Vapaa kuvaus

Aloituksia

2

Kommenttia

1237

  1. "Mitä vähemmän auktoriteettiä opettajalla, sen helpommin jyrätään. "

    Auktoriteetti on minusta hankala käsite. Tuima ilme, uhkaava katse . . . entäs oikeudenmukaisuus? Entäs tapaukset, joiden kodit ovat rempallaan? Jos 6-7 vuotias on joutunut jo ennen koulua kokemaan ties mitä, niin eipä auktoriteetilla mitään tee

    Paljon parempaan suuntaan ollaan menossa, sillä maailma on muuttunut mutta että kouluista on tehty tai ne ovat muuttuneet kilpailukyvyn esiasteiksi niin siittä vaan. Tosin olihan se jo aikananikin : käy hyvin ylioppilaaksi, niin pärjäät paremmin ja sitä rataa. Siittä vaan siitäkin
  2. Kyl+muuten+ei+tarttennu+kuluttaa+valoja+nähdäkseen,+mitä+paskaa+HS+julkaisee.+Sama+hommahan+on+teeveetä+katsellessa,+kummasti+ruutu+itsestään+valaisee+MTV:n+surkeutta+niille+jotka+kanavaa+katsovat.+Tai+huhhuh+A:ta+eli+alfaa