Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

1237

  1. Mutta+sitten+omaan+päivääni.+Vaikka+kuinka+isoksi+kulutushysteriaksi+urheilukin+on+muodostunut,+niin+tulen+katsomaan+MM-+jääkiekkoa.+Ja+Tsekki-Suomi+EHT+menee+nauhalleKuolaan+yhtä+mainosta,+missä+lettukasa+ja+välissä+kylmäsavulohta.+Tuosta+kehittelemme+tänään+pieneläkeläisen+version+muistelemalla+kaikkea+sitä,+mitä+aikanaan++sullottiin+lettujen+väliin+ja+kierrettiin+pötkyläksi.+Useinhan+välissä+oli+jauhelihaa.+Nyt+voi+laittaa+vaikka+tonnikalaa+pariin+pötkylään,+pariin+kanajauhelihaa+jne.+Aurinkoa+luvassa+iltapäivään+saakka
  2. En+tiedä,+mikä+olisi+parasta+näinä+päivinä?+Eilen+huomasin+toki,+että+jopa+sortuneen+tekeleeni+purkaminen+tuottaa+iloa.+Olen+jollain+lailla+etuoikeutettu,+näin+koen.+Niin+kauan+kuin+on+edes+pieni+taloudellinen+ja+terveydellinen+mahdollisuus,+en+voi+valittaa.+Ymmärrän+kyllä+myös+niin,+että+pienipalkkaiset+kunnan+työntekijät+valittavat+aiheesta.+Jotenkinhan+on+kuukauden+työssäkäynnin+tulos+oltava+taloudellisesti+positiivinen,++/+-+tulos+ei+voi+olla+kannustavaa.+Kaikin+keinoin+yritetään+nyt+vähätellä+palkan+merkitystä+sanomalla,+että+se+on+vain+yksi+pieni+osa,+joka+luo+tyytyväisyyttä.+Ja+siis+tällaisen+sanojalla+on+tilipussi+kunnossa+ja+tällainen+tyyppi+siis+määrittelee+pienituloisen+tyytyväisyyden.+Sanoisin,+että+suorastaan+sikamaista.+Ja+mihin+se+palkasta+suurin+osa+menee?+Vaikka+ruokakin+on+kallistunut,+niin+vuokrat+ne+ovat+niitä,+joille+pitäisi+pistää+tolkku+ja+sassiin.+Sanotaan,+että+omistusasunto+on+vanhuudenkin+turva,+mutta+kuka+myy+sitten+turvansa+vanhuutensa+rahoittamiseksi+-+hyvin+harva,+ja+vain+pakkotilanteessa.+Muistan+niiiiin+hyvin+1990+luvun+laman,+jolloin+moni+kaatui+siihen+kahden+asunnon+loukkuun,+kun+piti+koittaa+kaikin+tavoin+netota+asuntokaupoilla.+Inflaatio+oli+monen+omistusasunnon+omistajan+ihanne+suorastaan+ja+pankit+jakoivat+senkun+kerkisivät+rahaaJos+joku+pienituloinen+maksaa+nyt+vuokraa+ehkä+jopa+1000-1200+ekua+kohtuullisen+etäisyyden+päästä+työpaikastaan,+niin+200+-+300+ekun+vuokranalennus+jo+tekisi+ihmeitä.+Tästä+ei+puhuta,+ei+sitten+yhtään,+koska+milläs+sitten+asuntosijoittajat+tulisivat+toimeen.+Saatana,+en+paremmin+sano
  3. Akka+loukkautuisi+uudesta+154.+Elämästä,+joten+en+ole+akka+MOT.+Täytän+jääräpäisesti+siis+tämän+Elämän,+jääräpää+siis+olen+MOTPoikkeuksellisesti+aloitan+kertomalla+minun,+minun+ja+minun+sielun+tilasta,+se+on+iloinen.+Näin+jo+illalla+tilannekuvani+ja+se+suunnitteli+tämän+päivän+tekemisiä+ulkona,+silloin+olen+siis+tasapainoisimmillani,+kun+sielukin+on+iloinen.+Venäläiset+sotilaat+Putinin+lähipiirin+kanssa+toimivat+täysin+käsittämättömästi.+Yksikin+"syy"+olla+liittymättä+Natoon+on+kusetusta.+Omasta+tuttavapiiristä+tiedän+kolme,+jotka+agitoivat+ja+yksi+syy+on+mm.+se,+että+jos+Trumppi+.+.+.+Kun+siihen+koittaa+sanoa+vastaan,+että+Euroopassa+on+jo+niin+paljon+isoja+Natomaita,+ettei+yksi+Trumppi+syksyä+teen,+niin+ei+kun+jatkavat.Mutta+kalliiksi+sota+tulee+kaikille,+tosi+kalliiksi.+Energian+ja+maamineraalien+omistajat+hykertelevät.+Nähtävästi+jopa+sähköyhtiöt+hykertelevät,+sillä+sähköpörssin+periaate+on+kummallinen.+Siinä+kalleimman+sähkön+mukaan+mennään+ja+stagflaatio+on+uhkista+suurin.+Maailma+jakautuu+näillä+näkymin+ja+Euroopalla+on+valtava+työmäärä+edessään.++Olin+tajuavanani+eilisen+jälkipörssin+hengestä+sen,+että+nyt+on+koulutus+tärkeää+ja+siirtymä+toisenlaiseen+tuotantoon.+Olemme+edelleen+alihankkija+ja+terästä+ja+konepajaa+edustaa+monet+yritykset,+liian+monet,+vaikka+tuotteet+olisivatkin+laatua.+Toivotaan,+että+olen+väärässä.+Tietysti+konepajat+moukaroivat+tärkeitä+tuotteita+mutta+ovatko+kaikki+ne+lopputuotteet+ihmisille+välttämättömiä?+Heti+tulee+mieleen+ne+tuhansia+turisteja+kuljettavat+loistoristeilijät.+Jollekin+ne+ovat+kait+tärkeitä,+minulle+ökyä
  4. "Unkari+estää+veto-oikeudella+minkä+tahansa+esityksen"Nyt+olisi+aika+YK:n+turvallisuusneuvostoon+valita+pysyväksi+jäseneksi+Unkari.+Ja+jopa+WHO:ta+johtamaan+Sari+Sarkomaa+(kok.)+Venkura+vänkyrä,+jolla+sopiva+etunimikin+ensi+eduskuntavaaleja+silmällä+pitäen.+Sillä+vain+Sari+tietää,+miten+sairaanhoitajalle+.+.+.+huhhuh+tuota+akkaa+ja+kokoomuksen+"linjaa"+Odotan+edelleen+käsiteltäväksi+työterveyden+tunnustettuja+huonoja+puolia,+mutta+ei+ja+ei,+vaan+telkkuun+raahataan+juuri+Sarkomaa+ja+se+Jungner+kertomaan+totuus.+APUVA+missä+on+Enbuske,+se+tosi+älykkö+hehheh