Valikko
Aloita keskustelu
Hae sivustolta
Kirjaudu sisään
Keskustelu
Viihde
Alennuskoodit
Black Friday 2024
Lainaa
Treffit
Säännöt
Chat
Keskustelu24
profiilit
myllynkivi
profiilit
myllynkivi
myllynkivi
Vapaa kuvaus
Aloituksia
2
Kommenttia
1237
Uusimmat aloitukset
Suosituimmat aloitukset
Uusimmat kommentit
Taisin+jo+vastata+että+olen+elokapinan+kannattaja+jäsen+ja+istun+kohta+omalle+kannolle
25.04.2022 18:07
"Ei+ole+röyhkeydellä+rajaa."
Se+pieni+tai+siitä+hiukka+suurempikin+piiri+Venäjällä+on+piirinsä+pyörinyt+hirvein+tuhoin+ja+tuho+lähestyy+jo+oman+kansan+kukkaroa.+Ja+koko+planeettamme+ilmastoa
Tämä+on+ollut+selvää+ainakin+minulle+jo+kauan,+"epäselvää+ja+harmittavaa"+se+toiminta+on+ollut+eurooppalaisille+kaasun+tarvitsijoille,+kaksinaismoralisteille+sanoisin.+Aivan+kuten+suhteet+Kiinaan
25.04.2022 16:52
"Anna+Kontuka+uhoaa,"
Juuri+tuota+Suomessa+yritetään+välttää+ja+siksi+valiokunnissa+käsitellään+selontekoa.+Kukaan+edustaja+ei+jää+tiedosta+vajaaksi+ja+jokaisella+tulee+olla+oikeus+punaiseenkin+viivaan.+Jopa+Elämä+152+mielipiteistäkin+huolimatta
Veikkaus+150+/+50+jos+edes+siis+50+ja+se+riittää+reilusti
25.04.2022 16:43
Parasta+antia+minulle+tälle+aamulle+
"Moskovassa+on+pidätetty+joukko+"terroristeja"+näkymättömillä+julisteilla.+Ote+pidätyksen+jälkeisestä+protokollasta:+"Pidätetyt+henkilöt+pitelivät+näkymättömiä+julisteita,+joissa+oli+iskulauseita+hallitusta+vastaan+ja+Venäjän+armeijaa+häpäiseviä+iskulauseita.+"
Ny+hommiin
25.04.2022 09:31
Li+A.+kiertueellaan+:+"Teollisuuden+vihreä+murros+on+osa+maailman+ja+Suomen+varautumista+ilmastokriisiin+torjuntaan.+Suurimman+kilpailuedun+saamme,+kun+toimimme+ensimmäisten+joukossa.+Meidän+tavoitteemme+on+löytää+kotimaiselle+teollisuudelle+ja+reilulle+siirtymälle+yhteinen+suunta.+💪🏼"
Juupati+joo.+Reilu+siirtymä+.+.+.+hehheh.+Tapahtuu+mitä+vain,+niin+vasemmisto+ja+vihreät+ovat+halukkaita+jokaiseen+hallitukseen,+koska+sieltä+on+niin+helppo+siirtyä+reiluun+siirtymään.+Kuka+uskoo+häh?+Ja+mikä+on+kenellekin+reilua+häh?
25.04.2022 09:26
Tulevien+vuosien+sana+on+polarisaatio.+Ollut+jo+vuosia.+
Lännen+demokratioiden+pitää+äkkiä+etsiä+uusia+h.hoovereita,+sillä+piipertäjät+ja+kommunistit+on+tapettava+ensin+omista+maista+ja+sitten+keskitettävä+kaikki+voima+Kiinaan+ja+Intiaan+ja+Afrikkaan+ja+kaikkialle,+mistä+löytyy+kuluttamiselle+tarpeellisia+kaivannaisia.+Siihen+pieni+Suomikin+vuotuisella+panostuksellaan+ottaa+osaa.
25.04.2022 09:10
Eilen+yhden+sortuneen+katoksen+kattopelti+pois+ja+esille+tuli+ehjä+riistakamera+ja+kaksi+jerrykannua,+nekin+ehjät.+Pala+kerrallaan+ja+talteen+kaikki+uudelleen+käyttökelpoinen+tavara.+
Aurinko+ei+taida+lämmittää+yhtä+paljon,+mutta+eipä+tule+sitten+hikikään.+Kesän+urakointia+lisää+suurehkon+riihen+kattotuolien+tuenta,+mihin+saatan+tarvita+kirvesmiestäkin.+Ei+tällainen+kulunut+talvi+viimeiseksi+vastaavaksi+jää,+sillä+sään+ilmiöt+jatkuvat,+vaikka+rautakansleri+Kummola+kuinka+rukoilisi
Jalatkin+jo+hieman+kantavat+paremmin+talven+sikamaisen+löhöämisen,+mutta+keuhkot+vielä+puhaltavat+liian+helposti,+mikä+ei+ole+sekään+ihme.
