 10:06
Auttaisiko+mielenrauhaani+lukea+tämä+https://www.suomenwagnerseura.org/k03/jokis.html
ja+sitten+verrata+Putinin+Wagner+joukkoihin+juttua.+Entä+sitten+se,+jos+Venäjä+tukisi+yhtä+voimakkaasti+Kuubaa+kuin+USA+Taiwania?+Järjetön+vertaus,+sillä+USAn+kauppasaarto+pelaa+paremmin.+
Nyt+siis+koitan+omalla+tavallani+miettiä+sitäkin,+miksi+Hoover+oli+niin+-+oli+mitä+oli+ja+miksi+hänen+seuraajia+on+edelleen?+
Totuuden+siemenen+kirjoitti+Jimmy+:+"maailma+on+mikä+on.+Periaatteessa+aina+täydellinen+ja+oikea+ja+aito.+.+"
03.08.2022 09:52
13 / 62