Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

1237

  1. Eilen+olikin+työkoneelle+aika+rankka+päivä.+Liki+kolme+tuntia+ja+tie+++pihat+lingotut+ja+joutui+etsimään+juuri+sopivan+pyörimisnopeuden+nivelakselille,+joka+siis+pyörittää+lingon+siivekkeitä.Kokemuksen+rintaäänellä+voin+todeta,+että+hitaalla+vaihteella+ja+kakkosella+se+toimi+ja+molemmat+luukut+lingossa+auki.+Lumi+siis+lennätettävänä+molemmille+puolin+tietäSataa+taas+muuten+lunta,+mutta+ensi+viikolla+otetaan+sitten+aurinkoa
  2. Kun+niin+tykkään+asettaa+haisevia+vastalauseita,+niin+helpostihan+asioita+vastalauseille+löytyyHS+:+Viisi+poikkeusajan+opiskelijaa+kertoo,+mitä+heille+nyt+kuuluu.-+22,+arkkitehtuurin+opiskelija,+Aalto-yliopisto-+27,+politiikan+ja+viestinnän+opiskelija,+Helsingin+yliopisto-+22,+maantieteen+opiskelija,+Helsingin+yliopisto-+24,+kielten+opiskelija,+Helsingin+yliopisto-+25,+suomen+kielen+opiskelija,+Helsingin+yliopisto"OLO+on+sellainen,+että+olen+menettänyt+elämäni+parhaat+vuodet."Enpä+viitsi+enempää+kopioida,+sillä+minulla+on+ainakin+ollut+sellainen+käsitys,+että+yliopistossa+opiskelijoille+koko+ikä+uusien+ja+mielenkiintoisten+asioiden+parissa+ei+ole+parista+vuodesta+kiinni.+Surkeeta,+mutta+tiesin+tämän+kyllä.+Yliopistoissa+on+aivan+liikaa+opiskelijoita.+Tarkoitushan+on+liki+jokaisella+päästä+siisteihin+sisätöihin+ja+lisäksi+vielä+hyvällä+palkalla+.+.+.+kehittämään+mitä?+Kysyn+vaanParas+uutinen,+minkä+koulutuksesta+olen+viime+aikoina+nähnyt,+on+se,+että+nuoret+rakennusalalle+pyrkivät+saivat+pienen+kerrostalon+koko+täydellisen+peruskorjauksen+tehtäväksi+ja+se+kestää+2+vuotta+ja+ovat+innoissaan.+Näkevät+putkimiehen+ja+sähkömiehen+ja+ilmastointimiehen+ja+ja+ja+ja+myös+naisen+ja+kirvesmiehen+ja+mittamiehen+ja+suunnittelijan+ja+ja+ja+näkevät+ja+kokevat+kokonaisuudenAmmattikoulut+rakennuspuolella+ovat+varmaan+90%+erittäin+huonosti+järjestettyä+opiskelua.+Surkeeta+ja+lisäksi.+Kuulemma+ammattikoulun+opettajalla+on+aika+kova+palkkakin,+en+tiedä+kylläkään
  3. Asumme+muuttovoittakunnassa.+Kuhmoinen++29+.+.+.+Padasjoki++3Muutama+päivä+sitten+soitti+poikani+pankin+lainanhoitaja+ja+samalla+ilmoitti,+että+minulla+on+vielä+tili+ko,+pankissa,+mitä+tehdään?+Ensin+sanoin,+että+pitäkää+itellänne,+mutta+kun+sanoi+rouva,+ettei+niin+voi+tehdä+ja+kysyi+nykyisen+pankkimme+tilinumeroani.+En+viitsinyt+kaivaa,+kun+en+muista+moisia+tietenkään+ulkoa+ja+sanoin,+että+laittaa+poikani+tilille.+Nauroi+ja+sanoi,+että+hyvä+juttu.+Tili+poikkastiin+ja+poika+sai+6,40+ekuu.+Tilin+poikkaisu+kestikin+yli+kymmenen+vuotta+ja+aina+silloin+tällöin+ko.+pankki+oli+lähettänyt+kirjeen+että+mitä+tehään?+Aattelin+aina,+että+mitäs+sitä+nyt+tässä+tehään+ja+en+tehnyt+siis+mitään+tilin+lopettamiseksi