25.04.2022 08:58
Enpäs+ole+seurannut+toisten+maiden+vaaleja+niin+tarkasti+kuin+ed.+USA:n+ja+nyt+Ranskan.+Tosin+ei+Yle+siinä+seuraamisessa+juurikaan+auta.+Onnetonta+toimittajien+työtä,+mutta+manu+kattaa+pöydän+yhä+edelleen.+
Yleltä+oli+lyhyt+artikkeli+suomalaisten+meppien+aatoksista,+mutta+ei+vajakkien.+Ylellähän+elää+edelleen+ukkolalainen+henki.+
Le+Pen+ja+vastaavat+kun+raiditetaan,+niin+jo+alkaa+Lyyti+jopa+laulamaan.
25.04.2022 08:48
Romahtanut+katos+odottaa+ja+odottaa+purkajaansa.+Jospa+tänään+yksi+pelti,+jonka+päällä+ei+enää+ole+lunta.+Saas+nähä,+kun+on+sunnuntai+ja+Ranskan+vaalitkin+mutta+aurinko+paistaa+ainakin+Macronille,+muuten+vetää+synkkään+pilveen
Kuhmoisista+ei+pääse+enää+bussilla+kuin+pe-su+yhdellä+vuorolla+per+päivä+suoraan+Lahteen,++Jyväskylään,+Helsinkiin.+
Entäs+Jämsään?+Joka+päivä+yksi+vuoro,+mutta+kertaakaan+ei+aluesairaalalle+joten+
No+Tampereelle+pääsee+vaihtamalla+Kangasalassa+(-alalla)+jopa+ehkä+ihan+sairaalalle+saakka.+Mutta+hyvä+niinkin.+Bussi+kulkee+usein+aivan+tyhjänä+eli+kauankohan+kulkee
Tähän+on+vaan+sopeuduttava.+Helppoa+kuin+heinänteko+niin+kauan+kuin+kykenee+autolla+ajamaan.+Joten+ensi+keskiviikkona+köröttelen+vaimon+Lahteen,+mistä+sitten+hyppää+bussiin
24.04.2022 08:56
Kerjuusoitot+ja+muut+soitot
Vastaan+liki+joka+kerta+suomalaiseen+numeroon.+Riippuu+fiiliksestä.+Siitä+huolimatta+ei+soittoja+ole+tulvimalla+tullut,+päinvastoin,+soittoja+silloin+tällöin.+Kerjuusoittoja+ei+oikeastaan+ollenkaan,+mutta+"olemme+Kuhmoisissa+ja+suoritamme+.+.+."+soittoja+tulee+silloin+tällöin
Jos+meillä+vaimo+leipoo,+niin+harvemmin+pakkaseen+ehtii+ainutkaan+eli+jarrutan+intoa+leipoa+vehnäistä+ainakin.+Sämpylöitä,+patonkeja+talvisaikaan+ilmestyy+ruokapöytään+aika+tavalla,+kun+puuhella+on+päällä+eli+kuumana+usein+pitkiä+tunteja+päivässä
24.04.2022 08:30
Ei+ole+sellaista+riskiä,+että+suomalaisia+käytettäisiin+nato-operaatioihin.+Kukin+maa+tekee+itse+päätöksiä+avun+antamisesta,+jos+.+.+.+
Mikähän+tässä+minua+suorastaan+huvittaa?+
Surkeaa+lukea+myös+kulutuksen+kasvun+välttämättömyydestä,+todella+surkeaa.+Uhka+on+myös+se,+että+köyhemmätkin+maat+pyrkivät+kuluttamaan.
23.04.2022 10:43
Natoon+mennään+kyllä+ja+ryhdikkäästi.+Nyt+alkoivat+valionkuntien+asiantuntijoiden+kuulemiset+ja+se+on+hyvä+se+ja+sekin,+että+kukin+puolue+kait+antaa+kullekin+edustajalleen+vapaat+kädet+äänestää.+Kait+hehheh
Itseäni+kiinnostaa+ainoastaan+talousvaliokunnan+selonteko,+mikä+tietty+on+salainen.+60+miljoonaa+joka+vuosi+ja+2+%+bkt+velvoite+oman+puolustuksen+ylläpitoon.+Ja+kesKUSTA+vaatii+lisäksi+tukien+kasvattamista+
Osa+vasemmistoliitosta+potkii+omiin+jalkoihinsa+ja+lähtöön+hallituksesta+ei+vaikuta+edes+pakkolait+terveysalan+työntekijöiden+irtisanomisuhkaan.++
Kukaan+ei+edes+erehdy+vaatimaan+vuokrien+kohtuullistamista+ja+rakentamisen+painottamista+edullisiin+vuokrataloihin.
