Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

1237

  1. Taisin+jo+vastata+että+olen+elokapinan+kannattaja+jäsen+ja+istun+kohta+omalle+kannolle
  2. Voi+suur+savon+yhtiötä,+voi+voi+sentään"Yhtiö+joutui+ostamaan+huippukallista+pörssisähköä+pahimmalla+mahdollisella+hetkellä+marras–joulukuussa."Epämukavaa+seurattavaa,+ja+jos+vielä+ymmärtäisi,+sillä+tällä+hetkellä+vattenfall+kauppaa+kahden+vuoden+sopimushintaa,+mikä+on+kolme+kertaa+suurempi+kuin+tällä+hetkellä+voimassa+oleva.+Ja+mainostaa+että+puhasta+sähköä,+voi+taivahan+talikynttilätKuluttajalle+kautta+rantain+kerrotaan,+että+Euroopassa+se+hinta+on+vielä+kovempi,+joten+.+.+.+ja+suatana+että+vihaan+pörssihinnoittelua.+Tai+ainakin+sen+epäselvyyksiä+tavalliselle+tallaajalle.+Ei+hätiä+ei+hätiä,+sillä+kerrossänky+vaan+keittiön+hellan+ääreen,+minä+alapetillä+ja+vaimo+yläpetillä.+Lämpö+meinaan+nousee+ylösPS.+Odotan+sitä,+jos+152.Elämän+naiset+olisivat+leppyneet+ja+uskaltaisivat+heittää+tänne+sanasen,+vaikka+.+.+.+tiedän+siis+millainen+olen+ollut+ja+ehkä+senkin,+millainen+olenSorruinko+kosiskeluun?+No+kivahan+se+niiden+sen+insinöörienkin+ja+yrittäjän+sanoja+lueskella