23.04.2022 10:35
Lueskelin+sähköautojen+myyjän+markkinoita+ja+en+ihmettele.+Nyt+unohdan+täysin+sen,+että+akkumateriaaleista+saattaa+tulla+pulaa+ja+kaivoksia+perustetaan+yhä+enemmän.+Siinä+yksi+asia,+mille+en+voi+yhtään+mitään.
Rahojen+vähyys+estää+minua+kuitenkin+liiaksi+kuluttamiselta,+sopeuttaa+suorastaan.+Se,+kuinka+vähiksi+rahat+käyvät,+monellakin,+se+surettaa,+ja+siihen+yksi+suurimmista+syistä+on+kalliin+puoleinen+asuminen.+Itse+en+tässä+kykenisi+asumaan,+jos+vaimo+kuolisi.+Todennäköisesti+näin,+mutta+kyllä+yrittäisin+ainakin+siihen+saakka,+kunnes+polvi+ei+nouse+tai+talous+tekee+tenkkapoot
Laskin+sähkön+hintaamme,+jos+sen+kolminkertaistuminen+jää+voimaan.+Tammikuussa+olisimme+maksaneet+noin+260+€+ja+sekin+tietää+suurta+määrää+polttopuiden+tekoa.+Muuten+sähkölasku+olisi+vähintään+tuplat.+Tähän+sitten+elämiseen+tarvittava+muu+eikä+paljon+helpota+vaikka+asuisin+rantamökissä,+sieltä+on+päästävä+myös+talvella+ja+itse+rakennuskin+pidettävä+juoksevan+veden+takia+plussan+puolella.+Ns.+mukavuudet+maksavat,+mutta+kekseliäisyyskin+auttaa.
22.04.2022 09:22
No+pilattu+mitä+pilattu,+joten+jatkan.+Tää+on+ihan+aamurutiiniksi+muodostunut
Eilen+olikin+työkalujen+etsimis+ja+puhdistusvaihe.+Ja+monttööri+kokosi+katoksen+alle+jääneen+moottorisahan+viat+ja+ihme,+se+toimii.+Mutta+varasaha+on+oltava,+sillä+justeerilla+tai+pokasahalla+en+kykene+sahaamaan,+jos+kaadettu+puu+haittaa+tiemme+liikennettä.+Tai+myrskyn+kaatama+puu.
Lumi+sulaa+silmissä+ja+sortuneen+katoksen+purkaminen+pikkuhiljaa+voipi+alkaa.+Löydettävissä+kaksi+jatkojohtoa,+kompressori,+Jerry+säiliöitä+2+kpl,+iänikuisen+vanha+työtaso,+kaksi+kirvestä,+viiloja,+valvontakamera+isolla+paristolla,+putkitongit,+moottorisahan+tarvikkeita+sun+muuta
22.04.2022 08:57
Puiden+kaato+siis+.+.+.+kyllä+sormi+nappaa+nopeasti+sitä+viereistä+nappulaa
22.04.2022 08:37
Rikon+jakolinjoja+ja+.+.+.
Enpä+osaa+sanoa+sanaakaan+netistä+ruokatilauksiin,+mutta+heikkoja+jäitä+nykyään+kavahdan,+jo+vuosia+olen+kavahtanut.+Affenen+saa+sitten+avovesiaikaankin.+Naapuri+mittasi+lutakkomme+jään+viikko+sitten+ja+60+cm+oli+tulos
Puisen+kaato+varjostajina.+Yksi+etu+on+varjolla.+Sen+puolen+seinän+maalit+pysyy+parempana,+mihin+ei+aurinko+porota
22.04.2022 08:36
Voi+suur+savon+yhtiötä,+voi+voi+sentään
"Yhtiö+joutui+ostamaan+huippukallista+pörssisähköä+pahimmalla+mahdollisella+hetkellä+marras–joulukuussa."
Epämukavaa+seurattavaa,+ja+jos+vielä+ymmärtäisi,+sillä+tällä+hetkellä+vattenfall+kauppaa+kahden+vuoden+sopimushintaa,+mikä+on+kolme+kertaa+suurempi+kuin+tällä+hetkellä+voimassa+oleva.+Ja+mainostaa+että+puhasta+sähköä,+voi+taivahan+talikynttilät
Kuluttajalle+kautta+rantain+kerrotaan,+että+Euroopassa+se+hinta+on+vielä+kovempi,+joten+.+.+.+ja+suatana+että+vihaan+pörssihinnoittelua.+Tai+ainakin+sen+epäselvyyksiä+tavalliselle+tallaajalle.+
Ei+hätiä+ei+hätiä,+sillä+kerrossänky+vaan+keittiön+hellan+ääreen,+minä+alapetillä+ja+vaimo+yläpetillä.+Lämpö+meinaan+nousee+ylös
PS.+Odotan+sitä,+jos+152.Elämän+naiset+olisivat+leppyneet+ja+uskaltaisivat+heittää+tänne+sanasen,+vaikka+.+.+.+tiedän+siis+millainen+olen+ollut+ja+ehkä+senkin,+millainen+olen
Sorruinko+kosiskeluun?+No+kivahan+se+niiden+sen+insinöörienkin+ja+yrittäjän+sanoja+lueskella
21.04.2022 10:37
No+ni,+ei+kukaan+halua+tänne+kirjoittaa,+vaikka+akka+tämän+aloittikin.+Hälläseväliä
Ei+muuta+kuin+eväsreppuani+täyttämään,+lähden+työmaalle+noin+sadan+metrin+päähän.+Mukana+on+itetehtyä+vichyä+eli+vissyä+ja+terän+teroitusvälineet.+Paikalla+jo+polttoaineet
Paikalle+saapuessani+ensin+istahdan+pilkkijakkaralleni+ja+suunnittelen,+että+kun+kaadan+tuon+ensin+ja+toisen+sitten+siihen+päälle+poikittain,+niin+se+päällimmäinen+on+helposti+pilkottavissa+ja+jos+alimmaisessakin+olisi+joku+pätkä+alla+niin+.+.+.+okei,+nyt+on+venytelty+tarpeeksi+ja+menoks.+Yks+voltaren+tabu+huuleen+kans.
21.04.2022 10:21
Keulin+nyt+.+.+.+äsh+ei+ole+keulittavaa.+Tuntevat+jo+muutamat+ammattimiehet+ja+ymmärtävät+ja+huom.+Auttavatkin+ilman+isompia+vedätyksiä.+Se+on+sitten+oman+pään+sisällä,+jos+epäilee,+että+meniköhän+nyt+kaikki+niin+kuin+piti.+Ja+jos+sitten+ei+mennyt,+niin+voipi+aina+kysyä,+että+miksi+noin?+Miksei+näin?+Jotain+juurevan+syvää+ja+hyvää+olin+taas+kerran+löytävinäni+pikku+kylämme+monttööreiltä
Mutta+mutta+lähellä+taas+oli+Jämpsässä+K-raudassa.+Puolisen+tuntia+odottelin+kahden+myyntimiehen+ongelmaratkaisua+työkonepisteen+näyttöpäätteellä.+Kumpikaan+ei+sanonut,+että+vielä+hetki+menee.+Päänsisäiseen+sana+ja+lausevarastoon+oli+jo+kertynyt+:+"perkele,+pitääkö+olla+sata+lypsävää,+että+edes+päivää+sanotaan"+Totesin+kuitenkin,+että+onhan+minulla+aikaa+ja+homma+hoitui+sitten+kuitenkin
Huomenna+satavarmaan+kaatuu+ensimmäinen+polttopuu+puu+ja+sanonpa+vaan,+että+ymmärrän+aavistuksen+verran+vaikeuksia+paremmin,+mutta+sittenkään+en+vielä+läheskään+kaikkea.+Siis+mitä+kuulen+tuttujenkin+ihmisten+voivottelevan,+mutta+kyllä+jokaisen+vaikeudet+ovat+niin+henkilökohtaisia,+joten+turpani+pistän+vaan+rullalle+.+.+.
20.04.2022 14:49
Joku+aivan+mitätön+sykoloki+käynyt+omavoimaisuuteni+kimppuun+ja+jumalat+kostivat,+pistivät+siis+minut+polvilleen(ko?).+Rukoilemaan+armon+sanaa.+
Hällä+väliä,+sillä+kaik+hoituu+kuitenkin.+Ihan+omin+voimin+monikin+asia.+Riittävän+moni.+Toistaiseksi.+Kröhöm.+Putininpaska+on+eilisen+teeren+mulkvisteja,+sarjassa+hitler+ja+mannerheim+ja+Leningradin+piiritys+ja+suursuami.
19.04.2022 13:42
30 / 62